ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Programowanie dla początkujących (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Mark A. Lassoff
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
2.7/6  Opinie: 3
Stron:
72
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

19,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

19,90 zł
15,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Poleć tę książkę znajomemu Poleć tę książkę znajomemu!!

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Poznaj świat programowania!

Dzięki tej książce:
  • Poznasz podstawy programowania
  • Nauczysz się korzystać z podstawowych konstrukcji — pętli, instrukcji warunkowych
  • Wykorzystasz zmienne
  • Pobierzesz dane od użytkownika oraz zapiszesz wyniki do pliku
  • Zgłębisz podstawy języka Python
Jeżeli chcesz się nauczyć programować, musisz poznać podstawowe zasady i typowe konstrukcje — pętle, instrukcje warunkowe i zmienne, które są wspólne dla wszystkich powszechnie używanych języków programowania. Jeżeli zamierzasz ugruntować fundamenty, by uczyć się konkretnych języków, sięgnij po tę książkę.

Dzięki niej napiszesz i uruchomisz swój pierwszy program. Następnie nauczysz się pobierać dane od użytkownika, zapisywać wyniki w plikach oraz zrozumiesz, jak działają zmienne. Kolejny krok to nauka korzystania z pętli i instrukcji warunkowych — w ten sposób będziesz w stanie zaimplementować wiele nawet bardzo zaawansowanych programów. Mark Lassoff wszystkie koncepcje prezentuje na przykładzie języka Python, którego składnia jest zbliżona do innych języków, takich jak: JavaScript, Java czy C. Sięgnij po tę książkę i wkrocz w świat programowania!

Czytając niniejszą książkę i samodzielnie pisząc przedstawione w niej przykłady, opanujesz podstawy programowania. Swój pierwszy program napiszesz już w pierwszym rozdziale książki. W drugim rozdziale, poznasz podstawowe zagadnienia wejścia-wyjścia. W rozdziale trzecim zaczniesz korzystać ze zmiennych — pojęcia mającego kluczowe znaczenie w każdym języku programowania. Rozdział czwarty został poświęcony instrukcjom warunkowym i pętlom; natomiast w piątym poznasz struktury, przeznaczone do przechowywania różnych rodzajów danych. W ostatnim, szóstym rozdziale książki zaczniesz tworzyć klasy i obiekty, poznając tym samym podstawy programowania obiektowego.

Wkrocz w świat programowania!

0 Mark A. Lassoff

Zamknij

Wybierz metodę płatności