Biblia copywritingu
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Stron:
- 192
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Biblia copywritingu
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!
Wybrane bestsellery
Onepress - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Biblia copywritingu Dariusz Puzyrkiewicz (28)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(24)
(3)
(0)
(0)
(1)
(0)
Opinia: Przemek,
Opinia dodana: 2021-04-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2020-08-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2020-08-01 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2019-09-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Adam_S,
Opinia dodana: 2019-06-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Robert,
Opinia dodana: 2019-04-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Aleksander,
Opinia dodana: 2019-04-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2019-03-27 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał Sosna,
Opinia dodana: 2018-08-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Michał Kowalczyk, Analityk
Opinia dodana: 2018-02-18 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2017-11-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Krzysztof Rynkiewicz,
Opinia dodana: 2017-08-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Marcin, scenarzysta
Opinia dodana: 2017-06-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2017-05-09 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Marek Jankowski, autor bloga i podcastu Mała Wielka Firma
Opinia dodana: 2017-04-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Tomasz Paczkowski, Właściciel Interbiz
Opinia dodana: 2017-03-20 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Bartek Krawczyk,
Opinia dodana: 2017-03-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Wojciech Bizub, Copywriter
Opinia dodana: 2017-03-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Lucyna Wiewiórska, Doradca biznesowy branży beauty, kosmetolog, przedsiębiorca
Opinia dodana: 2017-03-17 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2017-12-05 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2022-04-24 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2021-05-21 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2021-03-14 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Tomasz,
Opinia dodana: 2020-03-26 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2019-11-05 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2020-10-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2019-11-05 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2020-07-07 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii
ukryj opinie