Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Jeb Blount
- Autor:
- Jeb Blount
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 408
- Czas nagrania:
- 10:51:23
- Czyta:
- Wojciech Chorąży
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis
książki
:
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną!
W książce między innymi:
- sposoby wywierania wpływu na rozmówcę podczas wideokonferencji
- zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji
- efektywne strategie docierania do trudno dostępnych interesariuszy
- różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej
- pięć C sprzedaży społecznościowej
- łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży
Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Wybrane bestsellery
-
Promocja
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Nowość Promocja
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Analiza biznesowa to proces definiowania potrzeb organizacji i opracowywania strategii, które pomagają na nie odpowiadać. Jest niezbędna, by firmy mogły lepiej rozumieć swoje cele, oczekiwania klientów i wymagania rynku. Choć nie stanowi nowego obszaru, popularność zdobywa od niedawna, głównie z powodu powtarzających się problemów w realizacji projektów. Wiele z tych niepowodzeń to skutki zaniedbań właśnie w sferze analizy biznesowej. Na przykład podczas tworzenia nowej aplikacji analiza biznesowa pomoże określić, które funkcje są kluczowe dla użytkowników, i pozwoli uniknąć kosztownych zmian na późniejszych etapach projektu. Analiza biznesowa jest także niezbędna, gdy organizacja wdraża nowe systemy IT – umożliwia ich lepsze dopasowanie do potrzeb pracowników i klientów. Wprowadzenie jej do organizacji zaczyna się od budowania świadomości na poziomie zarządu i kluczowych interesariuszy, a także zdefiniowania celów. Kolejnym krokiem jest zatrudnienie analityków biznesowych, których kompetencje mają bezpośredni wpływ na jakość i sukces dostarczanych rozwiązań. Dobra znajomość analizy biznesowej oferuje wiele możliwości kariery, od stanowisk analityków biznesowych, przez menedżerów projektów, po role w zarządzaniu strategią. Przyjmuje się, że każda osoba w jakimkolwiek stopniu zaangażowana w projekty, przedsięwzięcia i prowadzenie biznesu powinna posiadać choć minimalne kompetencje analityczne.- Videokurs pkt
(63,60 zł najniższa cena z 30 dni)
95.40 zł
159.00 zł (-40%) -
Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto wynik ambitnego projektu gwiazdy TV i dziennikarza: ekspedycji śledczej, której celem było zbadanie świata krypto i jego zadziwiającego krachu. To świetnie napisana opowieść o grupie szarlatanów, którzy przekonali miliony ludzi do lekkomyślnego pozbycia się ogromnych pieniędzy. Mówi o braku odpowiedzialności, o barwnych wizjonerach i wyznawcach, ale też o zwykłych traderach, ludziach pokrzywdzonych, sygnalistach antykrypto i rządowych agentach. Książka została oparta na oryginalnych materiałach dziennikarskich zebranych w kilku krajach, zawiera wywiady z Samem Bankmanem-Friedem, współzałożycielem Tethera Brockiem Pierce’em i Alexem Mashinskym z Celsiusa. To bardzo aktualna pozycja, napisana w idealnym momencie i wyjątkowo potrzebna!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka objaśnia, na czym polega istota ścieżki technicznej — z zaznaczeniem, że umiejętność dostosowania aspiracji konkretnej osoby do potrzeb organizacji jest sztuką, szczególnie w wypadku inżynierów, którzy mają wnieść istotny wkład na wysokim poziomie. Dzięki lekturze zrozumiesz swoją rolę w firmie, rozwiniesz myślenie strategiczne i nauczysz się wyznaczać standardy pracy technicznej. Przekonasz się, że możesz się stać liderem bez bezpośredniego zarządzania, dowiesz się, jak planować z wyprzedzeniem i podejmować właściwe decyzje techniczne, a także jak się rozwijać jako ekspert w swojej dziedzinie. Zrozumiesz znaczenie szerokiej, strategicznej perspektywy, przyswoisz taktyki prowadzenia projektów i określisz, co oznacza pojęcie dobrej inżynierii w Twojej organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%)
O autorze książki
Jeb Blount jest rozchwytywanym trenerem i ekspertem w dziedzinie sprzedaży, przywództwa i kształtowania doświadczeń klienta (customer experience). Niektórzy nazywają go „najbardziej pracowitym człowiekiem działającym w sprzedaży”. Napisał jedenaście książek, które w wielu krajach stały się bestsellerami. Wraz ze swoim zespołem z firmy szkoleniowej Sales Gravy pomaga dużym i małym firmom zwiększać efektywność sprzedaży.
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Promocja
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki sposób specyfika nowoczesnych koncepcji cyfrowej własności stopniowo zmienia świat finansów. Poznasz również tajniki inwestowania i handlu kryptowalutami. Ważną częścią książki jest rozdział poświęcony zagrożeniom w świecie krypto, w tym metodom działania hakerów i oszustów. Wszystko to, wraz z informacjami o najnowszych trendach i przyszłości kryptowalut, przygotuje Cię na zmianę — na nową cyfrową ekonomię!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy Twój projekt wiąże się ze skomplikowanymi oczekiwaniami, z nierealistycznymi terminami i ograniczeniami budżetowymi? Żaden problem! Ta książka pokaże Ci, jak przekształcić projekty w satysfakcjonujące doświadczenia skoncentrowane na kliencie. Dowiesz się, jak ustalić jasną wizję, tworzyć mapy drogowe produktów, harmonogramy pracy i przygotowywać się do wydań produktu. Uzyskasz również ekspercki wgląd w rozwój prostego i praktycznego podejścia do zarządzania projektami, które zamienia pomysły w gotowe produkty!- Druk
- ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym. Nie musisz być programistą, by korzystać ze sprintów i z innych cech charakterystycznych dla scrumowej metody. Uratuj więcej istnień ludzkich, polepsz edukację swoich dzieci, zoptymalizuj strategię publikacji, zwiększ lojalność klientów, zarządzaj portfelem emerytalnym, zaplanuj ślub — masz nieograniczone możliwości. Stosuj Scruma, by osiągać cele — ten przewodnik pokaże Ci, jak to zrobić.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Arkusze kalkulacyjne Excela pozwalają robić z danymi niesamowite rzeczy! Książka Excel. Formuły i funkcje dla bystrzaków pokazuje, jak ciekawa może być praca z tym programem, wyjaśnia podstawy obliczeń z jego użyciem i prowadzi przez wiele różnych zagadnień, w tym statystykę i analizę danych. Nawet jeżeli jesteś zaawansowanym użytkownikiem arkuszy kalkulacyjnych, przekonasz się, że warto takie źródło mieć pod ręką, aby znaleźć tę jedną funkcję, o której zawsze zapominasz. A kiedy zakończysz obliczenia, ta książka podpowie Ci, jak sprawić, aby całość wyglądała zgrabnie i profesjonalnie. Doskonale!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy szukasz nowych, wydajnych sposobów odkrywania, przekształcania danych i wyciągania z nich wniosków przydatnych w Twojej organizacji? Oto przewodnik, który krok po kroku pokazuje, jak oszczędzić czas, uprościć procesy biznesowe i ulepszyć analizy. Znajdziesz tutaj praktyczne i łatwe do zrozumienia informacje, od łączenia się z ogromnymi bazami danych po używanie niestandardowych funkcji i formuł. Dowiesz się, jak zaimportować i zinterpretować dane z wielu źródeł, a także jak przygotować raport na podstawie ich ujednoliconego modelu. Książka jest w pełni zgodna z programem Microsoft Excel 2021.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego. Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Czy firma, w której pracujesz, ma tak dużo danych, że nie wiesz, co z nimi zrobić ani nie potrafisz ich zrozumieć? Microsoft Power BI to dająca duże możliwości intuicyjna platforma, która pomaga przekształcać surowe dane w informacje umożliwiające podejmowanie działań, i to bez konieczności przechodzenia długich szkoleń lub uczenia się programowania. Z tej książki dowiesz się, jak badać źródła danych, tworzyć ich modele, przetwarzać liczby, wizualizować wyniki i opracowywać atrakcyjne raporty inspirujące do zmian. Już dziś zacznij kierować firmą na podstawie twardych danych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Ebooka "Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: - Paryjczak MartaRecenzja dotyczy produktu: ebookCzy recenzja była pomocna:
Jak sprzedawać online, żeby sprzedać? „Spotkania wirtualne nie są przelotną modą, lecz nową normą, a większość sprzedawców, liderów sprzedaży, dyrektorów i przedsiębiorców była i wciąż jest żałośnie nieprzygotowana. Spotykają się z klientami i współpracownikami za pośrednictwem laptopa lub telefonu, niechlujnie ubrani, słabo oświetleni, na tle szafy lub - co gorsza - niepościelonego łóżka, starając się prowadzić rozmowę lub przeprowadzić wizytę handlową, na którą są nieprzygotowani zarówno mentalnie, jak i technicznie”. Jeb Blount to wzięty sprzedawca o pozycji światowej, jest znany ze swoich niezwykłych szkoleń, które pomogły już nie jednemu przedsiębiorstwu poprawić swoje wyniki sprzedaży. W tej publikacji dzieli się swoją praktyczną wiedzą, spostrzeżeniami i wskazówkami dla tych, którzy na co dzień zajmują się sprzedawaniem w sieci. Dzięki zawartym w tej publikacji wskazówkom można w dość krótkim czasie opanować pewne podstawy i zmienić swoje nastawienie do niektórych kwestii. Czym w ogóle jest sprzedaż wirtualna? Wirtualna rzeczywistość - tego pojęcia nie trzeba już nikomu tłumaczyć, chociażby dlatego, że większość ma przynajmniej jeden swój profil na serwisach społecznościowych. A sprzedaż wirtualna - tutaj sytuacja jest bardziej skomplikowana, ponieważ nie da się tego sprowadzić wyłącznie do social mediów. Sprzedaż w sieci może być poza tym synchroniczna i asynchroniczna, czyli dziać się w tej chwili, jak i być rozłożona w czasie. Przykładem sprzedaży asynchronicznej w sieci jest wysyłanie e-mail. Sprzedawca wysyła taką wiadomość, przypuśćmy, o 11 rano, a odbiorca odpisuje na nią po kilku godzinach. Kontakt nie jest więc w cztery oczy, jakby to można było przyrównać do bezpośredniej rozmowy. Czy sprzedażą wirtualną synchroniczną jest proponowanie produktu poprzez webinar? W zasadzie tak, ponieważ odbiorca ma kontakt z handlowcem dokładnie wtedy, gdy ten przedstawia ofertę. Z drugiej jednak strony ten kontakt jest ograniczony, ponieważ handlowiec nie widzi osoby, do której się zwraca. Musi ją sobie wyobrazić, a także patrzeć w kamerę w taki sposób, żeby potencjalny klient nie odnosił wrażenia, że handlowiec patrzy gdzieś w dal, jakby był nieobecny. Dlaczego sprzedaż internetowa nie wystarcza? Można więc powiedzieć, że sprzedaż wirtualna to sprzedaż online. Jednak jak się okazuje, gdy sprowadzi się ją tylko do kanałów, z których korzystają wszyscy w sieci, nie zawsze daje to pożądany efekt. Nieraz można odnieść wrażenie, że ktoś nie angażuje się za bardzo, a jedynie robi to, co jest w planach, by odhaczyć wykonane zadanie i przejść do kolejnego. Handlowiec czasem zapomina, że ludzie dostają wiele propozycji od różnych osób, które zajmują się sprzedażą. Jeśli jest ich aż tyle, nie sposób oczekiwać, że odbiorca będzie je wszystkie czytać z takim samym zapałem i entuzjazmem. Dlatego też warto dodać coś jeszcze, gdy już proponuje się swoje produkty poprzez stronę firmową, czy wysyłając maile. Najlepiej połączyć ze sobą jak najwięcej takich kanałów i wysyłać klientom, czy potencjalnym zainteresowanym trzy wiadomości z różnych miejsc w sieci, niż tylko jedną. W ten sposób istnieje duże prawdopodobieństwo, że taka osoba będzie w niedługim czasie kojarzyć nazwisko, czy nazwę firmy z konkretną ofertą. Jeśli nawet w tej chwili nie potrzebuje skorzystać z takiej propozycji, usługi, czy określonego produktu, może się to stać w przyszłości - bliższej lub dalszej. Niemniej nawet wtedy warto jeszcze pójść o krok dalej, czyli umawiać się z klientami na spotkanie poza siecią. W ten sposób odbiorca może pomyśleć, że handlowiec podchodzi profesjonalnie tak do swojej profesji, jak i do klienta. Zamiast proponować gotowe rozwiązania, handlowiec chciałby sprawdzić, czy oferta, którą proponuje, jest faktycznie dla tego odbiorcy. Takie spotkania dają dobre efekty, jeśli przemyśli się scenariusz rozmowy, by klient tracił minimum swojego czasu. Przede wszystkim jednak ważne jest, by powiedzieć dokładnie to, co trzeba, żeby zainteresowanie ofertą nie osłabło, a, wręcz przeciwnie, się wzmocniło. Sprzedaż poprzedzona przybliżeniem siebie i swojej oferty Nie sposób sprzedawać czegoś, co klientowi „nic nie mówi”. Często jest również tak, że najpierw odbiorca „kupuje” handlowca, a dopiero później to, co taka osoba chce zaproponować. Nie trzeba więc szczędzić czasu na to, by przybliżyć swoją osobę potencjalnemu zainteresowanemu. Można to uczynić na przykład poprzez wysyłania zaproszeń do grona znajomych na serwisach społecznościowych. Najlepszy pod tym względem wydaje się LinkedIn, ponieważ jest to portal najbardziej związany z biznesem. Natomiast Facebook, czy Instagram też wiąże się i z biznesem, i z marketingiem, ale są to również kanały towarzyskie. Z kolei LinkedIn ogranicza „towarzyskość” do kontaktów, które są ściśle powiązane z tym, czym zajmuje się dana osoba, która prowadzi na tym serwisie swój profil. Oczywiście warto pamiętać, żeby nie być zbyt nachalnym. Jeśli ktoś masowo rozsyła zaproszenia, bo chce w ten sposób od razu dotrzeć do setek potencjalnych zainteresowanych, najczęściej efekt będzie odwrotny do zamierzonego. Nie dość, że adresat nie przyjmie zaproszenia, to jeszcze oznaczy nazwisko takiego handlowca, jako „czarną owcę”. Niektórzy bardziej zapobiegliwi mogą nawet przestrzec przed kimś takim innych ze swojej branży. Wtedy można powiedzieć, że taki handlowiec napytał sobie biedy, ponieważ stracić tak kanał do kontaktu, jak LinkedIn, to jak stracić wiarygodność. Natomiast gdy już uda się przełamać lody z potencjalnym odbiorcą, wydaje się, że wszystko jest na dobrej prostej, żeby w bliższym lub dalszym terminie udało się sfinalizować transakcję. Minimum, jakie można wtedy osiągnąć, to dobra relacja biznesowa, która może przynieść obopólne korzyści. Wszystko zależy od tego, w jakiej branży działa handlowiec i jakiego rodzaju usługi, czy produkty może zaoferować. Na czym polega inteligencja sprzedażowa? „Kiedy prowadzisz prospekcję, potencjalny klient zgodzi się na spotkanie, jeśli dasz mu (z jego punktu widzenia) wystarczająco dobry powód. Wystarczająco dobry - oto klucz. Uzasadnienia są jak podkowy i granaty ręczne - nie muszą być idealne, lecz jedynie wystarczająco dobre, aby przekształcić rozmowę prospekcyjną w spotkanie, wizytę handlową lub przekazanie informacji kwalifikacyjnych”. Inteligencja sprzedażowa według Jeba Blounta polega na tym, żeby nie dać odbiorcy od razu wszystkiego, co się ma „na tacy”. Często bowiem poprzez takie podejście potencjalny klient może z miejsca odmówić lub powiedzieć, że oferta handlowa nie jest dla niego. Zdecydowanie lepiej stopniowo wzbudzać zainteresowanie i „domykać” poszczególne etapy, z jakich składa się lejek sprzedażowy. Łatwiej wtedy się zorientować, czego potrzeba potencjalnego zainteresowanemu w danej chwili, a sam odbiorca czuje, że handlowiec poświęca mu swoją uwagę i nie chce mu „wcisnąć” swojej oferty. Warto więc opracować plan działania, by wiedzieć, jaki rodzaj komunikacji prowadzić na danym poziomie „znajomości” z potencjalnym klientem, jak i z jego potrzebami. Pozwala to przygotować spersonalizowany przekaz reklamowy, który ma na celu utwierdzić zainteresowanego w przekonaniu, że produkt, czy usługa, którą dana firma proponuje, naprawdę by mu się przydała. Handlowiec nie będzie jednak za wszelką cenę próbować się przekonać odbiorcy, że tak właśnie jest. Inteligencja sprzedażowa to również umiejętność wyszukiwania takich potencjalnych odbiorców, którzy w większym niż mniejszym stopniu mogą się przeobrazić w faktycznych klientów. Zatem w pierwszej kolejności handlowiec powinien kontaktować się z tymi osobami, które choćby w minimalnym stopniu mogą być zainteresowane ofertą lub uważać, że byłaby dla nich atrakcyjna. Prezentacja - nie przeszkadzać Coraz częściej sprzedaż w sieci kojarzy się z podcastami, webinarami i tutorialami. Szczególnie te dwie ostatnie formy są ściśle związane z kontaktem z odbiorcą w formie synchronicznej. Ma to swoje dobre strony, jak i złe. Jeśli chodzi o negatywne aspekty kontaktu w czasie rzeczywistym z potencjalnym klientem to fakt, że nieraz może wtrącić pytanie lub kilka pytań, gdy trwa prezentacja oferty. Jak powinien zachować się wtedy handlowiec - odpowiedzieć na nie, czy skupić się na przedstawianiu oferty? Jeb Blount przekonuje, że najlepiej połączyć jedno z drugim. Jednak w taki sposób, by odbiorca chciał do końca zobaczyć całą prezentację już bez dalszego przerywania takiego spotkania wideo. Wszelkie tego typu wtrącenia, jeśli da się im dojść do głosu, mogą nie tylko osłabić siłę przekazu, ale wręcz całkowicie zaprzepaścić szansę na zainteresowanie ofertą osób, które zgłosiły się na webinar. Jeśli więc handlowiec ma w planach prezentację usługi, produktu lub całej oferty firmy, powinien zrobić wszystko tak, by ta prezentacja doszła do skutku i wywołała określoną reakcję. Może nią być momentalna chęć złożenia zamówienia na proponowany produkt, czy przeczytanie maila po prezentacji, gdy handlowiec wyśle taką wiadomość na skrzynkę odbiorcy. Równie dobrze sygnałem zachęcającym dla sprzedającego może być seria pytań, które ma potencjalny klient i zadaje je tuż po zaprezentowaniu oferty. Sprzedaż przez telefon - niedoceniana, mimo że tak skuteczna „Problem z zachęcaniem handlowców do korzystania z telefonu jest tak powszechny, że rozbudowane i prężne silniki do prowadzenia sprzedaży omnikanałowej, w tym VanillaSoft, HubSpot Sales Pro, Outreach i SalesLoft, służą praktycznie za bardzo kosztowne narzędzia do automatycznego rozsyłania tysięcy e-maili pod pozorem prowadzenia działań handlowych”. Handlowcy przestali rozmawiać przez telefon ze swoimi potencjalnymi klientami. Dlaczego? Ponieważ wiedzą, jak ludzie reagują na ofertę, którą prezentuje się właśnie tym kanałem komunikacji. Z czego to wynika? Najczęściej potencjalny zainteresowany odkłada słuchawkę, ponieważ słyszy znane sobie formułki, które wcale nie zachęcają do zagłębienia się w ofertę. Poza tym handlowiec często „przynudza” zabierając rozmówcy zbyt wiele czasu. Nieraz, jak przekonuje Jeb Blount, wystarczy poświęcić na rozmowę telefoniczną tylko minutę, żeby odnieść zadowalający efekt. Zanim jednak do tego dojdzie, handlowiec musi się przełamać i wykonać telefon. Najtrudniejszy jest zwykle ten pierwszy, zaraz po przyjściu do pracy. Nierzadko rozmowa telefoniczna jest tak stresująca dla sprzedającego, że zastępuje ją wszelkimi innymi sposobami, które pozwalają pozyskać zamówienia. Niektórzy wręcz oddają się świadomej prokrastynacji, polegającej na „dopieszczaniu” pracy biurowej, która tak naprawdę jest zupełnie zbędna. Zatrudnieni na stanowisku handlowym potrafią na przykład tworzyć listy kontaktów z tych, które już są albo pisać oferty mailowe, które nie mają prawa przynieść spodziewanej reakcji. Niechęć do telefonu skutkuje tym, że traci się wiele okazji do przedstawienia oferty wtedy, gdy ma się „gorącego klienta”, czyli chcącego kupić. Wysyłanie maili sprawia, że klient albo się rozmyśli, albo wybierze ofertę konkurencji, albo zapomni w ogóle, że miał w planach skorzystać z usługi lub kupić produkt. Telefon pozwala również podtrzymać dobre relacje z odbiorcą, czy nawet jeszcze raz potwierdzić, czy wszystko jest zrozumiałe. Dzięki temu zainteresowany czuje, że jest ważnym klientem, że handlowiec naprawdę się stara, co znacznie zwiększa szansę na realizację zamówienia. Jak pisać skuteczne maile sprzedażowe? „Wiadomości bezpośrednie są skuteczne z podobnych względów, co SMS-y. Korzysta się z nich na urządzeniach mobilnych i traktuje się je priorytetowo. Mogą służyć do prowadzenia komunikacji synchronicznej, w tym zwłaszcza w ramach mediów społecznościowych. Łatwo jednak można przejść do komunikacji asynchronicznej”. Wysyłanie SMS-ów i maili stało się chlebem powszednim w sprzedaży wirtualnej. Niemniej nie zawsze ten, kto wyśle sto wiadomości tego typu, będzie mieć super dodatni bilans, jeśli chodzi o skuteczność. Handlowcy wciąż wychodzą z założenia, że lepiej rozesłać sto szablonowych maili, niż dziesięć spersonalizowanych, na które trzeba poświęcić więcej czasu. Znów pokutuje tutaj zapominanie o tym, że klienci dostają takich wiadomości mnóstwo. Codziennie. Rano i wieczorem. Bywa to tak do znudzenia przewidywalne, że niekiedy wręcz w ogóle nie czyta się treści, tylko sam temat. Gdy natomiast wiadomość „ląduje” w folderze SPAM, może się zdarzyć, że adresat w ogóle nie przeczyta nic. Nim się zorientuje, że coś dostał, serwis poczty ją usunie. Jeb Blount sugeruje, że najlepiej pisać krótko, zwięźle i na temat, ograniczając prezentację swojej osoby i firmy do minimum. W zasadzie wystarczy takie informacje zawrzeć w stopce, a treść poświęcić klientowi, jego oczekiwaniom i problemom, z jakimi się zmaga. Napisania dobrego maila sprzedażowego nie jest łatwe, zwłaszcza gdy nie miało się jeszcze przyjemności rozmawiać z przedstawicielem danej firmy. Trzeba bowiem najpierw zorientować się, co to za firma, z jakimi trudnościami się zmaga i zastanowić się, czy mogłaby, choć w minimalnym stopniu coś zyskać na współpracy, czy gdyby zdecydowała się zainwestować w oferowany produkt. Można również próbować nawiązać kontakt z kilkoma różnymi pracownikami danej instytucji, najlepiej rozsyłając wiadomości do każdej z nich o innej porze. W przeciwny razie może się zdarzyć, że serwis poczty uzna wysyłanie kilku, kilkunastu wiadomości w krótkim czasie za masową rozsyłkę, czyli potraktuje to jako SPAM i wiadomość wyląduje nie w folderze z przychodzącymi e-mailami, a w folderze z niechcianą treścią reklamową. Sprzedaż poprzez media społecznościowe jest opłacalna, jeśli… Sprzedając w mediach społecznościowych, trzeba być czujnym. Należy przede wszystkim reagować odpowiednio na komentarze, które sugerują, że odbiorca chciałby dowiedzieć się czegoś więcej. Wtedy jednak nie można ograniczać się do takiego kanału komunikacji. Najlepiej odpowiedzieć na pytanie, a gdyby odbiorca faktycznie był zainteresowany bardziej szczegółową ofertą, można poprosić na przykład o adres e-mail. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, że aby kanał na social mediach zaczął przynosić jakąś korzyść, trzeba intensywnie go rozwijać co najmniej przez rok, dwa. Wiąże się to z regularnym zamieszczaniem treści, w tym z odpowiadaniem na komentarze i (o)byciem na serwisie, by wiedzieć, co się na nim dzieje i jak się ludzie komunikują między sobą. Co jakiś czas zmieniają się trendy, a poza tym trzeba też uważać na to, kogo się ma w gronie swoich znajomych, czyje treści się „lubi” i komu wysyła się zaproszenia. Może się zdarzyć, że ktoś jest wybitny w swojej dziedzinie i warto by było z nim nawiązać współpracę. Jednak to, co zamieszcza na swoich kanałach w mediach społecznościowych, zdecydowanie sprawia, że włącza się lampka ostrzegawcza. Warto też pamiętać, że taki portal, jak Facebook jest otwarty i medialny. Każdy, kto ma w nim swój profil, rozwija jednocześnie swoją markę osobistą, zdając sobie z tego sprawę, czy nie. Inaczej wygląda to na Instagramie, ponieważ można na tym serwisie wyraźnie zaznaczyć, czy profil jest publiczny, czy prywatny. Czy wysyłanie bezpośrednich wiadomości ma sens? „Wiadomości bezpośrednie są skuteczne z podobnych względów, co SMS-y. Korzysta się z nich na urządzeniach mobilnych i traktuje się je priorytetowo. Mogą służyć do prowadzenia komunikacji synchronicznej, w tym zwłaszcza w ramach mediów społecznościowych. Łatwo jednak można przejść do komunikacji asynchronicznej”. Bezpośrednie wiadomości są nieraz o wiele bardziej skuteczne niż wysyłane do wszystkich. Dlaczego? Ponieważ nie pisze się formułek, nie używa uniwersalnych zwrotów, które niczego nie wnoszą. Zamiast tego można skierować wiadomość do konkretnej osoby, która ma imię i nazwisko. Odzywać się w mailu po imieniu do kogoś, jakby miało się z nim już jakiś kontakt. Przedstawiając swoją ofertę personalnie, można spodziewać się, że odbiorca nie potraktuje takiego maila, jak zwykłej propozycji sprzedażowej. Bardziej tak, jakby nadawca chciał wyjść z pomocną ręką do kogoś, kto tej pomocy najwyraźniej potrzebuje. Można w ten sposób cały czas mieć kontakt z potencjalnym klientem, przechodząc z nim przez kolejne etapy, nie będąc przy tym ani nachalnym, ani nie próbując coś wskórać za wszelką cenę. Klient docenia wtedy zwykle taką „zwykłą” konwersację, która ma na celu rozwiązać jakiś problem, z którym boryka się on sam w swoim miejscu pracy albo firma w ogóle. Czy sprzedaż wirtualna jest kosztowna? Rozsyłanie wiadomości sprzedażowych w sieci nie musi kosztować majątku. Wszystko odbywa się poprzez kanały, które umożliwiają łatwo skalkulować, jak duże trzeba ponieść wydatki. Poza tym „odchodzi” korzystanie z drukarni, czy kupowanie materiału, na jakim konieczne by było zamieszczenie informacji reklamowych, jak to ma miejsce w sprzedaży stacjonarnej. Nie można jednak powiedzieć, że sprzedaż wirtualna nic nie kosztuje. Nawet ci, którzy nie inwestują ani złotówki w reklamę, muszą poświęcić wiele swojego czasu, żeby ich działania przyniosły spodziewany rezultat. Trzeba też liczyć się z tym, że realizacja zamówienia jest bardziej prawdopodobna, gdy prowadzi się ją różnymi kanałami, najlepiej w sposób synchroniczny. Oznacza to, że potrzebne jest prawdziwe zaangażowanie, żeby przykuć uwagę odbiorcy. Jeśli dostrzeże, że handlowiec poświęcił mnóstwo czasu, by przeanalizować jego sytuację, zanim jeszcze potencjalny zainteresowany odpowiedział na wiadomość, będzie najczęściej pod dobrym wrażeniem. Jeb Blount zakłada, że samo rozwinięcie konta na social mediach wymaga poświęcenia temu projektowi co najmniej dwa lata. Nie warto też rezygnować z prowadzenia bloga, czy strony firmowej, a to zawsze wiąże się z mniejszymi lub większymi kosztami. Ci zaś, którzy sprzedają swoje produkty lub oferują usługi w sieci, często mają również sklep online. Jego założenie i prowadzenie nie jest darmowe, jeśli sprzedawca chciałby być odbierany jako ktoś, kto prowadzi profesjonalną i wiarygodną działalność. Zawsze można zacząć sprzedawać na Facebooku, niemniej dobrze by było zaprezentować ofertę firmy w sposób bardziej poważny w innym miejscu w sieci. Dlaczego warto zapoznać się z tą publikacją? Sprzedaż wirtualna to wbrew pozorom wcale nie taka łatwa praca. Jest mnóstwo szkoleń, ale jeśli sprzedający nie wie dokładnie, co robi nie tak, może w dalszym ciągu powielać swoje błędy. Na nic się zatem zdadzą drogie kursy, gdzie testuje się bardziej pewien model sprzedaży, a nie jego realizację. Z tej publikacji zaś można się dowiedzieć, jak skutecznie i niewielkim nakładem kosztów sprawić, żeby odbiorcy zaczęli słuchać, gdy się z nimi rozmawia. Publikacja „Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami” jest napisana w taki sposób, że nawet kompletny laik z zakresu sprzedaży, nie będzie mieć trudności ze zrozumieniem, czy przyswojeniem poruszanych zagadnień. W dodatku Jeb Blount nie przynudza, rozdziela kwestie, nad którymi warto się pochylić na nie za długie i łatwe do skonsumowania rozdziały. Może się też okazać, że niektóre pomysły i praktyczne rozwiązania przydadzą się nie tylko stricte handlowcom, ale też wszystkim tym, którzy od czasu do czasu chcieliby coś szybko sprzedać, proponując dobrą cenę dla siebie i dla odbiorcy. W publikacji tej znaleźć można również wiele przydatnych linków, które pozwolą dalej rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe. Dlatego też każdy, kto chciałby choćby w minimalnym stopniu dowiedzieć się, jak wygląda sprzedaż wirtualna albo jak powinna wyglądać, prawdopodobnie znajdzie coś dla siebie.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Virtual Selling: A Quick-Start Guide to Leveraging Video, Technology, and Virtual Communication Channels to Engage Remote Buyers and Close Deals Fast
- Tłumaczenie:
- Maksymilian Gutowski
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-7855-1, 9788328378551
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-10-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7856-8, 9788328378568
- Data wydania ebooka :
-
2021-10-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7857-5, 9788328378575
- Data wydania audiobooka :
-
2021-11-02
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 151279
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 9MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 548.8MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Inne
Biznes IT » IT w ekonomii
Spis treści książki
- Przedmowa
- Z wirtualnymi wyrazami szacunku
- Część I. Podstawa
- 1. I nagle wszystko się zmieniło
- Technologia spełnia potrzebę chwili
- Cel tej książki
- 2. Czy sprzedaż twarzą w twarz odeszła w niepamięć?
- Prawdopodobieństwo kontra ideologia
- Sprzedaż wirtualna NIE jest sprzedażą twarzą w twarz
- 3. Potrzeba jest matką sprzedaży wirtualnej
- Wszystko się sprawdza, a łączenie działa najlepiej
- Czy obecni i potencjalni klienci zaakceptują sprzedaż wirtualną?
- 4. Sprzedaż wirtualna definicja i kanały komunikacji
- Interakcja międzyludzka
- Podejścia do komunikacji w sprzedaży
- 5. Sprzedawca asynchroniczny
- Można Cię zastąpić robotem, jeśli nie wykonujesz swojej pracy
- Rozmawiaj z ludźmi
- 6. Łączenie
- Mapuj swój proces sprzedaży na kanały komunikacyjne
- Część II. Dyscyplina emocjonalna
- 7. Cztery poziomy inteligencji sprzedażowej
- Inteligencja wrodzona (IQ)
- Inteligencja nabyta (AQ)
- Inteligencja techniczna (TQ)
- Sprzedawcy o niskim TQ
- Sprzedawcy asynchroniczni
- Sprzedawcy o wysokim TQ
- Inteligencja emocjonalna (EQ)
- 8. Emocje mają znaczenie
- Ludzie kupują Ciebie
- 9. Opanowana, asertywna pewność siebie
- 10. Głęboka wrażliwość
- Wrażliwość
- Rozwijanie samokontroli emocjonalnej
- Masz kontrolę jedynie nad trzema rzeczami
- Samoświadomość
- Odporność na przeszkody
- Część III. Wideorozmowy handlowe
- 11. Wideorozmowy prawie jakbyś tam był
- Wideorozmowy nie są w pełni wykorzystywane przez handlowców
- 12. Łączenie wideorozmów z procesami sprzedaży i zarządzania klientem
- Wstępne spotkania
- Rozpoznanie
- Prezentacje
- Demonstracje
- Negocjacja i finalizacja
- Zarządzanie klientami
- 13. Pułapki umysłowe
- Wideorozmowy i problem obciążenia poznawczego
- Zawsze jesteś na scenie neutralizacja uprzedzeń poznawczych
- 14. Siedem technicznych aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
- Dźwięk
- Pewne i szybkie połączenie internetowe
- Szum tła
- Pogłos
- Profesjonalny mikrofon
- Oświetlenie
- Kadrowanie
- Sześć pozycji, które budzą negatywne odczucia
- Poprawne kadrowanie
- Kamera
- Tło
- Tła, których należy unikać
- Tła, które należy rozważyć
- Połączenie internetowe
- Platforma i stos technologiczny
- Zainwestuj w swoje zasoby
- Dźwięk
- 15. Pięć ludzkich aspektów skutecznych wideorozmów handlowych
- Mowa ciała
- Mimika twarzy
- Postura i ruchy ciała
- Gesty
- Głos
- Kontakt wzrokowy
- Kontrolowanie uwagi
- Słuchanie
- Nieumiejętność słuchania niszczy relacje
- Przekonuj innych do siebie
- Aktywne słuchanie
- Głębokie słuchanie
- Przerwy pomagają uniknąć niezręczności
- Przygotuj się do słuchania
- Bądź gotów do występu na wizji
- Ubiór
- Czy należy nosić spodnie?
- Dodatki
- Wygląd
- Zaproszenie na wideorozmowę
- Nieodpowiednia forma zaproszenia na wideorozmowę
- Poprawna forma zaproszenia na wideorozmowę
- Zdjęcie profilowe
- Mowa ciała
- 16. Wirtualne prezentacje i demonstracje
- Postaw na wizualność
- Pokaż swoją twarz
- Mów na temat
- Wypowiadaj się zwięźle
- Zadbaj o strukturę i ćwicz
- Zadbaj o interaktywność
- Strzeż się błędnych tropów
- Jak unikać błędnych tropów
- Wirtualne demonstracje
- Skuteczne wideodemonstracje porady
- 17. Przygotowanie do wystąpienia
- Przygotuj się na wszystko
- Lista kontrolna wideorozmów handlowych
- Zasilanie i zapas energii
- Połączenie internetowe i połączenie zapasowe
- Dźwięk
- Oświetlenie
- Kamera
- Tło
- Ustawienia platformy
- Hałasy w tle i elementy rozpraszające uwagę
- Pulpit
- Przećwicz szczegóły
- Wygląd
- 18. Wiadomości wideo
- Wiadomości wideo są cenne
- Wykorzystanie reguły wzajemności
- Wiadomości wideo są wszechstronne
- Prospekcja
- Zaproszenia
- Potwierdzanie spotkań
- Kontakt kontrolny po spotkaniu handlowym i zamykanie transakcji
- Edukacja, informacje i mikrodemonstracje
- Wpływ na podejmowanie decyzji
- Zarządzanie klientami, satysfakcja klientów i utrzymanie klienta
- Przekazywanie konta klienta
- Nagrywanie wiadomości wideo jest proste
- Krótkie, spontaniczne, autentyczne
- Niemal dowolne tło
- Kamera i kadrowanie
- Oświetlenie
- Dźwięk
- Montaż
- Mikrodemonstracje
- Wysyłanie wiadomości wideo
- Tworzenie zachęcających, spersonalizowanych wiadomości wideo
- Czteroetapowy schemat prospekcyjnej wiadomości wideo
- Zachęć klienta
- Nawiąż kontakt
- Zbuduj pomost
- Wezwij do działania
- Część IV. Rozmowy telefoniczne
- 19. Sięgnij po ten cholerny telefon
- Koń pociągowy sprzedaży wirtualnej
- W razie wątpliwości sięgnij po telefon
- Finalizacja sprzedaży transakcyjnej i sprzedaży o krótkim cyklu
- Zarządzanie klientami
- Kwalifikacja i rozpoznanie
- Prospekcja wychodząca
- 20. Prospekcja telefoniczna
- Nikt nie odbierze telefonu, który nie dzwoni
- Nikt tego nie lubi; daj już spokój
- 21. Pięcioetapowy schemat prospekcji telefonicznej
- Bez przeszkadzania nie ma korzyści
- Nie komplikuj zbytnio sprawy
- Pięcioetapowy schemat prospekcji telefonicznej
- Przyciągnij uwagę rozmówcy
- Przedstaw się
- Przedstaw propozycję
- Poproś i zamilcz
- 22. Formułowanie skutecznych propozycji
- Potęga uzasadnienia
- Sekret formułowania skutecznych uzasadnień
- Co wnosisz od siebie?
- Postaw się na jego miejscu
- Dobór uzasadnień
- Personalizacja uzasadnień
- 23. Radzenie sobie z odmową podczas prospekcji telefonicznej
- Na odmowę można się przygotować
- Planowanie reakcji na odmowy
- Trzyetapowy schemat reagowania na odmowy w ramach prospekcji telefonicznej
- Ratunek
- Przełom
- Prośba
- Złożenie wszystkiego w całość
- 24. Nagrywanie skutecznych wiadomości głosowych
- Znaczenie wytrwałości
- Trzy cele korzystania z poczty głosowej
- Pięcioetapowy schemat wiadomości głosowych
- Jedyne, czego nigdy nie należy robić
- Techniki zwiększania produktywności sesji telemarketingowych
- Część V. Wiadomości SMS, poczta elektroniczna, wiadomości bezpośrednie i czaty
- 25. Włączanie SMSów w zarządzanie klientami i komunikację handlową
- Łączenie komunikacji tekstowej z zarządzaniem klientami
- Szybka obsługa klienta
- Sprawdzanie nastawienia interesariuszy po wideorozmowie
- 26. Wiadomości SMS w prospekcji
- Podtrzymuj kontakt po spotkaniach i targach
- Dbanie o wysokiej wartości potencjalnych klientów
- Wysyłanie wiadomości po zdarzeniach wyzwalających
- Siedem zasad formułowania skutecznych SMS-ów na potrzeby prospekcji
- 27. Poczta elektroniczna podstawy
- Cztery rodzaje e-maili handlowych
- Kiedy należy korzystać z poczty elektronicznej?
- Komunikacja pisemna nie jest prywatna
- Kiedy używać poczty elektronicznej?
- Kiedy nie należy używać poczty elektronicznej?
- Temat e-maila
- Nowy wątek = nowy temat
- Formalny styl biznesowy
- Nie używaj emotek
- Czytelność
- Przejrzystość i zwięzłość
- Uważaj na swój ton i maniery
- Sygnatura e-maila
- Poczekaj chwilę, zanim wyślesz e-mail
- 28. Cztery fundamentalne zasady prospekcji e-mailowej
- Masowy marketing e-mailowy
- Tworzenie list
- Platforma
- Wartość i spójność
- E-maile prospekcyjne
- Spersonalizowane
- Ukierunkowane
- Korzystanie z platform
- Zasada nr 1: Twój e-mail musi zostać dostarczony
- Wysyłanie e-maili od jednego do jednego
- Nie wysyłaj jednocześnie e-maili do zbyt wielu osób w jednej firmie
- Nie wysyłaj zbyt wielu e-maili do jednej osoby
- Nie załączaj obrazów
- Ograniczaj liczbę odnośników
- Unikaj dodawania załączników
- Unikaj podejrzanych słów i zwrotów
- Czyść listy adresów
- Uważaj na szczególnie wyczulone branże
- Zasada nr 2: Twój e-mail musi zostać otwarty
- Znajomość nadawcy zachęca do otwierania e-maili
- Temat e-maila musi zachęcać do jego otwarcia
- Nie ma uniwersalnych rozwiązań
- Zasada nr 3: Twój e-mail musi zachęcać do konwersji
- Zasada nr 4: Twój e-mail musi być zgodny z regulacjami prawnymi
- Masowy marketing e-mailowy
- 29. Czteroetapowy schemat e-maila prospekcyjnego
- Trafność i autentyczność
- Czteroetapowy schemat e-maila prospekcyjnego
- Zachęć klienta
- Nawiąż kontakt
- Zbuduj pomost
- Wezwij do działania
- Praktyka, praktyka i jeszcze raz praktyka
- 30. Wiadomości bezpośrednie
- Wszystkie zasady obowiązują
- Zarządzanie procesem sprzedaży i obsługa klienta
- Proces sprzedażowy
- Prospekcja
- Kwestia wiadomości bezpośrednich
- Wszystkie zasady obowiązują
- 31. Czat na stronie internetowej
- Narzędzie obsługi klienta
- Narzędzie sprzedaży
- Rozmowa na czacie wymaga talentu
- Przygotuj się
- Pokonać paraliż
- Czaty reaktywne i proaktywne
- Czat przychodzący jest zwykłą rozmową
- Podejdź do sprawy osobiście
- Zrozum rozmówcę i unikaj wchodzenia mu w słowo
- Wyjaśnianie milczenia
- Odpowiadaj od razu
- Sprawiaj, by rozmówcy się uśmiechali
- Czat proaktywny
- Chwila Chwila Teraz!
- Siedem kroków konwersji potencjalnych klientów w ramach proaktywnego czatu
- Część VI. Media społecznościowe
- 32. Media społecznościowe jako nieodzowny fundament sprzedaży wirtualnej
- Media społecznościowe są nieodzowne
- Media społecznościowe nie są panaceum
- Media społecznościowe jako wyzwanie
- Platformy społecznościowe
- 33. Prawo znajomości i pięć C sprzedaży społecznościowej
- Prawo znajomości
- Konwersja
- Generowanie leadów
- Śledzenie zdarzeń wyzwalających i sygnałów nabywczych
- Rozpoznanie i gromadzenie informacji
- Prospekcja wychodząca
- Konsekwentność
- Kontakty
- Trzy sposoby na zdobywanie kontaktów
- Unikaj stosowania metody na przynętę
- Bliskość społeczna
- Dobór treści
- Trzy filary tworzenia treści
- Tworzenie treści
- Najlepsze treści do publikacji
- Zasada autorytetu
- 34. Marka osobista
- Pierwsze wrażenia
- Nie pisz głupot w mediach społecznościowych
- Profile w mediach społecznościowych migawki Twojej osobowości
- Zdjęcie profilowe
- Zdjęcie tła
- Nagłówek i biogram
- Multimedia i odnośniki
- Dane kontaktowe
- Własny URL
- Regularnie aktualizuj swoje profile
- Część VII. Sprzedaż wirtualna to wciąż sprzedaż
- 35. Cała prawda o sztuczkach Jedi
- Klucze do opanowania sprzedaży wirtualnej
- Mniej gadania, więcej pytania
- Poproś o wykonanie kolejnego kroku
- Jasne określenie następnego kroku
- Najważniejszy aspekt
- 36. Sprzedawanie niewidocznych ciężarówek
- Moment olśnienia
- Sprzedaż wirtualna zmienia wszystko
- Sprzedawanie niewidocznych ciężarówek
- Sprzedaż wirtualna to wciąż sprzedaż
- Wnioski
- Przypisy
- Część I
- Część II
- Część III
- Część IV
- Część V
- Część VI
- Część VII
- Podziękowania
- Szkolenia, warsztaty i prezentacje
- O autorze
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Książka Polecenia dla ChatGPT w finansach. Praktyczne zastosowanie w biznesie i finansach osobistych pokazuje możliwości, jakie daje współpraca z tym narzędziem. To praktyczny przewodnik skierowany do osób, które na co dzień korzystają z AI w instytucjach finansowych, ale także tych, które dopiero rozpoczynają przygodę z tą technologią. Również szefowie organizacji znajdą tu inspiracje do zastosowania narzędzia w codziennej pracy ― odkryją jego potencjał w zarządzaniu nie tylko finansami, ale i procesami biznesowymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wchodzimy w erę dynamicznych zmian związanych ze sztuczną inteligencją. Spodziewaliśmy się tego i już to widzimy ― AI rewolucjonizuje nasze życie, zmienia codzienne funkcjonowanie, ale również (a może przede wszystkim) zaczyna wpływać na sposób zarobkowania. Ten, kto szybciej nauczy się efektywnie korzystać z jej narzędzi, tego czeka sukces finansowy. Dotyczy to także osób z branży kreatywnej, pracujących na zlecenie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy techniczne walucie ether, tokenom NFT i zdecentralizowanym autonomicznym organizacjom. Nie wiemy jednak, jak będzie wyglądać przyszłość Ethereum. Może się stać utopią, dystopią i wszystkim, co mieści się między tymi skrajnościami.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego końca świata, w ramach międzynarodowych zespołów, których członkowie spotykają się via komunikatory i na zebraniach online. I wszystko to potrafi zadziwiająco sprawnie funkcjonować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlatego też wypracowane przez pokolenia przedsiębiorców sposoby osiągania sukcesów dziś niekoniecznie się sprawdzą. Czy należy zatem usiąść i biernie poddać się biegowi zdarzeń? Oczywiście, że nie! Trzeba działać, ale działać mądrze. Dbając między innymi o elastyczność firmy, aby umożliwić tworzenie wartości w różnych warunkach. Jednym z najważniejszych sposobów pozwalających rozwijać elastyczność organizacji jest efektywne zarządzanie jej procesami biznesowymi, do czego wstęp stanowi modelowanie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(27,45 zł najniższa cena z 30 dni)
32.94 zł
54.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami Jeb Blount (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)