×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Rewolucja social media

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Rewolucja social media Michał Sadowski - okladka książki
Rewolucja social media Michał Sadowski - tył okładki książki

Rewolucja social media Michał Sadowski - okladka książki

Rewolucja social media Michał Sadowski - tył okładki książki

Rewolucja social media Michał Sadowski - audiobook MP3

Rewolucja social media Michał Sadowski - audiobook CD

Obróć Zajrzyj do książki

resome/resome.mp3 resome
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
4.6/6  Opinie: 45
Stron:
216
Czas nagrania:
04:50:32
Czyta:
Marcin Fugiel
Druk:
oprawa twarda
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Audiobook
Audiobook w mp3
Czytaj fragment

Książka

39,00 zł

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (9,90 zł najniższa cena z 30 dni)

39,00 zł (-50%)
19,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(9,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Audiobook w mp3 (12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

29,90 zł (-60%)
11,96 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(12,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie". Klik!


Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

  • Monitoring marki
  • Social Media ROI
  • Obsługa klienta online
  • Wsparcie sprzedaży. Social Business
  • Ochrona reputacji

 


 

Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Michał Sadowski - założyciel Brand24 — narzędzia internetowego do ochrony reputacji w internecie. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki Rewolucja social media. Programista, grafik i fotograf.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint