Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
- Autor:
- Mirosław Skwarek
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 296
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki
Handlowanie na Facebooku? To działa!
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.
O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
Jesteś na to gotów?
Wybrane bestsellery
-
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)95.40 zł
159.00 zł(-40%)
O autorze książki
1 Mirosław SkwarekMirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki (2)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Strona internetowa Bojanowska Monika
Dzisiejszy biznes prowadzony online, opiera się o relacje. Są to relacje specyficzne, ponieważ kontakt pomiędzy sprzedawcą/usługodawcą, a klientem nawiązywany jest poprzez treści. Media społecznościowe i internet w ogóle, zawiera dziś nadmiar treści. Odbiorcy nie są w stanie ich wszystkich przyswoić, dlatego jedynie się po nich prześlizgują. Czasami w któreś z nich klikają, ale tylko po to, aby „zeskanować” je wzrokiem i za chwilę poświęcić swoją uwagę czemuś innemu. Jak więc można skutecznie prowadzić biznes online i docierać do swoich klientów, mając tak ogromną konkurencję w treściach, których nikt nie czyta w całości? Na to pytanie z sukcesem odpowiada książka Mirosława Skwarka pt. „Perswazja w social mediach”, w której autor pokazuje, jak skutecznie przyciągać uwagę odbiorców, jak tworzyć komunikaty, wpływające na takie budowanie relacji, aby czytający zmienił się w naszego klienta. Jeśli biznes to relacje, tym bardziej sprzedaż jest relacją. Chętniej kupujemy produkty i usługi od osób, które znamy i którym w jakimś stopniu zaufaliśmy. Kto umie sprzedawać budując relacje, ten z satysfakcją może prowadzić dziś prosperujący biznes online. Książka Mirka w przystępny i lekki sposób uczy, jak wyróżnić się w mediach społecznościowych, aby zdobywanie klientów i zarabianie było przyjemnością i frajdą. Zachęca także do bycia sobą i tworzenia komunikatów, kierowanych do odbiorców z własnej, niepowtarzalnej perspektywy. Autor bardzo trafnie zauważa, że odbiorcy, poza treściami merytorycznymi, szukają dziś w mediach społecznościowych przede wszystkim rozrywki. A zatem, umiejętnie wykorzystana lekka, a nawet zabawna treść, którą połączymy z interesująco omówionym tematem głównym, zawsze będzie mieć przewagę nad suchym, poważnym komunikatem. Mirosław Skwarek podaje gotowy przepis na takie konstruowanie postów do mediów społecznościowych, aby sprzedawać swoje usługi z lekkością i skutecznością. Uczy, jak wywoływać pożądanie klientów i wzbudzać w nich potrzebę zakupu naszych produktów. Dla każdego, kto oferuje dziś swoje produkty lub usługi w sieci, ta książka to „must have”. Podczas jej czytania dużo się nauczycie, ale także pośmiejecie, ponieważ autor znany jest z poczucia humoru i dystansu do otaczającego nas świata. Szczerze polecam.
-
Insta i FB osobisty i firmowy Bartkowiak Radosław
Współczesny handel oraz sprzedaż w sieci wymusza na nas pewne zasady dzięki którym możemy odnieść sukces w intrenecie. Wszystko wynika z potrzeb nowego pokolenia odbiorców które jest nastawione na krótką i dynamiczną treść. Kiedyś czytało się długie i specjalistyczne artykuły a teraz wystarczy kilkusekundowy filmik. Wszechobecna zasada "mniej a częściej" zdominowała internetowy rynek sprzedaży w social mediach. Poradnik "Persfazja w social mediach" pokazuje metody oraz sposoby aktywnej sprzedaży tam "gdzie inni tylko zdobywają lajki". W książce znajdziemy odpowiedź na pytanie: dlaczego Twoje social media nie sprzedają? - tutaj autor pisuje 8 najczęstszych błędów jakie pojawiają się na profilach danych marek. Na uwagę zasługuje również rozdział: "dlaczego emocje w postach sprzedaja i co dobrego wynika z hejtu". Przykłady wzięte z życia oraz wypunktowane plany działania pozwalają czytelnikowi zrobić porządek na swoich stories i zaplanować nową strategię sprzedaży. Książka rzeczowo opisuje problematykę współczesnych social mediów i bardzo przyda się osobom działającym w tym obszarze.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-8091-2, 9788328380912
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-10-05
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-8693-8, 9788328386938
- Data wydania ebooka:
-
2021-10-05
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 144842
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Social Media
Spis treści książki
- Dlaczego nie cierpię wstępów do książek i Ty pewnie też
- Prawdziwy sekret internetowych milionerów
- Rozdział 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedają 8 najczęstszych błędów
- Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy
- Błąd 2. Boisz się sprzedawać
- Błąd 3. Nie chcę być nachalna
- Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media
- Co robi mózg na śmietniku
- Co Ci daje włamywanie się do mózgu osób scrollujących Instagram
- Błąd 4. Zrobię to, co inni Twoje DNA jest wyjątkowe, wszystko inne to kopia
- To, od czego uciekasz, może być Twoją największą przewagą
- Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego
- Dlaczego wena i talent są przereklamowane
- Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu
- Błąd 7. Niezrozumienie elementu social
- Będziesz sprzedawał, nawet gdy tego nie chcesz
- Jak się buduje taką społeczność
- Błąd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasięg organiczny to darmowa próbka
- Zamiast się obrażać, ciesz się, że możesz płacić
- Gdy Facebook i Google puszczają Ci oczko
- Rozdział 2. Jak sprzedaje się w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Dlaczego intencje są w tym całym zamieszaniu kluczowe
- Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie
- Wyobraź sobie czerwoną lampkę w mózgu potencjalnego klienta
- Uwaga, kieszonkowiec!
- Różne intencje zakupowe Google a social media
- Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze
- Jak wykorzystać dopaminowy głód dla własnych celów
- Jak wykorzystać głód dopaminowy w zwiększaniu sprzedaży
- Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwięcej komentarzy
- Rozdział 4. Najważniejszy element, o który walczą obecnie wszystkie firmy
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
- 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić się w social mediach
- Dlaczego boimy się być inni?
- 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach
- 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu służący do rozpoznawania twarzy
- Eksperyment z selfie, który dużo Cię nauczy
- 4. Siła dynamicznych przejść
- Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagę w social mediach?
- TikTok to tak naprawdę ulepszony YouTube
- 5. Zdjęcia firmowe wyglądające jak zdjęcia z profilu prywatnego
- 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdę font
- 7. Wyróżnij się albo zgiń
- Wyróżnienie się na podstawie mikroniszy
- 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego
- 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach
- Rozdział 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego większość postów nie sprzedaje?
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
- Krok 1. Attention
- Krok 2. Interest
- Krok 3. Desire
- Od przypadkowego nagłówka do hipnotycznego transu pożądania
- Hej, mam puzzla, który Ci wypadł
- Krok 4. Action
- Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży
- Czy takie wezwanie do akcji działa? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoś tekstu ma wpływ na wyniki?
- Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze?
- Brakujący element układanki
- Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy
- AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku
- AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu
- Rozdział 6. Siła marki, czyli jak często dodawać posty, żeby sprzedać więcej produktów i podpisać więcej umów
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na białym tle
- Jak przeszliśmy na dietę socialmediową?
- Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce
- Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz
- Jak często publikować w social mediach i dlaczego tak często
- Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza
- Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu
- Jak zamienić komentarze w transakcje
- Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcę?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- 1. Co łączy pole minowe, katastrofę samolotu i komentarze na Instagramie?
- 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów?
- 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonują
- 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach
- 5. Jak transmisje na żywo wpływają na zaangażowanie społeczności?
- 6. Jak stać się milionerem, wkurzając Polaków?
- 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie?
- Liczba komentarzy a neurony bliźniacze
- Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy
- Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska
- Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanałach social mediów
- Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze
- Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje
- Jak strategia okruszków chleba przyciąga przed ekran smartfona głodną zakupów społeczność
- Kształt naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój głos brzmi nieznajomo
- Misja, która będzie reaktorem jądrowym Twojego przekazu
- Pomóż wystarczającej grupie ludzi, a zrobią z Ciebie milionera
- Zrób tę jedną rzecz, a nigdy nie będziesz klepał biedy
- Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach
- 5 etapów od człowieka cienia do osoby wypełniającej stadiony
- Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym
- Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż
- Jak popisywanie się mocami superbohatera podwoi Twój majątek
- Dlaczego Twoi odbiorcy nie znają się na tym, co kupują
- Ludzie nie ufają sprzedawcom
- Zmień ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówień wzrośnie
- Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję
- Ale ja nie jestem ekspertem!
- Tak się zdobywa uwagę
- Potężny skarb, który marnuje się w Twojej skrzynce e-mailowej
- Perswazje chodzą parami (i nie tylko)
- Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta
- Jak zarabiać pieniądze na treściach i przestać w głupi sposób dorabiać innych
- Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to
- Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie
- Nie używaj słów, których nie usłyszysz w tramwaju
- Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż
- Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie
- Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak
- Jak lody Ekipy rozbiły bank
- Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają
- Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi
- Czarny trick iluzjonistów działający w social mediach i e-commerce
- Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz
- Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu
- Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki
- Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż
- Rozdział 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciągających postów
- 1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje
- 2. Siła historii
- 3. Ciekawość
- 4. Jak tworzyć przyciągające wzrok nagłówki
- 5. Czym jest tajemnicza technika open loops
- Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem
- Dlaczego historie sprzedają i zmieniają poglądy innych
- Zmień przekonania, a otworzysz portfele
- Jak działa matematyka zmiany przekonań
- Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie
- Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie
- Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie
- Szybki kurs układania poczytnych historyjek
- Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku
- Ukryta siła multisensoryczności
- Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie
- Metoda kontrastu
- Ile zapłacisz za operację?
- Wychodzi 1 zł dziennie
- Dwa krytyczne błędy, które popełniają przedsiębiorcy, oferując bonusy
- Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów
- Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna
- Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo
- Jak przygotować mózg klienta do płacenia większych sum
- Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci
- Co łączy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem
- Społeczność ojca z Torunia
- Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały
- Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem
- Język ogólny a konkretny
- Rozdział 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky
- Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysłów
- Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów?
- Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja
- Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie
- Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta
- Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze
- Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu
- Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży
- Czym się kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi się?
- Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli
- Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi
- Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać
- Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysoką sprzedaż, gdy inne startupy wycierają dywany u inwestorów
- Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo?
- Tak nie sprzedaje się trumien
- Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym
- Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa
- Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prądu
- Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikację generującą silny dowód społeczny
- Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż
- Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały
- Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku
- 3 ważne zasady, dzięki którym opinie pisane przez innych będą miały większą moc sprzedażową
- Zasada #1
- Zasada #2
- Zasada #3
- Co minutę rodzi się klient
- Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze
- O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać
- Rozdział 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiębiorców
- Etap 1. Zapoznanie z ofertą
- Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę
- Etap 3. Odebranie przesyłki
- Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera
- Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt
- Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu
- Niedostępność a efekt wirusowy
- Rozdział 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to było to samo?
- Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować
- 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy
- Fakt #1. Przedsiębiorcy boją się pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagę
- Fakt #2. Im dłuższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów
- Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje się bezpieczniej
- Fakt #4. Dzięki zwrotom zyskujesz klienta na lata
- Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią
- Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach
- Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego
- Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej?
Onepress - inne książki
-
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.74 zł
42.90 zł(-40%) -
Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby ...
Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
Jesteśmy zwierzętami, które nie potrafią pozbyć się swoich lęków, wpływających destrukcyjnie na postrzeganie otaczającego nas świata. Niemal każde wydarzenie osądzamy w kategoriach ryzyka. Wyolbrzymiamy niebezpieczeństwa i własną słabość. Ciągle koncentrujemy się na przeciwnościach, które mogą si...
Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie Prawo odwagi. Siła, która na zawsze odmieni Twoje życie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Mirosław Skwarek (2)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2022-01-11 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Szulc Anna,
Data dodania: 2021-10-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii