Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona (ebook)(audiobook)(audiobook)
Opis książki
Czytaj fragment
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
- Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
- Gdzie szukać twórczych inspiracji?
- Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.
Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
- Proces tworzenia logo - od ołówka do PDF-a.
- Zasady wyceniania projektów.
- Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
- Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
- Analiza kultowych projektów.
- Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
- Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
- Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.
Zrób logo, które stanie się kultowe!
David Airey - niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida - davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com - każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.

Oceny i opinie klientów: Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona David Airey (44)
(20)
(14)
(2)
(6)
(2)
(0)
6 oceniona przez: Kamil, 2020-11-29
6 oceniona przez: 2020-09-09
6 oceniona przez: BOOK wie co, 2020-09-01
Oceny i opinie poprzednich wydań
6 oceniona przez: 2021-11-09
6 oceniona przez: 2020-09-22
6 oceniona przez: 2017-05-09
6 oceniona przez: Mario, grafik 2013-04-21
6 oceniona przez: Przemysław Cioch, Grafik, Fotograf, Pracownik Marketingu 2013-04-08
6 oceniona przez: Łukasz Rachocki, Grafik 2013-01-10
6 oceniona przez: Damian M., 2011-11-07
6 oceniona przez: 2011-04-15
6 oceniona przez: Makk, Webdesigner 2011-04-06
6 oceniona przez: graphic designer 2011-03-07
6 oceniona przez: 2011-02-10
6 oceniona przez: KOSTEK, 2010-11-29
6 oceniona przez: Piotrek, 2010-08-27
6 oceniona przez: Tomasz, 2010-08-23
6 oceniona przez: Marcin, 2010-08-16
6 oceniona przez: 2010-08-13
6 oceniona przez: agata, web designer 2010-08-09
5 oceniona przez: Paweł, 2015-12-17
5 oceniona przez: Michał, 2015-09-10
5 oceniona przez: 2013-06-02
5 oceniona przez: 2013-02-11
5 oceniona przez: Kamil, sales eng 2012-07-04
5 oceniona przez: Kamil, sales eng 2012-07-04
5 oceniona przez: Konrad, webdesigner 2011-11-30
5 oceniona przez: Stanisław Chmiela, Grafik, webdesigner 2011-09-13
5 oceniona przez: Saimon, freelancer 2011-06-30
5 oceniona przez: Anna, designer 2011-02-21
5 oceniona przez: Bogdan Markowicz, webdesigner 2011-01-31
5 oceniona przez: Mariusz, 2010-12-14
5 oceniona przez: Grzegorz K., redaktor serwisów www 2010-11-02
5 oceniona przez: Dariusz, 2010-09-03
4 oceniona przez: 2011-04-12
4 oceniona przez: Renata Jędrasiak, technik reklamy 2011-01-28
3 oceniona przez: 2012-07-12
3 oceniona przez: 2012-03-29
3 oceniona przez: 2011-03-04
3 oceniona przez: Paweł i Joanna, 2010-11-30
3 oceniona przez: Wojciech Gąsiewski, 2010-11-30
3 oceniona przez: nauczyciel 2010-11-25
2 oceniona przez: Imię i Nazwisko, IT 2016-09-21
2 oceniona przez: grafik/programista 2011-03-21
więcej opinii