Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
- Autorzy:
- Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.8/6 Opinie: 4
- Stron:
- 176
- Czas nagrania:
- 4 godz. 12 min.
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa.
Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień.
Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie.
Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to założyciele społeczności Klientocentryczni skupiającej ekspertów metodyki design thinking i service design w Polsce. Ideą Klientocentrycznych jest wspieranie marki, tworzenie nowych produktów i usług, a także pomoc organizacjom w wewnętrznej transformacji. W myśl zasady, że liczą się ludzie, konsekwentnie zmieniają rzeczywistość firm, budując nową wartość i zapewniając zupełnie nowe doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom. Więcej na www.klientocentryczni.pl.
Wybrane bestsellery
-
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat tej niesłychanie szybko rozwijającej się i dynamicznie wkraczającej w nasze życie dziedziny. Została napisana tak, aby była przystępna dla osób posiadających podstawowe umiejętności matematyczne. Może stanowić podręcznik dla studentów takich kierunków ja...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł(-36%) -
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Nauka programowania na dobre zadomowiła się w szkołach, a umiejętności informatyczne są od lat sprawdzane na egzaminach maturalnych. Jej adepci zapewne zdają sobie sprawę, jakim wzięciem na rynku cieszą się osoby, które mogą się pochwalić znajomością Pythona. To język, który dzięki swoim możliwoś...
Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)21.64 zł
34.90 zł(-38%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)54.29 zł
89.00 zł(-39%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)108.16 zł
169.00 zł(-36%)
O autorach książki
2 Beata Michalska-Dominiak, Piotr GrocholińskiBeata Michalska-Dominiak — doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w zakresie prowadzenia i kierowania projektami oraz wsparcia procesów transformacyjnych w organizacjach. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności oraz rezydentem Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Z potencjału myślenia projektowego czerpie podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego (ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych). Współpracuje z uczelniami, w roli eksperta bierze udział w konferencjach i kongresach. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których sprawia, że problemy zmieniają się w wyzwania, i wspiera poszukiwanie skutecznych rozwiązań.
Piotr Grocholiński — posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Wiedzę i umiejętności zdobywał, pracując w środowiskach wielokulturowych (między innymi ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank) oraz w ramach niezależnego wsparcia biznesowego dla firm z różnych sektorów (bankowego, ubezpieczeniowego, energetycznego, edukacyjnego, hotelowego i innych). Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (design thinking, service design) skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom oraz ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Swoimi doświadczeniami dzieli się także ze studentami Uniwersytetu Łódzkiego.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Startup Academy Karolina Piotrowska
“Poradnik Design Thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie” to nowa książka wydana przez OnePress, a napisana przez Beatę Michalską-Dominiak i Piotra Grocholińskiego. Dziś chcielibyśmy przedstawić Ci naszą subiektywną recenzję. Już sam tytuł książki nakierowuje nas na kierunek i styl, w jakim cała publikacja jest napisana. Jest to poradnik, w którym znajduje się opis całego procesu projektowania nowych rozwiązań metodą Design Thinking, ale także szereg wskazówek. Rady zawarte w tekście dotyczą poszczególnych etapów procesu i wynikają z własnych doświadczeń autorów, którzy są praktykami DT. Beata Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński postanowili podzielić się swoją wiedzą na temat Design Thinking, ale nie wiedzą encyklopedyczną, a praktyczną, wynikającą z setek godzin przeprowadzonych warsztatów. Przytaczą liczne przykłady i case study, a także wyniki prac, jakie zostały wprowadzone w życie. Czego dowiesz się z książki? Metoda design thinking składa się z 5 kroków, które w książce został podzielony na etapy: Odkrywanie, Definiowanie wyzwania, Tworzenie rozwiązania, Prototypowanie i testowanie oraz Planowanie wdrożenia. To opisowe i rozplanowane w czasie elementy klasycznego modelu DT. Dzięki temu czytelnik może jeszcze bardziej dogłębniej zrozumieć istotę poszczególnych kroków i dowiedzieć się, jakie aktywności należy wykonać na każdym etapie projektowania. Misja design thinking polega głównie na tworzeniu nowych rozwiązań na podstawie obserwacji, a z książki dowiesz się, jak swój pomysł znaleźć, przetestować i wdrożyć na rynku. Ponadto, poznasz zbiór praktycznych narzędzi przydatnych w pracy z tą metodą w czasie warsztatów. Dla kogo? Poradnik design thinking skierowany jest do dwóch grup odbiorców: Dla początkujących, którzy chcą poznać metodę DT i zacząć ją wdrażać w swojej firmie lub zespole/departamencie/dziale. Z książki dowiedzą się nie tylko co składa się na cały proces, ale także jakich narzędzi użyć i jakie czynności wykonać na każdym z etapów tworzenia. Dla moderatorów, którzy poszukują usprawnień i nowych elementów, które mogliby wprowadzić w prowadzone przez siebie warsztaty. Poznają np. nowe sposoby na pobudzenie uczestników tzn. energizery, testy osobowości czy wybór pomysłów do prototypowania. Poradnik dostarczy Ci wiedzy, ale także sporo inspiracji, dzięki przytoczonym przykładom, dlatego każdy znajdzie w nim coś dla siebie. W dodatku jest napisany bardzo przystępnym językiem, który umożliwia “pochłonięcie” lektury w jeden wieczór. Dużo obrazków i zdjęć, które są typowe dla metody DT, dodatkowo sprawia że książka jest pozytywna w odbiorze. Po jej przeczytaniu będziesz mógł/mogła sam/a rozpocząć pracę z design thinking. Autorzy zwracają również uwagę na rolę moderatora warsztatów design thinking, a mianowicie dobrze, aby była to osoba nie pracująca na co dzień z daną grupą warsztatową. Dzięki temu możliwe jest trzeźwe spojrzenie na tworzone rozwiązania i nie sympatyzowanie czy negowanie wybranych z nich. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o metodzie design thinking zachęcam do przeczytania książki “Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”, a jeśli chcesz, abyśmy przeprowadzili takie warsztaty w Twojej firmie, skontaktuj się z nami.
-
books4business.pl
Poradnik design thinking Czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Barbara Michalska-Dominiak i Piotr Grocholiński to specjaliści ds. myślenia projektowego, które pomogli wdrożyć w wielu organizacjach. Na bazie swych doświadczeń napisali „Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Przeanalizujmy ich propozycje. 6 kroków design thinking Design thinking, myślenie polegające na rozwiązywaniu problemów, zawiera sześć kroków: Odkrywanie (empatię) – pozyskiwanie informacji o użytkowniku dzięki bezpośredniej interakcji, „wejściu w buty klienta” (klientocentryczności) i poznanie odbiorcy poprzez wywiady i obserwacje. Szczególnie polecane są wywiady pogłębione. Jak się do nich przygotować? Autorzy rekomendują: przekazanie zespołowi segmentu klientów oraz podzielenie zespołu na podzespoły badających i notujących. Przed przeprowadzeniem wywiadu wyjaśnijmy, na czym będzie on polegać, podajmy czas trwania oraz uważnie słuchajmy. Następnie, przechodzimy do Definiowania wyzwania (określania potrzeb) – składa się z ono analizy i syntezy. Pomoc stanowią tu specjalistyczne matryce (wzory w publikacji) i zadawanie pytań HMW (how might we – jak możemy pomóc?). Dalej czeka nas Tworzenie rozwiązania (generowanie pomysłów) – sprzyja mu współpraca w różnorodnym zespole, łączenie perspektyw i nieschematyczne myślenie. Tworzenie rozwiązań przyśpiesza burza mózgów. Kolejnym etapem jest Prototypowanie – zamiana pomysłów na prototypy (makiety, storyboardy), demonstrujące kluczowe funkcje i metody zastosowania. Przydaje się do tego myślenie abstrakcyjne, a także akceptacja popełniania błędów. Prezentując prototypy musimy pokazać kontekst, zwracać się do użytkownika i unikać retoryki marketingowej. Przedostatnim stopniem jest Testowanie – skonfrontowanie wizji i efektów pracy zespołu – im więcej krytyki, tym szybsze wyłapanie usterek. Powinniśmy zatem uważnie słuchać, pytać i nie obrażać się. Strukturę wieńczy: Planowanie wdrożenia, z nieodzowną Matrycą MoSCoW (must-should-could-won’t) – określającą, które funkcje są potrzebne, a które nie. Esencja myślenia projektowego i jego przykłady Zalety design thinking? Zwiększenie sprzedaży, nowa strategia firmy, pozyskiwanie wartościowych pracowników, innowacyjny produkt oraz lepsza komunikacja zespołowa. Firmy stosujące design thinking szybko diagnozują potrzeby klientów, oszczędzają pieniądze i efektywnie sięgają po kompetencje oraz doświadczenia ludzi. Główni aktorzy to: Użytkownik/klient Zespół projektowy Projektant Sponsor. Istotnymi narzędziami zaś są warsztaty tematyczne, sesje refleksji i energizery/pobudzacze. Do firm, które odniosły sukces dzięki myśleniu projektowaniu zaliczamy m.in.: szpital dziecięcy w Pittsburghu, Agora S.A. i Amica S.A., czy Inkubator przedsiębiorczości Politechniki Łódzkiej. Książka „Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie” to kompleksowe teoretyczno-praktyczne instrukcje nadające firmom nowe barwy. Podążanie za wskazówkami Michalskiej-Dominiak i Grocholińskiego przyniesie przedsiębiorcom wiele dobrego.
-
Kultura i sztuka.pl
„Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie" to pierwsza w Polsce książka na temat design thinking pokazująca proces w bardzo praktyczny i użyteczny sposób, prezentująca doświadczenia praktyków, którzy na co dzień wykorzystują myślenie projektowe w polskim biznesie! Design thinking to stosowana od kilkudziesięciu lat metoda, której skuteczności dowodzi między innymi sukces takich firm, jak Apple czy Google. Coraz częściej usłyszeć można o podejściu lub wręcz filozofii design thinking, która rewolucjonizuje różne sfery biznesu. Ten sposób myślenia opiera się przede wszystkim na gruntownym poznaniu i zrozumieniu potrzeb użytkowników - ostatecznych odbiorców nowych rozwiązań. Główną zaletą metody jest jej uniwersalność i intuicyjność, które sprawiają, że może być wykorzystywana niemal w każdej dziedzinie – od projektowania przedmiotów użytkowych, po przygotowywanie nowych usług czy wreszcie prowadzenie szkoleń. Podejście design thinking bazuje na trzech filarach: kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów. Dzięki temu możliwe jest nie tylko kreowanie rozwiązań, które w pełni odpowiadają na ludzkie potrzeby, ale także niwelowanie tak zwanych punktów zapalnych. Dzięki temu szybko identyfikowane są również punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń pojedynczego człowieka i całego społeczeństwa. Jedna z głównych zalet filozofii design thinking, która sprawia, że po metodę tę sięgają wizjonerzy współczesnego biznesu jest fakt, iż pomaga ona w łatwy sposób połączyć funkcjonalność danego rozwiązania z technologiczną możliwością wykonania danego projektu oraz z jego opłacalnością. Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie krok po kroku powadzi czytelnika przez cały proces posługiwania się metodą design thinking. Autorzy w szczegółowy i niezwykle przejrzysty sposób przedstawiają wszystkie etapy pracy: odkrywanie, definiowanie wyzwania (potrzeb), tworzenie rozwiązania, prototypowanie, testowanie, planowanie wdrożenia oraz fundamentalne pytania, na które odpowiedzi pozwalają stworzyć projekt idealny. Książka omawia też praktyczne narzędzia, które z powodzeniem można wykorzystać we własnej firmie oraz wzbogacona została o studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują te metodę w swoim biznesie. Niewątpliwym atutem tej publikacji jest także przykuwająca wzrok, a jednocześnie przejrzysta szata graficzna. Trzymając tę książkę w ręce można dosłownie dotknąć efektów, jakie przynosi stosowanie metody design thinking w praktyce! O autorach: Beata Michalska-Dominiak — doświadczony moderator design thinking, praktyk z bogatym doświadczeniem w zakresie prowadzenia i kierowania projektami oraz wsparcia procesów transformacyjnych w organizacjach. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności oraz rezydentem Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Z potencjału myślenia projektowego czerpie podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego (ma na koncie ponad 1000 godzin szkoleniowych). Współpracuje z uczelniami, w roli eksperta bierze udział w konferencjach i kongresach. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których sprawia, że problemy zmieniają się w wyzwania, i wspiera poszukiwanie skutecznych rozwiązań. Piotr Grocholiński — posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Wiedzę i umiejętności zdobywał, pracując w środowiskach wielokulturowych (między innymi ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank) oraz w ramach niezależnego wsparcia biznesowego dla firm z różnych sektorów (bankowego, ubezpieczeniowego, energetycznego, edukacyjnego, hotelowego i innych). Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (design thinking, service design) skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom oraz ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Swoimi doświadczeniami dzieli się także ze studentami Uniwersytetu Łódzkiego.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9336-3, 9788328393363
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-10-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9463-6, 9788328394636
- Data wydania ebooka:
-
2019-10-15
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-9477-3, 9788328394773
- Data wydania audiobooka:
-
2020-01-14
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 240x190
- Numer z katalogu:
- 167622
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 21.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 11.9MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 204.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Spis treści książki
- Słowo od autorów (9)
- Autorzy (12)
- Trochę historii (17)
- Zmiany, zmiany, zmiany... (19)
- Proces design thinking (24)
- Czas trwania procesu (34)
- Główni aktorzy procesów design thinking (36)
- Określanie celu (37)
- Konstruowanie zespołu projektowego (38)
- Testy osobowościowe (40)
- Liczebność zespołu projektowego (42)
- Przestrzeń (43)
- Zasady pracy (44)
- Przykładowa agenda (45)
- Pobudzacze (energizery) (46)
- Odkrywanie, czyli poznaj klienta (52)
- Potrzebne kompetencje (52)
- Co jest istotne? (53)
- Odkrywanie krok po kroku (55)
- Jak przełożyć głos klienta na konkretne działania? (67)
- Potrzebne kompetencje (78)
- Co jest istotne? (78)
- Definiowanie wyzwania krok po kroku (79)
- Potrzebne kompetencje (94)
- Co jest istotne? (95)
- Tworzenie rozwiązania krok po kroku (97)
- Wybrane rodzaje burzy mózgów (100)
- Selekcja pomysłów (109)
- Wybór pomysłów (111)
- Potrzebne kompetencje (118)
- Co jest istotne? (118)
- Prototypowanie krok po kroku (119)
- Formy prototypów (123)
- Prezentacja prototypów (124)
- Potrzebne kompetencje (128)
- Co jest istotne? (128)
- Testowanie krok po kroku (129)
- Iteracja (134)
- Potrzebne kompetencje (135)
- Planowanie wdrożenia krok po kroku (137)
- Praktyczne przykłady zastosowania design thinking - kilka kejsów (146)
- 1. ZAPROJEKTOWANE PO LUDZKU (148)
- 2. IDEMIA - projekt firmy Oberthur Technologies R&D Poland sp. z o.o. (152)
- 3. SMART-UP LAB (157)
- 4. BUDUJEMY INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ (160)
- Podziękowania (169)
- Źródła wiedzy i inspiracji (170)
1. Design thinking - krótkie wprowadzenie (14)
2. Zanim zaczniesz (32)
3. Odkrywanie (48)
4. Definiowanie wyzwania (76)
5. Tworzenie rozwiązania (92)
6. Prototypowanie (114)
7. Testowanie (126)
8. Planowanie wdrożenia (132)
Na zakończenie (166)
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński (4)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(1)
(0)
(1)
MAESTRIUM - szkolenia i doradztwo,
Data dodania: 2019-11-30 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-09-17 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-06-01 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Igor,
Data dodania: 2020-06-08 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii