Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie.Paweł Tkaczyk,
autor książki Zakamarki marki
To absolutnie obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto rusza w start-upową podróż. Kompendium początkującego przedsiębiorcy, obok którego nie powinieneś przejść obojętnie. Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie.Przemysław Pająk,
redaktor naczelny Spider’s Web
Od zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes!
- Dowiedz się, jak realizować swoje pomysły biznesowe
- Naucz się zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa
- Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą
- Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami
Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!
Pierwszy krok już wykonałeś - udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.
Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!
- Pomysł na skuteczny e-biznes
- Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków
- Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej
- Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy
- Dobór pracowników i zarządzanie kadrami
- PR, komunikacja i marketing
- Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków
Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć?
Kamila Mikołajczyk jest prezesem agencji Brand Gravity oraz ekspertem w dziedzinie projektowania komunikacji i corporate identity. Na co dzień doradza firmom w planowaniu działań wizerunkowych, budowaniu świadomości marki oraz działaniach PR. Z wielkim zaangażowaniem współprowadzi i rozwija również projekt Porta Kal. Z zamiłowania personal shopperka i szkoleniowiec dress code’u w biznesie.
Dariusz Nawojczyk jest dyrektorem marketingu & PR w polskiej chmurze obliczeniowej Oktawave. Od ośmiu lat buduje strategie biznesowe oraz komunikacyjne dla branży usług IT w Polsce. Specjalista w zakresie teorii komunikacji i zarządzania marketingowego. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów. Autor i project manager w kilkunastu polskich start-upach.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
Helion - inne książki
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas:
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk (32)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(16)
(2)
(2)
(1)
(3)
(8)
Opinia: Łukasz Derbot,
Opinia dodana: 2019-05-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Marek Wępol, Menedżer
Opinia dodana: 2018-01-15 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Patrycja Furiata, Właścicielka bloga
Opinia dodana: 2018-01-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Paweł Wilk, Początkujący startuowiec
Opinia dodana: 2018-01-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Mariusz Walczewski, Przedsiębiorca
Opinia dodana: 2018-01-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Krystyna Papalopulos, Księgowa z własnym biurem
Opinia dodana: 2018-01-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Mariola Winiarska, PR specialist
Opinia dodana: 2015-07-06 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Filip, e-commerce
Opinia dodana: 2014-03-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Marek, Specjalista ds. Marketingu
Opinia dodana: 2014-01-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: alex34_1, przedsiębiorca
Opinia dodana: 2014-01-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Emilia Krzycz, przedsiębiorca
Opinia dodana: 2013-12-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: lilka,
Opinia dodana: 2013-12-16 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: tomek pacholczyk , PR manager
Opinia dodana: 2013-10-24 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Jakub Kubecki, Konsultant
Opinia dodana: 2013-10-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: marta kaleta,
Opinia dodana: 2013-09-17 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Marta Gołaś, Specjalistka ds. marketingu
Opinia dodana: 2013-09-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Witek,
Opinia dodana: 2014-03-16 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: iza,
Opinia dodana: 2013-10-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Krzysztof Kornacki, Web Developer
Opinia dodana: 2014-05-14 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2013-12-24 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Marcin Zwierzchowski, Programista
Opinia dodana: 2013-10-18 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Kamil,
Opinia dodana: 2016-01-02 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Jan Jankowiak, Manager
Opinia dodana: 2015-10-28 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: adel gocki, programista
Opinia dodana: 2014-01-16 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Maciej K., campaign manager
Opinia dodana: 2014-05-25 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Kamil,
Opinia dodana: 2014-01-11 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: anonimowa
Opinia dodana: 2013-11-14 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Paweł Krawczyk, właściciel firmy
Opinia dodana: 2013-11-06 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Jakub,
Opinia dodana: 2013-11-04 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: mirek,
Opinia dodana: 2013-10-28 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Opinia: Albert Strzelczyk, Freelancer
Opinia dodana: 2013-10-14 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Opinia: Piotr Kolawa, Freelancer
Opinia dodana: 2013-10-02 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii
ukryj opinie