Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
- Autor:
- Tony Gaddis
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 696
-
PDF
Sprawdź nowe wydanie
Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V
Tony Gaddis
Opis książki: Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
Niejeden programista rozpoczyna swoją przygodę z tworzeniem kodu od zapoznania się z wybranym językiem programowania. Później pisze mniej lub bardziej rozbudowane programy, być może za pomocą któregoś frameworku. W ten sposób można pracować w przypadku prostych aplikacji, jednak nauczenie się, jak projektować trochę bardziej złożone oprogramowanie, wymaga nieco innego podejścia. Konieczne jest zrozumienie sposobu działania komputera, przetwarzania danych, a także poznanie różnych podejść do projektowania aplikacji. Dopiero po ugruntowaniu sobie takiej wiedzy można zacząć tworzyć kod prawdziwie skalowalny, efektywny i łatwy w utrzymaniu.
Ten doskonale napisany podręcznik jest przeznaczony dla tych, którzy nie mają jeszcze praktycznego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Niezbędna wiedza jest tu przekazywana za pomocą łatwego do zrozumienia pseudokodu czy schematów blokowych. Omówiono takie zagadnienia jak typy danych, zmienne, operacje wejścia - wyjścia, struktury sterujące, moduły, funkcje, tablice i pliki, jak również programowanie obiektowe, tworzenie graficznych interfejsów użytkownika i programów sterowanych zdarzeniami. W każdym rozdziale znalazło się wiele przykładowych projektów programów, ułatwiających utrwalenie zdobytej wiedzy.
Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce:
- Zwięzłe podstawy działania komputera i przetwarzania danych
- Moduły, funkcje, struktury warunkowe i cykliczne
- Algorytmy sortowania
- Wywołania rekurencyjne i przetwarzanie tekstu
- Programowanie zorientowane obiektowo i wykorzystanie języka UML
- Tworzenie GUI za pomocą edytorów takich jak Visual Studio czy NetBeans
Wybrane bestsellery
-
Branża IT kusi licznymi ofertami pracy, atrakcyjnymi zarobkami i ciekawymi ścieżkami rozwoju nie tylko zawodowych programistów, lecz również osoby bez wykształcenia informatycznego czy doświadczenia w tej dziedzinie. Te ostatnie zwykle zaczynają karierę od roli testera aplikacji. Jednym z podstaw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Trzech poważanych architektów oprogramowania omawia cały cykl życia, prezentując praktyczne wskazówki, metody stosowane przez ekspertów i sprawdzone modele przydatne w każdym projekcie niezależnie od poziomu jego złożoności. Dowiesz się, jak za pomocą architektury radzić sobie z coraz większymi w...
Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie IV Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przeznaczona dla doświadczonych programistów, którzy chcą zdobyć lub pogłębić wiedzę o metodologiach i dobrych praktykach tworzenia złożonego oprogramowania. Stanowi interesująco napisany zbiór heurystyk i technik ułożonych w kolejności stosowania podczas rozwijania projektu progr...
Zrównoważony kod. Dobre praktyki i heurystyki dla inżynierów oprogramowania Zrównoważony kod. Dobre praktyki i heurystyki dla inżynierów oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz zasady definiujące rzemiosło, jakim jest wytwarzanie oprogramowania. Zebrano w niej procedury, standardy i normy etyczne, dzięki którym tworzony kod będzie niezawodny i efektywny, a całe oprogramowanie stanie się powodem do dumy. Zawarto tutaj szereg pragmatycznych wskazó...
Rzemiosło w czystej formie. Standardy i etyka rzetelnych programistów Rzemiosło w czystej formie. Standardy i etyka rzetelnych programistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka zawiera opis podstawowych wzorców, zasad i praktyk przydatnych podczas analizy dziedzin biznesowych, ułatwiających zrozumienie ich strategii i dostosowanie architektury do potrzeb biznesu, aby umożliwić zbudowanie solidnej implementacji logiki biznesowej. Omówiono tu narzędzia i techni...
Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej Koncepcja Domain-Driven Design. Dostosowywanie architektury aplikacji do strategii biznesowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
To drugie wydanie praktycznego przewodnika po projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu, skalowaniu i utrzymaniu systemów opartych na drobnoziarnistych mikrousługach. Publikacja została uzupełniona o informacje dotyczące najnowszych trendów i technologii związanych z mikrousługami. Sporo miejsca poświę...
Budowanie mikrousług. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II Budowanie mikrousług. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I w...
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów Podręcznik profesjonalnego programisty! Robert C. Martin, znany jako Uncle Bob, to jeden z prawdziwych gwiazdorów branży IT, człowiek o niezwykłej charyzmie, rewelacyjnym podejściu do słuchaczy i poczuciu h...
Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów Mistrz czystego kodu. Kodeks postępowania profesjonalnych programistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Tony GaddisTony Gaddis od ponad dwudziestu lat prowadzi kursy informatyczne, głównie w Haywood Community College. Jego talent dydaktyczny był niejednokrotnie doceniany i nagradzany. Gaddis otrzymał między innymi tytuł Nauczyciela Roku na North Carolina Community College oraz nagrodę Teaching Excellence przyznaną przez National Institute for Staff and Organizational Development. Jest autorem i współautorem bardzo cenionych książek dotyczących nauki języków C++, Java, Microsoft
Tony Gaddis - pozostałe książki
-
Jeśli planujesz napisać swoją pierwszą aplikację, sięgnij po tę książkę. Aby zrozumieć zawartą w niej treść, nie trzeba znać żadnego języka programowania. Pokazano tu, jak działają programy i jak można z ich wykorzystaniem rozwiązywać konkretne zadania. Wiedza o zasadach projektowania jest przeka...
Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)64.50 zł
129.00 zł(-50%) -
Oto zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego podręcznika dla studentów. Książka została pomyślana w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić naukę Javy krok po kroku i pozwolić na możliwie szybkie rozpoczęcie samodzielnego kodowania. Znalazło się tu wprowadzenie do wiedzy o sprzęcie, oprogramow...
Java dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie VII Java dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie VII
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)74.50 zł
149.00 zł(-50%) -
To kolejne wydanie lubianego podręcznika programowania w języku C++; książka przeznaczona dla osób, które dopiero rozpoczynają naukę kodowania, i tych, które mają już doświadczenie z innymi językami. Znalazło się tu przystępne wyjaśnienie podstaw działania komputera oraz wprowadzenie do samego ję...(89.40 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(89.40 zł najniższa cena z 30 dni)89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Z tej książki skorzystasz, nawet gdy nie masz żadnego doświadczenia w projektowaniu i tworzeniu oprogramowania. Dzięki prostym przykładom i zrozumiałemu pseudokodowi, schematom blokowym oraz innym narzędziom zdobędziesz wiedzę o projektowaniu oprogramowania i jego implementowania w języku Python....
Python dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Python dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(39.90 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Starting Out with Programming Logic and Design (4th Edition)
- Tłumaczenie:
- Krzysztof Brauner
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4068-8, 9788328340688
- Format:
- 164x239
- Numer z katalogu:
- 73061
- Rozmiar pliku Pdf:
- 14.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Kategorie:
Programowanie » Techniki programowania
Programowanie » Inne - Programowanie
Spis treści książki
- 1.1. Wstęp (19)
- 1.2. Sprzęt (20)
- 1.3. W jaki sposób komputer przechowuje dane (26)
- 1.4. W jaki sposób działa program (31)
- 1.5. Rodzaje oprogramowania (40)
- Pytania kontrolne (43)
- 2.1. Projektowanie programu (49)
- 2.2. Dane wejściowe, dane wyjściowe i zmienne (57)
- 2.3. Przypisywanie wartości do zmiennych i wykonywanie obliczeń (68)
- W centrum uwagi. Obliczanie opłat za dodatkowe minuty (72)
- W centrum uwagi. Obliczanie procentów (73)
- W centrum uwagi. Obliczanie średniej (78)
- W centrum uwagi. Zamiana wzoru matematycznego na wyrażenie (81)
- 2.4. Deklarowanie zmiennych i typy danych (84)
- 2.5. Stałe nazwane (90)
- 2.6. Ręczne śledzenie programu (91)
- 2.7. Dokumentowanie programu (93)
- W centrum uwagi. Korzystanie ze stałych nazwanych, konwencje zapisu i komentarze (94)
- 2.8. Projektowanie pierwszego programu (97)
- Pytania kontrolne (101)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (105)
- Ćwiczenia programistyczne (107)
- 3.1. Moduły - informacje wstępne (111)
- 3.2. Definiowanie i wywoływanie modułów (114)
- W centrum uwagi. Definiowanie i wywoływanie modułów (121)
- 3.3. Zmienne lokalne (125)
- 3.4. Przekazywanie argumentów do modułów (129)
- W centrum uwagi. Przekazywanie argumentu do modułu (134)
- W centrum uwagi. Przekazywanie argumentu przez referencję (140)
- 3.5. Zmienne globalne i stałe globalne (142)
- W centrum uwagi. Korzystanie ze stałych globalnych (145)
- Pytania kontrolne (149)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (153)
- Ćwiczenia programistyczne (154)
- 4.1. Struktury warunkowe - informacje wstępne (157)
- W centrum uwagi. Korzystanie z instrukcji If-Then (165)
- 4.2. Struktury warunkowe podwójnego wyboru (168)
- W centrum uwagi. Korzystanie z instrukcji If-Then-Else (169)
- 4.3. Porównywanie łańcuchów znakowych (172)
- 4.4. Zagnieżdżone struktury warunkowe (179)
- W centrum uwagi. Wielokrotne zagnieżdżenie struktur warunkowych (182)
- 4.5. Struktura decyzyjna (186)
- W centrum uwagi. Korzystanie ze struktury decyzyjnej (189)
- 4.6. Operatory logiczne (192)
- 4.7. Zmienne boolowskie (200)
- Pytania kontrolne (202)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (206)
- Ćwiczenia programistyczne (207)
- 5.1. Struktury cykliczne - wprowadzenie (211)
- 5.2. Pętle warunkowe: While, Do-While i Do-Until (213)
- W centrum uwagi. Projektowanie pętli While (218)
- W centrum uwagi. Projektowanie pętli Do-While (227)
- 5.3. Pętle licznikowe i instrukcja For (233)
- W centrum uwagi. Projektowanie pętli licznikowej za pomocą instrukcji For (241)
- 5.4. Obliczanie sumy bieżącej (251)
- 5.5. Wartownik (255)
- W centrum uwagi. Korzystanie z wartownika (255)
- 5.6. Pętle zagnieżdżone (257)
- Pytania kontrolne (262)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (265)
- Ćwiczenia programistyczne (266)
- 6.1. Wprowadzenie do funkcji: generowanie liczb losowych (269)
- W centrum uwagi. Korzystanie z liczb losowych (273)
- W centrum uwagi. Wykorzystanie liczb losowych do reprezentowania innych wartości (276)
- 6.2. Tworzenie własnych funkcji (278)
- W centrum uwagi. Modularyzacja kodu z wykorzystaniem funkcji (285)
- 6.3. Inne funkcje biblioteczne (293)
- Pytania kontrolne (305)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (307)
- Ćwiczenia programistyczne (308)
- 7.1. Garbage In, Garbage Out (313)
- 7.2. Pętla walidacji danych wejściowych (315)
- W centrum uwagi. Projektowanie pętli walidacji danych wejściowych (317)
- 7.3. Programowanie defensywne (322)
- Pytania kontrolne (324)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (325)
- Ćwiczenia programistyczne (326)
- 8.1. Tablice - informacje podstawowe (329)
- W centrum uwagi. Korzystanie z elementów tablicy w wyrażeniach matematycznych (336)
- 8.2. Sekwencyjne przeszukiwanie tablicy (345)
- 8.3. Przetwarzanie elementów tablicy (350)
- W centrum uwagi. Przekazywanie tablicy (357)
- 8.4. Tablice równoległe (364)
- W centrum uwagi. Korzystanie z tablic równoległych (365)
- 8.5. Tablice dwuwymiarowe (368)
- W centrum uwagi. Korzystanie z tablic dwuwymiarowych (373)
- 8.6. Tablice trój- i więcejwymiarowe (378)
- Pytania kontrolne (380)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (383)
- Ćwiczenia programistyczne (384)
- 9.1. Algorytm sortowania bąbelkowego (389)
- W centrum uwagi. Korzystanie z algorytmu sortowania bąbelkowego (397)
- 9.2. Algorytm sortowania przez wybieranie (405)
- 9.3. Algorytm sortowania przez wstawianie (409)
- 9.4. Algorytm wyszukiwania binarnego (416)
- W centrum uwagi. Korzystanie z algorytmu wyszukiwania binarnego (419)
- Pytania kontrolne (423)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (426)
- Ćwiczenia programistyczne (427)
- 10.1. Odczyt i zapis do plików - informacje wstępne (429)
- 10.2. Przetwarzanie plików za pomocą pętli (442)
- W centrum uwagi. Korzystanie z plików (446)
- 10.3. Korzystanie z plików i tablic (451)
- 10.4. Przetwarzanie rekordów (452)
- W centrum uwagi. Dodawanie i wyświetlanie rekordów (457)
- W centrum uwagi. Wyszukiwanie rekordu (460)
- W centrum uwagi. Modyfikowanie rekordów (462)
- W centrum uwagi. Usuwanie rekordów (468)
- 10.5. Separatory sterowania (469)
- W centrum uwagi. Korzystanie z separatorów sterowania (472)
- Pytania kontrolne (478)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (481)
- Ćwiczenia programistyczne (482)
- 11.1. Wprowadzenie do programów sterowanych za pomocą menu (485)
- 11.2. Modularyzacja programu sterowanego za pomocą menu (493)
- 11.3. Ponowne wyświetlanie menu za pomocą pętli (500)
- W centrum uwagi. Projektowanie programu sterowanego za pomocą menu (505)
- 11.4. Menu wielopoziomowe (519)
- Pytania kontrolne (526)
- Ćwiczenia programistyczne (528)
- 12.1. Wstęp (531)
- 12.2. Przetwarzanie poszczególnych znaków w łańcuchu (533)
- W centrum uwagi. Sprawdzanie hasła (537)
- W centrum uwagi. Formatowanie numeru telefonu i usuwanie formatowania (542)
- Pytania kontrolne (548)
- Ćwiczenia z wykrywania błędów (550)
- Ćwiczenia programistyczne (551)
- 13.1. Wprowadzenie do rekurencji (555)
- 13.2. Rozwiązywanie zadań za pomocą rekurencji (558)
- 13.3. Przykłady algorytmów rekurencyjnych (562)
- Pytania kontrolne (574)
- Ćwiczenia programistyczne (576)
- 14.1. Programowanie proceduralne i programowanie obiektowe (579)
- 14.2. Klasy (583)
- 14.3. Projektowanie klas za pomocą języka UML (595)
- 14.4. Wyznaczanie klas i ich zakresu obowiązków w zadaniu (597)
- W centrum uwagi. Wyznaczanie klas (598)
- W centrum uwagi. Określanie zakresu obowiązków klasy (602)
- 14.5. Dziedziczenie (608)
- 14.6. Polimorfizm (616)
- Pytania kontrolne (621)
- Ćwiczenia programistyczne (625)
- 15.1. Graficzny interfejs użytkownika (627)
- 15.2. Projektowanie interfejsu użytkownika do programu wyposażonego w GUI (631)
- W centrum uwagi. Projektowanie okna (635)
- 15.3. Tworzenie procedury obsługi zdarzenia (638)
- W centrum uwagi. Projektowanie procedury obsługi zdarzenia (641)
- Pytania kontrolne (644)
- Ćwiczenia programistyczne (646)
Wstęp (9)
Podziękowania (15)
O autorze (17)
Rozdział 1. Wstępne informacje na temat komputerów i programowania (19)
Rozdział 2. Dane wejściowe, przetwarzanie i dane wyjściowe (49)
Rozdział 3. Moduły (111)
Rozdział 4. Struktury warunkowe i logika boolowska (157)
Rozdział 5. Struktury cykliczne (211)
Rozdział 6. Funkcje (269)
Rozdział 7. Walidacja danych wejściowych (313)
Rozdział 8. Tablice (329)
Rozdział 9. Sortowanie i przeszukiwanie tabel (389)
Rozdział 10. Pliki (429)
Rozdział 11. Programy sterowane za pomocą menu (485)
Rozdział 12. Przetwarzanie tekstu (531)
Rozdział 13. Rekurencja (555)
