Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera
- Autor:
- David Airey
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 272
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera
Uwolnij się od etatu!
Jeżeli Twoja praca jest Twoją pasją, należysz do grona wyjątkowo szczęśliwych ludzi. Nie ma nic przyjemniejszego, niż poświęcać się ulubionemu zajęciu, a jednocześnie obserwować stale rosnący stan konta. Graficy to grupa osób, którym dość łatwo przychodzi osiągnięcie tego idealnego stanu. Mimo iż prowadzenie własnej działalności to ogromne wyzwanie, przyjemność i szansa na sukces są warte wielu wyrzeczeń.
W tym fantastycznym przewodniku znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w zakresie zakładania i prowadzenia własnej pracowni graficznej. W trakcie lektury poznasz plusy i minusy własnej działalności gospodarczej (z tego miejsca jeszcze możesz się wycofać), a następnie rozpoczniesz przygotowania do wdrożenia swoich planów w życie. Dowiesz się, jak wybrać odpowiednią nazwę dla firmy, dlaczego warto prowadzić blog oraz na co zwracać uwagę przy nawiązywaniu współpracy z klientami. Ponadto sprawdzisz, jak ich właściwie dobierać oraz jak przygotować się do rozmowy z nimi. To obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce wyrwać się z etatowego kieratu!
Sięgnij po tę książkę i:
- poznaj zalety i wady własnej działalności
- wybierz właściwą nazwę dla swojej firmy
- dowiedz się, jak wyceniać swoją pracę
- odnieś sukces na rynku
Dołącz do grona freelancerów!
Wybrane bestsellery
-
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i za...
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)28.50 zł
57.00 zł(-50%) -
ChatGPT. Kurs video. OpenAI i sztuczna inteligencja w praktyce to przewodnik po sposobach działania AI, który oprowadzi Cię po topowych wtyczkach i narzędziach i podpowie, jak budować prompty od podstaw. Taktyka opracowywania promptów i zrozumienie kontekstowości ChatGPT umożliwią Ci efektywne po...
ChatGPT. Kurs video. OpenAI i sztuczna inteligencja w praktyce ChatGPT. Kurs video. OpenAI i sztuczna inteligencja w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.60 zł
139.00 zł(-60%) -
Ta książka jest przewodnikiem dla każdego, kto musi przekazywać informacje, robiąc przy tym użytek z danych. Szczególnie wartościowa będzie dla analityków, studentów i naukowców, a także dla każdego, kto w swojej komunikacji odwołuje się do danych. Pokazano tu prostą i intuicyjną technikę przedst...
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.97 zł
77.00 zł(-39%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
W tej książce znajdziesz sprawdzone w praktyce nowe metody błyskawicznej nauki, dzięki którym osiągniesz wyższy poziom zdobywania wiedzy. Metody te oparto na wynikach najnowszych badań i starannie udokumentowano. Szybko się przekonasz, że nie są to magiczne sztuczki, lecz potężne narzędzia dostęp...
Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie Zostań ultrasamoukiem. Jak mistrzowsko opanować twarde umiejętności w zadziwiająco krótkim czasie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.84 zł
44.90 zł(-38%)
O autorze książki
1 David AireyDavid Airey jest wybitnym grafikiem z Irlandii Północnej. Pasjonują go zagadnienia związane z tożsamością wizualną marek. W latach 90-tych napisał swój pierwszy kurs projektowania graficznego, Pracował dla takich gigantów rynku jak Yellow Pages(tm) (Kanada), Giacom (Anglia) czy Berthier Associates (Japonia). Jest autorem dwóch niezwykle popularnych blogów poświęconych projektowaniu graficznemu:
logodesignlove.com oraz davidairey.com.
W każdym miesiącu jego strony odwiedza około 250 tysięcy internatów, a blogi odnotowują ponad milion odwiedzin miesięcznie.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
http://blogfreelancerki.pl/ Gosia Zimniak
I na koniec książka, która tak naprawdę powinna być wymieniona na początku, bo jest to podstawowa lektura freelancera (nie tylko z nazwy). W książce znajduje się wiele aspektów freelansu – począwszy od cech, jakie powinien posiadać freelancer, poprzez wybór sposobu działania (czy w roli podwykonawcy czy bezpośrednio z klientem), marketing, aż do zarządzania projektami (m.in. postępowanie z klientem, wycena pracy). Wszystkie rady prowadzą do ostatniego rozdziału: „Przyszłość bez klientów” i wcale nie chodzi o ten krytyczny moment braku zleceń, tylko o dochód pasywny
Polecam!
-
Twojwybortwojaprzyszlosc.pl 2013-11-12
Świat grafiki, kolorów, tytułów i czcionki. Logo firmy, wygląd strony i projekt wizytówek. To wszystko nieodłącznie wiąże się z zawodem grafika. Książka jaką miałem okazję przeczytać daje bardzo dobry wgląd w sytuacje jakich doświadcza osoba zajmująca się tym tematem. Świat grafika nie zawsze usłany jest różami, a ludzie niezwiązani z tematem często nie dostrzegają zaangażowania tej osoby.
Najciekawsze ze wszystkiego jest to, że autor stworzył w jednej książce zarówno poradnik jak i zwykły przekaz z przykładami ze swojego życia. Pomimo taktowania o konkretnym zawodzie mamy również odniesienia do zupełnie innych tematów, które związane są z prowadzeniem własnej działalności, relacji z klientem, oraz asertywności.
Plusy?
- Konkretne przykłady z życia autora oraz innych ludzi powiązanych z tematem grafiki.
- Prostota wypowiedzi czyli brak ogólnikowych wyjaśnień na jakiś temat.
- Materiały z jakich korzystał autor tworząc książkę ( blogi, strony internetowe itd)
Minusy?
- Osobiście nie przekonał mnie wygląd książki, który już od okładki daje wrażenie chłodu oraz minimalizmu.
Dla kogo jest ta książka?
- Dla grafików
- Dla osób, które korzystają z ich usług
- Dla ludzi ciekawych punktu widzenia kogoś kto zajmuje się tym tematem
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Work for Money, Design for Love: Answers to the Most Frequently Asked Questions About Starting and Running a Successful Design Business
- Tłumaczenie:
- Bartosz Sałbut
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-7560-9, 9788324675609
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-10-07
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-7561-6, 9788324675616
- Data wydania ebooka:
-
2013-10-07
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 15847
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.0MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.6MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » IT w ekonomii
Biznes IT » Kariera
Spis treści książki
- Ciekawość (13)
- Empatia (15)
- Pewność siebie (16)
- Umiejętności menedżerskie (17)
- Motywowanie samego siebie (18)
- Profesjonalizm (19)
- Równowaga (20)
- Rezerwa wobec własnego doświadczenia (21)
- Pamiętaj, aby... (22)
- Niekończąca się lekcja (25)
- Czego się nie nauczysz na studiach graficznych (27)
- Inne sposoby na ciągłe poszerzanie wiedzy (33)
- Co to jest nisza? (37)
- Po co się specjalizować? (40)
- Rozkładanie ryzyka (42)
- Bezpośrednie kontakty z klientem (57)
- Podwykonawstwo dla agencji (60)
- Prawda (67)
- Założenia (68)
- Środki finansowe (70)
- Rozwiązania alternatywne (71)
- Ludzie (73)
- Wszystko zaczyna się od nazwy (79)
- Twoja tożsamość graficzna (87)
- Inne aspekty Twojej tożsamości (93)
- Praca z domu (97)
- Wynajem przestrzeni biurowej (101)
- Gotowy do pracy (104)
- Podstawowe wymagania związane z obecnością w internecie (107)
- Nauczki (115)
- Konkurencja w roli sojuszników (118)
- Model pro bono (121)
- Dotychczasowych klientów należy kochać (126)
- Darmowy marketing internetowy (127)
- Odrobina badań, duże korzyści (128)
- Liczy się to, kogo znasz (130)
- Kontakty z innymi agencjami graficznymi (131)
- Pod prąd (132)
- Konkretny podarunek (132)
- Myślenie w tempie (133)
- Zakupy i interesy w jednym miejscu (135)
- Gdy coś idzie nie tak... (136)
- Coś od siebie (141)
- Klient chce właśnie Ciebie (142)
- Kwestie prawne (149)
- Prawość (152)
- Moralność (155)
- Sygnały ostrzegawcze (163)
- Kwestionariusz klienta (175)
- Nie warto marnować czasu (180)
- Właściwy start (182)
- Ustalanie stawki (185)
- Analiza oferty (187)
- Nie zawsze chodzi o pieniądze (188)
- Pan Zaopatrzeniowiec (189)
- Negocjowanie w górę (192)
- Podnoszenie stawki obowiązującej dotychczasowych klientów (192)
- "Za mało kasujesz" (194)
- Co należy uwzględnić w umowie? (205)
- Nic w tym nadzwyczajnego (208)
- Reklama internetowa (241)
- Marketing stowarzyszony (244)
- Własny produkt (244)
- Książka (246)
- Dochody jako energia (247)
- Osoby, które mają swój udział w powstaniu tej książki (270)
Wprowadzenie (9)
I. OD CZEGO ZACZYNAMY? (10)
1. Najważniejsze cechy charakteru (12)
2. Nauka nigdy się nie kończy (24)
3. Znajdź sobie niszę (36)
4. Plusy i minusy samozatrudnienia (44)
II. KIM POWINIENEŚ SIĘ STAĆ? (54)
5. Bezpośrednio czy w roli podwykonawcy? (56)
6. Planowanie jako sposób na sukces (64)
7. Wybór marki (76)
8. Kreowanie tożsamości własnej marki (86)
9. Praca w domu a wynajem biura (96)
10. Kształtowanie swojej obecności w internecie (106)
11. Automarketing i poszukiwanie dobrych klientów (120)
12. Dlaczego więcej nie zawsze znaczy lepiej (138)
13. Prawo, prawość i moralność (146)
III. JAK SIĘ, ZARZĄDZA PROJEKTAMI? (158)
14. Mądrze wybierać klientów (160)
15. Postępowanie z klientem (174)
16. Wycena pracy (184)
17. Warunki umowne (198)
18. Jak przeprowadzić najlepszą możliwą prezentację swojej pracy? (212)
IV. ZANIM SIĘ ROZSTANIEMY (226)
19. Rady mentorów (228)
20. Przyszłość bez klientów (240)
21. Podtrzymywanie ognia (250)
22. Materiały (266)
Oceny i opinie klientów: Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera David Airey (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2019-11-30 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krystian R, Grafik,
Data dodania: 2016-09-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-03-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Ewa Brzozowska, Grafik komputerowy
Data dodania: 2014-01-08 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2016-07-19 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii