Język Go. Poznaj i programuj
- Autorzy:
- Alan A. A. Donovan, Brian W. Kernighan
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.9/6 Opinie: 8
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Język Go. Poznaj i programuj
Język Go jest nazywany „językiem C XXI wieku”. Podobnie jak C, umożliwia kompilowanie programów do wydajnego kodu maszynowego, który w natywny sposób współpracuje z poszczególnymi systemami operacyjnymi. Go jest elastycznym narzędziem pozwalającym osiągać maksymalny efekt przy minimalnych środkach. Jest bardzo wszechstronny — bardzo dobrze nadaje się do budowania infrastruktury takiej jak serwery sieciowe, do tworzenia narzędzi dla programistów, ale jest też znakomitym językiem do programowania grafiki, aplikacji mobilnych i uczenia maszynowego.
Niniejsza książka jest skierowana do osób, które chcą jak najszybciej rozpocząć tworzenie wydajnego oprogramowania w Go. Autorzy przejrzyście wyjaśnili podstawy tego języka i zasady nim rządzące, a swój wykład uzupełnili setkami interesujących i praktycznych przykładów dobrze napisanego kodu Go. W ten sposób Czytelnik dobrze pozna wszystkie aspekty tego języka, jego najistotniejsze pakiety oraz szeroki zakres zastosowań.
W książce omówiono:
- podstawowe koncepcje Go, jego najważniejsze konstrukcje i elementy strukturalne programu;
- proste i złożone typy danych, funkcje, metody i interfejsy;
- zasady współbieżności implementowanej w Go;
- kompilacja i formatowanie programu w Go;
- korzystanie z pakietów oraz z bibliotek testowania;
- zagadnienia zaawansowane: korzystanie z refleksji i programowanie niskiego poziomu.
Poznaj język Go — doskonałe narzędzie dla profesjonalisty!
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest unikalną relacją historyczną z początków Uniksa. Zawiera wspomnienia naocznych świadków z pierwszych lat istnienia tego systemu, jego rozwoju i stopniowego przenikania technologii uniksowych do poszczególnych dziedzin informatyki. Znajdziesz tu niewiele trudnych, naukowych i techn...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
30.38 zł
49.00 zł(-38%) -
Dzięki tej książce zdobędziesz kompletną wiedzę na temat języka C. Poznasz wszystkie dostępne typy, operatory i wyrażenia. Nauczysz się sterować wykonywaniem programu oraz wykorzystywać funkcje. Ponadto dogłębnie poznasz coś, co sprawia początkującym programistom najwięcej problemów - wskaźniki. ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
46.97 zł
77.00 zł(-39%) -
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat tej niesłychanie szybko rozwijającej się i dynamicznie wkraczającej w nasze życie dziedziny. Została napisana tak, aby była przystępna dla osób posiadających podstawowe umiejętności matematyczne. Może stanowić podręcznik dla studentów takich kierunków ja...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł(-36%) -
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Branża IT kusi licznymi ofertami pracy, atrakcyjnymi zarobkami i ciekawymi ścieżkami rozwoju nie tylko zawodowych programistów, lecz również osoby bez wykształcenia informatycznego czy doświadczenia w tej dziedzinie. Te ostatnie zwykle zaczynają karierę od roli testera aplikacji. Jednym z podstaw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.18 zł
89.00 zł(-38%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%)
O autorach książki
2 Alan A. A. Donovan, Brian W. KernighanAlan A.A. Donovan od dwudziestu lat zajmuje się programowaniem. Jest członkiem zespołu Go firmy Google w Nowym Jorku. Od 2005 r. pracuje w firmie Google nad projektami infrastrukturalnymi. Brał udział w opracowaniu autorskiego systemu kompilacji Blaze. Zbudował wiele bibliotek i narzędzi do statycznej analizy programów Go.
Brian Kernighan wykłada na Uniwersytecie Princeton. Wcześniej przez trzydzieści lat pracował w Computing Science Research Center of Bell Laboratories. Jego zainteresowania badawcze obejmują narzędzia programowe, języki zorientowane na aplikacje, metodologię programowania, interfejsy użytkownika, humanistykę cyfrową i edukację technologiczną. Jest członkiem American Academy of Arts and Sciences i National Academy of Engineering.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Język Go. Poznaj i programuj (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Programista Magazyn
W poprzedniej odsłonie niniejszej kolumny wspominałem klasyczną pozycję autorstwa Brian'a W. Kernighan'a oraz Dennis'a M. Ritchiego: Język ANSI C. Dziś na łamach Klubu Dobrej Książki chciałbym przedstawić wyjątkowy dla mnie tytuł, nawiązujący do wspomnianego wyżej opracowania: Język Go. Poznaj i programuj. W jaki sposób Język Go nawiązuje do Języka ANSI C? To, co z miejsca rzuca się w oczy, to podobny tytuł oraz wspólny autor (Brian W. Kernighan); jednakże po zagłębieniu się w lekturę opracowania okazuje się, że podobieństw jest znacznie więcej, o czym za moment napiszę więcej.
Zanim przejdę do szczegółowego omówienia zawartości książki, muszę przyznać się, że język Go jest moim programistycznym odkryciem tego roku. Jego naukę rozpocząłem zgodnie z konsekwentnie stosowaną zasadą zaczerpniętą z Pragmatycznego Programisty, która brzmi: ?co rok poznaj nowy język programowania". Wybór tym razem padł na Go i mówiąc szczerze, jestem nim zachwycony. W szczególności urzekł mnie pragmatyczny charakter tego języka połączony ze sporą dawką innowacji oraz z rewelacyjną (i niezwykle bogatą) biblioteką standardową. Być może właśnie dlatego książkę Język Go. Poznaj i programuj pochłonąłem z wielkim zainteresowaniem.
Język Go nazywany jest często językiem C XXI-go wieku. Książkę Język Go można w tym kontekście nazwać podręcznikiem programowania na miarę XXI-go wieku. Opracowanie to strukturą oraz poziomem trudności nawiązuje do Języka ANSI C. Startując z nieśmiertelnym przykładem Witaj Świecie, autorzy szybko przechodzą do bardziej złożonych tematów i przy każdej nadarzającej się okazji przemycają w tekście cenne, nowoczesne wskazówki dotyczące stylu i techniki programowania. Warto w tym miejscu wspomnieć, że Go w stosunku do C jest językiem o wiele bogatszym, zarówno w kontekście składni, jak i biblioteki standardowej. W efekcie krzywa nauki tego języka jest bardziej stroma - co też znajduje swoje odzwierciedlenie w opracowaniu.
Pierwszy rozdział książki (Przewodnik) stanowi bogate wprowadzenie, którego celem jest wzbudzenie w czytelniku zainteresowania nowym językiem oraz jego możliwościami. Czytając go, nauczymy się obsługiwać wiersz poleceń, generować animowane GIF-y, pobierać zawartość zadanych adresów URL (zarówno w trybie sekwencyjnym, jak i równoległym) i stworzyć prosty serwer WWW - wszystko to za pomocą języka Go oraz jego biblioteki standardowej.
Kolejne sześć rozdziałów to szczegółowy przegląd podstawowych elementów, z których buduje się programy pisane w Go. Są to po kolei:
- instrukcje sterujące,
- podstawowe typy danych,
-typy złożone,
-funkcje,
-metody,
-interfejsy.
Kolejne dwa rozdziały poświęcono mechanizmom zrównoleglania programów oferowanych przez Go. W szczególności mowa tutaj o funkcjach goroutine i kanałach oraz o obsłudze współbieżności ze współdzieleniem zmiennych.
Rozdział 10-ty omawia pakiety oraz silnie powiązane z językiem narzędzie go, zaś rozdział 11 -ty: wbudowane w język udogodnienia wspierające proces testowania (między innymi: obsługa testów jednostkowych, badanie pokrycia testami, funkcje benchmarku-jące oraz profilowanie). Rozdział 12-ty przedstawia szczegółowo wbudowany w język Go mechanizm refleksji. Książkę zamyka rozdział 13-ty omawiający kwestie związane z programowaniem niskopoziomowym.
Podsumowując: poziom techniczny książki jest bardzo wysoki, a jej lektura wymagająca - autorzy stawiają czytelnikowi wysoką poprzeczkę (podobnie jak w przypadku opracowania Język ANSI Q. Jednak ten, kto solidne przestudiuje tę pozycję, posiądzie solidny zastrzyk wiedzy, zarówno na temat samego języka Go, jak i w tematach powiązanych z jego głównymi zastosowaniami: programowaniem sieciowym oraz przetwarzaniem równoległym. Bardzo polecam zarówno język Go, jak i prezentowaną książkę - przede wszystkim osobom, które miały już styczność z programowaniem, a chciałyby ugruntować i poszerzyć swoją wiedzę. Nauka języka Go to w mojej opinii bardzo cenne doświadczenie, zaś poznawanie go za pośrednictwem omawianej tu książki to dodatkowo prawdziwa przyjemność!
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Go Programming Language
- Tłumaczenie:
- Lech Lachowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2467-1, 9788328324671
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-07-22
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2468-8, 9788328324688
- Data wydania ebooka:
-
2016-07-22
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 45590
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
Spis treści książki
- Pochodzenie języka Go (10)
- Projekt Go (11)
- Struktura książki (13)
- Gdzie można znaleźć więcej informacji (14)
- Podziękowania (15)
- 1.1. Witaj, świecie (17)
- 1.2. Argumenty wiersza poleceń (19)
- 1.3. Wyszukiwanie zduplikowanych linii (23)
- 1.4. Animowane GIF-y (28)
- 1.5. Pobieranie zawartości adresu URL (30)
- 1.6. Pobieranie zawartości kilku adresów URL równolegle (32)
- 1.7. Serwer WWW (33)
- 1.8. Kilka pominiętych kwestii (37)
- 2.1. Nazwy (41)
- 2.2. Deklaracje (42)
- 2.3. Zmienne (43)
- 2.4. Przypisania (50)
- 2.5. Deklaracje typów (52)
- 2.6. Pakiety i pliki (54)
- 2.7. Zakres (58)
- 3.1. Liczby całkowite (63)
- 3.2. Liczby zmiennoprzecinkowe (68)
- 3.3. Liczby zespolone (72)
- 3.4. Wartości logiczne (75)
- 3.5. Łańcuchy znaków (75)
- 3.6. Stałe (86)
- 4.1. Tablice (91)
- 4.2. Wycinki (94)
- 4.3. Mapy (102)
- 4.4. Struktury (108)
- 4.5. JSON (114)
- 4.6. Szablony tekstowe i HTML (120)
- 5.1. Deklaracje funkcji (125)
- 5.2. Rekurencja (127)
- 5.3. Zwracanie wielu wartości (130)
- 5.4. Błędy (132)
- 5.5. Wartości funkcji (137)
- 5.6. Funkcje anonimowe (139)
- 5.7. Funkcje o zmiennej liczbie argumentów (146)
- 5.8. Odroczone wywołania funkcji (147)
- 5.9. Procedura panic (152)
- 5.10. Odzyskiwanie sprawności (154)
- 6.1. Deklaracje metod (157)
- 6.2. Metody z odbiornikiem wskaźnikowym (159)
- 6.3. Komponowanie typów poprzez osadzanie struktur (162)
- 6.4. Wartości i wyrażenia metod (165)
- 6.5. Przykład: typ wektora bitowego (166)
- 6.6. Hermetyzacja (169)
- 7.1. Interfejsy jako kontrakty (173)
- 7.2. Typy interfejsowe (176)
- 7.3. Spełnianie warunków interfejsu (177)
- 7.4. Parsowanie flag za pomocą interfejsu flag.Value (180)
- 7.5. Wartości interfejsów (182)
- 7.6. Sortowanie za pomocą interfejsu sort.Interface (187)
- 7.7. Interfejs http.Handler (191)
- 7.8. Interfejs error (196)
- 7.9. Przykład: ewaluator wyrażeń (197)
- 7.10. Asercje typów (203)
- 7.11. Rozróżnianie błędów za pomocą asercji typów (205)
- 7.12. Kwerendowanie zachowań za pomocą interfejsowych asercji typów (207)
- 7.13. Przełączniki typów (209)
- 7.14. Przykład: dekodowanie XML oparte na tokenach (211)
- 7.15. Kilka porad (214)
- 8.1. Funkcje goroutine (215)
- 8.2. Przykład: współbieżny serwer zegara (217)
- 8.3. Przykład: współbieżny serwer echo (220)
- 8.4. Kanały (222)
- 8.5. Zapętlenie równoległe (231)
- 8.6. Przykład: współbieżny robot internetowy (235)
- 8.7. Multipleksowanie za pomocą instrukcji select (239)
- 8.8. Przykład: współbieżna trawersacja katalogów (242)
- 8.9. Anulowanie (246)
- 8.10. Przykład: serwer czatu (248)
- 9.1. Sytuacje wyścigu (253)
- 9.2. Wzajemne wykluczanie: sync.mutex (258)
- 9.3. Muteksy odczytu/zapisu: sync.RWMutex (261)
- 9.4. Synchronizacja pamięci (262)
- 9.5. Leniwe inicjowanie: sync.Once (264)
- 9.6. Detektor wyścigów (266)
- 9.7. Przykład: współbieżna nieblokująca pamięć podręczna (267)
- 9.8. Funkcje goroutine i wątki (274)
- 10.1. Wprowadzenie (277)
- 10.2. Ścieżki importów (278)
- 10.3. Deklaracja package (279)
- 10.4. Deklaracje import (279)
- 10.5. Puste importy (280)
- 10.6. Pakiety i nazewnictwo (282)
- 10.7. Narzędzie go (284)
- 11.1. Narzędzie go test (296)
- 11.2. Funkcje testujące (296)
- 11.3. Pokrycie (310)
- 11.4. Funkcje benchmarkujące (313)
- 11.5. Profilowanie (315)
- 11.6. Funkcje przykładów (318)
- 12.1. Dlaczego refleksja? (321)
- 12.2. reflect.Type i reflect.Value (322)
- 12.3. Display - rekurencyjny wyświetlacz wartości (324)
- 12.4. Przykład: kodowanie S-wyrażeń (329)
- 12.5. Ustawianie zmiennych za pomocą reflect.Value (332)
- 12.6. Przykład: dekodowanie S-wyrażeń (334)
- 12.7. Uzyskiwanie dostępu do znaczników pól struktury (337)
- 12.8. Wyświetlanie metod typu (340)
- 12.9. Słowo ostrzeżenia (341)
- 13.1. Funkcje unsafe.Sizeof, Alignof i Offsetof (344)
- 13.2. Typ unsafe.Pointer (346)
- 13.3. Przykład: głęboka równoważność (348)
- 13.4. Wywoływanie kodu C za pomocą narzędzia cgo (351)
- 13.5. Kolejne słowo ostrzeżenia (355)
Przedmowa (9)
Rozdział 1. Przewodnik (17)
Rozdział 2. Struktura programu (41)
Rozdział 3. Podstawowe typy danych (63)
Rozdział 4. Typy złożone (91)
Rozdział 5. Funkcje (125)
Rozdział 6. Metody (157)
Rozdział 7. Interfejsy (173)
Rozdział 8. Funkcje goroutine i kanały (215)
Rozdział 9. Współbieżność ze współdzieleniem zmiennych (253)
Rozdział 10. Pakiety i narzędzie go (277)
Rozdział 11. Testowanie (295)
Rozdział 12. Refleksja (321)
Rozdział 13. Programowanie niskiego poziomu (343)
Skorowidz (356)
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
-
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Mimo że C - stworzony przez pracownika Laboratoriów Bella Dennisa Ritchiego - liczy sobie pół wieku, wciąż pozostaje niezwykle popularnym proceduralnym językiem ogólnego zastosowania. To dzięki niemu powstają elementy systemów operacyjnych i programów użytkowych. Tymczasem za sprawą Międzynarodow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
76.16 zł
119.00 zł(-36%) -
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i pote...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Ta książka jest doskonałym wprowadzeniem do inżynierii społecznej. Omawia koncepcje psychologiczne leżące u podstaw tej dyscypliny i jej aspekty etyczne. Zaprezentowano tu narzędzie ułatwiające korzystanie z technik inżynierii społecznej w atakach socjotechnicznych. Następnie szczegółowo pokazano...
Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Język Go. Poznaj i programuj Alan A. A. Donovan, Brian W. Kernighan (8)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(2)
(2)
(1)
(0)
(0)
Mac,
Data dodania: 2021-10-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Kacper Perschke,
Data dodania: 2020-07-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-02-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-09-22 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
MK, Programista
Data dodania: 2018-02-07 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-04-19 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Technical Support Engineer
Data dodania: 2018-06-13 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof, Początkujący
Data dodania: 2018-01-07 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii