ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Lean marketing. Maksymalne efekty przy minimalnych działaniach Allan Dib

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Lean marketing. Maksymalne efekty przy minimalnych działaniach Allan Dib - okladka książki

Lean marketing. Maksymalne efekty przy minimalnych działaniach Allan Dib - okladka książki

Lean marketing. Maksymalne efekty przy minimalnych działaniach Allan Dib - audiobook MP3

Lean marketing. Maksymalne efekty przy minimalnych działaniach Allan Dib - audiobook CD

Autor:
Allan Dib
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Stron:
310
Druk:
oprawa miękka
Zostało Ci na świąteczne zamówienie opcje wysyłki »

Marketing wciąż się zmienia, to, co działało kiedyś, dziś jest już przeżytkiem, a marketingowcy szukają nowych sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Obecnie działania marketingowe są coraz bardziej złożone, kosztowne i agresywne. A pogoń za nowymi trendami jest wyczerpująca, brak efektów może prowadzić do rozczarowania, jak również wypalenia zawodowego. Przytłoczeni wyścigiem przedsiębiorcy, marketingowcy i liderzy biznesu wiedzą o tym doskonale. A przecież istnieje lepszy sposób. Podejście lean zrewolucjonizowało sferę produkcji, a teraz zmienia także marketing.

Ta książka jest kontynuacją międzynarodowego bestsellera Plan marketingowy na jednej stronie. Dzięki niej przestaniesz przekrzykiwać się z konkurencją, a zaczniesz używać metod, które są innowacyjne, mniej nachalne. Słowem: nauczysz się stosować założenia lean marketingu prostego, systematycznego podejścia, które zachęca klientów do podejmowania odpowiednich działań. Odkryjesz, jak sprawić, aby Twój produkt był idealnie dopasowany do rynku, i dowiesz się, jak prowadzić marketing, który będzie skuteczny bez przesadnych reklam, oszustw czy presji. W efekcie zbudujesz silną, godną zaufania markę, która przyciągnie doskonałych klientów!

To gotowy plan szybkiego rozwoju dla przedsiębiorców i właścicieli firm!

Gino Wickman, autor bestsellera Traction

O autorze książki

Allan Dib jest seryjnym przedsiębiorcą i zbuntowanym specjalistą w dziedzinie marketingu i technologii. Założył i z powodzeniem rozwinął wiele przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Jest wyjątkowo ceniony jako trener biznesu, konsultant i mówca. Chętnie dzieli się swoimi sprawdzonymi strategiami i najnowszymi taktykami z ludźmi z całego świata.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę
Dodano produkt na półkę
Usunięto produkt z półki
Przeniesiono produkt do archiwum
Przeniesiono produkt do biblioteki
Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint