Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III
- Autorzy:
- Greg Perry, Dean Miller
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 424
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
Greg Perry, Dean Miller
Opis książki: Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III
Dziś mało kto potrafi obejść się bez komputera. Te niezwykle pożyteczne urządzenia służą do pracy i rozrywki, komunikowania się, diagnozowania chorób, zarządzania firmą, a nawet prowadzenia wojen. Właściwie trudno byłoby wyobrazić sobie dziedzinę, w której komputery i to, co potrafią, byłoby zbędne. Właśnie dlatego we współczesnym świecie umiejętność programowania jest bardzo cennym atutem. Zapotrzebowanie na programistów wciąż rośnie, a najlepsi w tym fachu mogą liczyć na niezwykle atrakcyjne warunki pracy.
Niniejszy samouczek pozwala przyswoić sobie podstawy programowania w ciągu 24 godzinnych lekcji, umożliwia solidne opanowanie podstaw i uczy poprawnego projektowania programów. Nie pominięto tu szczególnie ważnego przygotowania się do programowania ani zasad tworzenia oprogramowania w korporacjach, a równocześnie pokazano sposoby korzystania z najważniejszych technik programistycznych oraz kluczowe cechy najczęściej wykorzystywanych języków programowania.
W książce omówiono:
- sprzęt i narzędzia, w tym środowiska programistyczne
- zarys historii i języki programowania
- programowanie aplikacji internetowych
- programowanie w korporacji i obowiązki programisty
- dobre praktyki projektowe
- perspektywy programowania
Programowania można się nauczyć - wystarczą 24 godziny!
Wybrane bestsellery
-
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat tej niesłychanie szybko rozwijającej się i dynamicznie wkraczającej w nasze życie dziedziny. Została napisana tak, aby była przystępna dla osób posiadających podstawowe umiejętności matematyczne. Może stanowić podręcznik dla studentów takich kierunków ja...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł(-36%) -
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury d...
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.07 zł
89.00 zł(-37%) -
Dzięki temu przyjaznemu przewodnikowi poznasz kluczowe koncepcje programistyczne i operacje obiektowego modelu dokumentu. Nauczysz się też pisać kod działający asynchronicznie i współbieżnie. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładowymi fragmentami kodu i prostymi projektami ―...
JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych JavaScript od pierwszej linii kodu. Błyskawiczna nauka pisania gier, stron WWW i aplikacji internetowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Branża IT kusi licznymi ofertami pracy, atrakcyjnymi zarobkami i ciekawymi ścieżkami rozwoju nie tylko zawodowych programistów, lecz również osoby bez wykształcenia informatycznego czy doświadczenia w tej dziedzinie. Te ostatnie zwykle zaczynają karierę od roli testera aplikacji. Jednym z podstaw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.18 zł
89.00 zł(-38%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jeśli chcesz po prostu zrozumieć działanie algorytmów, a nie masz ochoty na mozolne przedzieranie się przez setki trudnych stron, to trzymasz w ręku właściwą książkę! Dzięki temu interesującemu, przystępnemu podręcznikowi szybko przyswoisz sobie najważniejsze pojęcia i łatwo zrozumiesz, w jaki sp...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
40.87 zł
67.00 zł(-39%)
O autorach książki
2 Greg Perry, Dean MillerGreg Perry - programista, trener, konsultant. Doświadczony nauczyciel, który wprowadził tysiące osób w świat programowania. Autor 75 książek poświęconych programowaniu (ich łączny nakład przekroczył 2 miliony egzemplarzy).
Dean Miller - pisarz i redaktor z więcej niż dwudziestoletnim doświadczeniem w branży wydawniczej. W trakcie swojej kariery wydał wiele bestsellerów, a wśród nich całą serię „Teach Yourself in 21 Days”, „Teach Yourself in 24 Hours” oraz „Unleashed”. Wiele z nich zostało wydanych również przez wydawnictwo Helion.
Greg Perry, Dean Miller - pozostałe książki
-
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(34.50 zł najniższa cena z 30 dni)35.88 zł
69.00 zł(-48%) -
Trzymasz w ręku najlepszy podręcznik do podstaw pisania programów w C — ponadto zdobyte umiejętności przydadzą Ci się także przy pracy z innymi językami programowania. Dzięki prostym i praktycznym instrukcjom szybko zaczniesz pisać przydatne programy, od gier po aplikacje mobilne. Ponadto w...
Język C. Programowanie dla początkujących. Wydanie III Język C. Programowanie dla początkujących. Wydanie III
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Beginning Programming in 24 Hours, Sams Teach Yourself (3rd Edition)
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2939-3, 9788328329393
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-12-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2940-9, 9788328329409
- Data wydania ebooka:
-
2016-12-04
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 51048
- Rozmiar pliku Pdf:
- 9.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 10.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 19.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści książki
- Przygotuj się do programowania (19)
- Co robi program komputerowy? (20)
- Często powtarzane mity na temat programowania (21)
- Istnieje już wiele programów (23)
- Programiści są poszukiwani na rynku pracy (23)
- Prawdziwa wartość programów (23)
- Użytkownicy zwykle nie są właścicielami programów (24)
- Udostępnianie programów komputerowych (24)
- Twój pierwszy program (26)
- Komentarze objaśniające kod (27)
- Wpisywanie własnego programu (29)
- Podsumowanie (31)
- Pytania i odpowiedzi (32)
- Warsztaty (32)
- Do czego potrzebne są programy? (35)
- Programy, programy, wszędzie programy (38)
- Programy jako wskazówki (38)
- Podsumowanie (49)
- Pytania i odpowiedzi (49)
- Warsztaty (49)
- Dlaczego potrzebny jest projekt? (51)
- Umowa między użytkownikiem a programistą (52)
- Etapy projektowania (53)
- Podsumowanie (65)
- Pytania i odpowiedzi (65)
- Warsztaty (66)
- Wyświetlanie danych na ekranie za pomocą JavaScriptu (69)
- Przechowywanie danych (71)
- Przypisywanie wartości (73)
- Pobieranie danych z klawiatury za pomocą metody prompt (75)
- Podsumowanie (82)
- Pytania i odpowiedzi (83)
- Warsztaty (83)
- Jeszcze o łańcuchach znaków (85)
- Wykonywanie obliczeń matematycznych w JavaScripcie (89)
- W jaki sposób komputery wykonują obliczenia? (92)
- Używanie tabeli kodów ASCII (95)
- Przegląd metod (96)
- Podsumowanie (100)
- Pytania i odpowiedzi (100)
- Warsztaty (101)
- Porównywanie danych za pomocą instrukcji if (103)
- Pisanie warunków (106)
- Pętle (108)
- Podsumowanie (116)
- Pytania i odpowiedzi (116)
- Warsztaty (116)
- Pierwszy błąd (119)
- Wszystko zależy od precyzji (120)
- Pisz przejrzyste programy (124)
- Przećwicz debugowanie w JavaScripcie (125)
- Dziennik konsoli JavaScriptu (129)
- Dodatkowe techniki debugowania (130)
- Podsumowanie (131)
- Pytania i odpowiedzi (131)
- Warsztaty (132)
- Programowanie strukturalne (135)
- Umieszczanie kodu w JavaScripcie w funkcjach (141)
- Testowanie programu (144)
- Profilowanie kodu (145)
- Wróćmy do programowania (146)
- Podsumowanie (146)
- Pytania i odpowiedzi (146)
- Liczniki i akumulatory (150)
- Zmienne tablicowe (152)
- Obliczanie łącznych wartości za pomocą akumulatorów (155)
- Przestawianie wartości (156)
- Sortowanie (157)
- Przeszukiwanie tablic (161)
- Więcej o funkcjach (166)
- Pętle zagnieżdżone (170)
- Podsumowanie (170)
- Pytania i odpowiedzi (170)
- Warsztaty (170)
- Zmienianie zdjęć na stronie (173)
- Rejestrowanie pozycji kursora myszy (178)
- Dodawanie do witryny paska z powtarzanymi informacjami (180)
- Podsumowanie (183)
- Pytania i odpowiedzi (183)
- Warsztaty (184)
- Słaby punkt JavaScriptu (187)
- Zapisywanie plików cookie (190)
- Wczytywanie plików cookie (192)
- Usuwanie utworzonych plików cookie (193)
- Podsumowanie (197)
- Pytania i odpowiedzi (197)
- Warsztaty (198)
- Wprowadzenie do Javy (204)
- Java udostępnia zawartość wykonywalną (206)
- Automatyczne wykonywanie (208)
- Zawartość wykonywalna dostosowana do wielu systemów (208)
- Podsumowanie użytkowania Javy (210)
- Zacznij od niezależnego programu w Javie (211)
- Interfejs Javy (211)
- Kwestie bezpieczeństwa (212)
- Wypróbuj Javę (213)
- Mechanizmy języka Java (214)
- Przygotowania do rozpoczęcia (218)
- Podsumowanie (219)
- Pytania i odpowiedzi (219)
- Warsztaty (220)
- Definiowanie danych w Javie (221)
- Operatory (226)
- Sterowanie programem (230)
- Od szczegółów do ogólnego poziomu (234)
- Podsumowanie (235)
- Pytania i odpowiedzi (235)
- Warsztaty (235)
- Używanie środowiska NetBeans do uruchamiania programów Javy (237)
- Przejście do graficznego interfejsu użytkownika (241)
- Java i programowanie obiektowe (243)
- Omówienie klas (244)
- Czy rozumiesz programowanie obiektowe? (246)
- Za wykonywanie zadań w klasach odpowiadają metody (246)
- Podsumowanie (249)
- Pytania i odpowiedzi (249)
- Warsztaty (249)
- O pisaniu apletów Javy (251)
- Tworzenie apletu Javy (252)
- Umieszczanie apletu na stronie internetowej (258)
- Wyświetlanie apletu na stronie internetowej (259)
- Podsumowanie (260)
- Pytania i odpowiedzi (261)
- Warsztaty (261)
- Programowanie w HTML-u (265)
- Prostszy przykład (269)
- Szybkie wprowadzenie do HTML-a (271)
- Używanie stylów CSS do określania wyglądu tekstu (274)
- Dodawanie grafiki do witryn za pomocą HTML-a (276)
- Podsumowanie (277)
- Pytania i odpowiedzi (278)
- Warsztaty (278)
- Wprowadzenie do AJAX-a (281)
- Używanie obiektów typu XMLHttpRequest (285)
- Tworzenie prostej biblioteki AJAX-owej (287)
- Tworzenie quizu z wykorzystaniem AJAX-a i opisanej biblioteki (289)
- Podsumowanie (293)
- Pytania i odpowiedzi (293)
- Warsztaty (293)
- Czego potrzebujesz do programowania w PHP? (295)
- Podstawowe struktury ze skryptów PHP (297)
- Pętle (301)
- Cegiełki języka PHP: zmienne, typy danych i operatory (303)
- Używanie i tworzenie funkcji w PHP (312)
- Praca z obiektami w języku PHP (316)
- Typowe zastosowania języka PHP (320)
- Podsumowanie (321)
- Pytania i odpowiedzi (321)
- Warsztaty (322)
- Wprowadzenie do języka C (325)
- Czego potrzebujesz do programowania w językach C i C++? (326)
- Spojrzenie na kod w C (327)
- Dane w języku C (329)
- Funkcje w C (330)
- Operatory w C (336)
- Instrukcje sterujące w C są takie jak w JavaScripcie (337)
- Nauka języka C++ (337)
- Terminologia obiektowa (338)
- Podstawowe różnice między językami C i C++ (338)
- Wprowadzenie do obiektów w języku C++ (340)
- Co dalej? (345)
- Podsumowanie (346)
- Pytania i odpowiedzi (346)
- Warsztaty (347)
- Zawartość ekranu w środowisku Visual Basica (349)
- Tworzenie od podstaw prostej aplikacji (351)
- Inne uwagi związane z programowaniem w Visual Basicu (358)
- Następny krok (360)
- Podsumowanie (361)
- Pytania i odpowiedzi (361)
- Warsztaty (361)
- Przeznaczenie platformy .NET (363)
- Środowisko CLR (364)
- Biblioteka FCL (365)
- Platforma przetwarzania równoległego (366)
- Środowisko DLR (366)
- Język C# (366)
- Podsumowanie (374)
- Pytania i odpowiedzi (374)
- Warsztaty (374)
- Działy przetwarzania danych i IT (379)
- Stanowiska związane z komputerami (383)
- Nazwy stanowisk (383)
- Ustrukturyzowane przeglądy (389)
- Przenoszenie programu do środowiska produkcyjnego (390)
- Konsulting (392)
- Podsumowanie (393)
- Pytania i odpowiedzi (393)
- Warsztaty (393)
- Kwestie związane z rozpowszechnianiem aplikacji (395)
- Korzystanie z systemu kontroli wersji (398)
- Podsumowanie (399)
- Pytania i odpowiedzi (399)
- Warsztaty (399)
- Przydatne narzędzia (401)
- Czy programowanie przestanie być potrzebne? (404)
- Wymóg ciągłego dokształcania się (407)
- Podsumowanie (408)
- Pytania i odpowiedzi (408)
- Warsztaty (409)
O autorach (11)
Podziękowania (12)
Wprowadzenie (13)
CZĘŚĆ I. ZACZNIJ PROGRAMOWAĆ JUŻ DZIŚ
Godzina 1. Praktyczne ćwiczenia z programowania (19)
Godzina 2. Proces i techniki (35)
Godzina 3. Projektowanie programu (51)
Godzina 4. Pobieranie danych wejściowych i wyświetlanie danych wyjściowych (69)
Godzina 5. Przetwarzanie danych z wykorzystaniem liczb i słów (85)
Godzina 6. Sterowanie programami (103)
Godzina 7. Narzędzia do debugowania (119)
CZĘŚĆ II. PODSTAWY PROGRAMOWANIA
Godzina 8. Techniki programowania strukturalnego (135)
Godzina 9. Pisanie algorytmów (149)
Godzina 10. Radość z programowania (173)
Godzina 11. Zaawansowane techniki programowania (187)
CZĘŚĆ III. PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE Z UŻYCIEM JAVY
Godzina 12. Programowanie w Javie (203)
Godzina 13. Szczegółowe omówienie Javy (221)
Godzina 14. Java ma klasę (237)
Godzina 15. Aplety i strony internetowe (251)
CZĘŚĆ IV. INNE JĘZYKI PROGRAMOWANIA
Godzina 16. HTML5 i CSS3 (265)
Godzina 17. JavaScript i AJAX (281)
Godzina 18. Skrypty w PHP (295)
Godzina 19. Programowanie w językach C i C++ (325)
Godzina 20. Programowanie w języku Visual Basic 2012 (349)
Godzina 21. C# i platforma .NET (363)
CZĘŚĆ V. BRANŻA PROGRAMISTYCZNA
Godzina 22. Programowanie w firmach (379)
Godzina 23. Rozpowszechnianie aplikacji (395)
Godzina 24. Przyszłość programowania (401)
Skorowidz (411)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni) -
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Mimo że C - stworzony przez pracownika Laboratoriów Bella Dennisa Ritchiego - liczy sobie pół wieku, wciąż pozostaje niezwykle popularnym proceduralnym językiem ogólnego zastosowania. To dzięki niemu powstają elementy systemów operacyjnych i programów użytkowych. Tymczasem za sprawą Międzynarodow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
76.16 zł
119.00 zł(-36%) -
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i pote...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Ta książka jest doskonałym wprowadzeniem do inżynierii społecznej. Omawia koncepcje psychologiczne leżące u podstaw tej dyscypliny i jej aspekty etyczne. Zaprezentowano tu narzędzie ułatwiające korzystanie z technik inżynierii społecznej w atakach socjotechnicznych. Następnie szczegółowo pokazano...
Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie III Greg Perry, Dean Miller (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2023-01-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem