Web Analytics 2.0. ¦wiadome rozwijanie witryn internetowych
- Autor:
- Avinash Kaushik
- Promocja Przejd¼
Opis ksi±¿ki: Web Analytics 2.0. ¦wiadome rozwijanie witryn internetowych
Ta ksi±¿ka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:
- Co?
- Ile?
- Dlaczego?
- Co dalej?
Web Analytics 2.0 ca³kowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryæ wp³yw i warto¶æ ekonomiczn± Twojej witryny na podstawie ¶cis³ych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu dzia³añ zale¿nych od g³osu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencja³u eksperymentów — to za¶ gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza te¿ mo¿liwo¶æ wyj¶cia poza ramy w³asnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjno¶ci jako sposobu odkrywania mocnych oraz s³abych punktów konkurentów.
Je¶li chcesz wiedzieæ, jak sprawnie mierzyæ, trafnie analizowaæ i radziæ sobie z b³yskawicznie ewoluuj±cymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami spo³eczno¶ciowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru tre¶ci pod k±tem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Ciê przez model nowej generacji, analitykê internetow± 2.0!
Pozycja obowi±zkowa dla ka¿dego profesjonalisty pracuj±cego w ¶wiecie witryn internetowych.
- Optymalna strategia doboru narzêdzi wspieraj±cych analitykê internetow±.
- Analizy przep³ywu u¿ytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
- Zasady i metody korzystania z danych jako¶ciowych.
- Problem wyboru dostawcy rozwi±zañ w zakresie badañ online.
- Nowe rozwi±zania w zakresie badania odczuæ u¿ytkowników.
- Szybsze odkrywanie niepowodzeñ: uwalnianie potencja³u testów i eksperymentów.
- Analiza konkurencyjno¶ci, ruchu na witrynach internetowych i zachowañ u¿ytkowników wyszukiwarek.
- Nowe formy analiz: portale spo³eczno¶ciowe, serwisy mobilne i tre¶ci wideo.
- Optymalne rozwi±zania problemu ukrytych pu³apek analityki internetowej.
Czêsto porównujê analitykê internetow± do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, ¿e gdzie¶ w po³owie lektury tej ksi±¿ki zrozumiesz i zaczniesz podzielaæ moj± opiniê.Avinash Kaushik
Wybrane bestsellery
-
Nawyki mog± niepostrze¿enie u³atwiæ wszystko, co wymaga systematyczno¶ci: zdobycie piêknej sylwetki, zdrowe od¿ywianie siê, nauczenie siê nowego jêzyka. Wystarczy tylko ¶wiadomie wybraæ i wypracowaæ m±dre zachowania. Wymaga to w³o¿enia pewnego wysi³ku w wykszta³cenie nowego nawyku. Jest to do¶æ p...
Elastyczne nawyki. Jak kszta³towaæ dobre nawyki w ¿yciu pe³nym zmian Elastyczne nawyki. Jak kszta³towaæ dobre nawyki w ¿yciu pe³nym zmian
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)14.90 z³
49.90 z³(-70%) -
Choæ (teoretycznie) ¿yjemy w kulturze obrazkowej, ¶wiat wirtualny (jednak) tre¶ciami stoi. Internet, szczególnie bran¿a e-commerce, jest wype³niony tekstami, które konkuruj± o uwagê odbiorców i wyszukiwarek. Z za³o¿enia ka¿dy opis produktu, artyku³ na blogu i post w social mediach powinien byæ or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)11.90 z³
39.90 z³(-70%) -
Dziêki zebranym w poradniku wskazówkom, jak u¿ywaæ narzêdzi stosowanych na co dzieñ w bran¿y SEO, poznasz najwa¿niejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu a¿ 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich u¿ycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Ciê do wykonywania wielu zadañ zwi±zanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzêdzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzêdzi SEO w Twojej firmie
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)23.90 z³
79.00 z³(-70%) -
Design thinking, czyli my¶lenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podej¶cia do biznesu nie jest przypisany wy³±cznie do wielkich korporacji. Pracowaæ w duchu design thinking mo¿e i powinna ka¿da firma, której w³a¶cicielowi zale¿y na zwiêkszeniu wydajno¶ci, szybkim realizowaniu dobrych pomys³ów...
Design Thinking. Jak wykorzystaæ my¶lenie projektowe do zwiêkszenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystaæ my¶lenie projektowe do zwiêkszenia zysków Twojej firmy
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)20.90 z³
69.00 z³(-70%) -
Ta ksi±¿ka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury cz³owieka. Zawiera zestaw kodów s³u¿±cych do rozszyfrowywania ludzkich zachowañ w pe³nej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdzia³y odnosz± siê do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
47.74 z³
77.00 z³(-38%) -
We wspó³czesnym biznesie, gdy powszechne staje siê zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurowaæ, firma musi prowadziæ zaplanowane dzia³ania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
35.94 z³
59.90 z³(-40%) -
BPMN pozwala na ci±g³e analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzêdziem bardzo skutecznym, prawdziwym „¶wiêtym Graalem” wspó³czesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak móg³by oczekiwaæ pocz±tkuj±cy u¿ytkownik. Jego oryginaln± sp...
Zrozumieæ BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieæ BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.89 z³
49.00 z³(-39%) -
Ksi±¿ka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chc± samodzielnie za³o¿yæ sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomys³u na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, a¿ po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiaæ Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiaæ
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)37.76 z³
59.00 z³(-36%) -
Ludzki mózg to dzie³o idealne, najdoskonalszy twór w przyrodzie. Jego dominacj± zachwia³ komputer Deep Blue, który w 1997 roku pokona³ w szachy mistrza ¶wiata, Garriego Kasparowa. Od tego czasu sztuczna inteligencja jest na ¶cie¿ce intensywnego rozwoju. Czy dominacja superinteligencji nad cz³owie...
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro¿enia Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagro¿enia
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)35.99 z³
59.00 z³(-39%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Audiobooka pos³uchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje ksi±¿ki: Web Analytics 2.0. ¦wiadome rozwijanie witryn internetowych (2)
Poni¿sze recenzje mog³y powstaæ po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów b±d¼ innej zachêty do jej napisania np. zap³aty.
-
NetWorld Piotr Kociatkiewicz, 10/2010
Ksi±¿ka porusza bardzo wa¿ne zagadnienie analizy zachowañ u¿ytkowników witryn internetowych. Wyja¶nia, jak - stosuj±c opracowany przez autora model Analityki Internetowej 2.0 (Web Analitics 2.0) - racjonalnie wykorzystaæ gromadzone dane dotycz±ce oddzia³ywania witryn na u¿ytkowników. W ksi±¿ce czytelnik znajdzie obja¶nienie dzia³ania modelu oraz rady, jak wybraæ optymalny zestaw narzêdzi do zbierania danych. Pozna wspó³czesne techniki mierzenia wydajno¶ci witryn, a tak¿e sposoby prowadzenia eksperymentów maj±cych na celu identyfikacjê „w±skich garde³”. Dowie siê, jak ws³uchiwaæ siê w g³os klienta i przek³adaæ wnioski na metody projektowania witryny. Uzyska umiejêtno¶æ wykorzystywania ³atwo dostêpnych danych z analizy tre¶ci serwisów spo³eczno¶ciowych, badania klientów mobilnych i zapisów wideo. Uwa¿nie studiuj±c podrêcznik, stanie siê ekspertem w dziedzinie analityki internetowej.
-
NPRACA sp. z o.o. Tomasz Zielonka, 2010-09-16
Statystyki stron internetowych s± jak obrazy artystów kubizmu. Mo¿esz na nie patrzeæ godzinami i nie zrozumieæ nic. Mo¿e ci siê wydawaæ, ¿e rozumiesz, ale dopóki kto¶ nie wyja¶ni ci o co tak naprawdê chodzi, nie zrozumiesz do koñca. A co za tym idzie - zyskanej w ten sposób wiedzy nie wykorzystasz. Dok³adnie tak czu³em siê, czytaj±c “Web Analytics 2.0” autorstwa Avinasha Kaushika - zanim zacz±³em, by³em przekonany, ¿e potrafiê odczytaæ z danych statystycznych o moich witrynach masê informacji. Teraz wiem, jak bardzo siê myli³em. Autor, wprowadzaj±c nas w stan przyjemnej rozmowy, bo tak w³a¶nie czyta siê tê ksi±¿kê, niepostrze¿enie podpowiada nam jak dane statystyczne, zebrane w tabelki, wykresy czy s³upki, wykorzystaæ do poznania u¿ytkowników naszych witryn. Co wiêcej, dowiadujemy siê jak sprawdziæ nie tylko kim s± i co robi± u¿ytkownicy na naszych stronach, ale te¿ sk±d przybyli, w jakim celu i, chyba najwa¿niejsze, w jaki sposób (i czy w ogóle) ten cel realizuj±. I w³a¶nie tego chce nauczyæ nas autor - jak odpowiedzieæ na cztery kluczowe pytania: * co - czyli jak analizowaæ przep³yw u¿ytkowników, które miary s± wa¿ne, a które mniej i w jakich sytuacjach,
* ile - jak odczytywaæ wiele zale¿nych od siebie lub niepowi±zanych wyników oraz jakie ich ilo¶ci potrzebujemy,
* dlaczego - czyli jak przez eksperymenty i testy z u¿ytkownikami poznaæ przyczyny ich dzia³añ oraz jak uwzglêdniæ g³os klienta w tej analizie,
* co jeszcze - czyli jak wyj¶æ poza klasyczn± analizê, czego mo¿na dowiedzieæ siê poza systemami do zbierania danych i jak mo¿na pokazywaæ w raportach zawsze 10% wiêcej informacji ni¿ wynika z danych statystycznych (co wg autora jest gwarantem sukcesu w tej bran¿y).
Autor stara siê te¿ wyj¶æ nieco poza sam± tematykê “klasycznej” analizy statystyk, co nazywa “nowym, odwa¿nym ¶wiatem analityki”, czyli w³a¶nie “analityk± 2.0”, poprzez dok³adne omówienie (z przyk³adami) testów “bli¿ej u¿ytkownika”, jak laboratoryjne testy u¿yteczno¶ci, czy nawet analizy konkurencyjno¶ci us³ug firmy. I choæ niektóre rozdzia³y zdaj± siê byæ nieco zbêdne, jak na przyk³ad ten omawiaj±cy mo¿liwe ¶cie¿ki kariery analityka oraz przebieg jego idealnego dnia w pracy (w³±cznie z czasem po¶wiêcanym na toaletê i posi³ki), to jednak oceniam ten pomys³ jako bardzo dobry - masa po¿ytecznych informacji z nawi±zk± rekompensuje niesmak po kilku przewróconych bez czytania stronach. Je¶li jednak spodziewasz siê, ¿e w ksi±¿ce znajdziesz gotow± odpowied¼ na pytanie “jak sprawiæ, ¿eby X% wiêcej moich u¿ytkowników kupowa³o co¶ w moim sklepie” - to nie tej ksi±¿ki szukasz. Zamiast tego “dowiesz siê jak dowiedzieæ siê” jak to zrobiæ, czyli jak czytaæ i rozumieæ dane, na podstawie których mo¿esz to osi±gn±æ. Fakt, ¿e od zawsze posiada³e¶ narzêdzia, które pozwol± ci to odkryæ, mo¿e byæ nieco frustruj±cy, ale warto - skutki (zw³aszcza finansowe) mog± przerosn±æ twoje oczekiwania. Czy i jak bardzo - zale¿y tylko od ciebie. Przedstawione w ksi±¿ce dane nie s±, jak mo¿na by siê tego spodziewaæ na podstawie tytu³u, oderwane od rzeczywistych systemów zbierania i analizy danych statystycznych. Wystarczy wspomnieæ, ¿e autor zatrudniony jest m.in. w Google Inc. na stanowisku “Analytics Evangelist” - st±d te¿ odniesieñ do Google Analytics znajdziemy tam do¶æ du¿o. Znacznie mniej, ale równie¿, wspomina autor o Yahoo! Web Analytics, Omniture, NetInsight, Webtrends czy Mint. Jednak zawarta tam wiedza czysto merytoryczna w zupe³no¶ci wystarczy do swobodnego poruszania siê w nawet zupe³nie “egzotycznych” systemach statystyk. W mojej ocenie ksi±¿ka “Web Analytics 2.0” jest obowi±zkow± pozycj± dla ka¿dego, kto chce wiedzieæ wiêcej na temat u¿ytkowników na jego stronie. Jestem pewien, ¿e gdyby istnia³ podobny podrêcznik do odczytywania obrazów kubistów, równie¿ poleca³by go ka¿dy, kto mia³ z nim styczno¶æ.
Szczegó³y ksi±¿ki
- Tytu³ orygina³u:
- Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity
- T³umaczenie:
- Miko³aj Szczepaniak
- ISBN Ksi±¿ki drukowanej:
- 978-83-246-2649-6, 9788324626496
- Data wydania ksi±¿ki drukowanej:
- 2010-08-02
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7743-6, 9788324677436
- Data wydania ebooka:
-
2013-06-12
Data wydania ebooka czêsto jest dniem wprowadzenia tytu³u do sprzeda¿y i mo¿e nie byæ równoznaczna z dat± wydania ksi±¿ki papierowej. Dodatkowe informacje mo¿esz znale¼æ w darmowym fragmencie. Je¶li masz w±tpliwo¶ci skontaktuj siê z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 180x235
- Numer z katalogu:
- 5597
- Rozmiar pliku Pdf:
- 11.8MB
- Zg³o¶ erratê
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Biznes IT » E-biznes
Spis tre¶ci ksi±¿ki
- Stan analityki internetowej (26)
- Stan rynku (27)
- Nowe postrzeganie analityki internetowej - poznaj analitykê internetow± 2.0 (29)
- "Co" - przep³yw u¿ytkowników (32)
- "Ile" - analiza wielu wyników (32)
- "Dlaczego" - eksperymenty i testy (33)
- "Dlaczego" - g³os klienta (34)
- "Co jeszcze" - analiza konkurencyjno¶ci (35)
- Zmiana - tak, mo¿emy! (36)
- Imperatyw strategiczny (36)
- Zmiana taktyczna (37)
- Analityka dodatkowa (39)
- Wstêpne szacowanie kryteriów przysz³ego sukcesu (42)
- Krok 1. Trzy podstawowe pytania, które nale¿y sobie zadaæ przed przyst±pieniem do poszukiwania narzêdzi wspieraj±cych analitykê internetow± (44)
- Pytanie 1. Chcê raportowaæ czy analizowaæ? (44)
- Pytanie 2. Dysponujemy silnym dzia³em IT, silnymi dzia³ami stricte biznesowymi czy jednym i drugim? (47)
- Pytanie 3. D±¿ymy tylko do ¶ledzenia u¿ytkowników czy do analityki internetowej 2.0? (48)
- Krok 2. Dziesiêæ pytañ do producentów przed wyborem ich produktów (49)
- Pytanie 1. Czym wasze narzêdzie (rozwi±zanie) ró¿ni siê od darmowych narzêdzi firm Yahoo! i Google? (49)
- Pytanie 2. Czy wasza dzia³alno¶æ polega w stu procentach na dostarczaniu us³ug aplikacyjnych (ASP), czy raczej oferujecie pewn± wersjê istniej±cego oprogramowania? Planujecie wydanie jakiej¶ wersji tego oprogramowania? (50)
- Pytanie 3. Jakie mechanizmy przechwytywania danych stosujecie? (50)
- Pytanie 4. Czy potraficie obliczyæ ³±czny koszt posiadania (TCO) waszego narzêdzia? (51)
- Pytanie 5. Jaki rodzaj wsparcia oferujecie? Co oferujecie za darmo, a za co trzeba bêdzie dop³acaæ? Czy darmowe us³ugi s± dostêpne 24 godziny na dobê 7 dni w tygodniu? (53)
- Pytanie 6. Czy oferowane narzêdzie zawiera funkcje umo¿liwiaj±ce segmentacjê danych? (54)
- Pytanie 7. Czy oferowane narzêdzie zawiera opcje eksportowania danych do naszego firmowego systemu? (54)
- Pytanie 8. Czy oferowane narzêdzie zawiera funkcje umo¿liwiaj±ce integracjê z nim danych pochodz±cych z innych ¼róde³? (55)
- Pytanie 9. Czy potraficie wskazaæ dwie nowe funkcje, narzêdzia lub przejêcia, które wasza firma planuje na najbli¿sze trzy lata, aby utrzymaæ lub wzmocniæ pozycjê na rynku? (56)
- Pytanie 10. Co spowodowa³o zerwanie kontraktów przez dwóch ostatnich klientów, którzy siê na to zdecydowali? Z jakich narzêdzi korzystaj± teraz? Czy mo¿emy siê z nimi skontaktowaæ? (57)
- Porównywanie producentów narzêdzi analityki internetowej
- zdywersyfikuj i rz±d¼ (58)
- Strategia trzech koszyków (59)
- Krok 3. Identyfikacja najlepszego wsparcia dla planowanej analityki internetowej (jak efektywnie przeprowadziæ program pilota¿owy) (60)
- Krok 4. Negocjowanie warunków kontraktu - dok³adnie sprawd¼ zapisy SLA w kontrakcie z producentem wybranego narzêdzia (64)
- Nowe spojrzenie na standardowe miary - osiem krytycznych miar witryny internetowej (69)
- Wizyty (odwiedziny) i odwiedzaj±cy (69)
- Czas spêdzony na stronie i czas spêdzony na witrynie (78)
- Wspó³czynnik odrzuceñ (86)
- Wspó³czynnik wyj¶æ (89)
- Wspó³czynnik konwersji (91)
- Zaanga¿owanie (92)
- Miary internetowe bez tajemnic (97)
- Cztery atrybuty doskona³ej miary (97)
- Przyk³ad doskona³ej miary internetowej (100)
- Trzy ¿yciowe lekcje Avinasha, które mog± zdecydowaæ o wielkim sukcesie (101)
- Taktyki wyboru w³a¶ciwych miar internetowych przystosowane do szerszej strategii (102)
- Diagnozowanie pierwotnej przyczyny wydajno¶ci miary - konwersja (103)
- Korzystanie z raportów niestandardowych (105)
- Rozpoczynanie pracy od wniosków makro (110)
- Elementarz analityki internetowej (116)
- Opanowanie prostych wska¼ników (116)
- Odkrywanie mocnych i s³abych stron pozyskiwania odwiedzaj±cych (118)
- Eliminowanie usterek i oszczêdzanie pieniêdzy (121)
- Analiza gêsto¶ci klikniêæ (123)
- Mierzenie odwiedzin prowadz±cych do zakupu (126)
- Najlepszy raport analityki internetowej (128)
- ¬ród³a ruchu (129)
- Wyniki (130)
- Podstawowe strategie analityczne (131)
- Segmentuj lub daj sobie spokój z analityk± (131)
- Koncentruj siê na zachowaniach klientów, a nie ogólnych zestawieniach (138)
- Praktyczne spojrzenie na codzienne analizy przep³ywu u¿ytkowników (139)
- Analiza wewnêtrznej wyszukiwarki (140)
- Analiza optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych (SEO) (147)
- P³acenie za klikanie i analiza p³atnego wyszukiwania (158)
- Analiza ruchu bezpo¶redniego (166)
- Analiza kampanii mailingowych (170)
- Analiza bogatych doznañ - Flash, zapisy wideo i widgety (174)
- Zderzenie z rzeczywisto¶ci± - najwa¿niejsze wyzwania
zwi±zane z analityk± internetow± (179)
- Pliki cookies ¶ledz±ce odwiedzaj±cych (179)
- Próbkowanie danych - pierwsza pomoc (184)
- Warto¶æ danych historycznych (188)
- Przydatno¶æ odtwarzania zapisu wideo z doznaniami klientów (192)
- Lista czynno¶ci niezbêdnych do zestawienia ró¿nych danych (195)
- Koncentruj siê na kilku krytycznych elementach (208)
- Piêæ przyk³adów praktycznych wska¼ników KPI wyników (210)
- Wspó³czynnik wykonania zadañ (210)
- Udzia³ wyszukiwarek (211)
- Lojalno¶æ odwiedzaj±cych i szybko¶æ powrotów (212)
- Odbiorcy kana³u RSS (212)
- Odsetek warto¶ciowych wyj¶æ (213)
- Wyj¶cie poza ramy wspó³czynników konwersji (213)
- Porzucanie koszyka lub formularza zamówienia (214)
- Dni i odwiedziny przed zakupem (215)
- ¦rednia warto¶æ zamówienia (216)
- Podstawowy cel odwiedzin (identyfikacja odwiedzaj±cych mo¿liwych do konwersji) (217)
- Mierzenie konwersji makro i konwersji mikro (219)
- Przyk³ady konwersji makro i konwersji mikro (220)
- Szacowanie warto¶ci ekonomicznej (223)
- Mierzenie sukcesu niekomercyjnej witryny internetowej (227)
- Lojalno¶æ odwiedzaj±cych (227)
- Szybko¶æ powrotów (229)
- D³ugo¶æ odwiedzin (230)
- G³êboko¶æ odwiedzin (231)
- Mierzenie sukcesu witryn B2B (232)
- Laboratoryjne studia u¿yteczno¶ci - co, dlaczego i ile (238)
- Czym jest laboratoryjny test u¿yteczno¶ci? (238)
- Jak przeprowadziæ test (240)
- Najlepsze praktyki laboratoryjnych studiów u¿yteczno¶ci (242)
- Korzy¶ci wynikaj±ce z laboratoryjnych testów u¿yteczno¶ci (243)
- Obszary wymagaj±ce ostro¿no¶ci (244)
- Alternatywne formy testów u¿yteczno¶ci - testy zdalne i testy online zlecane firmom zewnêtrznym (245)
- Rekrutacja na ¿ywo i zdalne badania u¿ytkowników (245)
- Badania - naprawdê skalowalne ws³uchiwanie siê w g³os klienta (250)
- Rodzaje badañ (250)
- Najwiêkszy b³±d pope³niany przez badaj±cych (255)
- Trzy najwa¿niejsze pytania zadawane w trakcie badañ (257)
- Osiem wskazówek zwi±zanych z wyborem dostawcy rozwi±zañ w zakresie badañ online (259)
- Nowe rozwi±zania w zakresie badania odczuæ u¿ytkowników (263)
- Studia wydajno¶ci na tle konkurencji (263)
- B³yskawiczne testy u¿yteczno¶ci (263)
- Studia online polegaj±ce na sortowaniu kart (264)
- Wizualne mapy cieplne tworzone przy u¿yciu metod sztucznej inteligencji (265)
- Elementarz opcji testowych - A/B i MVT (269)
- Testy A/B (269)
- Testy wielowymiarowe (271)
- Praktyczne pomys³y na testowanie (275)
- Poprawiaj najwiêkszych przegranych - strony docelowe (276)
- Koncentruj siê na stronach zatwierdzania zamówieñ, rejestracji i finalizacji transakcji (276)
- Optymalizuj liczbê i uk³ad reklam (277)
- Testuj ró¿ne ceny i taktyki sprzeda¿y (277)
- Testuj uk³ady opakowañ, ok³adki DVD i inne produkty sprzedawane w tradycyjny sposób (278)
- Optymalizuj przedsiêwziêcia sk³adaj±ce siê na marketing wychodz±cy (279)
- Eksperymenty kontrolowane - zrób nastêpny krok w swojej grze analitycznej! (279)
- Mierzenie wp³ywu p³atnych reklam w wyszukiwarkach na s³owa kluczowe zwi±zane z mark± i kanibalizacjê (280)
- Przyk³ady eksperymentów kontrolowanych (283)
- Wady i zalety eksperymentów kontrolowanych (284)
- Tworzenie i doskonalenie kultury testowania (284)
- Wskazówka 1. Istot± Twojego pierwszego testu jest alternatywa "zrób to albo giñ" (285)
- Wskazówka 2. Nie ulegaj modzie na narzêdzia i konsultantów (285)
- Wskazówka 3. Odkryj karty - wznie¶ siê na wy¿yny (286)
- Wskazówka 4. Zacznij od hipotezy (286)
- Wskazówka 5. Sformu³uj kryteria oceny celów i decyzje, które podejmiesz na ich podstawie (287)
- Wskazówka 6. Testuj i mierz wiele wyników (287)
- Wskazówka 7. Testuj rozwi±zania problemów sygnalizowanych przez samych klientów (288)
- Wskazówka 8. Analizuj dane i komunikuj wyci±gane wnioski (289)
- Wskazówka 9. Dwa elementy, bez których zmiana kultury nie jest mo¿liwa - szerzenie wiary i wiedza ekspercka (289)
- ¬ród³a danych, rodzaje i sekrety analizy konkurencyjno¶ci (292)
- Dane gromadzone przez pasek narzêdzi (293)
- Dane panelowe (294)
- Dane operatorów internetu (ISP) (296)
- Dane wyszukiwarek internetowych (297)
- Zestawienia oferowane przez producentów rozwi±zañ w zakresie analityki internetowej (297)
- Dane o w³asnej witrynie (299)
- Dane hybrydowe (300)
- Analiza ruchu na witrynach internetowych (302)
- Porównywanie d³ugoterminowych trendów w ruchu (302)
- Analiza zachodzenia na siebie konkurencyjnych witryn i szukanie okazji (304)
- Analiza witryn ¼ród³owych i docelowych (305)
- Analiza zachowañ u¿ytkowników wyszukiwarek i wydajno¶ci s³ów kluczowych (306)
- Trendy w wydajno¶ci najwa¿niejszych s³ów kluczowych (307)
- Zainteresowanie wed³ug regionów geograficznych i analiza okazji (308)
- Pokrewne i szybko zyskuj±ce popularno¶æ wyra¿enia wpisywane w wyszukiwarkach (312)
- Analiza udzia³u na pó³ce (313)
- Analiza przewagi konkurencyjnej w kontek¶cie s³ów kluczowych (315)
- Analiza powi±zanych s³ów kluczowych (317)
- Identyfikacja odbiorców i analiza segmentowanych danych (318)
- Analiza segmentacji demograficznej (319)
- Analiza segmentacji psychograficznej (321)
- Zachowania u¿ytkowników wyszukiwarek i analiza segmentacji odbiorców (322)
- Mierzenie nowego nurtu serwisów spo³eczno¶ciowych
- wyzwanie zwi±zane z danymi (326)
- Ewolucyjna demokratyzacja tre¶ci (328)
- Rewolucja zapocz±tkowana przez serwis Twitter (332)
- Analiza doznañ klientów poza witryn± (aplikacje) (333)
- Analizowanie doznañ klientów mobilnych (335)
- Gromadzenie mobilnych danych - mo¿liwe rozwi±zania (336)
- Raportowanie i analiza danych mobilnych (340)
- Mierzenie sukcesu blogów (345)
- Wk³ad autora (345)
- Wzrost ³±cznej liczby odbiorców (346)
- Cytaty i wspó³czynnik reakcji (350)
- Koszt prowadzenia blogu (351)
- Korzy¶ci (ROI) z prowadzenia blogu (352)
- Szacowanie skutków aktywno¶ci w serwisie Twitter (355)
- Wzrost liczby zwolenników (356)
- Wzmacnianie przekazu (357)
- Wspó³czynniki klikalno¶ci (CTR) i konwersje (358)
- Wspó³czynnik konwersacji (361)
- Nowe miary Twittera (362)
- Analiza wydajno¶ci zapisów wideo (363)
- Gromadzenie danych dla zapisów wideo (364)
- Najwa¿niejsze miary i analizy zapisów wideo (366)
- Zaawansowana analiza wideo (370)
- Celno¶æ czy precyzja? (377)
- Sze¶cioetapowy proces podnoszenia jako¶ci danych (378)
- Budowa praktycznych tablic wyników (381)
- Tworzenie warto¶ciowych tablic wyników (381)
- Skonsolidowana tablica wyników (384)
- Piêæ regu³ tworzenia tablic wyników wp³ywaj±cych na decyzje odbiorców (385)
- Okazje marketingu nonline i mierzenie wydajno¶ci wielokana³owej (389)
- Nastanie modelu marketingu nonline (389)
- Analityka wielokana³owa (391)
- Oczekiwania i utrudnienia zwi±zane z kierowaniem przekazu wed³ug zachowañ (394)
- Oczekiwania zwi±zane z kierowaniem przekazu wed³ug zachowañ (394)
- Rozwi±zywanie podstawowych problemów analityki (395)
- Dwa warunki kierowania przekazu wed³ug zachowañ (397)
- Eksploracja danych o witrynie internetowej i analityka prognostyczna - wyzwania (399)
- Rodzaj danych (400)
- Liczba zmiennych (400)
- Wiele g³ównych celów (401)
- Wiele zachowañ podczas odwiedzin (402)
- Brak kluczy g³ównych i zbiorów danych (402)
- Droga do nirwany - kroki ewolucji ku analityce inteligentnej (404)
- Krok 1. Znaczniki, tylko znaczniki! (405)
- Krok 2. Konfigurowanie ustawieñ narzêdzia do analityki internetowej (406)
- Krok 3. ¦ledzenie kampanii i pozyskiwania klientów (407)
- Krok 4. Przychody i zaawansowane dane (409)
- Krok 5. ¦ledzenie bogatych mediów (Flash, widgety, wideo) (410)
- Najwa¿niejszy jest kontekst (414)
- Porównywanie warto¶ci najwa¿niejszych miar w ró¿nych okresach (414)
- Zapewnianie kontekstu poprzez segmentacjê (416)
- Porównywanie kluczowych miar i segmentów z warto¶ciami ¶rednimi dla ca³ej witryny (417)
- Koncepcja PALM (People Against Lonely Metrics) (419)
- Korzystanie ze statystyk w danej bran¿y lub z danych o konkurencji (420)
- Korzystanie z tajemnej wiedzy (422)
- Porównywanie trendów wska¼ników KPI w czasie (423)
- Prezentacja wiedzy korporacyjnej (424)
- Ratunkiem jest segmentacja! (425)
- Wyj¶cie poza ramy pierwszej dziesi±tki - wykaz zmian (427)
- Prawdziwa warto¶æ - mierzenie d³ugotrwa³ych konwersji i zachowañ odwiedzaj±cych (430)
- D³ugotrwa³e zachowania odwiedzaj±cego (431)
- D³ugotrwa³e konwersje (433)
- Cztery bezwarto¶ciowe techniki mierzenia wska¼ników KPI (434)
- Warto¶ci ¶rednie (434)
- Warto¶ci procentowe (436)
- Wspó³czynniki (440)
- Miary z³o¿one lub miary wyliczane (441)
- Wyszukiwanie - dochodzenie do optymalnej strategii d³ugiego ogona (444)
- Oblicz swoj± g³owê i ogon (445)
- Identyfikacja wyra¿eñ kluczowych marki i kategorii (447)
- Optymalna strategia marketingu w wyszukiwarkach (449)
- Realizacja optymalnej strategii d³ugiego ogona (451)
- Wyszukiwanie - mierzenie warto¶ci s³ów kluczowych z pocz±tku procesu dochodzenia do konwersji (453)
- Wyszukiwanie - zaawansowana analiza kampanii PPC (457)
- Identyfikacja okazji do poprawy wyników s³ów kluczowych (458)
- Koncentrowanie uwagi na tym, co uleg³o zmianie (460)
- Analiza wizualnego udzia³u w ods³onach i analiza utraconych przychodów (461)
- Korzystanie z raportu o rozk³adzie stopy zwrotu z inwestycji (ROI) (463)
- W³a¶ciwe dobieranie zapytañ wpisywanych przez u¿ytkowników i opcji dopasowania s³ów kluczowych (464)
- Analiza udzia³u kampanii wielodotykowych (470)
- Na czym polega wielodotykowo¶æ? (470)
- Czy problem udzia³u wystêpuje tak¿e w Twoim przypadku? (472)
- Modele zakresów (474)
- Podstawowe wyzwanie analizy udzia³u w rzeczywistym ¶wiecie (479)
- Obiecuj±ce alternatywy dla analizy udzia³u (480)
- Koñcowe przemy¶lenia na temat kampanii wielodotykowych (483)
- Analityka wielokana³owa - mierzenie efektywno¶ci wskazówek w ¶wiecie nonline (484)
- ¦ledzenie wp³ywu kampanii poza internetem na wyniki witryny internetowej (484)
- ¦ledzenie wp³ywu kampanii internetowych na wyniki poza internetem (493)
- Planowanie kariery analityka internetowego
- mo¿liwo¶ci, perspektywy zarobków i rozwój zawodowy (506)
- Samodzielny konsultant techniczny (508)
- Samodzielny konsultant biznesowy (509)
- Lider zespo³u technicznego (511)
- Lider zespo³u biznesowego (513)
- Doskonalenie umiejêtno¶ci niezbêdnych do osi±gniêcia sukcesu
w ¶wiecie analityki internetowej (515)
- Zrób to - u¿ywaj swoich danych (516)
- Zdobywaj do¶wiadczenie w pracy z ró¿nymi narzêdziami (516)
- Odpowiadaj na potrzeby rzeczywistego ¶wiata (517)
- Zostañ detektywem tropi±cym dane (519)
- Pamiêtaj o matematyce - opanuj podstawy statystyki (520)
- Zadawaj dobre pytania (521)
- Blisko wspó³pracuj z zespo³ami biznesowymi (521)
- Opanuj techniki efektywnego wizualizowania i prezentowania danych (522)
- Trzymaj rêkê na pulsie - bierz udzia³ w darmowych webinariach (524)
- Trzymaj rêkê na pulsie - czytaj blogi (524)
- Optymalny dzieñ z ¿ycia wojownika ninja analizy (526)
- Zatrudnianie najlepszych - rady dla mened¿erów i dyrektorów dzia³ów analityki (529)
- Najwa¿niejsze cechy doskona³ych specjalistów od analityki (529)
- Do¶wiadczony czy nowicjusz - jak dokonaæ w³a¶ciwego wyboru (531)
- Pojedynczy, najskuteczniejszy test w ramach rozmowy kwalifikacyjnej - my¶lenie krytyczne (531)
- Zmiana kultury firmy - jak zainteresowaæ ludzi analityk± (534)
- Zrób co¶ zaskakuj±cego - nie zarzucaj wszystkich dooko³a danymi (535)
- Dostarczaj raporty i analizy prowokuj±ce do konkretnych dzia³añ (539)
- Filtr przyci±gania uwagi (541)
- Wi±zanie wniosków z w³a¶ciwymi danymi (542)
- Modyfikowanie definicji miar jako sposób na zmianê kultury
- indeks propagatorów marki (543)
- Poszczególne przypadki i ogólna analiza (544)
- Problem (545)
- Rozwi±zanie (546)
- Wyniki (546)
- Efekt (547)
- Alternatywne wyliczenia - ¶rednia wa¿ona (547)
- Pointa (548)
- Pokonaj smoka jako¶ci danych - przestañ kwestionowaæ dane, zacznij ich u¿ywaæ (549)
- Zmieñ szefa (550)
- Zaskakuj swoich HiPPO praktycznymi wnioskami (552)
- Pierwsza tajemnica - dane o g³owie mog± zawieraæ praktyczne wnioski ju¿ po pierwszym tygodniu lub miesi±cu (552)
- Druga tajemnica - precyzja danych jest tym wiêksza, im bli¿ej koñca procesu (553)
- Wdro¿enie kolejnego narzêdzia nie rozwi±¿e problemu! (554)
- Identyfikacja malej±cej krañcowej stopy zwrotu (555)
- Ma³a witryna - wiêksze problemy (555)
- W ¶wiecie internetu pora¿ki przychodz± szybciej (557)
- Piêæ zasad przekonywania szefa do postêpowania na podstawie danych (557)
- Zmieñ w³asne postêpowanie (557)
- Zaakceptuj niekompletno¶æ (558)
- Dorzucaj 10 procent od siebie (558)
- Zostañ marketingowcem (559)
- Firma w s³u¿bie danych? Nigdy! (560)
- Zaakceptuj model umys³owy analityki internetowej 2.0 (561)
- Potrzebujesz ¶rodków? Jak zawstydziæ swoj± organizacjê (561)
- Zaimplementuj program eksperymentów i testów (562)
- Przechwytuj g³os klienta (562)
- Wyznacz punkty odniesienia (563)
- Analiza konkurencyjno¶ci - Twój nowy najlepszy przyjaciel (564)
- Skorzystaj z zaprzyja¼nionej witryny internetowej (564)
- Je¶li wszystko zawodzi... zadzwoñ po mnie! (565)
- Strategie radzenia sobie z utrudnieniami w mierzeniu witryny internetowej (566)
- Najpierw zaskakuj±ce odkrycie (566)
- Brak bud¿etu i (lub) zasobów (567)
- Brak strategii (568)
- Zamkniêta organizacja (568)
- Brak zrozumienia (569)
- Zbyt wiele danych (570)
- Brak wsparcia prze³o¿onych (570)
- Niezgodno¶æ danych (571)
- Brak zaanga¿owania zespo³u IT (571)
- Brak zaufania do analityki (574)
- Braki kadrowe (574)
- S³aba technologia (575)
- Kto odpowiada za analitykê internetow±? (575)
- Centralizowaæ czy nie centralizowaæ (576)
- Ewolucja zespo³u (578)
O autorze (17)
Wprowadzenie (19)
Rozdzia³ 1. Nowy, odwa¿ny ¶wiat analityki internetowej 2.0 (25)
Rozdzia³ 2. Optymalna strategia doboru narzêdzi wspieraj±cych analitykê internetow± (41)
Rozdzia³ 3. Wspania³y ¶wiat analizy przep³ywu u¿ytkowników - miary (67)
Rozdzia³ 4. Wspania³y ¶wiat analizy przep³ywu u¿ytkowników
- rozwi±zania praktyczne (115)
Rozdzia³ 5. Klucz do s³awy - mierzenie sukcesu (205)
Rozdzia³ 6. Rozwi±zanie ³amig³ówki "dlaczego"
- korzystanie z danych jako¶ciowych (237)
Rozdzia³ 7. Szybsze odkrywanie niepowodzeñ
- uwalnianie potencja³u testów i eksperymentów (267)
Rozdzia³ 8. Analiza konkurencyjno¶ci (291)
Rozdzia³ 9. Nowe formy analiz - portale spo³eczno¶ciowe,
serwisy mobilne i tre¶ci wideo (325)
Rozdzia³ 10. Optymalne rozwi±zania problemu ukrytych pu³apek analityki internetowej (375)
Rozdzia³ 11. Jak osi±gn±æ perfekcjê w³a¶ciw± wojownikom ninja analizy (413)
Rozdzia³ 12. Zaawansowane zasady stosowane przez wojowników ninja analizy (469)
Rozdzia³ 13. Kariera w ¶wiecie analityki internetowej (505)
Rozdzia³ 14. HiPPO, wojownicy ninja i masy
- tworzenie kultury dzia³ania na podstawie danych (533)
Skorowidz (579)
Oceny i opinie klientów: Web Analytics 2.0. ¦wiadome rozwijanie witryn internetowych Avinash Kaushik (2)
Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2016-07-20 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2010-09-20 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
wiêcej opinii