Opis książki: Postaw na użyteczność
Wybrane bestsellery
-
Discover how to leverage the Uno Platform to write single-codebase, cross-platform mobile, desktop, and web applications using C# and XAML
Creating Cross-Platform C# Applications with Uno Platform Creating Cross-Platform C# Applications with Uno Platform
-
Branża IT kusi licznymi ofertami pracy, atrakcyjnymi zarobkami i ciekawymi ścieżkami rozwoju nie tylko zawodowych programistów, lecz również osoby bez wykształcenia informatycznego czy doświadczenia w tej dziedzinie. Te ostatnie zwykle zaczynają karierę od roli testera aplikacji. Jednym z podstaw...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I w...
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)65.40 zł
109.00 zł(-40%) -
Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy ...
Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów Wielka księga małych projektów w Pythonie. 81 łatwych praktycznych programów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
There are no easy decisions in software architecture. Instead, there are many hard parts--difficult problems or issues with no best practices--that force you to choose among various compromises. With this book, you'll learn how to think critically about the trade-offs involved with distributed ar...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
W książce „Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku” opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w pra...
Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
What will you learn from this book?You know you don't want to reinvent the wheel, so you look to Design Patterns: the lessons learned by those who've faced the same software design problems. With Design Patterns, you get to take advantage of the best practices and experience of others so you can ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
237.15 zł
279.00 zł(-15%) -
Wyczerpujący opis zbioru narzędzi DDD i ich stosowania do projektowania różnych systemów, a także w przystępny sposób pokazano aspekty praktycznego wykorzystania nowych technik, takich jak wzorce CQRS czy magazynowanie zdarzeń. Są one stosowane z upodobaniem przez wielu praktyków DDD(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
49.50 zł
99.00 zł(-50%) -
Jeśli nie chcesz wymyślać koła na nowo i nie masz zamiaru podejmować beznadziejnego trudu zrobienia tego lepiej niż tysiące osób przed Tobą, wzorce projektowe są właśnie dla Ciebie! Stosuj je w codziennej pracy, korzystając z praktycznej ściągi, zawierającej najpotrzebniejsze informacje o najbard...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
8.50 zł
17.00 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Anna Magiera
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0780-9, 9788301207809
- Data wydania ebooka:
-
2019-09-24
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 98738
- Rozmiar pliku ePub:
- 9.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 23.8MB
- Kategorie:
Programowanie » Wzorce projektowe
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- przedmowa
- podziękowania
- o książce
- 1. Wprowadzenie
- 1.1 Czym jest użyteczność i dlaczego ma znaczenie?
- 1.1.1 Użyteczność ma znaczenie dla każdego
- 1.1.2 Użyteczność, UX i projektowanie
- 1.1.3 Przepis na sukces
- 1.1.4 Użyteczność a intuicyjność
- 1.1 Czym jest użyteczność i dlaczego ma znaczenie?
- 1.2 Lista sześciu komponentów wpływających na dobry odbiór aplikacji
- 1.2.1 Kontekst użycia podstawą projektowania aplikacji
- 1.2.2 Wejście obejmuje wszystkie sposoby, w jakie dane i informacje dostają się do aplikacji
- 1.2.3 Wyjście obejmuje to, co jest wyświetlane na ekranie, i to, co nie jest widoczne
- 1.2.4 Responsywność: sposób postrzegania danych wyjściowych
- 1.2.5 Łączność jest zmienna i nie zawsze gwarantowana
- 1.2.6 Zasoby są ograniczone i należy nimi zarządzać
- 1.3 Jak wykorzystać listę sześciu komponentów, żeby wpłynąć na tworzenie lepszych aplikacji
- 1.3.1 Przykład 1: klient poczty
- 1.3.2 Przykład 2: aplikacja informacyjna
- 1.3.3 Przykład 3: gra Obrona wieży (Tower defense) gra strategiczna
- 1.4 Dlaczego w aplikacji trzeba uwzględnić listę sześciu komponentów?
- 1.4.1 Doświadczenia są ważnym czynnikiem różnicującym
- 1.4.2 Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom użytkowników
- 1.4.3 Planowanie drogą do sukcesu
- Część I. Kontekst
- 2. Kto używa aplikacji?
- 2.1 To nie ty jesteś użytkownikiem swojej aplikacji
- 2.1.1 Co odróżnia cię od użytkowników
- 2.1.2 Nie jesteś przeciętnym użytkownikiem
- 2.1.3 Bądź świadom tego, co wpływa na twoje myślenie
- 2.1 To nie ty jesteś użytkownikiem swojej aplikacji
- 2.2 Dla kogo jest aplikacja?
- 2.2.1 Dla kogo aplikacja będzie stanowiła wartość?
- 2.2.2 Zrozumienie docelowej grupy odbiorców
- 2.2.3 Czy wystarczająca liczba użytkowników będzie zainteresowana aplikacją?
- 2.2.4 Dopasowywanie do oczekiwań określonych grup
- 2.2.5 Persona
- 2.2.6 Wykorzystanie aplikacji w przedsiębiorstwie
- 2. Kto używa aplikacji?
- 2.3 Każdy jest inny
- 2.3.1 Weź pod uwagę różne możliwości
- 2.3.2 Weź pod uwagę różne oczekiwania
- 2.3.3 Weź pod uwagę różne cele
- 2.4 Co robią użytkownicy?
- 2.4.1 Jak użytkownicy korzystają z aplikacji?
- 2.4.2 Jakie inne działania podejmują użytkownicy?
- 3. Gdzie i kiedy aplikacja jest używana?
- 3.1 Gdzie aplikacja jest używana?
- 3.1.1 Wykorzystanie aplikacji w geograficznej skali makro
- 3.1.2 Wykorzystanie aplikacji w geograficznej skali mikro
- 3.1 Gdzie aplikacja jest używana?
- 3.2 Regionalizacja
- 3.2.1 Weź pod uwagę wsparcie dla różnych języków
- 3.2.2 Wpływ kultury i lokalizacji na aplikację
- 3.3 Kiedy aplikacja jest używana?
- 3.3.1 Weź pod uwagę porę dnia
- 3.3.2 Weź pod uwagę dzień tygodnia
- 3.3.3 Weź pod uwagę porę roku
- 3.3.4 Jak długo aplikacja jest używana?
- 3.4 Jakie działania są podejmowane w trakcie korzystania z aplikacji?
- 3.4.1 Czy osoba korzystająca z aplikacji jest w ruchu, czy też nie?
- 3.4.2 Czy użytkownik jest skupiony, czy jego uwaga jest rozproszona?
- 3.4.3 Czy aplikacja jest jedynym narzędziem wykorzystywanym przez użytkownika?
- 3.4.4 Czy użytkownik jest w pozycji stojącej, siedzącej czy leżącej?
- 4. Na jakim urządzeniu aplikacja jest używana?
- 4.1 Napisz raz, uruchom wszędzie?
- 4.2 Wspieranie różnych systemów operacyjnych
- 4.2.1 Ograniczenia wynikające z systemu operacyjnego
- 4.2.2 Interfejs użytkownika (UI) a system operacyjny
- 4.2.3 Różne wersje systemu operacyjnego
- 4.2.4 System operacyjny wykorzystywany w firmie
- 4.3 Zachowanie tożsamości i różnicowanie marki
- 4.3.1 Marka vs tożsamość wizualna
- 4.3.2 Wyodrębnienie własnej marki od marki systemu operacyjnego
- 4.3.3 Przestrzeganie konwencji systemu operacyjnego przy jednoczesnym zachowaniu tożsamości marki
- 4.4 Wspieranie różnych możliwości urządzenia
- 4.4.1 Obsługiwanie urządzeń o różnych wymiarach
- 4.4.2 Zróżnicowanie w możliwościach podzespołów
- 4.4.3 Zróżnicowanie oprogramowania
- Część II. Wejście
- 5. Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją
- 5.1 Wspieranie różnych narzędzi do obsługi ekranów dotykowych
- 5.1.1 Obsługa aplikacji palcem
- 5.1.2 Obsługa aplikacji rysikiem
- 5.1.3 Obsługa aplikacji za pomocą myszy i klawiatury
- 5.1 Wspieranie różnych narzędzi do obsługi ekranów dotykowych
- 5.2 Obsługa aplikacji przez dotyk
- 5.2.1 Wspieranie gestów
- 5.2.2 Wspieranie gestów wielodotykowych
- 5. Jak wygląda interakcja użytkownika z aplikacją
- 5.3 Kiedy obsługa dotykowa staje się skomplikowana
- 5.3.1 Reakcja systemu na dotyk nie zawsze odpowiada oczekiwaniom użytkowników
- 5.3.2 Obsługa pierwotnych zdarzeń wejściowych wymaga szczególnej uwagi
- 6. Dane wprowadzone przez użytkownika
- 6.1 Cele użytkowników aplikacji
- 6.1.1 Minimalizowanie ilości wprowadzanych danych
- 6.1.2 Optymalizacja przy użyciu wartości domyślnych i podpowiedzi
- 6.1.3 Optymalizacja przy użyciu alternatywnych wejść
- 6.1 Cele użytkowników aplikacji
- 6.2 Jak prosić o dane w formularzach
- 6.2.1 Optymalizacja układu formularza
- 6.2.2 Ułatwianie wprowadzania tekstu
- 6.2.3 Wprowadzenie haseł
- 6.2.4 Ułatwianie korzystania z zamkniętej listy opcji
- 6.2.5 Pola wymagane i walidacja
- 7. Dane z innych źródeł
- 7.1 Dane z zasobów sieciowych
- 7.1.1 Postępowanie z danymi, których zażądała aplikacja
- 7.1.2 Postępowanie w sytuacji użycia notyfikacji push
- 7.1 Dane z zasobów sieciowych
- 7.2 Dane z urządzenia
- 7.2.1 Dane z systemu operacyjnego
- 7.2.2 Dane z systemu plików
- 7.2.3 Dane pochodzące z innych aplikacji
- 7.3 Dane z czujników
- 7.3.1 Transparentność i uprawnienia
- 7.3.2 Uwzględnianie zmienności danych
- 7.4 Odgadywanie danych wejściowych metodami heurystycznymi
- 7.4.1 Poprawa działania aplikacji na podstawie historii użycia pojedynczej osoby
- 7.4.2 Poprawa działania aplikacji na podstawie historii użycia wszystkich użytkowników
- Część III. Wyjście
- 8. Wyświetlanie komponentów w aplikacji
- 8.1 Podstawy projektowania komponentów wizualnych
- 8.1.1 Stawianie użytkownika i jego celów na pierwszym planie
- 8.1.2 Spełnianie oczekiwań użytkowników
- 8.1.3 Uwzględnianie rodzaju urządzenia, na którym aplikacja jest używana
- 8.1.4 Przestrzeganie norm i konwencji
- 8.1 Podstawy projektowania komponentów wizualnych
- 8.2 Układ kontrolek na ekranie
- 8.2.1 Tworzenie znaczenia i zależności przez wyrównania i hierarchię
- 8.2.2 Tworzenie znaczenia i zależności przez spójność
- 8.2.3 Tworzenie znaczenia i zależności przez bliskość
- 8. Wyświetlanie komponentów w aplikacji
- 8.3 Nawigowanie po aplikacji
- 8.3.1 Popularne wzorce nawigacji
- 8.3.2 Trzy komponenty nawigacji wymagające szczególnej uwagi
- 8.4 Unikanie dyskryminacji
- 8.4.1 Tworzenie interfejsu dla wszystkich
- 8.4.2 Jednolity przekaz dla wszystkich użytkowników
- 8.5 Czynniki wpływające na wyświetlanie obrazów
- 8.5.1 Jeden rozmiar nie dla wszystkich
- 8.5.2 Fizyczny rozmiar to nie wszystko: weź również pod uwagę proporcje i formatowanie
- 8.5.3 Tworzenie grafik zastępczych
- 8.6 Stosowanie ikon
- 8.7 Zewnętrzne dane, jakość łącza przypadki brzegowe
- 8.7.1 Zawartość, która ładuje się powoli lub nie ładuje się wcale
- 8.7.2 Gdy zewnętrzne dane są niedostępne
- 8.7.3 Unikanie stanów pustych bez wyjaśnienia
- 9. Wyjście niewizualne
- 9.1 Rozszerzenie komunikacji przez dźwięk i wibracje
- 9.1.1 Komunikaty dźwiękowe
- 9.1.2 Nie tylko wibracje
- 9.1 Rozszerzenie komunikacji przez dźwięk i wibracje
- 9.2 Kanały komunikacji dla innych aplikacji i urządzeń
- 9.3 Komunikacja z backendu
- 9.3.1 Umożliwienie komunikacji wielokanałowej
- 9.3.2 Wysyłanie powiadomień push
- 9.3.3 Używanie symboli (badge) z powiadomieniami push
- 9.4 Komunikacja z użytkownikiem spoza aplikacji
- 9.4.1 Korzystanie z wiadomości
- 9.4.2 Korzystanie z wiadomości SMS-owych
- 9.4.3 Korzystanie z zewnętrznych serwisów (komunikacyjnych) przesyłania wiadomości
- Część IV. Responsywność
- 10. Zrozumienie postrzegania czasu
- 10.1 Jak ludzie postrzegają czas w świecie urządzeń mobilnych
- 10.1.1 Kontekst a responsywność
- 10.1.2 Postrzeganie to odczucia, opinie i porównania
- 10.1.3 Bądź responsywny, stosując powiadomienia
- 10.1.4 Poznaj oczekiwania, ale najszybsza reakcja nie zawsze jest pożądana
- 10.1 Jak ludzie postrzegają czas w świecie urządzeń mobilnych
- 10.2 Wpływanie na responsywność w kontekście postrzegania czasu
- 10.2.1 Odpowiedz na pytanie, co aplikacja robi w danym momencie
- 10.2.2 Pokaż postęp w momencie trwającej akcji
- 10.2.3 Animacje mogą zamaskować opóźnienia systemu
- 10.2.4 Gotowy do użycia nie oznacza wolny od zadań
- 10. Zrozumienie postrzegania czasu
- 10.3 Postrzeganie związane z biegiem czasu
- 11. Szybkie uruchamianie aplikacji
- 11.1 Uruchamianie aplikacji minimalną ilością działań
- 11.1.1 Minimalizacja liczby kroków potrzebnych do uruchomienia aplikacji
- 11.1.2 Wyświetlanie ekranu powitalnego podczas uruchamiania aplikacji
- 11.1 Uruchamianie aplikacji minimalną ilością działań
- 11.2 Wstępne ładowanie przyspieszy działanie aplikacji
- 11.2.1 Dystrybucja aplikacji wraz z treścią
- 11.2.2 Wstępne ładowanie danych przed kolejnym użyciem aplikacji
- 11.3 Preformatowanie danych pobieranych przez aplikację
- 11.4 Buforowanie oszczędza czas i pieniądze
- 11.4.1 Używanie pamięci podręcznej i przestrzeni dyskowej
- 11.4.2 Sprawdzanie, czy istnieje nowa wersja zbuforowanych danych
- 11.4.3 Kiedy należy unieważniać i usuwać buforowane elementy
- 12. Szybkie działanie aplikacji
- 12.1 Używanie wczesnego ładowania, żeby użytkownicy nie czekali
- 12.1.1 Wczesne ładowanie danych uzupełnia ładowanie wstępne
- 12.1.2 Uważaj, aby nie ładować danych zbyt wcześnie
- 12.1.3 Jakie dane ładować wcześnie?
- 12.1 Używanie wczesnego ładowania, żeby użytkownicy nie czekali
- 12.2 Operacje równoległe zajmują mniej czasu
- 12.2.1 Operacje synchroniczne i asynchroniczne
- 12.2.2 Jak projektować równoległe zadania?
- 12.3 Poprawa szybkości i kontroli przez łączenie zapytań
- 12.3.1 Kontrola serwera, z którym łączy się aplikacja
- 12.3.2 Szybsze odpowiedzi dzięki połączonym żądaniom
- 12.3.3 Upraszczanie aplikacji klienta przez łączenie zapytań
- 12.3.4 Łączenie żądań dostępu do danych lokalnych
- Część V. Dostęp do sieci
- 13. Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia
- 13.1 Połączenia nie są takie same
- 13.1.1 Zabezpieczenie połączenia
- 13.1.2 Szybkość połączenia może się różnić
- 13.1.3 Koszt połączenia może być zmienny
- 13.1 Połączenia nie są takie same
- 13.2 Niestabilność łącza to codzienność
- 13.2.1 Połączenia mogą być niedostępne
- 13.2.2 Połączenia mogą zostać utracone
- 13.2.3 Połączenia mogą się zmieniać
- 13. Sposoby na zróżnicowaną jakość połączenia
- 13.3 Obsługa niestabilnego łącza
- 13.3.1 Buforowanie
- 13.3.2 Kompresja
- 13.3.3 Odsunięcie operacji w czasie
- 13.3.4 Operacje wsadowe
- 13.3.5 Automatyczne ponawianie operacji
- 13.4 Równowaga między użytecznością a słabym połączeniem
- 13.4.1 Priorytetyzowanie akcji przy słabym łączu
- 13.4.2 Dostosowanie zużycia danych do warunków połączenia
- 13.5 Danie użytkownikowi kontroli przy słabym łączu
- Część VI. Zasoby
- 14. Zarządzanie zużyciem energii i zasobami
- 14.1 Gdy się skończą, to ich nie będzie
- 14.2 Czy naprawdę ich potrzebujesz?
- 14.2.1 Ładowanie opóźnione może zminimalizować straty
- 14.2.2 Oszczędzanie zasobów dzięki źródłom alternatywnym
- 14.3 Jak często zamierzasz z nich korzystać?
- 14.3.1 Zarządzanie zasobami, które są używane tylko raz
- 14.3.2 Zarządzanie zasobami, które są wykorzystywane wielokrotnie
- 14. Zarządzanie zużyciem energii i zasobami
- 14.4 Czy nadal ich potrzebujesz?
- 14.4.1 Wyłączanie zasobów po zakończeniu
- 14.4.2 Reagowanie na zmieniające się okoliczności
- załącznik A Odpowiedzi do ćwiczeń
- załącznik B Zastosuj w praktyce
- załącznik C Bibliografia
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł(-35%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)70.85 zł
109.00 zł(-35%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
54.60 zł
84.00 zł(-35%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przys...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Teoria gier jest dziedziną matematyki zajmującą się decyzjami interaktywnymi. Z jednej strony tworzy modele reprezentujące sytuacje, w których kilka podmiotów, zwanych graczami, dokonuje wyborów, zaś zbiór wszystkich tych indywidualnych zachowań determinuje pewien wynik, mający z kolei wpływ na k...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Postaw na użyteczność Matt Lacey (1)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Data dodania: 2020-08-02 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem