Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
- Autor:
- Dariusz Puzyrkiewicz



- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 9
- Stron:
- 176
- Czas nagrania:
- 5 godz. 52 min.
- Czyta:
- Marcin Fugiel
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
- Audiobook w mp3
Opis książki: Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly'ego, któremu w trakcie przesłuchania wmówiono, że zabił własną matkę. Policja zastała go w domu, gdy siedział otępiały przed zwłokami, bez śladu krwi na sobie ani jakiegokolwiek narzędzia zbrodni. Nie było żadnego powodu, by go oskarżyć o morderstwo, poza tym, że pasował do hipotezy śledczych. Tak poprowadzili śledztwo, że chłopak zaczął sobie "przypominać" sceny zabójstwa. Niewinnego człowieka doprowadzili do przyznania się do zbrodni na własnej matce. Bez przemocy, tortur ani żadnych gróźb! Wystarczyły odpowiednio dobrane słowa...
Zakładam, że nie masz zamiaru nikogo krzywdzić. Jeśli jednak szukasz sposobów na to, by wywierać większy wpływ swoimi słowami - jest pewna szansa, że ta książka Ci w tym pomoże. Niczego Ci nie obiecuję ani nie daję żadnej gwarancji. Wkraczasz bowiem w mroczną sferę osobowości człowieka, w której nie ma sztywnych zasad, są jedynie nieracjonalne pragnienia. Jeśli rozważasz zakup tej książki, zadaj sobie tylko jedno pytanie: czy naprawdę chcesz poznać ciemną stronę copywritingu?
Wybrane bestsellery
-
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.34 zł
39.90 zł(-39%) -
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta ksi...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Dzięki tej książce nauczysz się rozwiązywać ambitne problemy algorytmiczne i projektować własne algorytmy. Materiałem do ćwiczeń są tu przykłady zaczerpnięte z konkursów programistycznych o światowej renomie. Dowiesz się, jak klasyfikować problemy, czym się kierować podczas wybierania struktury d...
Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów Myślenie algorytmiczne. Jak rozwiązywać problemy za pomocą algorytmów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.07 zł
89.00 zł(-37%) -
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.48 zł
99.00 zł(-48%) -
Absolutnie nie! Dzięki tej książce nauczysz się metod pomocnych w opanowaniu dowolnego materiału. Techniki te opracowano na bazie osiągnięć neuronauki i psychologii kognitywnej, aby w maksymalny sposób wykorzystać cechy ludzkiego mózgu i jego naturalne możliwości. Poszczególne metody zostały doda...
Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie Mistrzowski samouk. Jak łatwo i skutecznie doskonalić się w dowolnej dziedzinie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.14 zł
39.90 zł(-37%) -
Cathy Tanimura jest analityczką danych z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Odnosiła również sukcesy, budując zespoły do spraw analizy danych i tworząc potrzebną infrastrukturę. Zajmowała się także zarządzaniem zespołami w kilku czołowych firmach technologicznych. Od wielu lat używa języka SQ...
Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)43.47 zł
69.00 zł(-37%) -
Nawyki mogą niepostrzeżenie ułatwić wszystko, co wymaga systematyczności: zdobycie pięknej sylwetki, zdrowe odżywianie się, nauczenie się nowego języka. Wystarczy tylko świadomie wybrać i wypracować mądre zachowania. Wymaga to włożenia pewnego wysiłku w wykształcenie nowego nawyku. Jest to dość p...
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.90 zł(-70%) -
Naglący termin, niedoczas, permanentne opóźnienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwięksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie, ludzie z ogromną wiedzą i nie mniejszym doświadczeniem, raz po raz znajdują się w sytuacji, w której potrzeba naprawdę wielki...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
62.37 zł
99.00 zł(-37%)
O autorze książki
1 Dariusz Puzyrkiewicz
Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Szkolił pracowników takich firm jak Hme.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera Biblia copywritingu. Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu (3)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Post Scriptum Kowalczyk Anna
Superbia, avaritia, luxuria, invidia, gula, ira, ecedia. Brzmi jak czarna magia? To nic innego jak siedem grzechów głównych! Na tym motywie swoją książkę „Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu” oparł Dariusz Puzyrkiewicz. Przedstawił w niej ciemną stronę ludzkiego charakteru, ukazując jej praktyczne wykorzystywanie w marketingu. I choć jest to pojęcie głównie biznesowe, to ze sprzedażą mamy do czynienia każdego dnia. Prezentujemy swoją osobę w mediach społecznościowych, wystawiamy ubrania na Vinted, polecamy znajomym filmy do obejrzenia. Mimo wszystko przed zapoznaniem się z książką tego autora, podane aspekty kojarzyłam głównie z kreatywnością; doborem słów w sposób melodyjny, rytmiczny, hasłowy. A jednak nie w tym rzecz! Sekret sprzedaży zakorzeniony jest głęboko w ludzkiej naturze, w naszej psychice. Nie jest więc problemem wymuszenie na kliencie chęci kupna. Trudność polega na ukazaniu mu jego ukrytych pragnień, lęków, zmartwień i alternatywnej przyszłości. Produkt ma być dla kupującego kołem ratunkowym i nadzieją. Powodzenie tego procesu zależy głównie od empatii, którą sprzedawca obdaruje klienta. Książka została napisana prostym, czasami prześmiewczym językiem. Mimo wszystko czytając tę pozycję, odczuwałam autorytet twórcy, a przytaczane przez niego metody copywritingu uważałam za rzetelne i dostarczające oczekiwanej wiedzy. Autor odwołał się do popularnych tekstów kultury, dzięki czemu proces nauki był łatwiejszy, gdyż towarzyszyły mu dialogi filmowe czy charakterystyki znanych bohaterów. Pozycja warta uwagi! W szczególności polecam osobom zainteresowanym mocą słowa i przekonywania!
-
Bookrln Owsianik Karolina
miesiącu, a może odliczacie dni do jakiejś książkowej premiery? 🧐 Dawno nie czytałam niczego związanego z branżą, w której pracuję, dlatego kiedy zobaczyłam tytuł "Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu" od Dariusza Puzyrkiewicza - od razu się skusiłam na tę lekturę. Książka jest dość krótka (ma niecałe 200 stron), ale jakże treściwa! To dość ważne, bo zdecydowanie nie jest to tytuł, po który się sięga i odkłada na półkę. Jeśli pracujecie w branży lub planujecie zostać copywriterem - lepiej mieć ją pod ręką i zaglądać do niej podczas poszczególnych zleceń czy pracy nad konkretnym tekstem. Na samym wstępie autor informuje, że nie jest to książka dla każdego. Zwłaszcza dla osób, które nie chcą wykorzystywać ludzkich słabości do sprzedaży oraz nie odpowiada im łączenie biblijnego motywu upadku człowieka z biznesem i sprzedażą. Nie ma co ukrywać, że jest to specyficzne podejście i jeszcze bardziej specyficzna książka. Jednak warto przekonać się o tym na własnej skórze. W tej książce nie znajdziecie poradnika od A do Z jak napisać idealny tekst, który będzie sprzedawał. Dowiecie się natomiast: dlaczego nasza komunikacja nie działa, dlaczego ludzie nie kupują produktów, które opisujemy. Poznacie 7 metod wybierania wpływu na klientów, a także nauczycie się tworzyć okazje sprzedażowe w tekstach. Autor podpowiada też jak pisać skutecznie, a na koniec pokazuje jak wdrożyć własną strategię kuszenia klientów. To oczywiście nie wszystko, ale nie będę zdradzać Wam wszystkiego. Czy książka mi się podobała? Tak, jeśli pracujecie lub chcecie pracować w tej branży, warto sięgnąć po tę pozycję.Czy zgadzam się z nią w 100% i przyjmuję ją bezrefleksyjnie, jako prawdę objawioną? No nie, jest to ciekawa książka, która pokazuje inne spojrzenie na wiele tematów i pozwala wyrobić sobie własne zdanie. Na pewno znalazłam w niej sporo ciekawych pomysłów, ale nie będę sztywno trzymała ram, które opisuje autor. Wszystko dopasuję do moich potrzeb i mojego sumienia.
-
Książka z nadzieją Marta Wróbel
Czy dobierając w swoich słowach i tekstach pisanych odpowiednie słowa da się wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, najbliższych czy czytelników ? Dariusz Puzyrkiewicz w książce Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu przekonuje że, tak. Ta książka to idealna lektura dla tych którzy już piszą i dobrze też mówią, są przekonujący ale czasem jednak popełniają błędy i nie udaje im się osiągnąć zamierzonego efektu. Autor w książce ujawnia sztuczki, pokazuje smaczki i ważne detale aby być jeszcze bardziej przekonującym. „Siła Lucyfera” jest napisana z ogromnym poczuciem humoru, dzięki temu czyta się ją jednym tchem i bardzo szybko. Bardzo fajna książka która sprawi, że poczujesz się dużo lepiej a w dodatku uzyskasz ogromną dawkę wiedzy która pozwoli Ci być jeszcze lepszym sprzedawcą. Puzyrkiewicz Czy dobierając w swoich słowach i tekstach pisanych odpowiednie słowa da się wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, najbliższych czy czytelników ? Dariusz Puzyrkiewicz w książce Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu przekonuje że, tak. Ta książka to idealna lektura dla tych którzy już piszą i dobrze też mówią, są przekonujący ale czasem jednak popełniają błędy i nie udaje im się osiągnąć zamierzonego efektu. Autor w książce ujawnia sztuczki, pokazuje smaczki i ważne detale aby być jeszcze bardziej przekonującym. „Siła Lucyfera” jest napisana z ogromnym poczuciem humoru, dzięki temu czyta się ją jednym tchem i bardzo szybko. Bardzo fajna książka która sprawi, że poczujesz się dużo lepiej a w dodatku uzyskasz ogromną dawkę wiedzy która pozwoli Ci być jeszcze lepszym sprzedawcą. Dużą zaletą książki jest niewielki format i mała grubość, ale za to dużo treści. Bardzo dużo konkretnej wiedzy którą warto wykorzystać w bardzo konkretnym celu do tworzenia dobrych tekstów sprzedażowych i reklamowych. Warto przeczytać tą książkę aby nauczyć się i zrozumieć właściwe podejście sprzedażowe.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6891-0, 9788328368910
- Data wydania książki drukowanej:
- 2021-01-12
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7618-2, 9788328376182
- Data wydania ebooka:
-
2021-01-12
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- ISBN Audiobooka:
- 978-83-283-7263-4, 9788328372634
- Data wydania audiobooka:
-
2021-01-18
Data wydania audiobooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 109430
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.4MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 7.5MB
- Rozmiar pliku mp3:
- 278.4MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » E-biznes
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Social Media
Technologie webowe » Blogi
Spis treści książki
- Bo ma wybór 17
- Bo ma czas 30
- Bo chce wszystkiego na raz 42
- Bo nie widzi wartości 57
- Bo to nie dla niego 61
- Bo nie piszesz prawdy o produkcie 64
- Bo jest mu za dobrze 69
- Bo Ci nie ufa (i ma rację) 79
- Bo nie czuje wobec Ciebie żadnego zobowiązania 89
- Bo myśli racjonalnie 94
- Bo widzi lepszą konkurencję 100
- Bo ucieka przed prawdą 105
- Pycha 120
- Chciwość 124
- Pożądanie 127
- Zazdrość 130
- Łakomstwo 134
- Gniew 137
- Lenistwo 141
Wstęp (lepiej to przeczytaj) 5
1. Dlaczego klient nie chce kupować? 11
2. SALIGIA 109
3. Grzeszna oferta 145
4. Usprawiedliwienie 149
5. Siła okazji 157
6. Diabelnie proste teksty 161
7. Strategia kuszenia 167
8. To nie koniec 173
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz (9)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(7)
(1)
(0)
(0)
(0)
(1)
Data dodania: 2021-09-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Aneta,
Data dodania: 2021-04-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marek Ścibior,
Data dodania: 2021-02-10 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Jarosław Kasprzak ,
Data dodania: 2021-01-28 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-01-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Magdalena Bajtlik,
Data dodania: 2021-01-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Elizabeth Maziakowska,
Data dodania: 2021-01-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-04-24 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-09-14 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii