Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.4/6 Opinie: 14
- Stron:
- 376
- Czas nagrania:
- 16 godz. 22 min.
- Czyta:
- Maciej Motylski
- Druk:
- oprawa twarda
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?
Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.
Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i:
- przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi
- przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi
- poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania
- dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników
Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices
Wybrane bestsellery
-
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Zakładasz firmę. Zakładasz ją, ponieważ to chcesz w życiu robić. Prowadzić własny biznes. Masz na niego pomysł, masz zdolności, cele, zapał, ręce i głowę do pracy. Jesteś gotów na poświęcenia, nadgodziny, od czasu do czasu nawet zarwane weekendy. I masz to: nie śpisz po nocach, pracujesz po 18 go...
Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce Mindf*ck szefa. Żeby w końcu wyszło tak, jak wyjść nie chce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Agile, zwinność - to terminy, które w pierwszej kolejności kojarzą się z branżą IT. I słusznie. Zwolennicy zwinnego programowania przyjmują, że skoro oczekiwania odbiorcy ewoluują w trakcie pracy nad produktem, jej założenia i metody powinny się do tych zmian adaptować. Firmy z sektora IT od dawn...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy.
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
-
BPMN pozwala na ciągłe analizowanie, monitorowanie i optymalizowanie procesów biznesowych. Jest narzędziem bardzo skutecznym, prawdziwym „świętym Graalem” współczesnego biznesu. Jednak nie jest on niestety tak przyjazny, jak mógłby oczekiwać początkujący użytkownik. Jego oryginalną sp...
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych. Wydanie 2 rozszerzone
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.89 zł
49.00 zł(-39%) -
Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne ...
Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
Ta książka szczegółowo wyjaśnia paradygmat siatki danych, a przy tym koncentruje się na jego praktycznym zastosowaniu. Zgodnie z tym nowatorskim podejściem dane należy traktować jako produkt, a dziedziny — jako główne zagadnienie. Poza wyjaśnieniem paradygmatu opisano tu zasady projektowani...
Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych Siatka danych. Nowoczesna koncepcja samoobsługowej infrastruktury danych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%)
O autorach książki
2 Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał WręgaAnna Niemczyk — specjalizuje się w szkoleniach menedżerskich i rozwojowych. Szkoli m.in. z zakresu komunikacji, asertywności, rozwiązywania konfliktów, zarządzania w procesie zmian, inteligencji emocjonalnej, zachowywania równowagi między życiem zawodowym a osobistym oraz radzenia sobie ze stresem. Prowadzi warsztaty rozwoju osobistego oraz uczące współpracy wewnątrz firmy. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorką Książki dla skutecznych szefów (Onepress, 2007). Publikuje m.in. w czasopismach „Personel i Zarządzanie” i „Marketing w Praktyce”. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Andrzej Niemczyk — prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe, trenerskie, negocjacyjne. Szkoli menedżerów na każdym szczeblu zarządzania. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem i współautorem ośmiu książek o zarządzaniu, sprzedaży, efektywności osobistej i prowadzeniu szkoleń. Jego artykuły o zarządzaniu można znaleźć w wielu czasopismach branżowych. Jest trenerem w firmach Training Partners i Szkolenia Aniemczyk.pl.
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga - pozostałe książki
-
Długotrwały stres to we współczesnym świecie jeden z najpoważniejszych czynników chorobotwórczych. Według szacunków ekspertów nawet 70 procent wszystkich wizyt u lekarzy spowodowanych jest dolegliwościami wynikającymi z silnego, przewlekłego stresu. Od obniżonej odporności na rozmaite infekcje, p...
Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji Pokonaj stres. Kurs video. Jak zadbać o odporność psychiczną w obecnej i każdej trudnej sytuacji
(31.60 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Zestresowany pracownik to pracownik nieefektywny. Zespół narażony na długotrwały stres nie może działać wydajnie. Niepewność, niepokój, lęk o to, co przyniesie przyszłość - ten związany z pracą, ale także z życiem prywatnym - to pożywka, na której rozwija się przewlekły stres. Jak sobie z tym rad...
Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach Skuteczny szef. Kurs video. Jak wspierać podwładnych i utrzymać ich efektywność w trudnych sytuacjach
(39.60 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Dzięki szkoleniu Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video dowiesz się, jak zbudować, prowadzić i doskonalić zespół handlowców. Poznasz nowe i sprawdzone narzędzia kierowania działem sprzedaży.
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video Sztuka kierowania zespołem handlowym. Coaching handlowców. Kurs video
(31.60 zł najniższa cena z 30 dni)39.50 zł
79.00 zł(-50%) -
Trzymasz w ręku książkę duetu świetnych trenerów: Andrzeja Niemczyka i Bartłomieja Sapały. Uczestnicy ich szkoleń nie zawsze wiedzą, że zanim ci autorzy zostali szkoleniowcami, zajmowali się tym, czym ich uczniowie – byli handlowcami i menedżerami. Przeszli długą drogę od szeregowych sprzed...
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach
(27.00 zł najniższa cena z 30 dni)27.00 zł
54.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Beata Michalska Blog Michalska Beata
„Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów.” została wielokrotnie doceniona przez czytelników, w końcu to już 3 wydanie. Książka, którą masz przed sobą składa się z czterech części: Praktyka Motywowania, Motywacja Jako Proces, Teoria Motywacji oraz Co Motywuje Polskich Pracowników W tym wydaniu dodatkowo opisane jest Motywowanie Dzisiaj, w którym Autorzy podkreślają konieczność nowego typu liderstwa, takiego w trudnych czasach, które będzie nastawione nie tylko na wysoką skuteczność, ale też na empatię. Dopisanie tego rozdziału uważam za znaczącą wartość dodaną, jest on bardzo praktyczny i pomocny w obecnych czasach, nie tylko dla kandydatów na liderów, ale również dla doświadczonych menedżerów zespołów. Autorzy są wieloletnimi trenerami biznesu i szefami i swoją książkę kierują do osób nazywanych szefami. Po przeczytaniu książki sądzę, że w ujęciu Autorów, „szef” to każda osoba, która ma podwładnych. Najbardziej poleciłabym tę książkę początkującym liderom, głównie ze względu na bardzo szeroki rozdział Praktyka Zarządzania, w którym znajdą nie tylko wyjaśnienia napisane przez Autorów, ale bardzo obszerne wypowiedzi menedżerów - praktyków, pracujących na różnych poziomach struktur zarządzania. Opinie tych bardzo wielu osób zarządzających z różnych branż (nazywanych w książce ekspertami), to duża zaleta tej książki - można powiedzieć, że treść szkoleniowa jest wzbogacona wywiadami z praktykami, od których warto się uczyć. I tak na przykład, Angelika Śniegocka (dyrektor personalna, ista Shared Services) mówi: „Zgłębienie tematu auto motywacji szefa uważam za strzał w dziesiątkę. Organizacje wymagają od nas szefów, że będziemy motywować swoich pracowników, świecić przykładem, a niewielu bierze pod uwagę, że szef to też człowiek i jak każdy inny pracownik ma prawo mieć słabszy dzień i sam czasem doświadcza problemów z własną motywacją.” Wartościowe spostrzeżenie, które potwierdzi każdy doświadczony menedżer. Firma „ista Shared Services” pojawia się również jako case study wdrożenia planu szkoleń i ustrukturyzowania zasad nagradzania i awansów jako narzędzia motywacyjnego nazwanego „motywowanie przez rozwój”. Dla mnie, doświadczonej menedżerki, największą zaletą jest rozdział zawierający wyniki badań „Polska mapa motywacji” wraz z kwestionariuszem badawczym. Kwestionariusz został przetestowany w jednej z dużych firm na ponad 300 osobach, a następnie badanie zostało przeprowadzone na ponad tysiącu osobach. W książce zawartych jest kilka tabel, a szczegółowe wyniki można pobrać ze strony wydawnictwa Helion wskazanego linku. Z tego typu wynikami badań mamy najczęściej do czynienia w książkach anglojęzycznych. Badania te są przeprowadzane na innych kulturowo społeczeństwach, więc to, że tu mogę zapoznać się z badaniami Polaków jest dla mnie szczególnie interesująca. Autorzy zwracają uwagę, że motywowanie to nie manipulacja. Pracownicy będą realizować cele wtedy, gdy będą rozumieli ich sens i cele te będą z pracownikami uzgodnione. Dobrze więc nauczyć się właściwych sposobów komunikowania oraz uczciwych i rzetelnych sposobów nagradzania i wspierania realizacji zadań. W książce podkreślone jest spostrzeżenie, że narzędzia motywowania powinny być poza finansowe, jako że pieniądze to czynnik higieny, a nie motywacja długoterminowa. Myślę, że przekonał się o tym każdy szef, który spodziewał się, że pracownik po otrzymaniu podwyżki czy premii będzie zmotywowany już na zawsze. W najbardziej obszernym rozdziale książki „Praktyka motywowania” Autorzy wydzielają 13 zasad - każda z nich jest umówiona z przykładami. Na szczególną uwagę moim zdaniem zasługuje zasada druga: motywowanie zacznij od siebie. Często książki o motywowaniu pracowników pomijają ten aspekt, który jest niezwykle ważny. Tak jak dzieci najczęściej uczą się poprzez obserwacje rodziców, a nie poprzez słowa, tak pracownicy działają obserwując swojego szefa. Dlatego dbanie o własną motywację poprzez zdobycie samoświadomości oraz wdrożenie konkretnych zasad jest dla motywowania zespołu kluczowe. Część praktyczną uzupełnia krótkie podsumowanie (15 stron) wymieniające teorie motywacji, które stoją za treścią tej książki. Dla czytelnika, który byłby ciekawy teoretycznych aspektów motywowania, może to być lista do sięgnięcia do innych szczegółowych opracowań. Niedosyt wzbudziły we mnie ilustracje Michała Wręgi (znanego polskiego muralisty, który przez pozostałych Autorów jest wskazywany jako równorzędny autor książki), na które przyznam bardzo liczyłam. Jednakże niestety ilustracje w tym formacie i w czarno-białym wydaniu są dla mnie mało przekonujące. Aby oddać styl Autorów proponuję kilka cytatów. „Osoba osoba szefa jest kluczowa do tego, żeby pracownicy byli zadowoleni ze swojego miejsca pracy. Prawie zawsze przychodzimy dla firmy, ale rezygnujemy z niej po to, żeby odejść od konkretnej osoby, z reguły od szefa.” „Motywuj umożliwiając rozwój, ale postaw na rozwój zrównoważony.” „Za mało bodźców to wynudzenie, a za dużo to wypalenie. Pośrodku jest optymalny poziom motywacji.” „Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie.” „Prowadząc szkolenia z motywowania, czasami spotykam się z wyobrażeniem, że jeśli szef zakasze rękawy i pozna wszelkie możliwe tajniki, to motywacja jego pracowników będzie z dnia na dzień coraz większa. Nawet nie podejmując dyskusji dość stanowczo mówię, że jest to niemożliwe.” „Robię to co muszę, żeby móc robić to co chcę. Kiedy wykształcę w sobie zdrowy rytuał realizowania zadań, może się okazać, że dzięki szybkiemu wykonaniu czynności koniecznych, będę mógł szybciej zająć się tym czym chcę.”
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9547-3, 9788328395473
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-01-10
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2707-8, 9788383227078
- Data wydania ebooka:
-
2023-01-10
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2597-5, 9788383225975
- Data wydania audiobooka:
-
2023-01-18
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 180130
- Rozmiar pliku Pdf:
- 33.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 18.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 792.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Zarządzanie projektami IT
Spis treści książki
- Trudne czasy potrzebują nowych liderów
- Kierowanie z sercem
- Empatia
- Zauważanie emocji i radzenie sobie z obawami
- Narzekać czy nie narzekać?
- Błędy, prototypy i groźny perfekcjonizm
- A co szef może zrobić dla samego siebie?
- Motywowanie dzisiaj okiem doświadczonych menedżerów
- ROZDZIAŁ 1. TRZYNAŚCIE PRAKTYCZNYCH ZASAD MOTYWOWANIA POZAFINANSOWEGO
- Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji
- Siła informacji zwrotnej
- Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieństwa
- Po co krytykujemy?
- Czego nie mówić - słowa, stwierdzenia zmieniające całość wypowiedzi
- Kiedy szef dostaje "czerwoną kartkę", a kiedy pojawia się "zielone światło"?
- Nie tylko suche fakty się liczą
- Czy rzeczywiście szkoda czasu na przygotowanie się do przekazania krytyki?
- Jak pracownicy karzą swoich. przełożonych?
- Zasada pierwsza w praktyce: Metoda 5Chairs-5Choices®
- Na spotkaniu firmowym - to, co i jak powiemy, ma znaczenie
- Drapieżny szakal i empatyczna żyrafa
- Po co nam ten zwierzyniec?
- Na zakończenie
- Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie
- Niespójne zachowania szefa
- Grupy ryzyka utraconej motywacji
- Pułapka zamrożonej konsekwencji
- Za kulisami, czyli kiedy szef motywuje sam siebie
- Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu
- Katedra w Barcelonie
- Zrozumieć innych
- Zrozumieć zadanie
- Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji
- Zasada czwarta: Nieosiągalne cele demotywują
- Nieśmiertelny SMART
- Motywacja i stres - prawidłowa niepewność celu
- SMART w wersji max
- Zasada piąta: Wspólne określenie celu motywuje
- Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa
- Motywacja a styl zarządzania
- Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb
- Nie dla wszystkich to samo
- Identyfikacja potrzeb całej firmy
- Zasada siódma: Motywuj, umożliwiając rozwój
- Motywowanie przez rozwój - delegowanie
- Dlaczego nie delegujemy?
- Motywowanie przez rozwój - szkolenia
- Motywowanie przez rozwój - umożliwienie kształcenia poza firmą
- Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie
- Niewdzięczni motywowani
- Motywacja dzielona na mniejsze
- Zasada dziewiąta: Motywuj, dostrzegając sukcesy
- Siła "głasków"
- Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych
- Zasada dziesiąta: Etyczne współzawodnictwo motywuje
- Jak stworzyć zdrowe współzawodnictwo?
- Od współzawodnictwa do szkodliwej rywalizacji
- Grywalizacja. Jak ją wykorzystać do motywowania i nie narazić się na śmieszność
- Zasada jedenasta: Elitarność motywuje
- Specjalne przywileje i nagrody
- Specjalne zadania i elitarność grupy
- Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje
- Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy
- Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery
- Jak się zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"?
- Jak to wszystko wpływa na motywację?
- Bezpieczna atmosfera
- Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji
- ROZDZIAŁ 2. INNE ASPEKTY MOTYWOWANIA W PRAKTYCE
- Nietypowe przykłady motywacji
- Nietypowe przykłady motywacji
- Koty
- Książki i muzyka dla najlepszych
- Dyrektorzy serwują poczęstunek
- Obiad na koszt szefa
- Kącik rozmów
- Galeria portretów
- Szkolenia inne niż zwykle
- Spotkanie z najwyższymi
- Spełniamy marzenia
- "Wyszalnia"
- Chwalipięty
- Zamiana ról
- Dzień świętowania
- Smakołyki
- Moje ładne biurko
- Ciasto własnego wyrobu
- Zaoszczędzimy twój czas
- "Kolekcja odzieży roboczej"
- Pieniądze na usprawnienia firmy
- Wizyta rodziny
- Gdzie kończy się motywowanie, a zaczyna manipulowanie?
- Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania
- Najważniejsze kwestie motywowania finansowego
- Zarobki podwładnych
- Skutki złych rozwiązań
- ROZDZIAŁ 3. MOTYWUJĄCE DZIAŁANIE ORGANIZACJI
- ROZDZIAŁ 4. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE MOTYWACJI I ICH ZASTOSOWANIE W PRAKTYCE
- Teorie motywacji
- Historia motywacji
- Teoria dwuczynnikowa
- Teoria X i teoria Y
- Teoria Davida McClellanda
- Teoria oczekiwań
- Teoria sprawiedliwości
- ROZDZIAŁ 5. POLSKA MAPA MOTYWACJI
- Kwestionariusz "Polska Mapa Motywacji 2.0"
- Zastosowane pojęcia
- Motywatory oczekiwane przez pracownika - wyniki dla całej grupy (n = 1161)
- Jak motywują pracodawcy - wyniki dla całej grupy (n = 1161)
- Różnica motywacyjna
- Co motywuje pracowników różnych płci
- Jak motywują pracodawcy według opinii płci
- Różnica motywacyjna wg płci
- Kwestionariusz "Polska Mapa Motywacji 2.0"
WPROWADZENIE
MOTYWOWANIE DZISIAJ
CZĘŚĆ I. PRAKTYKA MOTYWOWANIA
CZĘŚĆ II. MOTYWACJA JAKO PROCES
CZĘŚĆ III. TEORIA MOTYWACJI
CZĘŚĆ IV. CO MOTYWUJE POLSKICH PRACOWNIKÓW?
O AUTORACH
BIBLIOGRAFIA
Onepress - inne książki
-
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.03 zł
42.90 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga (14)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(5)
(2)
(0)
(0)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2017-09-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
mp,
Data dodania: 2015-09-22 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Zbigniew Bednarczyk, Prezes Fundacji Domino
Data dodania: 2013-12-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Janusz Jaskolski,
Data dodania: 2011-06-03 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-09-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Beata,
Data dodania: 2009-08-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-07-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
PB,
Data dodania: 2015-01-04 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Max,
Data dodania: 2014-12-23 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-07-18 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Bartek, Student
Data dodania: 2013-06-26 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Rafał,
Data dodania: 2010-05-24 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
staszek, Designer
Data dodania: 2013-10-16 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-09-14 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii