Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
- Autor:
- Martyna Zastrożna
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 25
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Martyna Zastrożna
Opis książki: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II
Humanista w świecie liczb
„Słowa, słowa, słowa” — powiedział Hamlet do Poloniusza w drugim akcie słynnego dramatu, zapytany o to, co czyta. „Liczby, liczby, liczby” — odpowiedziałby na to samo pytanie marketer skupiony na pracy z pulpitem Google Analytics. Byłaby to prawda, ponieważ to interesujące narzędzie operuje na liczbach i za ich pomocą pokazuje aktywność użytkowników na Twojej witrynie. Nauka czytania tych tajemnych liczb to początek skutecznego marketingu online. Skutecznego, czyli świadomego, coraz bardziej efektywnego, popartego danymi w tabelach i na wykresach oraz twardymi dowodami, które tak bardzo lubią zarząd Twojej firmy i Twoi klienci, prawda?Jak widzisz, czas najwyższy podjąć naukę czytania liczb. Nie przerażaj się jednak! Nawet jeśli jesteś zdeklarowanym humanistą, wystarczy, że poznasz możliwości i podstawowe reguły, jakimi rządzi się Google Analytics, a szybko się z nim zaprzyjaźnisz! Drugie wydanie tej praktycznej książki zostało zaktualizowane zgodnie ze zmianami, jakie w ostatnim czasie wprowadzono w tym narzędziu. Dotyczy to zarówno zrzutów interfejsów, skryptów, jak i nowych możliwości, które oferuje Universal Analytics. W tej odsłonie bestsellera Martyny Zastrożnej znajdziesz jeszcze więcej pomysłów na przydatne alerty, zaawansowanych segmentów gotowych do pobrania i polecanych źródeł wiedzy. Dowiesz się też sporo o remarketingu, odkryjesz Google Tag Manager i zapoznasz się z ofertą, jaką Google Analytics ma dla firm z segmentu e-commerce.
Wybrane bestsellery
-
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedst...
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.97 zł
77.00 zł(-39%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
To drugie wydanie bestsellerowego przewodnika po technikach uczenia maszynowego. Wystarczą minimalne umiejętności programistyczne, aby dzięki tej książce nauczyć się budowania i trenowania głębokiej sieci neuronowej. Zawarto tu minimum teorii, a proces nauki jest ułatwiony przez liczne przykłady ...
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)79.98 zł
129.00 zł(-38%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)42.78 zł
69.00 zł(-38%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.74 zł
39.90 zł(-38%) -
W tym przewodniku opisano zagadnienia związane z podstawami nauki o danych. Wyjaśniono niezbędne elementy matematyki i statystyki. Przedstawiono także techniki budowy potrzebnych narzędzi i sposoby działania najistotniejszych algorytmów. Książka została skonstruowana tak, aby poszczególne impleme...
Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II Data science od podstaw. Analiza danych w Pythonie. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.98 zł
79.00 zł(-38%)
O autorze książki
1 Martyna ZastrożnaMartyna Zastrożna — e-ntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Z nieskrywaną fascynacją przygląda się tabelom i wykresom w ukochanym Google Analytics. Jest autorką książki Google Analytics dla marketingowców (Onepress, 2013), a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza i uczestnikami szkoleń (m.in. dla firm: Enea, Solar, Media Expert oraz Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy). Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia.
Martyna Zastrożna - pozostałe książki
-
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem j...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzi...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
31.44 zł
49.90 zł(-37%) -
Na szczęście istnieją narzędzia, które potrafią odtworzyć i zanalizować ścieżki zakupowe klientów. Ich znajomość pozwala usystematyzować i wykorzystać tę wiedzę po to, by skuteczniej dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych naszymi produktami i usługami. Jednym z takich narzędzi jest Google Anal...
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
W internecie nie musisz uciekać się do tak kosztownych metod – Twoi odbiorcy sami powiedzą Ci, czego potrzebują, w najprostszy i najbardziej wiarygodny sposób - klikając to, co ich interesuje. Dzięki potężnemu, darmowemu narzędziu Google Analytics bez specjalistycznej wiedzy i dużych nakład...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Z życia książek Przemek Opłocki
Od kilku lat obserwuję i korzystam z Google Analytics. Widzę jak się zmienia, dostarcza nowych możliwości i ułatwia życie, m.in. marketingowcom. Co jest niesamowitego w narzędziu Google Analytics?
Po pierwsze, jest ono darmowe i oferujące bardzo szerokie spektrum możliwości. Po drugie, jeżeli zapoznasz się z nim, zgłębisz możliwości, jakie oferuje, to stanie się dla Ciebie czymś więcej niż zbiorem statystyk i wykresów. Z danych, jakie zostawiają klienci dowiesz się m. in. o ich płci, wieku (przedział wiekowy), zainteresowaniach czy rodzaju przeglądarki, z której korzystają. Po trzecie, pomoże Ci określić kierunek w działaniach promocyjnych i na bieżąco je modyfikować.
Obydwie pozycje Martyny Zastrożnej (Google Analytics dla marketingowców i Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych) to przydatne kompendia wiedzy o tym, jak i z czym się je Google Analytics. Dla początkujących i bardziej wprawionych w obsłudze tego narzędzia.
Książki wprowadzają w realia obsługi, dają porady i inspirują do własnych poszukiwań. Pozwalają poznać opcje odkrywające przed nami obraz tych, którzy odwiedzają nasze strony www oraz rozszyfrować ślady, jakie zostawiają. Tymi śladami są informacje o profilu użytkowników, co pozwala w jeszcze lepszy sposób dopracować prezentowane treści i dotrzeć z nim do tych, na których nam zależy. Bo – co wydaje się oczywiste – nie jest trudno stworzyć informację w Internecie. Sztuką jest stworzyć taki przekaz, który zostanie odnotowany i przyjęty. Zwłaszcza, gdy mówimy o przekazie marketingowym.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-0962-3, 9788328309623
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-06-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-1585-3, 9788328315853
- Data wydania ebooka:
-
2015-06-10
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 33496
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Big Data
Biznes IT » IT w ekonomii
Spis treści książki
- Zalety i ograniczenia (15)
- Dużo, szybko i tanio, czyli przepis na międzynarodowy sukces (15)
- Kilka słów o wadach i ograniczeniach (17)
- Google Analytics Premium (19)
- Jak działa Google Analytics? (19)
- Twoje centrum dowodzenia - kilka słów o interfejsie (21)
- Struktura Google Analytics (21)
- Interfejs (22)
- Podstawowe metryki (25)
- Odwiedziny (sesje) (25)
- Odsłony (26)
- Unikalni użytkownicy (26)
- Średni czas trwania odwiedzin (27)
- Strony/odwiedziny (średnia liczba odsłon) (28)
- Nowe odwiedziny (29)
- Współczynnik odrzuceń (29)
- Raporty standardowe (32)
- Na żywo (32)
- Odbiorcy (34)
- Pozyskiwanie (38)
- Zachowanie (47)
- Konwersje (54)
- KROK 1. Poznaj swój cel! (63)
- Dlaczego cel jest kluczem do sukcesu? (63)
- Jaki cel ma Twoja witryna? (66)
- Jak wybrać wskaźniki sukcesu? (67)
- Zweryfikuj swoje KPI (71)
- KROK 2. Wdrażaj! (72)
- Dlaczego instalacja to jeszcze nie wdrożenie, czyli: "śmieci na wejściu - śmieci na wyjściu" (72)
- Kod śledzenia (75)
- Śledzenie celów (76)
- Kiedy wdrażać śledzenie zdarzeń? (83)
- Konfiguracja śledzenia e-commerce (87)
- Integracja z Google AdWords (92)
- Integracja z Narzędziami dla webmasterów (Google Webmaster Tools) (98)
- Wdrożenia niestandardowe (101)
- Google Tag Manager (112)
- Zaawansowane możliwości Universal Analytics (115)
- KROK 3. Zbieraj dane! (116)
- Dlaczego im więcej danych, tym mniej wniosków? (116)
- Jak wybrać najważniejsze dane? (117)
- Actionable data dla różnych witryn (118)
- KROK 4. Raportuj! (120)
- Widoki i filtry (120)
- Panele informacyjne - szybki dostęp do danych z raportów (127)
- Raporty niestandardowe (130)
- Edycja raportów (131)
- Skróty (132)
- Sposoby prezentacji danych w raporcie (132)
- Zdarzenia inteligentne (141)
- Eksport, udostępnianie i wysyłka raportów (145)
- KROK 5. Analizuj! (147)
- Kiedy przystąpić do analizy? (147)
- Czy warto analizować wartości średnie? (148)
- Analiza liczb vs analiza trendów (149)
- Segmentacja (150)
- Rola kontekstu (155)
- KROK 6. Działaj! (157)
- Czy Twoja strona realizuje cel? (157)
- Pola optymalizacji (157)
- Jak wprowadzać zmiany? (164)
- Wyznaczanie kolejnych KPI (169)
- 10 przykazań analityka internetowego (171)
- Co poza Google Analytics? (173)
- Kultura analityczna w firmie (175)
- Pokaż możliwości (175)
- Pomóż innym osiągnąć sukces (176)
- Zaskocz przełożonych (177)
- Z internetu (183)
- Po polsku (183)
- Po angielsku (185)
- Z księgarni (188)
- Po polsku (188)
- Po angielsku (188)
O autorce (9)
1. Wprowadzenie, czyli o co tak naprawdę chodzi w analityce? (11)
2. Google Analytics - witaj w krainie czarów (15)
3. Zbuduj swój plan analityczny (63)
4. Podsumowanie (171)
A. Słownik analityka internetowego (179)
B. Skąd czerpać wiedzę? (183)
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II Martyna Zastrożna (25)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(10)
(9)
(3)
(3)
(0)
(0)
Tomasz Root,
Data dodania: 2019-06-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ola,
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
remq,
Data dodania: 2016-09-07 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2016-08-03 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-03-03 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Krzysztof Kulikowski, Develop menager
Data dodania: 2017-07-02 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jolanta Waniowska, grafik
Data dodania: 2016-03-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Pawel, Digital Marketer
Data dodania: 2015-03-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Public Relations
Data dodania: 2014-07-28 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Jangas, SEO
Data dodania: 2014-04-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof, technik
Data dodania: 2014-02-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Andrzej Muzaj, Manager SEM
Data dodania: 2013-12-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-11-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Rafał , marketingowiec
Data dodania: 2014-07-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-06-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Justyna Luzak, Specjalista ds. Marketingu
Data dodania: 2014-05-29 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Dave,
Data dodania: 2014-05-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Maciej Cybulski, trener i programista WP
Data dodania: 2014-04-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
P,
Data dodania: 2014-02-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
programista
Data dodania: 2013-11-18 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Adam,
Data dodania: 2013-11-15 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-10-07 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Michał, Programista
Data dodania: 2014-04-19 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł Pasek,
Data dodania: 2015-01-04 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Ania B.,
Data dodania: 2014-11-06 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii