Biblia copywritingu
- Autor:
- Dariusz Puzyrkiewicz
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 5.8/6 Opinie: 28
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Biblia copywritingu
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!
Wybrane bestsellery
-
Każdemu można wmówić wszystko. Nie, ta książka tego nie uczy. Pokazuje jednak pewne schematy reagowania na różne słowa. Być może zastanawiasz się, jak silny wpływ można wywrzeć na człowieka samymi słowami. Skrajnym przykładem jest znana historia osiemnastoletniego Petera Reilly’ego, któremu...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
11.90 zł
39.90 zł(-70%) -
Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
24.34 zł
39.90 zł(-39%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.90 zł
79.00 zł(-70%) -
W sieci zabezpieczeń, które stworzyliśmy dla ochrony naszych danych, najsłabszym elementem jest zawsze czynnik ludzki. Hackerzy, zarówno etyczni, jak i nie, korzystają z wachlarza sztuczek opierających na „hackowaniu osobistym” i pozwalających przekonać innych do ujawnienia haseł, prz...
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)36.58 zł
59.00 zł(-38%) -
Ta książka jest swoistym przewodnikiem po meandrach natury człowieka. Zawiera zestaw kodów służących do rozszyfrowywania ludzkich zachowań w pełnej gamie ich odcieni — tych zwyczajnych, nietypowych, a nawet destrukcyjnych. Poszczególne rozdziały odnoszą się do konkretnych aspektów lub praw ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
47.74 zł
77.00 zł(-38%) -
We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogran...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.74 zł
59.90 zł(-37%) -
Wykorzystaj swoje zainteresowania i dołącz do biznesu generującego dochód. Postaw prostą stronę WWW i dzięki marketingowi afiliacyjnemu otrzymuj prowizję za promowanie produktów setek firm w świecie online. SEO, social media, czy e-mail marketing? Wykorzystaj różne drogi dotarcia do klienta, by o...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.17 zł
59.00 zł(-37%) -
Zdarzyło Ci się kiedyś zabłądzić? Zagubić się w labiryncie uliczek, przemierzać kilka razy tę samą trasę, bezskutecznie próbować dojść do celu? Tracić przy tym nie tylko czas, ale i nerwy, a czasem także pieniądze? Taka sytuacja może się przydarzyć nie tylko w nieznanym mieście, ale również w biz...
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.03 zł
42.90 zł(-37%) -
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
30.38 zł
49.00 zł(-38%)
O autorze książki
1 Dariusz Puzyrkiewicz
Dariusz Puzyrkiewicz - copywriter. Od 2006 r. pisze teksty sprzedażowe i uczy ich sprawnego tworzenia. Autor pierwszego polskiego bloga o copywritingu https://dynanet.pl/copywriting/. Szkolił pracowników takich firm jak Hme.pl, Netia, Mercedes Benz i wielu mniejszych, które postanowiły poprawić swoją komunikację z klientami. Zgrabnie łączy kompetencje sprzedawcy, przedsiębiorcy, trenera biznesowego, copywritera i… informatyka, by pomagać trafniej dobierać słowa i docierać do klientów z dużą siłą wyrazu. Autor bestsellera Biblia copywritingu. Twórca kursów internetowych, które pomagają wywierać większy wpływ swoimi słowami.
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Biblia copywritingu (6)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
www.instagram.com/katherine_the_bookworm/
Czy można nauczyć się pisania dobrych tekstów z poradników? I tak, i nie. Po pierwsze zależy to od poradnika, a po drugie – od pracy, jaką wykonamy, by wypróbować w praktyce zawarte w nim porady. Biblia Wybór poradnika, który będzie naszym przewodnikiem po sztuce pisania, nie jest prosty, gdyż jest ich wiele. Wiele jest też blogów na ten temat, więc gdy stajemy w obliczu podjęcia decyzji, z czego korzystać, możemy mieć „poradnikowy” zawrót głowy. Dlatego, by nie tracić czasu na poszukiwania, tylko od razu wziąć się do pracy, chcielibyśmy polecić Wam jedną z książek o pisaniu (nie jedyną, a do tematu będziemy wracać). „Biblia copywritingu. Słowo daję, zyski rosną” Darka Puzyrkiewicza to jedna z tych pozycji, którą się nazywa „musisz mieć”, a my nazwiemy „musisz przeczytać”. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że inspiruje, a naszym zdaniem jest to kluczowa kwestia we wszelkich tego typu książkach. To jest tak, że jednej strony książki czerpiesz co najmniej drugie tyle inspiracji. Po drugie dlatego, że jest świetnie napisana. Bo chyba zgodzicie się, że nie ma nic gorszego, jak poradnik o pisaniu, który został fatalnie napisany. Tak fatalnie, że po kilku stronach umieramy z nudów i pytamy sami siebie: „ale o co chodzi?”. „Biblia…” Puzyrkiewicza taka nie jest. A jaka jest jego „Biblia…”? Już sam podtytuł ”Słowo daję, zyski rosną” jest świetnym, metaforycznym sloganem reklamowym. Bo ta książka jest dla tych, którzy nie tylko chcą dobrze pisać do szuflady, ale na pisaniu zarabiać, np. jako copywriter. A tu już trzeba być naprawdę dobrym, by mieć zlecenia od firm, które chcą sprzedać swój produkt lub usługę i copywriter ma im w tym pomoc, celnie trafiając słowami do klientów. Tak celnie, by przynieść zyski. Ale nie tylko o „pisarzy reklam” chodzi, tę książkę powinni przeczytać także blogerzy, którzy, co jak co, ale prowadząc blogi, reklamują przecież siebie i swój blog. I też chcą na tym zarabiać. My tę książkę przeczytaliśmy i wciąż wypróbowujemy zawarte w niej porady. Bo co ciekawe, to jest książka, do której się wraca, by odkryć coś nowego. I niech Was nie przeraża słowo w tytule „Biblia…”, które kojarzy się z grubą i poważną księgą. „Biblia copywritingu” Puzyrkiewicza ma tylko 190 stron, nieco mniejszego formatu niż A5 (zeszytowego). To też jest jej zaletą, gdyż można książkę nosić w torebce bądź teczce (a jak ktoś ma większą kieszeń, to nawet w kieszeni 🙂 i korzystać z niej w dowolnej chwili. A jednak nawet sama „Biblia…” nie wystarczy, byś dobrze pisał. Jak wspomnieliśmy na początku, trzeba jeszcze pisać, dużo pisać, wciąż próbować, poprawiać, szukać, inspirować się i znowu pisać… Bo sztuka dobrego pisania bierze się z praktyki, oczywiście wspartej dobrą radą. A takich u Puzyrkiewicza na pewno znajdziesz wiele.
-
Dziennik Łódzki N; 2017-08-21
Dobry copywriter zawsze jest -często pilnie! - potrzebny - zapewnia Dariusz Puzyrkiewicz, autor - wydanego przez Onepress - poradnika "Biblia copywritingu". Tu znajdujemy przeliczalne na zysk informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Dowiadujemy się, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia oczekiwanych działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie czytelnika, że copywriting wymaga zastosowania pewnych zasad: wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki - zapewnia Dariusz Puzyrkiewicz.
-
Księgozbiór słów Krzysztof Nyrek
Copywriting to gra mentalna. Zaczyna się w Twoim umyśle, a potem przenosi się do umysłu potencjalnego klienta. Od zawsze miałem przekonanie, że copywriting to zajęcie jedynie dla super kreatywnych osób. Musisz mieć tysiące myśli na sekundę i miliony pomysłów, żeby odnieść sukces w tej branży. Darek Puzyrkiewicz pokazuje, że nie ma nic bardziej mylnego niż takie przekonanie. Książka jest instrukcją krok po kroku jak napisać dobra ofertę. Od czego zacząć, skąd wziąć pomysł na przyciągający uwagę nagłówek, jak trafić z przekazem do klienta i w końcu jak oszlifować twoją ofertę, żeby błyszczała jak diament pośród miliona ofert zalewających internet każdego dnia. Darek przeprowadzi Cię za rękę po jego procedurze pisania skutecznych ofert. Co ciekawe z książki przebijają się dwa bardzo ważne komunikaty: „Copywriting to gra mentalna” i największym wrogiem skutecznych ofert są ograniczenia, które sam sobie nakładasz, zanim jeszcze zaczniesz pisać ofertę. Autor przekonuje również, że przesiadywanie godzinami nad pustą kartką papieru nie spowoduje, że nagle napiszesz ofertę. Zamiast tego proponuje szukać inspiracji w otaczającym nas świecie. Wskazuje konkretne źródła inspiracji i na przykładach pokazuje jak je wykorzystać we własnej ofercie. Na koniec muszę się do czegoś przyznać. Pisząc recenzję tej książki napotkałem bardzo istotny problem. Darek Puzyrkiewicz nie leje wody. Zwykle w recenzjach które pisze mogę przytoczyć kilka fragmentów książki, bez zdradzania konkretów w niej zawartych. Dzięki temu Ty możesz poczuć czy przekaz zawarty w książce jest dla Ciebie. Z tą książką jest inaczej. Każda strona wysadzona jest konkretami. Z tego powodu nie sposób opowiedzieć o ogólnym przekazie, jaki autor prezentuje. To jednak dobra informacja, jeżeli szukasz treściwego podręcznika do copywritingu. Podsumowując śmiało polecam tą pozycję dla każdego kto pisze oferty, albo chciałby zacząć pisać takie oferty. Pozycję tą należy traktować jak skrypt do „produkcji” genialnych ofert i wykorzystywać śmiało wielokrotnie, a jak sam autor zapewnia zyski wzrosną.
-
annamiotk.pl Anna Miotk; 2017-05-23
Biblia copywritingu zaintrygowała mnie od początku. Zawsze czułam, że mam z tym kłopot. Że dobrze się czuję w konwencji tekstu informacyjnego, ale gdy mam stworzyć tekst sprzedażowy, to po prostu nie potrafię.Nie do końca wiem, jak zachęcić kogoś do kupna a do tego zrobić to tak, aby miało to, mówiąc słowami mojego Taty, "ręce i nogi". I równocześnie zachowywało poziom. Niewielka książeczka Darka Puzyrkiewicza, specjalisty tekstów sprzedażowych, może tutaj pomóc. Biblia copywritingu zachęca do samodzielności w tym zakresie, prezentuje swoje techniki i popiera je licznymi przykładami z praktyki zawodowej. Przykładami zarówno złymi, jak i dobrymi. Autor pokazuje mechanizmy perswazji najczęściej stosowane w komunikacji reklamowej. Uczy, jak wywołać konkretne emocje i nakłonić odbiorców do podjęcia pożądanego przez nas działania. Przypomina, że najważniejsze w pisaniu dobrych tekstów są tak naprawdę trzy rzeczy: wiara w produkt, wiara w siebie oraz chęć porozumienia się z klientem. Zanotowałam sobie kilka rzeczy, z którymi najbardziej się utożsamiam: - Przede wszystkim dużo czytaj – to powtarza się również we wszelkiego rodzaju książkach o pisaniu powieści. Jeśli chcesz pisać, musisz dużo czytać. Autor czyta 1-2 książki tygodniowo, u mnie jest podobnie; - Stosuj “metodę trzech kapeluszy” – najpierw napisz tekst, potem patrz na niego pod kątem przydatności dla biznesu, a potem dopiero redaguj; - Pisz do konkretnej osoby – poszukaj wśród znajomych osoby, która jest przedstawicielem grupy docelowej produktu, o którym opowiadasz, i napisz tekst, tak jakbyś pisał do niej; - Inspiruj się nagłówkami w tabloidach – jeśli chcesz stworzyć ulotkę marketingową czy reklamę, nagłówki tabloidowe oferują sprawdzone sposoby przyciągnięcia uwagi. To zaledwie niewielka część tego, co zawiera Biblia copywriter. Jej siłą są uporządkowane zasady rozpracowywania potrzeb klienta z jednej strony, mocnych stron produktu z drugiej, a następnie zasady konstruowania przekonującej narracji o tym produkcie. Książeczka przyda się zatem praktykom, którzy tworzą teksty marketingowe wszelkiego typu: od reklam po ulotki czy broszury produktowe.
-
Trade Marketer
Dobry tekst sprzedaje. W ?Biblii copywritingu" znajdziesz bezcenne informacje o tym jak takie teksty pisać. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych - odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Słowo daję, zyski rosną!
-
Blog Freshmail Gajoch Renata
Zacznę od tego, iż “Biblia Copywritingu” Darka Puzyrkiewicza to pozycja, o której nie mogę powiedzieć, że jest tak wciągająca, iż czyta się ją na raz. Jednak nie zrozum mnie źle, w tym przypadku nie jest to wada - wręcz przeciwnie - to ogromna zaleta tej książki. Porównam to do jedzenia tortu. Zjedzenie całego na raz jest nie do przetrawienia, jednak czym innym jest smakowanie go kawałek po kawałku - to sprawia ogromną przyjemność. Z Biblią Copywritingu miałam podobnie. Praktyczna wiedza - bez lania wody W tej książce znajdziesz wiele praktycznych rad oraz wymagających zadań do odrobienia. Metody i narzędzia, jakie Darek Puzyrkiewicz podaje, są absolutnym “must have”, gdy dążysz do poprawy jakości tworzonych tekstów. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z pisaniem, czy jesteś już zaawansowanym copywriterem. Najbardziej do gustu przypadła mi metoda tzw. trzech kapeluszy. Polega ona na trzech podejściach do tekstu. Pierwsze kapelusz oznacza wyrzucenie z siebie wszystkich możliwych myśli na dany tematprzez okres 30 minut. Drugi kapelusz jaki należy założyć to kapelusz analityka biznesowego - czyli zwrócenie uwagi na to co będzie miało wartość z poprzedniego podejścia. Trzeci kapelusz to Pan redaktor - czyli czas na stworzenie ciekawego tekstu z notatek, które powstały wcześniej. Metoda ta ogromnie ułatwia proces twórczy, pozwala zaoszczędzić czas i na nowo rozbudza kreatywność. Marlboro Man był kobietą? Kolejna zaleta książki to przykłady, które obrazują czytelnikowi, jak ważna jest umiejętność docierania z odpowiednim przekazem do odpowiednich ludzi/grupy docelowej. Case z “Biblii Copywritingu”, który najbardziej zapadł mi w pamięć to case papierosów Marlboro. To idealny przykład na to, jak słowa i odpowiednio przygotowana kreacja mogą prowadzić do całkiem nowych skojarzeń z produktem. Przechodząc do meritum. Czy wiesz, że na początku swojej drogi marketingowej, grupą docelową papierosów Marlboro były kobiety. Tak - to były damskie papierosy. Mi też było w to ciężko uwierzyć, aż musiałam się skonsultować z “Wujkiem Google”. Oto, co ukazało się moim oczom. Jednak koncern Philip Morris, po różnych zawirowaniach rynkowych, postanowił zmienić strategię promocji i stworzyć słynnego po dziś dzień - Marlboro Man. Czyż papierosy Marlboro nie kojarzą się nam właśnie z Dzikim Zachodem i kowbojem na koniu, który w przerwie, puszcza sobie dymka? To tylko jeden z przykładów, jak obraz i słowa plasują się w naszej głowie. To z kolei świetnie uświadamia, jak trudne zadanie stoi przed marketingowcami i copywriterami - to oni muszą umiejętnie dotrzeć do podświadomości odbiorców, by osiągnąć tak spektakularny efekt. Zachowaj umiar Kto nie ma tendencji do rozpisywania się, niech pierwszy rzuci kamień (skoro to recenzja “Biblii Copywritingu”, to nawiązania muszą być :) ) Darek Puzyrkiewicz pokazuje, jak skrócić tekst, tak by zawierał naprawdę niezbędne informacje. Przykład “Odpowiedz na tego e-maila, klikając link pod tym tekstem, a otrzymasz dostęp do materiału wideo”. A przecież wystarczy krótkie zdanie: “Chcesz zobaczyć wideo? Kliknij link” Microsoft zbadał średni czas, przez który internauci są w stanie skupić swoją uwagę na odbieranej treści. To jedynie 8 sekund! Po przeczytaniu tej książki zrozumiałam, że sztuką jest takie pisanie, że po redakcji tekstu możesz powiedzieć sobie: “nic dodać, nic ująć”. Umiejętności copywriterskie a email marketing Umiejętność pisania dobrych tekstów reklamowych doskonale sprawdza się w email marketingu. Dlaczego? Zadaj sobie proste pytanie: czy tytuł maila to nie jest właśnie krótki tekst reklamowy? Należy zmieścić się w kilku słowach, by zachęcić subskrybenta do otwarcia wiadomości i zapoznania się z nią. Dlatego też jeśli zajmujesz się marketingiem warto zaglądnąć po garść inspiracji do książki Darka Puzyrkiewicza. Dzięki niej będziesz wystrzegał się słów, nazwanych przez autora “seryjnymi zabójcami reklamy”. W zamian za to dowiesz się, jak stworzyć emocjonalny przekaz, który trafia w sedno potrzeb odbiorcy. Podsumowanie: recenzja Biblii Copywritingu Będąc content designerem, praca ze słowem jest moją codziennością, więc przyznaję, że książka jest dla dużą dawką inspiracji. Mam nadzieję, że gdy czarna dziura wchłonie moją kreatywność, zaglądnę do “Biblii Copywritingu” i na nowo odnajdę tkwiące we mnie pokłady twórczości :) Jednak po czasie dochodzę do wniosku, że książka ta jest dla wszystkich, którzy chcą lepiej wypromować swoje produkty. Od marketingowców, przez osoby prowadzące małą firmę, po handlowców, którzy - nie inaczej jak słowem - przyciągają klientów. Zatem jeśli chcesz skuteczniej docierać do swoich potencjalnych klientów, to ta pozycja powinna spełnić Twoje oczekiwania.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2700-9, 9788328327009
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-03-17
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3590-5, 9788328335905
- Data wydania ebooka:
-
2017-03-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 52610
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 2.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 6.1MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Marketing
Biznes IT » Social Media
Technologie webowe » Blogi
Technologie webowe » Copywriting
Spis treści książki
- WSTĘP Pawła Tkaczyka
- WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
- CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
- 1. Czy każdy może być copywriterem?
- 1.1. Pozbądź się ograniczeń
- 1.2. Musisz uwierzyć
- 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
- 2. Klient. Poznaj Tomka
- Pragnienia
- Problemy i przeszkody
- Potrzeby
- 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
- 2.2. Trzy wymiary motywacji
- Wątpliwości i obiekcje
- 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
- 2.4. Uwierzyć
- 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
- 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
- 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
- 3.3. Metakorzyść
- 1. Czy każdy może być copywriterem?
- CZĘŚĆ II Księga słów
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
- 1.1. PEN
- 1.2. Obietnica więź z klientem
- 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
- 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
- 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
- 1.6. Bariery i obiekcje
- 1.7. Dopasuj się do przekonań
- 1.8. Wiarygodność sześć elementów
- 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
- 1.10. To musi się udać
- 1.11. Konfrontacja ze status quo
- 1.12. Nowe zamiast starego
- 1.13. Koszty utraconych korzyści
- 1.14. Przenieś go na inny poziom
- 1.15. Tylko TY
- 1.16. CTA trzy obietnice
- 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
- 2.1. Bullet points
- 2.2. Interaktywna struktura tekstu
- 2.3. Szablon tekstu
- 2.4. Długość ma znaczenie
- 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
- Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
- Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
- Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
- Poziom K3. Dziękuję, już mam
- Poziom K4. Co dalej?
- Poziom K5. Co nowego?
- 2.6. Zamknij sprzedaż
- 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
- 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
- 3.2. 7D/HD
- 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
- 1. Odchudzanie
- 2. Sterydy dla zdań
- 3. Zmysłowe obrazy
- Podsumowanie
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
- CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?
Onepress - inne książki
-
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps pozwalają na przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały opóźnienia w dostarczaniu produktów, ich niską jakość i powiększanie się...
DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji. Wydanie II
Gene Kim, Jez Humble, Patrick Debois, John Willis, Nicole Forsgren, PhD
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuj...
Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic Vademecum allegrowicza. Sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.54 zł
39.90 zł(-36%) -
Książka Sklep online w 30 dni to taka instrukcja dla osób, które chcą samodzielnie założyć sklep internetowy. Autorka prowadzi czytelnika krok po kroku przez wszystkie etapy tego procesu, od planowania i weryfikowania pomysłu na biznes, przez wybór asortymentu i platformy, aż po zdobywanie pierws...
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. W...
Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych Kompetentny Scrum Master. Przewodnik po rozwoju Scrum Masterów i Agile Coachów dla HR, zarządzających oraz samych zainteresowanych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Psycholog, mówca, trener i mentor, którego szeroki świat internetu poznał ― i którym się zachwycił ― dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek Walkiewicz opowiedział słuchaczom TEDxWSB we Wrocławiu, w czym tkwi pełna moc naszych możliwości. Zarejestrowane dwudziestominutowe wystą...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współprac...
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i r...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
W tej książce zaprezentowano 75 KPI, które są uznawane za najbardziej istotne. Znajdziesz tu ich definicje wraz ze zwięzłym opisem, techniki obliczania, wreszcie ― co najważniejsze ― sposoby korzystania z tych narzędzi. Dzięki praktycznym przykładom niepostrzeżenie zaczniesz rozumieć ...
KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera KPI, czyli kluczowe wskaźniki efektywności. 75 mierników ważnych dla każdego menedżera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.77 zł
79.00 zł(-37%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz (28)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(24)
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
Przemek,
Data dodania: 2021-04-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-08-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-08-01 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-09-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Adam_S,
Data dodania: 2019-06-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Robert,
Data dodania: 2019-04-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Aleksander,
Data dodania: 2019-04-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-03-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Michał Sosna,
Data dodania: 2018-08-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Michał Kowalczyk, Analityk
Data dodania: 2018-02-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-11-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Krzysztof Rynkiewicz,
Data dodania: 2017-08-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Marcin, scenarzysta
Data dodania: 2017-06-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Marek Jankowski, autor bloga i podcastu Mała Wielka Firma
Data dodania: 2017-04-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz Paczkowski, Właściciel Interbiz
Data dodania: 2017-03-20 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Lucyna Wiewiórska, Doradca biznesowy branży beauty, kosmetolog, przedsiębiorca
Data dodania: 2017-03-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Bartek Krawczyk,
Data dodania: 2017-03-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Wojciech Bizub, Copywriter
Data dodania: 2017-03-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
podcaster, sprzedawca
Data dodania: 2017-12-05 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2022-04-24 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-05-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-03-14 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Tomasz,
Data dodania: 2020-03-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-11-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-10-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-11-05 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-07-07 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii