×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Inżynieria oprogramowania w ujęciu obiektowym. UML, wzorce projektowe i Java Bernd Bruegge, Allen H. Dutoit

(ebook) (audiobook) (audiobook)
  • Czasowo niedostępna
Autorzy:
Bernd Bruegge, Allen H. Dutoit
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
3.0/6  Opinie: 6
Stron:
872
Druk:
oprawa twarda
Czytaj fragment

Sprawdź, jak sprawnie i bezbłędnie projektować systemy informatyczne!

  • Czym jest inżynieria oprogramowania?
  • Jak zapanować nad wszystkimi aspektami procesu projektowania?
  • Jak wygląda cykl życia oprogramowania?

Projektowanie systemów informatycznych to zadanie bardzo skomplikowane. Ogromna liczba zależności, zasad i wyjątków od nich sprawia, że nie jest możliwe podejście do tego zadania ot tak, z marszu. Zbieranie i analiza wymagań, przygotowanie diagramów klas, aktywności, stanów czy interakcji to tylko część etapów, z którymi musi poradzić sobie projektant. Jeżeli nałożyć na to wszystko wzorce projektowe, stajemy przed prawie nierozwiązywalnym zadaniem. Na szczęście — prawie!

Dzięki tej książce dowiesz się, jak sprostać temu karkołomnemu zadaniu! W trakcie lektury poznasz język UML, który wprowadził porządek w tym skomplikowanym procesie, oraz podstawowe koncepcje inżynierii oprogramowania. Nauczysz się zarządzać procesem tworzenia oprogramowania, zbierać oraz analizować wymagania, identyfikować podsystemy, specyfikować interfejsy oraz testować. Znajdziesz tu wszystko na temat zarządzania zmianami. W trakcie lektury sprawdzisz, jak wygląda cykl życia oprogramowania oraz jak zarządzać konfiguracją. Dodatkowo poznasz metodologię działań, które doprowadzą Cię do wyznaczonego celu. Książka ta stanowi obowiązkową pozycję dla każdego projektanta oraz analityka. Jednak programiści również znajdą tu wiele cennych wskazówek!

  • Niepowodzenia w inżynierii oprogramowania
  • Podstawowe koncepcje inżynierii oprogramowania
  • Modelowanie przy użyciu języka UML
  • Organizacja projektu
  • Narzędzie do komunikacji grupowej
  • Proces zbierania wymagań
  • Identyfikacja aktorów, scenariuszy oraz przypadków użycia
  • Określanie obiektów modelu analitycznego
  • Analiza wymagań
  • Dekompozycja systemu na podsystemy
  • Identyfikacja celów projektowych
  • Projektowanie obiektów
  • Wzorce projektowe
  • Specyfikowanie interfejsów
  • Odwzorowywanie modelu na kod
  • Testowanie
  • Zarządzanie zmianami i konfiguracją
  • Cykl życia oprogramowania
  • Metodologie

Dobry projekt systemu to podstawa sukcesu!

Wybrane bestsellery

Zobacz pozostałe książki z serii

Helion - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint
Zabrania się wykorzystania treści strony do celów eksploracji tekstu i danych (TDM), w tym eksploracji w celu szkolenia technologii AI i innych systemów uczenia maszynowego. It is forbidden to use the content of the site for text and data mining (TDM), including mining for training AI technologies and other machine learning systems.