Jeśli Twoja przesyłka z zamówionym towarem jest uszkodzona, niekompletna lub nie zawiera zamówionych przez Ciebie produktów - skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Reklamacje:
Wszelkie reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową możesz zgłosić za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie. Jednocześnie wraz z pismem prześlij reklamowany towar na podany niżej adres:
Helion.pl Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice,
z dopiskiem „reklamacja”
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- powód reklamacji
- dowód zakupu reklamowanego towaru w naszym sklepie (kopia faktury, numer zamówienia, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.).
Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Nabywcy i powiadomi go o dalszym postępowaniu.
Proponujemy kilka możliwości reklamacji:
- sposoby usunięcia wskazanej wady,
- wymianę rzeczy na nową, wolną od wad, jeśli koszty jej naprawy będą znaczące.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep odsyła pełnowartościowy produkt na swój koszt na adres podany przez Nabywcę. Inny sposób zwrotu wadliwego produktu może zostać ustalony z działem obsługi klienta.
Więcej informacji w Regulaminie sklepu »
Prawo odstąpienia - Zwroty:
Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu, bez podania przyczyny.
Konsument może odstąpić od umowy za pomocą formularza kontaktowego, drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie. Jednocześnie odeślij do nas zwracaną przesyłkę na poniższy adres:
Helion.pl Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice,
z dopiskiem „zwrot"
Zostaniesz poinformowany o dalszej procedurze zwrotu. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Więcej informacji w Regulaminie sklepu »