Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
- Autor:
- Weronika Modzelewska
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 160
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć?
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.
Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
- Gdzie się ogłaszać w sieci?
- Jak wypromować e-sklep?
- Na których platformach internetowych warto działać?
- W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach?
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Weroniki Modzelewskiej, która na co dzień działa jako @przystanekinternet i uczy, jak w social mediach pracować mniej, a zarabiać więcej.
Wybrane bestsellery
-
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.74 zł
77.00 zł(-38%)
O autorze książki
1 Weronika ModzelewskaWeronika Modzelewska ― ekspertka w dziedzinie social mediów, autorka kursu Przystanek TikTok dla biznesu. Doświadczenie zdobywała, pracując przez ostatnie sześć lat na stanowiskach związanych z e-commerce i marketingiem. Dzięki wszechstronności i głowie pełnej pomysłów spełniała się, pisząc strategie marketingowe, realizując wielomilionowe projekty reklamowe i dbając o identyfikację wizualną marek, które miała pod opieką. Na co dzień wspiera klientów w rozwijaniu ich biznesu w sieci. Pomaga przedsiębiorczyniom oswoić się z TikTokiem i skutecznie prowadzić konto na Instagramie. Chętnie dzieli się wiedzą w ramach szkoleń, webinarów, konsultacji i programów grupowych. O marketingu i biznesie mówi w prostym języku. Prywatnie dużo podróżuje, uwielbia pływać.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2141-0, 9788383221410
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-05-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2997-3, 9788383229973
- Data wydania ebooka:
-
2023-05-30
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 184759
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 10.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Inne
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
-
WSTĘP
- Błędy w marketingu, przez które Twój biznes się nie rozwija
- Kim jest Twój klient - tworzymy persony i określamy grupy docelowe
- Grupa docelowa
- Co to jest persona i po co ją tworzymy?
- Jak stworzyć personę?
- Błędy w tworzeniu persony
- Mapa empatii, czyli czego potrzebują Twoi odbiorcy
- Jak wygląda mapa empatii?
- Jak wypełnić mapę empatii?
- Jak się zabrać za tworzenie strony internetowej?
- Czego potrzebujesz do założenia strony internetowej? Jak wybrać domenę i hosting?
- Jak wybrać domenę?
- Na co zwrócić uwagę, wybierając hosting?
- Co polecam?
- Co powinna zawierać strona internetowa?
- Customer Journey Map - jak wygląda podróż Twojego klienta?
- Jak stworzyć taką mapę?
- Czy warto stworzyć Customer Journey Map?
- Czego potrzebujesz do stworzenia newslettera?
- Jak legalnie wysyłać newsletter?
- Maile automatyczne
- Lead magnet
- Instagram - dla kogo?
- Jakie formaty treści są na Instagramie?
- Kiedy publikować?
- Cele publikowanych treści na Instagramie
- Jakie typy postów możesz tworzyć i dodawać?
- TikTok - nowy gracz na rynku
- A jak to wszystko się zaczęło?
- Jak zacząć działać na TikToku?
- Jak tworzyć fily na TikToka?
- Facebook
- Jak budować pozycję eksperta na Facebooku?
- Pinterest
- Jak prowadzić konto na Pinterest?
- Jak działa Pinterest?
- Plan i konsekwencja drogą do sukcesu
- O czym pisać? Skąd brać pomysły na treści?
- Redystrybucja treści
- Jak przeprowadzić klienta od zdobycia uwagi po zakup?
- Jak mierzyć marketing?
- Jak ustalić budżet reklamowy?
- Z jakiego systemu reklamowego korzystać?
- Robić samemu czy zlecać?
- Facebook Ads (Meta)
- Konfiguacja menadżera reklam
- Konfiguacja pixela
- Cele reklamowe
- Standardowe grupy odbiorców
- Niestandardowe grupy odbiorców
- Budżet reklamowy
- Analiza wyników
- TikTok Ads
- Konto osobiste
- Konto Pro
- Struktura tworzenia reklam
- Dla kogo jest system reklamowy na TikToku?
- Czy TikTok Ads jest dla Ciebie?
- Cele w TikTok Ads
- TikTok Insight Audience
- Budżet reklamowy
- Jak zadbać o warstwę wizualną swoich materiałów?
- Czym jeszcze warto się zainteresować?
- Technologia AR
- Google Moja Firma
- Wykorzystanie afiliacji
1. JAK BUDOWAĆ MARKĘ W INTERNECIE? OD CZEGO ZACZĄĆ? JAK SIĘ PROMOWAĆ?
2. STRONA INTERNETOWA
3. NEWSLETTER
4. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
5. LEJEK MARKETINGOWY
6. REKLAMY PŁATNE
7. JAK TWORZYĆ ATRAKCYJNE TREŚCI W INTERNECIE?
PODSUMOWANIE
SŁOWNICZEK MARKETINGOWY
Oceny i opinie klientów: Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Weronika Modzelewska (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.