ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Web Analytics 2.0. ¦wiadome rozwijanie witryn internetowych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Avinash Kaushik
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
5.5/6  Opinie: 2
Stron:
600
Druk:
oprawa miêkka
     PDF

Ksi±¿ka

niedostêpna

Powiadom mnie, gdy ksi±¿ka bêdzie dostêpna

Ebook (49,50 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

99,00 z³ (-50%)
49,50 z³

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikniêciem

(49,50 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

Przenie¶ na pó³kê

Do przechowalni

Powiadom o dostêpno¶ci audiobooka »

Ta ksi±¿ka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:

  • Co?
  • Ile?
  • Dlaczego?
  • Co dalej?

Web Analytics 2.0 ca³kowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryæ wp³yw i warto¶æ ekonomiczn± Twojej witryny na podstawie ¶cis³ych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu dzia³añ zale¿nych od g³osu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencja³u eksperymentów — to za¶ gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza te¿ mo¿liwo¶æ wyj¶cia poza ramy w³asnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjno¶ci jako sposobu odkrywania mocnych oraz s³abych punktów konkurentów.

Je¶li chcesz wiedzieæ, jak sprawnie mierzyæ, trafnie analizowaæ i radziæ sobie z b³yskawicznie ewoluuj±cymi technologiami oraz trendami — w tym z serwisami spo³eczno¶ciowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru tre¶ci pod k±tem klienta — lider analityki internetowej poprowadzi Ciê przez model nowej generacji, analitykê internetow± 2.0!

Pozycja obowi±zkowa dla ka¿dego profesjonalisty pracuj±cego w ¶wiecie witryn internetowych.

  • Optymalna strategia doboru narzêdzi wspieraj±cych analitykê internetow±.
  • Analizy przep³ywu u¿ytkowników — osiem kluczowych miar witryny internetowej.
  • Zasady i metody korzystania z danych jako¶ciowych.
  • Problem wyboru dostawcy rozwi±zañ w zakresie badañ online.
  • Nowe rozwi±zania w zakresie badania odczuæ u¿ytkowników.
  • Szybsze odkrywanie niepowodzeñ: uwalnianie potencja³u testów i eksperymentów.
  • Analiza konkurencyjno¶ci, ruchu na witrynach internetowych i zachowañ u¿ytkowników wyszukiwarek.
  • Nowe formy analiz: portale spo³eczno¶ciowe, serwisy mobilne i tre¶ci wideo.
  • Optymalne rozwi±zania problemu ukrytych pu³apek analityki internetowej.
Czêsto porównujê analitykê internetow± do Angeliny Jolie — samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, ¿e gdzie¶ w po³owie lektury tej ksi±¿ki zrozumiesz i zaczniesz podzielaæ moj± opiniê.
Avinash Kaushik

Wybrane bestsellery

0 Avinash Kaushik

Helion - inne ksi±¿ki

Zamknij

Wybierz metodê p³atno¶ci