Rozdział 14. Programowanie obiektowe (579)
Rozdział 15. Aplikacje z GUI i programowanie sterowane zdarzeniami (627)
Dodatek A. Tablica kodów ASCII/Unicode (649)
Dodatek B. Symbole na schematach blokowych (651)
Dodatek C. Przewodnik po pseudokodzie (653)
Dodatek D. Zamiana liczb dziesiętnych na postać binarną (667)
Dodatek E. Odpowiedzi do pytań z punktów kontrolnych (669)
Skorowidz (687)
Helion - inne książki
-
Najnowsza książka Witolda Wrotka liczy - jak sugeruje tytuł - 55 rozdziałów, które stanowią stopniowe wprowadzenie w świat elektroniki, a konkretnie tranzystorów i zbudowanych na ich podstawie układów. Treść zawarta w tym przystępnym przewodniku została zilustrowana licznymi schematami i niejedno...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla użytkowników komputerów pracujących pod kontrolą Linuksa. Znalazły się w niej tak ważne kwestie, jak omówienie komponentów o krytycznym znaczeniu i mechanizmów kontroli dostępu czy wyjaśnienie systemu plików w Linuksie. Umieszczono tu również liczne wskazówki i ćwiczen...
Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury Nowoczesny Linux. Przewodnik dla użytkownika natywnej chmury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zapreze...
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Przeczytasz o tym, jak wykrywać nowe luki w oprogramowaniu, jak tworzyć trojany i rootkity, a także jak używać techniki wstrzykiwania SQL. Zapoznasz się również z szeroką gamą narzędzi do przeprowadzania testów penetracyjnych (takich jak Metasploit Framework, mimikatz i BeEF), rozeznasz się w dzi...
Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu Etyczny haking. Praktyczne wprowadzenie do hakingu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Ta książka jest kompleksowym i praktycznym przewodnikiem po hakowaniu aplikacji internetowych w ramach udziału w programach bug bounty. Znajdziesz w niej wszystkie niezbędne informacje, od budowania relacji z klientami i pisania znakomitych raportów o błędach w zabezpieczeniach po naukę zaawansow...
Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach Bug Bounty Bootcamp. Przewodnik po tropieniu i zgłaszaniu luk w zabezpieczeniach
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Paweł Zaręba, autor Praktycznych projektów sieciowych, od wielu lat związany z branżą IT i ICT, za namową swoich wiernych czytelników napisał drugą książkę. Tę wcześniejszą można traktować jako kompendium wiedzy na temat sieci komputerowych - Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce są niejako ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Autor znanych czytelnikom wydawnictwa Helion książek między innymi na temat otwartoźródłowego systemu operacyjnego przygotował szóstą już edycję przewodnika po komendach i poleceniach Linuksa. W kieszonkowym leksykonie omówił posługiwanie się komputerem z Linuksem na pokładzie za pomocą poleceń, ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Współczesnym przemysłem rządzi… informatyka. Ta dziedzina stale się rozwija i zagarnia pod swoje skrzydła kolejne sektory ― od produkcji, przez logistykę i księgowość, po dystrybucję i sprzedaż. Tyle teorii. W praktyce zaś często się okazuje, że podczas gdy otoczenie biznesowe i techn...
Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia Digitalizacja w systemach automatyki SIMATIC. Teoria, przykłady, ćwiczenia
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ta książka jest zwięzłym, skupionym na praktyce przewodnikiem po Pythonie w wersji 3.6 i nowszych. Dzięki niej skoncentrujesz się na rdzeniu języka i podstawowych zagadnieniach, które musisz doskonale opanować, jeśli chcesz pisać w nim dobry kod. Dowiesz się zatem, jak działa Python i jakich zasa...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Tony Gaddis (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.