Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
- Autor:
- Anna Miotk



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 336
- Czas nagrania:
- 5 godz. 24 min.
- Czyta:
- Anna Miotk
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie
Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.
Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?
Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Autorka tej książki stawia tezę, że jednym z powodów rozczarowania tą sferą jest brak możliwości rzetelnego mierzenia efektów komunikacji w mediach społecznościowych, ale nie ogranicza się do samego stwierdzenia faktów. Chce naprawdę pomóc Czytelnikom rozwiązać problemy wiążące się z ich obecnośc...
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)111.30 zł
159.00 zł(-30%) -
Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce op...
Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury Strategiczne monolity i mikrousługi. Jak napędzać innowacyjność za pomocą przemyślanej architektury
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Oto intuicyjny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, pomyślany tak, by przyswajać zasady programowania zorientowanego obiektowo podczas praktycznych ćwiczeń. Dowiesz się, jakie problemy wiążą się z zastosowaniem podejścia proceduralnego i jak dzięki podejściu obiektowemu pis...
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)62.30 zł
89.00 zł(-30%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
69.30 zł
99.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce nauczysz się przekształcać suche dane liczbowe w pełną empatii narrację! Aby spełniły one swoje zadanie, ktoś musi przedstawić zawarte w nich informacje w postaci opowieści. W tej publikacji wyczerpująco i praktycznie opisano przebieg tego procesu. Jej lektura sprawi, że rozwin...
Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji Opowieści ukryte w danych. Wyjaśnij dane i wywołaj działania za pomocą narracji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
67.00 zł(-69%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie b...
Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.93 zł
59.90 zł(-30%) -
Ta książka jest przystępnym wprowadzeniem do kryptografii i bibliotek kryptograficznych Pythona. Omówiono tu podstawowe koncepcje z tej dziedziny, najważniejsze algorytmy i niezbędny zakres podstaw matematycznych: liczby pierwsze, teorię grup czy generatory liczb pseudolosowych. Wyjaśniono, czym ...
Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie Algorytmy kryptograficzne w Pythonie. Wprowadzenie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Anna MiotkAnna Miotk - od 2014 roku jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Jest doktorem nauk humanistycznych ze specjalnością nauka o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie na kierunku socjologia na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek Badania w public relations, Skuteczne social media, Nowy PR, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
MobileWorld24 Łęczycki Wojciech
Zaczynamy od książki, która traktuje o social media. Media społecznościowe to aktualnie temat niezwykle gorący, przede wszystkim za sprawą Facebooka, który mocno nagrabił sobie za przechwytywanie informacji o swoich użytkownikach. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie ilość i rodzaj danych, które Facebook od nas „zwijał”. Mimo tych problemów myślę, że social media nadal będą ogromnym filarem promocji różnych marek, produktów czy stron i mam tu na myśli nie tylko Facebooka, ale również Instagram, Snapchata czy Twittera. Autorka tak na dobrą sprawę wyjaśnia od początku jak działają social media, jak poruszać się w gąszczu informacji. Dostajemy odpowiednie case’y, ale całość została przygotowana w przystępny dla czytelnika sposób, ważnym działem jest również ten związany z analityką i mierzeniem naszych wyników. Całość jednak traktuje przede wszystkim o Facebooku, a tematy związane z innymi social media są raczej pomijane.
-
marketerplus.pl (DEPRECATED)
Ta książka jest dla Ciebie, jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z mediami społecznościowymi i zastanawiasz się, jakie korzyści mogą z tego płynąć dla Twojej firmy czy też Twoich klientów. Jest też dla Ciebie, jeśli social media to Twoja praca, ale wciąż nie wiesz, jak przekonująco zaprezentować swojemu klientowi jej wyniki. Przyda Ci się również, jeśli jesteś pasjonatem mediów społecznościowych, z uwagą śledzisz najnowsze trendy i interesujesz się przyszłością tego narzędzia komunikacji. W książce autorka przedstawia również case studies konkretnych kampanii, a dzięki starannej bibliografii można sięgnąć do innych źródeł. Chcesz zostać mistrzem social mediów i osiągać najlepsze wyniki? Dobrze trafiłeś.
-
Atenum SŁAWOMIR ŻYWCZAK
Świat internetu to świat chaosu, w którym nieustannie próbujemy się odnaleźć i wypracować własną ścieżkę działania. Odkąd znane większości social media zostały zagarnięte przez różnego typu organizacje, stały się również nieocenionym nośnikiem reklamy i sprzedaży. Zatem jak się w tym nie pogubić i wykorzystać dla własnej korzyści potencjał tzw. "socialu"? Na te i inne pytania odpowiada autorka książki, Anna Miotk - dyrektor ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu oraz trenerka biznesu. Autorka jest realistką, nie uważa social mediów za skuteczny klucz do wszystkich przedsięwzięć. Bazując na przykładach, przedstawia dobre i złe strategie określonych działań. Podczas gdy większość ludzi ogranicza się do dwóch, trzech platform, Anna Miotk przedstawia ich cały wachlarz i wskazuje, jak wybrać te najbardziej odpowiednie dla naszych potrzeb i stworzyć skuteczną strategię obecności w nich. Skuteczne social media to tak naprawdę książka dla każdego - skorzysta z niej zarówno początkujący przedsiębiorca, menedżer dużej korporacji, jak i zwykły użytkownik, który chce zrozumieć ten szybko zmieniający się świat komunikacji, bo jak pisze autorka: zmiana jest jedyną stałą rzeczą w tej rzeczywistości.
-
Trade Marketer
Fake news. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki o godzinie 22. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Niestety, social medianie wybaczają. One z tego żyją. Ta książka pokaże Ci, jak je ujarzmić.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3338-3, 9788328333383
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-10-13
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-4243-9, 9788328342439
- Data wydania ebooka:
-
2017-10-13
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7072-2, 9788328370722
- Data wydania audiobooka:
-
2021-01-11
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 60578
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.2MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 251.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych (21)
- Social media w biznesie (26)
- Krajobraz social media (28)
- Wybrane serwisy/ aplikacje społecznościowe (43)
- Komunikacja w social media (52)
- Użytkownicy internetu i mediów społecznościowych (55)
- Warto doczytać (63)
- Lista linków (64)
- Przykład 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65)
- Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67)
- Przykład 3. Herbatnikiem przez polskę - jutrzenka petit beurre (69)
- Social media w różnych obszarach działalności organizacji (72)
- Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? (81)
- Przygotowanie do obecności w social media (87)
- Czy rozmiar ma znaczenie? (91)
- Social media - tylko dla firm? (92)
- Czy social media są dla wszystkich? (94)
- Warto doczytać (96)
- Lista linków (98)
- Przykład 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99)
- Przykład 5. Promocja bloga - rysuję fejsbuki (102)
- Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta (104)
- Planowanie w biznesie (108)
- Strategia działań w social media (109)
- Kilka warunków mierzenia skuteczności działań (114)
- Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137)
- Warto doczytać (145)
- Lista linków (145)
- Przykład 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147)
- Przykład 8. Kampania społeczna - karmimy psiaki (149)
- Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie (154)
- Lejek marketingowy (160)
- Model Dona Bartholomewa (161)
- Model Kami Huyse (165)
- Model Jima Sterne'a (167)
- Model Johna Lovetta (167)
- Model Powella, Grovesa i Dimosa (168)
- Model ZMOT (172)
- Warto doczytać (175)
- Lista linków (177)
- Przykład 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179)
- Przykład 11. Marketing miejsc - małopolska - tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt! (181)
- Przykład 12. Kampania społeczna - zdecydowałem, #niezabieram! (184)
- Jajko czy kura? (187)
- Badania w strategii social media (189)
- Metody badania social media (191)
- Warto doczytać (201)
- Lista linków (206)
- Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce (207)
- Przykład 14. Promocja wydarzenia - ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209)
- Przykład 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212)
- Narzędzia pomocnicze (216)
- Jak wybrać narzędzie i współpracować z dostawcą? (228)
- Przykładowe programy mierzenia social media (236)
- Warto doczytać (240)
- Lista linków (241)
- Przykład 16. Zakręcone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243)
- Przykład 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa żywiec (246)
- Przykład 18. Dziki sad - sprzymjeżeńcy (249)
- Aspekty etyczne (254)
- Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256)
- Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować? (263)
- Problemy (266)
- Mity pomiaru social media (271)
- Kwestie sporne (274)
- Warto doczytać (295)
- Lista linków (296)
- Przykład 19. Promocja działań charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości (297)
- Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z użytkownikami (299)
- Zmiany na rynku mediów społecznościowych (301)
- Nowe funkcje dla biznesu (306)
- Rozwój analityki (308)
- Badanie różnych typów treści (310)
- Standaryzacja (312)
- Nauka (312)
- Warto doczytać (313)
- Lista linków (313)
- Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na facebooku (315)
- Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego (317)
Wstęp do wydania drugiego (7)
Wstęp do wydania pierwszego (13)
Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji (21)
Rozdział 2. Organizacja w social media (71)
Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru (107)
Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159)
Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda (187)
Rozdział 6. Narzędzia (215)
Rozdział 7. Obszar niejasności (253)
Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media (301)
Zakończenie (320)
Podziękowania (321)
Bibliografia (323)
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.93 zł
49.90 zł(-30%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.30 zł
69.00 zł(-30%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.30 zł
79.00 zł(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.30 zł
59.00 zł(-30%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)30.03 zł
42.90 zł(-30%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.30 zł
49.00 zł(-30%) -
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą si...
Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)39.90 zł
57.00 zł(-30%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone Anna Miotk (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
Data dodania: 2022-06-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Helena,
Data dodania: 2019-03-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej,
Data dodania: 2021-04-13 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii