×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz - okladka książki
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz - tył okładki książki

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz - okladka książki

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz - tył okładki książki

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz - audiobook MP3

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

wczymm/wczymm.mp3 wczymm
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
160
Czas nagrania:
04:08:00
Czyta:
Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka (25,74 zł najniższa cena z 30 dni)

42,90 zł (-36%)
27,46 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(25,74 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (21,45 zł najniższa cena z 30 dni)

42,90 zł (-42%)
24,87 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(21,45 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,87 zł najniższa cena z 30 dni)

42,90 zł (-70%)
12,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,87 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Przewodnik i zeszyt ćwiczeń

Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.

A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?

Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.

Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!

W czym Ci pomoże ta książka?

  • w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
  • w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
  • w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
  • w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
  • w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Justyna Bakalarska-Stankiewicz - konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji inkluzywnej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas czy SGH. Dziennikarka i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości, Content marketing. Od strategii do efektów oraz Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint