Google Analytics dla marketingowców (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy?
W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W końcu kampania reklamowa nie poparta solidną analityczną podbudową jest wielce ryzykowna, prawda?
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakładów czasu możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań nurtujących marketingowców.
Między słupkami i wierszami tabel kryją się prawdziwe historie internautów, którzy odwiedzili kiedyś Twoją stronę. Śledząc na bieżąco statystyki, możesz w prosty sposób przetestować skuteczność przyjętej strategii, nieustannie podnosić użyteczność witryny i podejmować mądre decyzje biznesowe. Czy to działa? Zapytaj Amazon.com, który całą swoją potęgę zbudował na analizie i testowaniu nowych rozwiązań!
Martyna Zastrożna - entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelkom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Posiada certyfikaty kwalifikowanego specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics IQ. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i uczestnikami szkoleń (m.in. Enea, Solar, Urząd Miasta Stołecznego Warszawa, Media Expert).
Przeczytaj recenzję specjalistów z Future Processing >>
Oceny i opinie klientów (25)
(10)
(9)
(3)
(3)
(0)
(0)
6 oceniona przez: Tomasz Root, 2019-06-17
6 oceniona przez: Ola, 2017-05-09
6 oceniona przez: Krzysztof Kulikowski, Develop menager 2017-07-02
6 oceniona przez: Jolanta Waniowska, grafik 2016-03-19
6 oceniona przez: Public Relations 2014-07-28
6 oceniona przez: Michał Jangas, SEO 2014-04-11
6 oceniona przez: Andrzej Muzaj, Manager SEM 2013-12-19
6 oceniona przez: Krzysztof, technik 2014-02-26
6 oceniona przez: 2013-11-11
6 oceniona przez: Pawel, Digital Marketer 2015-03-04
5 oceniona przez: programista 2013-11-18
5 oceniona przez: 2014-06-20
5 oceniona przez: Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu 2014-05-29
5 oceniona przez: Rafał , marketingowiec 2014-07-23
5 oceniona przez: Maciej Cybulski, trener i programista WP 2014-04-30
5 oceniona przez: Dave, 2014-05-28
5 oceniona przez: remq, 2016-09-07
5 oceniona przez: Adam, 2013-11-15
5 oceniona przez: P, 2014-02-13
4 oceniona przez: 2014-10-07
4 oceniona przez: Michał, Programista 2014-04-19
4 oceniona przez: Marcin, 2016-08-03
3 oceniona przez: 2016-03-03
3 oceniona przez: Ania B., 2014-11-06
3 oceniona przez: Paweł Pasek, 2015-01-04
więcej opinii