Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
- Promocja 2za1
- Promocja Przejdź
- Promocja Przejdź



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 160
- Czas nagrania:
- 4 godz. 8 min.
- Czyta:
- Justyna Bakalarska-Stankiewicz
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
Przewodnik i zeszyt ćwiczeń
Podobno obraz jest wart więcej niż tysiąc słów.
A ile mogą być dla Ciebie warte odpowiednio dobrane słowa?
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biznesie. By przykuć uwagę odbiorcy, zainteresować go swoim produktem, wreszcie ― doprowadzić do transakcji, często stąpa się po niepewnym gruncie.
Tymczasem tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami!
W czym Ci pomoże ta książka?
- w zdefiniowaniu potrzeb i motywacji odbiorców
- w skutecznym odpowiadaniu na te potrzeby poprzez angażujące treści
- w szybszym i prostszym tworzeniu tekstów dzięki znajomości formuł copywriterskich
- w przełamaniu klątwy wiedzy, by pisać zrozumiale dla każdego odbiorcy
- w stosowaniu języka korzyści, który naprawdę sprzedaje
Wybrane bestsellery
-
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także mar...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
30.94 zł
49.90 zł(-38%) -
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury d...
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.07 zł
89.00 zł(-37%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały doda...
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.14 zł
39.90 zł(-37%) -
Cathy Tanimura jest analityczką danych z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Odnosiła również sukcesy, budując zespoły do spraw analizy danych i tworząc potrzebną infrastrukturę. Zajmowała się także zarządzaniem zespołami w kilku czołowych firmach technologicznych. Od wielu lat używa języka SQ...
Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
69.00 zł(-37%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne c...
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Justyna Bakalarska-StankiewiczJustyna Bakalarska-Stankiewicz - Konsultantka i trenerka biznesowa w dziedzinie marketingu internetowego. Szkoli w zakresie komunikacji marketingowej, content marketingu i copywritingu. Wykładowczyni akademicka związana z takimi uczelniami jak Collegium Civitas, SWPS czy WSB. Twórczyni treści i autorka bestsellerowych książek Marketing wartości oraz Content marketing. Od strategii do efektów. Redaktorka Naczelna czasopisma Marketing w Praktyce. Prelegentka branżowych konferencji, m.in. Forum IAB czy I love Marketing&Technology.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Michał Oziębły / O kulturze przy kawie Oziębły Michał
Recenzja książki "Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce" Justyny Bakalarskiej-Stankiewicz ⬇️ Otwierając te ładnie zaprojektowaną, żółciutką książeczkę spodziewałem się przeczytać sprawnie napisaną pigułkę wiedzy dla tych, którzy z copywritingiem chcą zacząć swoją przygodę. Już na wstępie muszę przyznać, miałem nosa 😎 Pani Justyna na niespełna 160 stronach wyjaśnia najważniejsze, co trzeba wiedzieć o copywritingu sprzedażowym. Wszystko to zostało napisane w całkiem przyjemnej i miejscami zabawnej konwencji drogi/podróży- na początku każdego rozdziału autorka informuje czytelnika: jaki jest poziom trudności danej "trasy", co warto zabrać za sobą jako podróżnik i na co uważać. Przyznam, że konwencja nadała tej książce bardzo przystępną formę, znacznie lepszą od tej częściej spotykanej, stricte podręcznikowej 👌🏻 Muszę tutaj zaznaczyć, że już pracowałem w marketingu i mam wykształcenie w tej dziedzinie. Mimo to czytałem książkę z zaciekawianiem. Miejscami utrwalałem sobie znaną już wiedzę, a gdzie indziej- przypominałem o zagadnieniach, które mi umknęły 🤯 Dodatkową wartością dla mnie są zebrane na końcu książki ćwiczenia i wypunktowane najważniejsze elementy konkretnych zagadnień. Nie zdziwię się, jeśli będę po nie sięgał na swojej drodze zawodowej 😍 W książce znalazłem takie zagadnienia jak: hierarchia potrzeb, poznawanie przyszłego odbiorcy tekstów i tworzenie jego sylwetki, cechy najlepszych treści, najciekawsze tricki na wywołanie działania u odbiorców czy rozdaje treści, jakie możemy pisać jako copywriterzy. Słowem: same ciekawe i przydatne zagadnienia ❤ Myślę, że "Copywriting sprzedażowy" to tytuł dla każdego, kto chciałbym mieć lub już ma styczność z tą dziedziną marketingu. Zawarta tu wiedza pozwoli nie tylko w ekspresowy sposób przygotować początkujących, ale też pomoże tym bardziej doświadczonym, przypominając podstawowe zagadnienia. Ja się nie zawiodłem i myślę, że Wy też się nie zawiedziecie. Tylko pamiętajcie: zabierzcie w tę drogę wodę i coś do zaznaczania najważniejszych dla Was fragmentów. Do zobaczenia na szlaku! 🤠
-
Sfera Copywritera Bajczyk Dorota
Książka uzupełni twoją wiedzę marketingową i copywriterską. Dowiesz się, w jaki sposób dobry copywriter tworzy treści, które generują wartościowy ruch na stronie i faktycznie sprzedają. Dzięki zawartym w niej wskazówkom wkrótce będziesz cieszyć się z osiąganych wyników, a jeżeli jesteś copywriterem - staniesz się tym, który terminy porezerwowane ma na miesiące do przodu. Czasami w życiu wystarczy zapytać kogoś o radę, o podpowiedź. Wyobraź sobie, że jesteś w nieznanym mieście i nie wiesz, jak dojść do celu. To doskonała metafora biznesu. Też jest trochę jak nieznane miejsce. Stąpasz po nim, jak po niepewnym gruncie. Potrzebujesz pomocy przewodnika. I tym właśnie jest książka "Copywriting sprzedażowy". Autorka książki przekonuje, że zastosowanie zawartych w niej wskazówek (popartych badaniami lub eksperymentami) prowadzi nie tylko do zdobycia odpowiedniej wiedzy sprzedażowej i poznania mechanizmów jakimi rządzą się skuteczne teksty, ale również sprawia, że każde napisane przez Ciebie tysiąc słów będzie pociągało za sobą kolejnych coraz bardziej przekonanych do Ciebie klientów. Jeżeli jesteś dopiero na początku marketingowej drogi, książka umiejętnie wprowadzi Cię w temat. Będzie jak drogowskaz. Wskaże Ci wydeptane przez miejscowych ścieżki (trzymając się metafory miasta), a to sprawi, że nie będzie trzeba wyważać otwartych drzwi. Autorka zadbała też o część praktyczną książki, zostawiając na końcu zeszyt ćwiczeń z zadaniami. Co ja zyskałam po przeczytaniu tej książki? Przede wszystkim zaczęłam inaczej pisać teksty, a dodatkowo zmodyfikowałam treści, które już miałam na stronie. Bardziej świadomie wykorzystuję sprzedażowy język korzyści w praktyce i już widzę zmiany w moich tekstach. Znacznie lepiej rozumiem prawa jakimi rządzą się treści w sieci i nie traktuję ich jako ograniczenie, ale przekuwam na swoją korzyść. To naprawdę bardzo wartościowa książka. Sprzedażowy język korzyści staje się dzięki niej nie tylko teorią, ale nabiera konkretnego, namacalnego kształtu. Jest źródłem cennych informacji i inspiracji, a dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz mistrzem słowa :) Interesuje Cię copywriting sprzedażowy? Autorka przeprowadzi Cię przez jego meandry w sposób przyjemny i wciągający.
-
Wolne-litery.pl Dagmara Sijka
"Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce" - świetny poradnik, który nakieruje nam i pokaże nam, jak dobrze i skutecznie pisać. Tak, żeby nasze słowa trafiały do drugiej osoby, były zrozumiałe i co najważniejsze zachęcały i do zakupu i do zapoznania się z naszą marką , czy też produktem. Książka do studiowania i do regularnego wracania do niej. Ja podczas jej czytania zaznaczyłam wiele ważnych słów i porad od autora, które wiem, że przydadzą mi się w przyszłości. Zdecydowanie ta publikacja, to źródło wielu cennych i wartościowych informacji. Całość napisana jest też konkretnie i łatwo zrozumieć to, co chce nam przekazać jej autor. I co dla mnie było najważniejsze, to mamy w niej również ważne ćwiczenia! Na pewno pozwolą nam one lepiej pisać i rozwijać swój warsztat. Idealna pozycja dla osób, które są copywriterami, blogerami i promują swoją markę. Polecam!
-
papierowastrona Adrianna Stachowiak
✍️ Czy interesuje cię copywriting? Chcesz wiedzieć, jak przyciągnąć uwagę odbiorcy? Przede wszystkim, aby móc kogoś zainteresować naszym tekstem, 📃 musi on być dla tej osoby ciekawy, nieść jakąś wartość. Autorka książki przekonuje, że kluczowe jest stworzenie persony, czyli profilu naszych odbiorców, 🚹 następnie należy dopasować tekst pod osoby, które najczęściej zaglądają np. na naszą stronę lub stronę osoby, dla której copywriter tworzy treści. Jednak może się okazać, że wpadniemy w klątwę wiedzy lub marketingowca, 😜 co może ciąć nasze zasięgi. Autorka wyjaśnia o co, w tym chodzi i jak tego uniknąć. 😄 Jest to książka dla osób, które biorą copywriting na poważnie i na nim zarabiają 💵 lub dopiero chcą zacząć. Jest tu sporo przykładów, które pokazują jak skutecznie przyciągać uwagę odbiorcy. Przedstawione są również triki marketingowe. Książka skupia się na ukazaniu produktu, który chcemy sprzedać w jak najlepszym świetle. ☀️ Znajdziemy tu też ćwiczenia, które pobudzają kreatywność. Jeśli ten temat cię interesuje, ta książka uzupełni twoją wiedzę, dla mnie była dobrą formą wsparcia w zrozumieniu jeszcze lepiej działalności copywriterów. 😄
-
worqAssist Agnieszka Pojda Pojda Agnieszka
Jak pisać językiem korzyści? To pytanie, które może i Ty sobie zadajesz. W końcu tworzysz treści do Social Mediów, opisujesz produkty, tworzysz teksty na strony sprzedażowe. Zależy Ci, aby zainteresować tą konkretną ofertą swoich odbiorców, żeby zostali klientami Twojej marki. W książce „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce” Justyna Bakalarska-Stankiewicz wprowadza Cię w ten korzystny styl tworzenia treści. Korzystny, bo „jeśli już opanujesz tę sztukę, to wyzwanie to nie o czym pisać, ale jak to napisać”. Moim zdaniem ten cytat z książki idealnie ją podsumowuje. Autorka ubiera Cię w buty odbiorcy Twoich tekstów i zabiera w kilku etapową trasę. Polecam tę pozycję każdemu, kto chce pisać językiem korzyści. A jeśli już jesteś Copywriterem, spójrz na nią, jak na odświeżenie swojego warsztatu bowiem, gdy nawet piszesz teksty każdego dnia, to z czasem może zjadać Cię klątwa wiedzy. Do niej także nawiązuje Justyna Bakalarska-Stankiewicz w „Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”. Zachęca Cię także do zrobienia kilku ćwiczeń, co jest dobrym dodatkiem do książki. Bo raz to ją przeczytać lub posłuchać, a dwa to wdrożyć w życie. Książkę pochłonęłam w jedno popołudnie w formie audiobooka podczas prac domowych. Jednak odrywała mnie co rusz od nich, abym coś ciekawego zapisała. Po skończeniu audiobooka zostałam z 4 stronami notatek, a także nowymi pomysłami na opisy usług oraz produktów moich i dla moich klientów.
-
otwarte_ksiegi Żukowska Zuzanna
Umiejętny copywriting jest niezwykle doceniany w biznesie. Przydaje się nie tylko w marketingu, ale również podczas tworzenia własnej marki. Jak rozpocząć swoją przygodę z tworzeniem tekstów do publikacji? Najlepiej od zdobycia odpowiedniej wiedzy, a w tym pomoże ,,Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”. Dzięki poradnikowi dowiesz się: jak zdefiniować potrzeby i motywacje odbiorców, jak pisać teksty, by były zrozumiałe dla każdego, jak tworzyć angażujące treści, jakim językiem operować oraz jak szybciej i prościej pisać, dzięki wykorzystaniu formuł copywriterskich. Książka jest źródłem cennych informacji, które realnie przydadzą się odbiorcy. Autorka zadbała, by lektura przekazywała wiedzę w prosty i przejrzysty sposób. Polecam ,,Copywriting sprzedażowy” dla osób zajmujących się marketingiem oraz blogerów. Dzięki ćwiczeniom zawartym w książce odbiorca lepiej przyswoi wiedzę i umiejętnie wprowadzi ją w życie.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8797-3, 9788328387973
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-10-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2164-9, 9788383221649
- Data wydania ebooka:
-
2022-10-18
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2225-7, 9788383222257
- Data wydania audiobooka:
-
2022-10-18
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 175218
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.8MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 200.9MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Inne
Technologie webowe » Copywriting
Spis treści książki
- ETAP I
- TRASA 1. Wspinaczka po hierarchii potrzeb
- TRASA 2. Spacer "w butach" odbiorcy
- TRASA 3. Wyprawa do serca odbiorcy
- ETAP II
- TRASA 4. Wejście po drabinie
- TRASA 5. Wyjście poza znany schemat
- ETAP III
- TRASA 6. Wędrówka do sedna
- TRASA 7. Podróż w czasie
- TRASA 8. Krętą uliczką do celu
- TRASA 9. Kroki po wydeptanej ścieżce
- ETAP IV
- TRASA 10. Prosta droga do portfeli odbiorców
- TRASA 11. Droga, jaką pokonuje klient
- TRASA 12. Spacer po rynku
- TRASA 13. Wyprawa do wnętrza marki
- Meta
Start
PRZEWODNIK
ZESZYT ĆWICZEŃ
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Justyna Bakalarska-Stankiewicz (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Adam,
Data dodania: 2023-05-02 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-11-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii