ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Okładka książki SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)

Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Druk:
oprawa miękka

Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!

Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. „Kopiuj-wklej” z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą „inspirację”.

W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość („również dla Google”), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach działalności.

O autorze

1 Piotr Kaleta

Piotr Kaleta - z copywritingiem i contentem związany od 2011 roku. Kiedy pracował w x-komie, szczególnie upodobał sobie treści SEO friendly, będące częścią unikatowej komunikacji. W efekcie w 2018 roku dzięki opisom pozycjonującym produkty zdobył dla firmy nagrodę semKRK (kampania „Ruch napędzany wydarzeniami”). Lubi technologie, dlatego udziela się na portalu Geex. W wolnym czasie, jeśli akurat nie czyta, nie pływa ani nie spaceruje, robi audyty contentowe i prowadzi szkolenia dla copywriterów.

Zamknij

Wybierz metodę płatności