Narzędzia Google dla e-commerce
- Autor:
- Krzysztof Marzec
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 5
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
Krzysztof Marzec
Opis książki: Narzędzia Google dla e-commerce
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce!
Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współpracować, ten nic nie sprzeda w sieci. Dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga użytkownikom internetu znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje im strony w określonej kolejności. E-przedsiębiorcom oferuje natomiast narzędzia pozwalające skuteczniej docierać z ofertą do potencjalnych klientów, efektywniej monitorować ich zachowania w sieci oraz poprawiać pozycję firmowej witryny w wynikach wyszukiwania. Bez praktycznej umiejętności posługiwania się tymi narzędziami nie sposób planować i prowadzić biznesu online.
Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console — oto trzy narzędzia, na których skupia się autor tej książki. W swoim praktycznym poradniku w przystępny sposób opisał sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Co więcej, widać tu praktyczne podejście do optymalizacji strony sklepu. Ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy.
Wybrane bestsellery
-
Pamiętasz czasy, gdy w branży reklamowej obowiązywał podział na ATL i BTL, o uwagę klienta walczono za pomocą wtykanych w drzwi ulotek, plakatów na drzewach i słupach, a wszyscy ekscytowali się spotami w telewizji i radiu? W ciągu ostatnich kilkunastu lat sytuacja kompletnie się zmieniła. Centrum...
Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Analytics dla biznesu, e-commerce, marketerów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.87 zł
79.00 zł(-47%) -
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pi...
Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.35 zł
39.90 zł(-49%) -
- Zajmujesz się reklamą w internecie? - Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? - Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - br...
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być or...
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.74 zł
59.90 zł(-37%) -
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.89 zł
49.00 zł(-39%)
O autorze książki
1 Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor dwóch książek z wyprzedanymi nakładami, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi E Handlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia (Head Judge Poland) konkursu European Search Awards.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Narzędzia Google dla e-commerce (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
PROJEKTOR - wolontariat studencki Kasia Typiak
„Wyszukiwarka Google miażdży rywali, bo w Polsce korzysta z niej około 97% internautów (prawie 100% osób). To mówi samo za siebie! Każdy choć raz radził się „Wujka Google” o to, gdzie pójść coś zjeść, jakiego lekarza wybrać i o to który z nich jest najlepszy, bądź jaki produkt warto kupić. A więc kogo nie widać w Internecie, ten nie istnieje. Trzeba umieć się sprzedać w sieci, a dlaczego? Bo ta wyszukiwarka nie tylko pomaga znaleźć potrzebne informacje, lecz także wskazuje strony w określonej kolejności. Szybciej klikniemy w to co jest na samej górze w wyszukiwarce niż będziemy patrzeć co jest na dalszych stronach. W książce „Narzędzia google dla e-commerce” autor skupia się na 3 narzędziach: Google Adwords, Google Analytics i Google Search Console. Tak więc ta książka to bardzo praktyczny poradnik, w którym w przystępny sposób Krzysztof Marzec opisuje sposoby budowania kampanii reklamowej AdWords dla sklepów, mierzenia efektów tej kampanii oraz wykorzystywania optymalizacji SEO sklepu internetowego w celu pozyskiwania większego ruchu z bezpłatnych wyników wyszukiwania w Google’u. Myślę, że ta książka przyda się zarówno początkującym e-przedsiębiorcom, jak i praktykom e-commerce. Ci pierwsi będą mogli dzięki niej skonstruować pierwsze skuteczne kampanie, a ci drudzy ugruntują swoją wiedzę i opanują nowe techniki reklamy. Szybkie wyjaśnienie czym są te narzędzia: Google Analytics to jedno z podstawowych narzędzi, które w prosty i spójny sposób przedstawia informacje o tym, co dzieje się w sklepie internetowym. Jego poprawna konfiguracja pozwala na weryfikację założonych celów i kontrolę kanałów sprzedażowych. Jest to bezpłatne narzędzie, dostępne pod adresem http://www.google.pl/intl/pl/analytics/ Google AdWords – system reklamowy Google pozwalający na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google i na stronach współpracujących w ramach programu. Jeśli chcesz, aby Twoje reklamy docierały do nowych klientów online, korzystanie z Google AdWords to odpowiednia decyzja. Google Search Console to bezpłatna usługa Google, która pomaga monitorować i dbać o pozycję witryny w wynikach wyszukiwania Google. Nie trzeba specjalnie zakładać konta w Search Console, by witryna pojawiała się w tych wynikach. Takie konto pozwala jednak zorientować się, jak Google widzi Twoją witrynę oraz zoptymalizować ją, by osiągnęła dobrą pozycję w rankingu wyników wyszukiwania.
-
fantasy-bestiarium.blogspot.com DarkLight; 2017-02-08
„Narzędzia Google dla e-commerce” jest to książka autorstwa Krzysztofa Marca, która pomoże początkującym e-przedsiębiorcom oraz praktykom e-commerce w odnoszeniu lepszych wyników w sieci. Autor pozwala lepiej zrozumieć mechanizmy kierujące wyszukiwaniami Google, jak również, jak w skuteczniejszy sposób trafiać do większej rzeszy odbiorców. E-przedsiębiorcy, którzy nie potrafią w umiejętny sposób korzystać z narzędzi typu Google Adwords czy Google Analytics, po prostu są niewidoczni w sieci. Lektura tej książki pomoże początkującym praktykom e-commerce w odnoszeniu pierwszych, spektakularnych sukcesów.
Widoczność w wyszukiwarce zależy od wielu czynników i trików, które mogą pomóc nam skutecznie współpracować z Google. Umiejętne stosowanie Google Search Console umożliwi szybsze znajdowanie interesujących nas fraz oraz pomoże skuteczniej docierać do potencjalnych klientów, jak i efektywniej monitorować ich zachowania w sieci. Stosowanie się do porad zawartych w niniejszej książce poprawi pozycję naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google. Planowanie i prowadzenie własnej witryn, dzięki tym poradom, może stać się dużo łatwiejsze i efektywniejsze.
Autor niniejszej publikacji opisuje sposoby i techniki, dzięki którym będziemy mogli zbudować własną, skrojoną pod indywidualne potrzeby kampanię reklamową AdWords. Krzysztof Marzec opisuje również, w jaki sposób mierzyć efekty tej kampanii, aby skuteczniej ją wykorzystać. Optymalizacja SEO również jest istotną kwestią w życiu e-przedsiębiorcy i dlatego również te zagadnienia zostały poruszone w publikacji. Zakończywszy lekturę książki będziemy potrafili tworzyć bardziej skuteczne strategie e-commerce i optymalizować działania w zakresie rozbudowanej analityki wyników Google.
Narzędzia Google są niezwykle istotne w dziedzinie e-commerce, dlatego lektura tej książki może przynieść sporo nowych pomysłów i rozwiązań dla e-przedsiębiory. Krzysztof Marzec podaje zwięzłe i klarowne rozwiązania, które w szybki i efektywny sposób mogą pomóc nam w prowadzeniu swoich witryn internetowych. Pozycja ta jest godna uwagi w szczególności dla osób zaczynających swoją przygodę z narzędziami Google. Nawet bardziej zaawansowani użytkownicy Google Adwords oraz Google Analytics powinni znaleźć tu sporo ciekawostek, które mogą poszerzyć ich wiedzę z zakresu e-commerce. Polecam.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2523-4, 9788328325234
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-09-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3269-0, 9788328332690
- Data wydania ebooka:
-
2016-09-30
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 44495
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 8.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Technologie webowe » Pozycjonowanie (SEO/SEM)
Biznes IT » E-biznes
Spis treści książki
- Od czego zacząć? (9)
- Jakie środki przeznaczyć na promocję? (11)
- Jaki sklep wybrać? (12)
- Idea łączenia kont Google (14)
- Weryfikacja witryny (15)
- Panel (18)
- Wiadomości (18)
- Stan w wyszukiwarce: Dane strukturalne i Marker danych (19)
- Stan w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML (21)
- Stan w wyszukiwarce: Linki do podstron (23)
- Stan w wyszukiwarce: Przyspieszone strony mobilne AMP (23)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania (24)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne (27)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania (28)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe (30)
- Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych (32)
- Indeks Google (34)
- Indeksowanie (36)
- Problemy dotyczące bezpieczeństwa (41)
- Inne zasoby (42)
- Podsumowanie (43)
- Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania? (45)
- Uruchomienie wizytówki (46)
- Weryfikacja wizytówki (48)
- Edycja i ulepszanie wizytówki (49)
- Dostęp i import (51)
- Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji (52)
- Statystyki (54)
- Audyt SEO (56)
- Narzędzia (57)
- Domena (59)
- Skanowanie strony - crawler (62)
- Skanowanie strony - WebSite Auditor (71)
- Profil linków (78)
- Dodatkowe ulepszenia (82)
- Testowanie silnika sklepu pod SEO (84)
- Strategie wyszukiwania słów kluczowych (88)
- Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console (91)
- Planer słów kluczowych (92)
- Zmiany trendów słów kluczowych (98)
- Trendy mobilne (101)
- Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io (103)
- Analiza konkurencji (106)
- Wdrożenie bazy (110)
- Strategia działań w AdWords (115)
- AdWords a pozycjonowanie (116)
- Pierwsza kampania w wyszukiwarce (118)
- Grupa reklam (127)
- Słowa kluczowe i dopasowania (128)
- Reklamy i rozszerzenia reklam (132)
- Analiza kampanii (139)
- Google Merchant Center - zakładanie konta (142)
- Google Merchant Center - plik danych o produktach (145)
- Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie (148)
- Kampania produktowa - PLA (151)
- Remarketing (155)
- Reklama w sieci reklamowej Google (159)
- Inne możliwości AdWords (163)
- Dlaczego warto używać AdWords (172)
- Raporty w Google Analytics (173)
- Jak działa Google Analytics? (174)
- Zakładanie konta GA (175)
- Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics (177)
- Wdrożenie konwersji (183)
- Wyciąganie wniosków - podstawy (185)
- Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych (188)
- Analiza danych dla zaawansowanych (194)
- Pułapki przy wdrażaniu (196)
Wstęp (7)
1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google (9)
2. Google Search Console (15)
3. Google Moja Firma (45)
4. Optymalizacja sklepu (55)
5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing (87)
6. AdWords (113)
7. Google Analytics (173)
Zakończenie (197)
A. Lista blogów (199)
B. Minisłowniczek (201)
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Narzędzia Google dla e-commerce Krzysztof Marzec (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(2)
(0)
(0)
(1)
(0)
Marcin, Manager Ecommerce
Data dodania: 2016-11-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł Wyrzykowski, Reklama i marketing internetowy
Data dodania: 2017-04-22 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Kuba Kuba, Marketing
Data dodania: 2017-11-02 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
www.Sotech.pl - Profesjonalne sklepy internetowe,
Data dodania: 2019-09-19 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marek,
Data dodania: 2020-06-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii