×
Dodano do koszyka:
Pozycja znajduje się w koszyku, zwiększono ilość tej pozycji:
Zakupiłeś już tę pozycję:
Książkę możesz pobrać z biblioteki w panelu użytkownika
Pozycja znajduje się w koszyku
Przejdź do koszyka

Zawartość koszyka

ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 4
Stron:
296
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Książka (35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-40%)
35,40 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)

Ebook (29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

59,00 zł (-58%)
24,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(29,49 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Handlowanie na Facebooku? To działa!

Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy.

O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.

Jesteś na to gotów?

Wybrane bestsellery

O autorze książki

Mirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.

Onepress - inne książki

Zamknij

Przenieś na półkę

Proszę czekać...
ajax-loader

Zamknij

Wybierz metodę płatności

Zamknij Pobierz aplikację mobilną Ebookpoint