×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk  - okladka książki
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk  - tył okładki książki

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk  - okladka książki

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk  - tył okładki książki

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk  - audiobook MP3

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk  - audiobook CD

Obróć

grywav/grywav.mp3 grywav
Serie wydawnicze:
Exclusive
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.5/6  Opinie: 92
Stron:
160
Czas nagrania:
04:39:05
Czyta:
Paweł Tkaczyk
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3

Książka (39,92 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-20%)
39,92 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(39,92 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (37,43 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-25%)
37,43 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(37,43 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (37,43 zł najniższa cena z 30 dni)

49,90 zł (-25%)
37,43 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(37,43 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Do przechowalni

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Wybrane bestsellery

O autorze książki

autor zdjecie

Paweł Tkaczyk - ceniony ekspert w dziedzinie marketingu

Autor takich książek jak: Zakamarki Marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki , Narratologia, GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych oraz współautor książki "Biblia e-biznesu 3.0" Od lat wspiera organizacje w budowaniu silnych i przekonujących marek. Jego pasja do opowiadania historii, sprawia, że jest rozpoznawalnym autorem i prelegentem na konferencjach oraz szkoleniach z zakresu marketingu, komunikacji i storytellingu. 

Paweł Tkaczyk zdobył szerokie uznanie. Dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat skutecznego storytellingu w biznesie i budowaniu świadomości marki. Jego wyjątkowe podejście do narracji i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jego wystąpienia są nie tylko edukacyjne, ale również ciekawe i inspirujące.

Szkolenia prowadzone przez Pawła Tkaczyka są prawdziwym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych rozwijaniem umiejętności z zakresu marketingu, brandingu, social mediów czy budowania świadomości marki. Jego umiejętność dostosowania treści do potrzeb uczestników sprawiają, że szkolenia są niezwykle wartościowe. 

Paweł Tkaczyk - człowiek polskiego marketingu 

Paweł Tkaczyk - jak sam twierdzi, zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki — pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, ale także z wieloma innymi dużymi markami , jak również tymi mniejszymi. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom jako mentor, np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą — pisze bloga o budowaniu marki. Kocha literki niemal w każdej — poza Comic Sans — formie.

Jako autor, prelegent i konsultant, Paweł Tkaczyk kontynuuje swoją misję promowania znaczenia narracji i budowania osobowości marki. Jego pasja i umiejętność przekazywania wiedzy sprawiają, że jest także cenionym i poszukiwanym autorytetem w dziedzinie marketingu. 
 

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Książka
39,92 zł
Dodaj do koszyka
Ebook
37,43 zł
Dodaj do koszyka
Audiobook w mp3
37,43 zł
Dodaj do koszyka
Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint