Copywriting. Jak sprzedawać słowem (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autorzy:
Dorota Jędrzejewska, Rafał Niemczyk
Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem
Tył okładki książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Okładka książki Copywriting. Jak sprzedawać słowem

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
208
Druk:
oprawa miękka

No to Frugo, Żubr występuje w puszczy, Zawsze Coca-Cola czy Nike. Just do it! to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca?

 

Sięgnij po tę książkę!

- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.

- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).

- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.

- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.

- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.