Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
- Autor:
- Martyna Zastrożna
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.5/6 Opinie: 4
- Stron:
- 200
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.
Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
Wybrane bestsellery
-
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
O autorze książki
1 Martyna ZastrożnaMartyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.
Martyna Zastrożna - pozostałe książki
-
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Anal...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakład...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
otwarte_ksiegi Żukowska Zuzanna
Prowadzisz biznes online? Interesujesz się marketingiem? Jeśli odpowiedziałeś ,,tak”, to ,,Google Analytics w biznesie” jest idealną lekturą dla Ciebie. Jeśli nigdy nie słyszałeś o Google Analytics, to już spieszę z pomocą. Jest to darmowe narzędzie internetowe, które jest dostępne dla każdego kto prowadzi działalność online. Powołując się na książkę, która dokładnie opisuje możliwości programu, umożliwia on zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów, odwiedzających stronę firmy oraz daje możliwość podglądu czynności przez nich dokonywanych. Dzięki Google Analytics możesz zdobyć wiedzę o zainteresowaniach, czy oczekiwaniach klientów. Powyższe informacje umożliwią Ci polepszenie obsługi klienta, a co za tym idzie zwiększenie sprzedaży. Książka jest rzetelnym źródłem informacji. Wszelkie instrukcje jak używać Google Analytics są proste do przyswojenia. Autorka dodatkowo zadbała o grafiki, które ułatwiają zrozumienie treści i zastosowanie jej w praktyce. Poradnik jest pozycją obowiązkową nie tylko dla przedsiębiorców, ale również dla osób zajmujących się marketingiem. Zwiększenie sprzedaży jest istotne dla rozwoju firmy, a powyższa lektura jest w stanie pomóc Ci w tym zadaniu. Polecam książkę dla osób chcących poszerzyć swą wiedzę oraz polepszyć swoje umiejętności. Poradnik zawiera wyłącznie użyteczne informacje, nie znajdziesz w nim przysłowiowego ,,lania wody”. Google Analytics jest skutecznym oraz istotnym narzędziem internetowym. Jego umiejętne użytkowanie może przyczynić się do zdobycia przewagi rynkowej oraz polepszenia sprzedaży. Zawsze warto zdobywać wiedzę, a co dopiero tak istotną, zawartą w książce ,,Google Analytics w biznesie”.
-
Mrs_karczmarczyk Karczmarczyk Angelika
To druga część książki, którą miałam okazję recenzować jakiś czas temu. Książka poolazuje jak umiejętnie korzystać z Google Analytis, który daje nam przewagę rynkowa nad konkurencją. Pokazuje nam jak w maksymalny sposób możemy wykorzystać dobrodziejstwa Google Analytics. Jednak należy nauczyć się poprawnie odczytywać zebrane tam dane, dobrze je interpretować i wyciągać z nich wnioski. Ksiazka podobnie jak poprzednią napisana jest w sposób klarowny, dzięki rysunkom możemy sobie świetnie zwizualizować daną czynność.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8374-6, 9788328383746
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-04-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9466-7, 9788328394667
- Data wydania ebooka:
-
2022-04-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 150551
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.6MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.0MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Big Data » Analiza danych
Spis treści książki
- O autorce
- 1. Wprowadzenie, czyli jak analizować w świecie wielokanałowości
- 2. Google Analytics 4 nowy standard analityki od Google
- Co się zmienia i dlaczego wszystko?
- Po pierwsze: podstawy, czyli model danych
- Po drugie: sposób rozpoznawania użytkowników
- Po trzecie: automatyczne śledzenie zdarzeń
- Po czwarte: struktura konta
- Po piąte: sztuczna inteligencja
- Co się zmienia i dlaczego wszystko?
- Jak zacząć korzystać z Google Analytics 4?
- Dual tagging
- Etap 1. Utworzenie nowej usługi
- Etap 2. Wdrożenie kodu śledzenia
- Śledzenie e-commerce
- Śledzenie zdarzeń
- Przykład
- Niestandardowe wymiary i dane
- Zaawansowane zastosowanie Universal Analytics
- Śledzenie użytkownika pomiędzy urządzeniami (User ID)
- Implementacja
- Śledzenie użytkownika pomiędzy urządzeniami (User ID)
- Wykorzystanie Measurement Protocol
- Import danych
- 3. Google Tag Manager uniezależnij się od pomocy IT!
- Struktura Google Tag Managera
- Kontener
- Tagi
- Reguły
- Zmienne
- Struktura Google Tag Managera
- Implementacja
- Instalowanie podstawowych skryptów
- Kod śledzenia Google Analytics
- Utworzenie tagu
- Określenie reguł uruchamiania tagu
- Testowanie
- Utworzenie nowej wersji kontenera i publikacja
- Kod śledzenia Google Analytics
- Kod konwersji Google Ads
- Wygenerowanie kodu konwersji
- Utworzenie tagu
- Określenie reguł uruchamiania tagu
- Testowanie, tworzenie i publikacja nowej wersji kontenera
- Przywracanie poprzednich wersji kontenera
- Opcja 1. Ustaw jako najnowszą wersję
- Opcja 2. Opublikuj w
- Którą opcję wybrać?
- Tworzenie własnych zmiennych
- Zmienna na podstawie warstwy danych
- Czym jest warstwa danych (dataLayer)?
- Jak wygląda warstwa danych?
- Tworzenie zmiennej na podstawie zmiennej warstwy danych
- Zmienna na podstawie warstwy danych
- Zmienne na podstawie elementów DOM
- Zmienne na podstawie zmiennej JavaScript
- Tabele przeglądowe (look-up tables)
- Śledzenie zdarzeń
- Automatyczne śledzenie zdarzeń
- Śledzenie zdarzeń z użyciem metody push
- Przesyłanie informacji do warstwy danych
- Tworzenie reguły uruchamiania
- Tworzenie tagu zdarzenia Google Analytics
- Śledzenie e-commerce
- Niestandardowe tagi
- Niestandardowy tag HTML
- Niestandardowy tag graficzny
- Zarządzanie dostępami
- Uprawnienia na poziomie konta
- 4. Pomiar aplikacji mobilnych
- Dlaczego warto?
- Implementacja Google Analytics w aplikacjach mobilnych
- Dobry początek
- Migracja z Google Analytics for Firebase
- Zdarzenia
- Śledzenie kampanii
- Śledzenie e-commerce
- Google Tag Manager dla aplikacji
- 5. Jak Google Analytics może pomóc rozwinąć biznes?
- Poznanie grupy odbiorczej
- Segmenty zaawansowane
- Segmentuj albo
- Porównania
- Segmenty w eksploracjach
- Zaawansowane zastosowanie segmentów
- Segmenty sekwencyjne
- Kohorty
- Segmenty zaawansowane
- Persony
- Czym jest persona?
- Im wcześniej, tym lepiej
- Jak się do tego zabrać?
- Ile person stworzyć?
- Poznanie grupy odbiorczej
- Pomiar i optymalizacja kampanii
- Ruch bezpośredni, czyli?
- Raportowanie źródeł szyte na miarę
- Ignorowanie określonych źródeł
- Grupowanie kanałów
- Atrybucja wielokanałowa
- Ścieżki wielokanałowe
- Porównywanie modeli
- Predefiniowane modele atrybucji
- Ostatnie kliknięcie niebezpośrednie
- Model ostatniego kliknięcia Ads
- Pierwsza interakcja niebezpośrednia
- Model liniowy (linearny)
- Rozkład czasowy
- Uwzględnienie pozycji
- Model oparty na danych
- Zmiana domyślnego modelu atrybucji
- Remarketing
- Dwie korzyści z remarketingu
- Remarketing a Google Analytics
- Jak to zrobić?
- Krok 1. Aktualizacja polityki prywatności
- Krok 2. Połączenie z kontem Google Ads
- Krok 3. Tworzenie list remarketingowych
- Strategie remarketingowe
- Strategia A. Przekonać internautów do zakupu
- Strategia B. Sprzedawać więcej
- Strategia C. Zadbać o swój wizerunek i zrobić wrażenie
- Strategia D. Zdobyć nowych klientów
- Strategia E. Okazje sezonowe
- Optymalizacja treści
- Grupowanie treści
- Jak wdrożyć grupowanie treści w swojej witrynie?
- Jak wykorzystać grupowanie treści?
- Sklep internetowy
- Blog
- Witryna typu SaaS (ang. software as a service)
- Zwiększanie skuteczności e-commerce
- Czego można się dowiedzieć dzięki śledzeniu e-commerce?
- Jak to wdrożyć?
- Mierzenie transakcji
- Mierzenie wewnętrznych promocji
- Raporty e-commerce
- 6. Google Data Studio
- Do czego może się przydać Google Data Studio?
- Pierwsze kroki
- Tworzenie nowego raportu
- Źródła danych
- Podpinanie danych z Google Analytics
- Edycja źródeł danych
- Tworzenie nowego raportu
- Dodawanie wizualizacji
- Tabela
- Szczegółowy widok
- Zmiana wyglądu tabeli
- Tabela
- Scorecard
- Wykres kołowy
- Wykres liniowy
- Wykres kolumnowy
- Dopracowywanie raportów
- Wybór zakresu czasowego
- Domyślny zakres dat
- Na które wykresy zadziała wybór zakresu czasowego?
- Wybór zakresu czasowego
- Filtrowanie wizualizacji i raportów
- Filtrowanie konkretnej wizualizacji
- Dynamiczne filtrowanie raportu
- Filtrowanie za pomocą interakcji
- Suwaki danych
- Grupowanie elementów
- Łączenie kilku źródeł danych
- Na co zwrócić uwagę przy blendowaniu danych?
- Pola kalkulowane
- Upiększanie raportów
- Układ raportu
- Układ
- Motyw
- Ustawienia na poziomie strony
- Układ raportu
- Dodawanie kształtów, pól tekstowych i multimediów
- Edytowanie nazw
- Ustawianie kolorów na poziomie raportu
- Udostępnianie danych i automatyczna wysyłka
- Przyznawanie dostępów
- Automatyczna wysyłka
- Automatyczna wysyłka
- Pobieranie danych z raportu
- Ograniczanie dostępu na podstawie e-maila
- 7. Eksport danych do BigQuery
- Czym jest BigQuery i po co przesyłać tam dane z Google Analytics?
- Koszty
- Rodzaje eksportu
- Czym jest BigQuery i po co przesyłać tam dane z Google Analytics?
- Jak włączyć eksport danych do BigQuery?
- Jak wyglądają wyeksportowane dane?
- Podstawowe zapytania
- Zapytania na wielu tabelach
- Tablice zagnieżdżone
- 8. Podsumowanie
- TOP 10: jak maksymalnie wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics?
- Zaimplementuj Google Tag Managera w swojej witrynie i w aplikacji i uniezależnij się od pomocy działu IT
- Poproś programistów o wdrożenie warstwy danych przekazującej dodatkowe informacje do GTM
- Wdróż Google Analytics 4
- Mierz efektywność swoich mobilnych działań
- Wykorzystuj możliwości zaawansowanych segmentów (porównań)
- Analizuj kohorty
- Stwórz panele analityczne z użyciem Google Data Studio
- Wykorzystaj potencjał remarketingu
- Wykorzystaj niestandardowe wymiary i metryki do optymalizacji witryny
- Skorzystaj ze wszystkich możliwości śledzenia e-commerce
- TOP 10: jak maksymalnie wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics?
- Skąd czerpać wiedzę? Źródła dla zaawansowanych
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Martyna Zastrożna (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(1)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2022-06-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Ola,
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-01-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Piotr, Key Account Manager
Data dodania: 2015-04-25 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii