Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
- Autor:
- Mirosław Skwarek



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 192
- Czas nagrania:
- 3 godz. 25 min.
- Czyta:
- Mirosław Skwarek
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
Magia milionowych zasięgów
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.
Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci!
Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
Wybrane bestsellery
-
Książka, dzięki której zaczniesz wreszcie sprzedawać w Social Media. Niewielu przedsiębiorców potrafi za pomocą postu na Facebooku czy Instagramie zhakować umysł czytelnika. Autor publikacji zdradza dziesiątki sztuczek i strategii, dzięki którym zmienisz znudzonych obserwatorów w oddanych klientó...
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury d...
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.07 zł
89.00 zł(-37%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały doda...
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.14 zł
39.90 zł(-37%) -
Cathy Tanimura jest analityczką danych z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Odnosiła również sukcesy, budując zespoły do spraw analizy danych i tworząc potrzebną infrastrukturę. Zajmowała się także zarządzaniem zespołami w kilku czołowych firmach technologicznych. Od wielu lat używa języka SQ...
Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
69.00 zł(-37%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne c...
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)42.78 zł
69.00 zł(-38%)
O autorze książki
1 Mirosław SkwarekMirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) (4)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Minimalistic__ Iwańczak Justyna
TikTok to aktualnie jedna z najbardziej popularnych aplikacji “social media”. Ja od jakiegoś czasu często dodaję nowe materiały na mój profil na TikToku. Lubię tą aplikację ponieważ każdy może znaleść tam coś dla siebie. Rozrywkę, przeglądy kulturalne, inspiracje modowe, recenzcje książek, propozycje podróży itd. Jako że ta aplikacja ma duży potencjał zamówiłam więc książkę która pomoże odnaleźć mi się w jej zakamarkach. 💕🤔 “Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)” to książka Mirosława Skwarek, wydana przez @wydawnictwo_onepress Książka pozytywnie mnie zaskoczyła. Pokazuje bardzo wiele wskazówek, prostych do realizacji. Proponuje nie jedno rozwiązanie aby algorytm tiktoka bardziej nas lubił. To książkaa zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych Tiktokerów. Bardzo podoba mi się także biznesowe podejście autora do dodawania filmików na TikTok. Autor jest specjalistą w dziedzinie marketingu i sprzedaży online i z powiodzeniem uczy innych nowoczesnego marketingu w social media. Książkę przeczytałam i mam zamiar wprowadzić większość wskazówek na mój profil. Czy za miesiąc będę miała miliony odtworzeń? Zobaczymy! 😊 Masz profil na TikToku? Jakie treści przeglądasz tam najczęściej?
-
Wolne-litery.pl Dagmara Sijka
Czy mam tutaj jakiś -Tik-tokerów? Jestem pewna, że tak! Dla mnie Tik-Tok cały czas jest zagadką, ale po przeczytaniu tej książki zdecydowanie ma już przede mną o wiele mniej tajemnic! Zgodzicie się chyba ze mną, że, obecnie dużo osób przenosi się na Tik-Toka. Liczba użytkowników cały czas rośnie, więc zdecydowanie warto o tej platformie wiedzieć coś więcej. Autor w tej publikacji świetnie nam wszystko wyjaśnia i tłumaczy! Książka nie jest długa, bo ma zaledwie 190 stron, ale to wystarczy, żeby dobrze zrozumieć działanie Tik-Toka od podszewki! Na sam początek autor podzieli się z nami swoją historią! Jesteście jej ciekawi? Ja byłam! Dalej dowiemy się, jakie są zalety dołączenia na portal, jak stawiać tam swoje pierwsze kroki, jak działać i na co zwracać szczególną uwagę. Dużo tutaj również wstawek z ciekawostkami na temat strony! Mnie oczywiście najbardziej ciekawił rozdział na temat tego, jak zdobywać pod filmami tysiące wyświetleń oraz jak działa algorytm Tik-Toka. Te tajemnice poznacie po przeczytaniu książki! Zdecydowanie i szczerze polecam. Zarówno dla osób, które nigdy ze stroną nie miały do czynienia, jak i dla tych, które o Tik-Toku już co nieco wiedzą. Autor tłumaczy wszystko bardzo przystępnie i rzetelnie, a książka jest łatwa w odbiorze. Podobało mi się tutaj też to, że po pierwsze mamy dokładne przykłady, a po drugie jest tutaj sporo ilustracji! Naprawdę świetna!
-
mikusiowe Bielicka Patrycja
Magia dotarcia do milionów Czy wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko odpal smartfon, pobierz na niego aplikację i zacznij z niej korzystać, bo - to na pewno - Twoi klienci już tam są! Główną cechą TikTok jest możliwość nagrywania i udostępniania z nim krótkich filmów. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama, ta strona nie ogranicza zasięgu swoich użytkowników, więc opublikuj film i daj się zobaczyć! Masz możliwość dotarcia do naprawdę szerokiej publiczności, ponieważ ponad 2 miliardy ludzi korzysta z TikTok. OK - mówisz - ale jak to zrobić? Jak wykorzystać 60 sekund, które oferuje TikTok, aby stworzyć reklamę, która uzyska 100 000, milion, a może 2 miliony wyświetleń? Jasne, nie bądź krótki. Podsumuj wiadomość. Wcale jednak nie. Filmy muszą być nagrywane w określony sposób preferowany przez odbiorców tych mediów. Ponadto musisz nauczyć się umiejętnie zachęcać ich do zaangażowania. Uczyń algorytm TikTok swoim sojusznikiem, a nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, ale… kręci! W tej specjalnej praktycznej książce, doświadczony marketer i tiktoker w jednej osobie, dowiesz się, co i jak zostać królem TikTok z godnym pozazdroszczenia osiągnięciem.
-
zapiski-ksiazkoholiczki.blogspot.com Julita Sobolewska
Jako rasowy boomer internetowy postanowiłam wzbogacić swoja wiedzę na temat jednego z najbardziej popularnych serwisów, a mianowicie TikToka. W końcu aby po czymś się poruszać, trzeba to poznać. Książka w krótki i prosty sposób przekazuje czytelnikowi, nawet temu najbardziej opornemu wiedzę, jak zdobyć większe grono odbiorców i jak wykreować swój profil. Publikacja nie jest gruba i zawiera wszystkie istotne informacje na jakich zależy osobie, która dopiero rozpoczyna swoja przygodę z TikTokiem, albo chce bardziej rozwinąć swój profil. Autor przedstawia kilka prostych trików aby podbić zasięgi na swoim koncie. Jednym z nich jest klasyczna systematyczność czy organizowanie live zaraz po opublikowaniu nowego filmiku. Istotne jest również pokazywanie twarzy, w książce znajdziecie zagadnienia odnośnie takich tematów jak algorytm, czy jak wyróżnić się na TikToku. Czy ta książka pomoże nam rozwinąć nasze konto? Przekonamy się za jakiś czas.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9338-7, 9788328393387
- Data wydania książki drukowanej:
- 2022-09-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2251-6, 9788383222516
- Data wydania ebooka:
-
2022-09-13
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-832-2053-6, 9788383220536
- Data wydania audiobooka:
-
2022-11-02
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 174990
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.7MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.7MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 166.7MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Inne
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Powód 1. Magia milionowych zasięgów
- Powód 2. Szansa, by wyprzedzić konkurencję
- Powód 3. Gdy inni się tłoczą, Ty możesz zaistnieć na niezajętym rynku
- Powód 4. TikTok to ulepszona wersja YouTube'a
- Powód 5. Marketing lubi szybkość
- Powód 6. Możesz wychować sobie klienta
- Powód 7. TikTok rozwinie również Ciebie!
- Powód 8. Atrakcyjna forma przekazywania treści (pokolenie "Z" uwielbia szybkie formaty)
- Powód 9. Darmowa promocja firmy dzięki wiralowości
- Powód 10. TikTok to świetne miejsce na promocję innych swoich kanałów w social mediach
- Powód 11. TikTok to miejsce dla leniwych
- Mit 1. TikTok jest dla dzieci
- Mit 2. Na TikToku trzeba tańczyć
- Mit 3. Na TikToku trzeba się wygłupiać
- Mit 4. TikTok nie sprzedaje
- Mit 5. Na TikToku trzeba pokazywać twarz
- Kilka rad przed nagraniem pierwszego filmiku na TikToka
- Założenie konta na TikToku i podstawowa konfiguracja
- Dlaczego warto nagrać testowy filmik?
- Cztery głupie błędy początkujących, czyli jak nie zaliczyć falstartu
- Jak znaleźć wiralowy temat?
- Jak nagrać dynamiczne wideo?
- Jak zmontować filmik?
- Jak muzyka w filmiku wpływa na algorytmy?
- Mistrzowski opis, hashtagi i okładka
- Filmik został opublikowany. i co dalej?
- Efekt Green Screen
- Sekrety funkcji Dodaj dźwięk
- Pięć genialnych narzędzi ułatwiających nagrywanie filmików na TikToka
- Funkcje do szybkiej edycji wideo
- Pomysł 1. Co ma Google Trends do TikToka?
- Pomysł 2. Przeglądanie Facebooka i zmiana popularnego posta w filmik na TikToka
- Pomysł 3. Przeglądanie Twittera i nagrywanie filmików na bazie najpopularniejszych w danym dniu hashtagów
- Pomysł 4. Niesamowite aplikacje - wykorzystanie strony z nagrodzonymi aplikacjami
- Pomysł 5. Ukryte funkcje
- Pomysł 6. Streszczanie wiralowych filmów wideo z YouTube'a
- Pomysł 7. Duet z "dużym" tiktokerem (sprawdzaj liczbę komentarzy)
- Pomysł 8. Własna wersja wirala z TikToka
- Pomysł 9. Zadawanie sobie pytania, dlaczego inni mieliby udostępniać Twój filmik
- Pomysł 10. Przedstawianie w jednominutowym nagraniu tipów znalezionych w książkach
- Pomysł 11. Testowanie różnych tematów
- Pomysł 12. Wybór tematu, który dotyczy milionów odbiorców
- Podstawowa zasada dotycząca zdobywania obserwujących na TikToku
- Oszacuj, ile osób może zainteresować dany temat
- Zrób to natychmiast po publikacji, a zobaczysz, jak dzieje się magia
- Metoda, która gwarantuje setki obserwujących
- Efekt odbitego blasku
- Korzystanie z zasobów
- Systematyczność jest nagradzana
- Jak zdobywać obserwujących za pomocą naklejki na samochodzie?
- Działaj jak szachista
- Zrób tę jedną rzecz, a otrzymasz trzy razy więcej komentarzy
- Komentarze a sprzedaż, co ma piernik do wiatraka?
- Magiczne Call to Action (CTA)
- Dlaczego warto czasem popełnić błąd?
- Co robić, żeby z pomocą algorytmów osiągnąć milionowe zasięgi?
- Co wpływa na zasięg filmiku?
- Zaskakujące wnioski po osiągnięciu ponadtrzydziestomilionowych zasięgów
- Dlaczego możesz nagrać nawet 20 filmików w godzinę, i to na różne tematy?
- Co się dzieje w 20 sekund po publikacji filmiku?
- Jak sprawić, by algorytm TikToka dłużej promował filmik?
- Prezenty
- Współpraca z markami
- Tworzenie własnych produktów cyfrowych
- Własna agencja social media
- Tunel sprzedażowy na TikToku
- Pierwszy MILION ZŁOTYCH z TikToka
- Jakie jest Twoje "dlaczego"?
- Tutaj nie chodzi o nagrywanie filmików
- Musisz być jakiś, czyli jaki?
- Jak się wyróżnić na TikToku?
- Live to sposób na poznanie swojego plemienia
- Wirtualny uścisk dłoni
- Marka osobista oparta na budowaniu pozycji eksperta
- Efekt "a, znam cię z TikToka"
- Jak ujawnianie prywatnych szczegółów ze swojego życia pomoże Ci w budowaniu silnej marki osobistej?
- Dlaczego live na TikToku to przyszłość e-commerce?
- Jak przygotować live'a na TikToku? Gotowy schemat live'a sprzedażowego o wartości kilku milionów złotych
- Proste sposoby na zwiększanie liczby odbiorców live'a
- Wykorzystaj czas skarbonkowy
- Jak nagrać filmik, który sprzedaje?
- Co zrobić, żeby odbiorcy błagali Cię o możliwość kupowania u Ciebie?
- Przykłady sprzedaży w pięciu różnych branżach
- Ucz, przyciągnij i sprzedaj
- Nie zapomnij o Google
- TikTok to nieśmiertelne stories
- Czym jest opcja MV?
- Pokazuj, co robisz, w czym wiercisz i co zgniatasz
- Intrygująca maska
- Siła tutoriali
- Oznaczanie miejsca za pomocą hashtagów
- Jak algorytm pomoże Ci wygenerować zasięgi regionalne?
- Ustawienie płatnej reklamy na dane województwo
Wstęp i moja przygoda z TikTokiem, czyli jak zdobyłem milion wyświetleń w kilka dni
Rozdział 1. Dlaczego warto być na TikToku? 11 ważnych powodów
Rozdział 2. Mity na temat TikToka, które blokują Twoje działania
Rozdział 3. Jak zacząć na TikToku?
Rozdział 4. Pierwszy wiralowy filmik na TikToka krok po kroku
Rozdział 5. Ukryte studio filmowe pod kciukiem. Ciekawe i mało znane funkcje ułatwiające edycję filmików
Rozdział 6. Wiralowe filmiki - 12 sprawdzonych pomysłów
Rozdział 7. Jak zdobywać tysiące obserwujących i szybko rosnąć na TikToku?
Rozdział 8. Jak zdobywać tysiące komentarzy pod filmikami?
Rozdział 9. Sekrety algorytmu TikToka
Rozdział 10. Jak zarabiać na TikToku?
Rozdział 11. Jak zbudować silną markę osobistą na TikToku?
Rozdział 12. Jak robić live'y, które pomogą Ci zyskać oddaną społeczność?
Rozdział 13. Jak sprzedawać na TikToku i zmienić obserwatorów w klientów?
Rozdział 14. TikTok bez pokazywania twarzy
Rozdział 15. Jak wypromować lokalny biznes na TikToku?
Zakończenie
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Mirosław Skwarek (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Stoiska24_pl,
Data dodania: 2023-03-29 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-11-06 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii