Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Eric Freeman, Elisabeth Robson
- Autorzy:
- Eric Freeman, Elisabeth Robson
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 6
- Stron:
- 640
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
Nie warto wyważać otwartych drzwi ani ponownie wynajdywać koła. Sprytniej jest skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań, które ktoś już opracował i wdrożył. Dlatego właśnie mądrzy programiści lubią wzorce projektowe: to jest ich sekretny sposób, aby nie tracić sił na nudne drobiazgi, tylko zająć się trudniejszymi, ważniejszymi i ciekawszymi zadaniami. Nic dziwnego, że powstało naprawdę bardzo dużo wzorców projektowych. Przegląd ich wszystkich byłby niemożliwy. Które z nich więc są najpotrzebniejsze w programowaniu obiektowym i kiedy dokładnie z nich skorzystać?
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie poznasz najprzydatniejsze i najciekawsze wzorce projektowe stosowane w programowaniu zorientowanym obiektowo. Tak złożone tematy, jak klasy, interfejsy, kolekcje czy łączenie wzorców, staną się jasne i zrozumiałe. Tego wszystkiego będziesz się uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, pisząc aplikacje - i wybuchając głośnym śmiechem!
W książce między innymi:
- solidne podstawy korzystania z wzorców projektowych
- dlaczego wzorce projektowe są idealne do programowania zorientowanego obiektowo
- hermetyzacja, adaptacja, zarządzanie kolekcjami, kontrola dostępu i wiele innych wzorców
- praktyczne wdrażanie wzorców projektowych
- mnóstwo radości z tworzenia pięknego kodu obiektowego
Witaj w Obiektowie - i ciesz się każdą nową klasą!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce opanujesz kluczowe koncepcje myślenia systemowego i nauczysz się stosować je w praktyce. Poznasz podejście nieliniowe, które pozwala lepiej rozumieć złożoność współczesnych systemów IT i skutecznie nimi zarządzać. Nauczysz się identyfikować wzorce, przewidywać konsekwencje decyzji technologicznych, a także budować skalowalne, elastyczne architektury. Praktyczne przykłady i klarowne wyjaśnienia pomogą Ci zastosować zdobytą wiedzę w codziennej pracy, niezależnie od tego, czy tworzysz małe aplikacje, czy projektujesz wielkoskalowe systemy. To niezbędny przewodnik dla każdego, kto chce myśleć jak inżynier systemowy!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta zwięzła publikacja przyda się profesjonalistom, którzy lubią drobne ulepszenia prowadzące do dużych korzyści. Zrozumiale wyjaśniono w niej, na czym polega proces tworzenia czystego i niezawodnego kodu. W rozsądnej dawce podano zagadnienia teoretyczne, takie jak sprzężenie, kohezja, zdyskontowane przepływy pieniężne i opcjonalność. Porządkowanie kodu jest tu przedstawione jako element codziennej pracy programisty, prowadzący do poprawy struktury całego projektu. W książce znalazło się mnóstwo praktycznych przykładów, dzięki którym można wypróbować wybrane techniki, najlepiej sprawdzające się w danym przypadku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, jak tworzyć niezawodne, skalowalne i odporne rozwiązania, a także jak projektować systemy następnej generacji przeznaczone dla środowiska chmury. Poznasz efektywne strategie dla produktu i nauczysz się je w pełni implementować w swojej organizacji. Zrozumiesz też, w jaki sposób architekt rozwiązań wpisuje się w środowisko elastycznie działającej firmy. W tym wydaniu pojawiły się również nowe rozdziały, poświęcone takim technologiom jak internet rzeczy, obliczenia kwantowe, inżynieria danych i uczenie maszynowe. Znajdziesz tu uaktualnione informacje dotyczące architektury natywnej chmury i magazynu danych łańcucha bloków. W efekcie lektury nauczysz się tworzyć projekty efektywnych rozwiązań, spełniających zdefiniowane wymagania biznesowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość szybszej reakcji na zmiany i skuteczniejsze wdrażanie nowych funkcjonalności. Zanim jednak organizacja da się skusić tymi obietnicami, powinna gruntownie przeanalizować swoją sytuację i decyzję o ewentualnej migracji systemu oprzeć na racjonalnych przesłankach. Konieczne jest również opracowanie planu takiego przejścia, zwłaszcza jeśli nie można sobie pozwolić na dłuższe przestoje w działalności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W książce „Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku” opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce. Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Description In todays rapidly evolving technology landscape, organizations rely on solutions architects to design robust, scalable, and secure systems that align technology with business goals. As a solutions architect in modern IT, one needs technical expertise, business insight, and leadership. Mastering this role is more crucial than ever, as cl-
- ePub + Mobi pkt
(85,49 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Description Data engineering and AWS form the backbone of modern enterprise data architecture, enabling organizations to harness the exponential growth of data for competitive advantage. As businesses generate petabytes of information daily, the ability to build scalable, secure, and cost-effective data platforms has become critical for survival in-
- ePub + Mobi pkt
(89,91 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Description In the software development domain, test automation has emerged as the cornerstone of delivering reliable applications. This comprehensive guide provides a systematic roadmap for designing and implementing test automation frameworks that transcend tool-specific limitations, ensuring they adapt and endure. You will learn to apply core so-
- ePub + Mobi pkt
(89,91 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Description Google Cloud Platform is a broad suite of deep infrastructure components and frameworks that an application developer or team can easily lose themselves in, without a clear path towards their goal: successful delivery of a product to their users. It is a powerful suite of cloud computing services, and understanding how to build scalable-
- ePub + Mobi pkt
(89,91 zł najniższa cena z 30 dni)
89.91 zł
99.90 zł (-10%) -
O autorach książki
Eric Freeman - jest informatykiem o imponującym doświadczeniu zawodowym: pracował między innymi dla The Walt Disney Company, O’Reilly Media, NASA i w kilku startupach. Jeśli tylko używasz komputera osobistego, na pewno korzystasz z dzieł jego intelektu. Freeman od 15 lat pisze o wielu dziedzinach informatyki: zarówno o podstawach tworzenia witryn internetowych, jak i o wysokopoziomowym projektowaniu oprogramowania. Obecnie Freeman jest prezesem spółki WickedlySmart. Wraz ze swoimi ukochanymi kobietami: żoną i córką mieszka w Austin.
Elisabeth Robson jest projektantką oprogramowania, pisarką i instruktorką. Pasjonuje się technologią od czasu studiów na Uniwersytecie Yale, gdzie obroniła pracę magisterską i zaprojektowała współbieżny, wizualny język programowania wraz z odpowiednim oprogramowaniem.
Od samego początku Elisabeth interesowała się internetem, pracowała w zespole tworzącym nagradzaną witrynę The Ada Project, jedną z pierwszych witryn dla kobiet zajmujących się informatyką, która pomagała im w szukaniu możliwości rozwoju kariery i informacji o mentorach.
Aktualnie jest współzałożycielką WickedlySmart, internetowego projektu edukacyjnego poświęconego technologiom związanym z WWW, gdzie koncentruje się na pisaniu książek, artykułów, tworzeniu filmów wideo itp. Wcześniej pracowała w O’Reilly Media jako dyrektor do spraw projektów specjalnych, tworząc warsztaty i kursy internetowe poświęcone wielu zagadnieniom technicznym, i tam odkryła pasję, którą jest tworzenie materiałów edukacyjnych pomagających zrozumieć technologię. Przed pracą dla O’Reilly Elisabeth rozsiewała magiczny pył w firmie The Wald Disney Company, gdzie kierowała badaniami i pracami nad mediami cyfrowymi.
Kiedy Elisabeth nie siedzi przed komputerem, chodzi na wycieczki, jeździ na rowerze lub pływa kajakiem w pięknych okolicach, zawsze mając pod ręką swoją kamerę; ewentualnie gotuje wegetariańskie posiłki.
Możesz do niej napisać na adres beth@wickedlysmart.com lub odwiedzić jej blog na stronie https://elisabethrobson.com.
Eric Freeman, Elisabeth Robson - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
What will you learn from this book?You know you don't want to reinvent the wheel, so you look to Design Patterns: the lessons learned by those who've faced the same software design problems. With Design Patterns, you get to take advantage of the best practices and experience of others so you can spend your time on something more challenging. Someth-
- ePub + Mobi pkt
(228,65 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł (-15%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa... a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis!- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
JavaScript to supermoc programowania internetu! Zapomnij o suchych, nudnych i statycznych stronach — JavaScript umożliwia interakcję z użytkownikami, pobieranie danych z sieci, rysowanie grafiki i robienie wielu innych świetnych i funkcjonalnych rzeczy! A to dopiero początek: JavaScript jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, a jego zastosowanie wykracza daleko poza internet!- Druk
(69,50 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
What will you learn from this book?The new edition of this brain-friendly guide takes you through a comprehensive journey into modern JavaScript, covering everything from core language fundamentals to today's cutting-edge features. You'll dive into the nuances of JavaScript types and the unparalleled flexibility of its functions. You'll also learn-
- ePub + Mobi pkt
(194,65 zł najniższa cena z 30 dni)
203.15 zł
239.00 zł (-15%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej...- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
What will you learn from this book?It’s no secret the world around you is becoming more connected, more configurable, more programmable, more computational. You can remain a passive participant, or you can learn to code. With Head First Learn to Code you’ll learn how to think computationally and how to write code to make your computer, mobile devic-
- ePub + Mobi pkt
(143,65 zł najniższa cena z 30 dni)
143.65 zł
169.00 zł (-15%) -
-
Promocja Promocja 2za1
Jeżeli chcesz poznać możliwości JavaScriptu oraz w pełni wykorzystać jego potencjał, trafiłeś na doskonałą książkę. Należy ona do cenionej serii „Rusz głową” i opisuje wszystkie aspekty programowania w tym języku. Sięgnij po nią i poznaj język JavaScript od podstaw. Każda kolejna strona to spora dawka wiedzy podanej w przystępny sposób. Pomoże Ci poznać składnię języka, jego podstawowe elementy i konstrukcje. W momencie, kiedy opanujesz podstawy, przejdziesz do bardziej zaawansowanych tematów — programowania obiektowego, manipulowania drzewem DOM, obsługi zdarzeń oraz korzystania z funkcji anonimowych i domknięć. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich osób chcących biegle władać językiem JavaScript!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Kolejna książka z serii „Rusz głową!” to najlepszy sposób na opanowanie nowości HTML5. Niezwykle atrakcyjna forma graficzna oraz nowoczesna metodologia nauki sprawiają, że już za kilkanaście dni będziesz specjalistą w zakresie HTML5. Dowiedz się, jak wykorzystać usługi geolokalizacyjne, jak rysować na płótnie (canvas) oraz składować dane na komputerze użytkownika. Sprawdź również, co możesz zyskać dzięki WebSockets oraz jak wycisnąć siódme poty z języka JavaScript. Nauka HTML5 jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Spróbuj sam!- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Tired of reading HTML books that only make sense after you're an expert? Then it's about time you picked up Head First HTML and really learned HTML. You want to learn HTML so you can finally create those web pages you've always wanted, so you can communicate more effectively with friends, family, fans, and fanatic customers. You also want to do it-
- ePub + Mobi pkt
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest zwięzłym wprowadzeniem do głównych zagadnień i aspektów uczenia przez wzmacnianie i algorytmów DQL. Docenią ją zarówno naukowcy, jak i praktycy poszukujący skutecznych algorytmów, przydatnych w pracy z finansami. Znajdziesz tu wiele interesujących przykładów w języku Python, zaprezentowanych w formie najciekawszych algorytmów gotowych do samodzielnego modyfikowania i testowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ten praktyczny przewodnik docenią głównie inżynierowie, menedżerzy, menedżerzy produktu i liderzy. Jego treść wykracza poza aspekty programistyczne, prezentując zalety całościowego myślenia o infrastrukturze, a więc szerszego planowania i uwzględniania kwestii administracji systemami. Dzięki książce poznasz odpowiedzi na kluczowe pytania: kiedy powołać projekt wytwarzania platformy, jak zorganizować zespół zajmujący się platformą, co odróżnia planowanie platformy od innych, pozornie podobnych inicjatyw. Znajdziesz tu też przydatne wskazówki, z których możesz skorzystać na każdym etapie wdrażania i stosowania podejścia opartego na inżynierii platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Ta niewielka, przystępnie napisana książka jest drugim wydaniem kompleksowego przewodnika dla programistów Pythona, którzy chcą budować aplikacje bazujące na dużych modelach językowych. Zaprezentowano w niej główne cechy i zasady działania modeli GPT-4 i GPT-3.5 z uwzględnieniem najnowszych osiągnięć w rozwoju technologii sztucznej inteligencji. Znalazły się tu także instrukcje, jak krok po kroku tworzyć aplikacje z zastosowaniem biblioteki OpenAI dla Pythona, włączając w to generowanie treści, odpowiadanie na pytania i inteligentnych asystentów. Dodatkowe ułatwienie stanowią przejrzyste przykłady i dołączone do wydania pliki z kodami. Dzięki tej książce z łatwością wykorzystasz moc dużych modeli językowych w swoich aplikacjach!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce dogłębnie poznasz zagrożenia specyficzne dla aplikacji opartych na dużych modelach językowych, przeanalizujesz ich charakterystyczne cechy i dowiesz się, jak wyglądają luki w zabezpieczeniach. W ten sposób zdobędziesz praktyczną wiedzę, która podczas tworzenia oprogramowania korzystającego z LLM okazuje się bezcenna. Zapoznasz się również z licznymi wskazówkami i strategiami, które pomogą w zabezpieczaniu aplikacji opartych na sztucznej inteligencji. Niezależnie od tego, czy tworzysz zupełnie nową aplikację, czy zajmujesz się dodawaniem funkcjonalności LLM, znajdziesz tu szeroką gamę przydatnych zagadnień, takich jak architektura dużych modeli językowych, granice zaufania, technika RAG, wstrzykiwanie promptów i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(39,50 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dobrze zrozumiesz działanie Gita. Wiedza jest w niej przekazywana w prosty i konsekwentny sposób, a zastosowane techniki wizualne, opowiadane historie i liczne praktyczne ćwiczenia pozwolą Ci na skuteczną naukę krok po kroku. Stopniowo będziesz się zapoznawać z kluczowymi informacjami i dogłębnie zrozumiesz znaczenie poszczególnych terminów i koncepcji. Książkę docenią zwłaszcza osoby używające Gita w projektach prywatnych lub zawodowych, na przykład studenci i uczestnicy kursów programowania, młodsi programiści, specjaliści przetwarzania danych i pisarze techniczni.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W trzecim wydaniu tej wyróżnionej nagrodą książki jej autorzy Jeff Gothelf i Josh Seiden pomagają skupić się w projektowaniu na wrażeniach związanych z użytkowaniem produktu, a nie materiałach, które mają być dostarczone. Poznasz metody integrujące projektowanie wrażeń użytkownika, odkrywanie produktu, metody zwinne i zarządzanie produktami. Nauczysz się kierować projektowaniem w krótkich, powtarzalnych cyklach, pozwalających ocenić, jakie działania są najlepsze dla firmy i użytkownika. Lean UX dla zespołów Agile pokazuje, jak dokonać tej zmiany na lepsze.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce znajdziesz przejrzystą, praktyczną i kompletną ścieżkę, która doprowadzi Twoją firmę do analitycznej doskonałości! Dzięki lekturze zdobędziesz wiedzę potrzebną do skutecznego wykorzystywania informacji w realizacji celów biznesowych. Jeśli dostrzegasz ograniczenia tradycyjnych metod interpretacji danych, docenisz opisaną tu dynamiczną i realistyczną strategię zwiększania możliwości analitycznych. Dowiesz się, jak wprowadzić inteligentną automatyzację i nowoczesną sztuczną inteligencję, co umożliwi podejmowanie lepszych decyzji w Twoim zespole.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Lektura tej książki pozwoli Ci przyswoić kluczowe koncepcje i opanować dobre praktyki, które warto stosować podczas tworzenia kodu. Poznasz zarówno klasyczne wzorce projektowe, jak i te opracowane specjalnie z myślą o systemach wbudowanych. Znajdziesz tu rozdziały poświęcone nowoczesnym technologiom, takim jak systemy współpracujące z internetem rzeczy i czujniki sieciowe, a także omówienie zagadnień związanych z silnikami. Dokładnie zbadasz tematykę debugowania, strategii zarządzania danymi ― i wiele więcej! Dowiesz się, jak budować architekturę urządzenia z uwzględnieniem procesora, a nie systemu operacyjnego. Zapoznasz się również z technikami rozwiązywania problemów sprzętowych, modyfikowania projektów i definiowania wymagań produkcyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
57.84 zł
89.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej praktycznej książce przekonasz się, że w Excelu możesz przeprowadzić dogłębną analizę danych i wyciągnąć z nich cenną wiedzę. Wystarczy, że skorzystasz z najnowszych funkcji i narzędzi Excela. W poradniku pokazano, jak za pomocą Power Query budować przepływy pracy porządkujące dane i jak projektować w skoroszycie relacyjne modele danych przy użyciu Power Pivot. Ponadto odkryjesz nowe możliwości przeprowadzania analiz, w tym dynamiczne funkcje tablicowe i pozyskiwanie wartościowych informacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Dowiesz się również, jak za sprawą integracji z Pythonem zautomatyzować analizę danych i budować raporty.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
43.55 zł
67.00 zł (-35%) -
Promocja Promocja 2za1
Nawet jeśli nie darzysz królowej nauk płomiennym uczuciem, dzięki temu kompleksowemu opracowaniu z łatwością poradzisz sobie z jej lepszym poznaniem. Nie znajdziesz tu skomplikowanych teorii naukowych, tylko przystępnie podane koncepcje matematyczne niezbędne do rozwoju w dziedzinie sztucznej inteligencji, w szczególności do praktycznego stosowania najnowocześniejszych modeli. Poznasz takie zagadnienia jak regresja, sieci neuronowe, sieci konwolucyjne, optymalizacja, prawdopodobieństwo, procesy Markowa, równania różniczkowe i wiele innych w ekskluzywnym kontekście sztucznej inteligencji. Książkę docenią pasjonaci nowych technologii, twórcy aplikacji, inżynierowie i analitycy danych, a także matematycy i naukowcy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł (-35%)
Ebooka "Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- Head First Design Patterns: Building Extensible and Maintainable Object-Oriented Software, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca, Grzegorz Kowalczyk, Paweł Koronkiewicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2904-1, 9788383229041
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-12-29
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2905-8, 9788383229058
- Data wydania ebooka :
-
2021-12-29
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna
z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie.
Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x225
- Numer z katalogu:
- 195009
- Rozmiar pliku Pdf:
- 39.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Inne - Programowanie
Programowanie » Wzorce projektowe
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Dostępność produktu
Produkt nie został jeszcze oceniony pod kątem ułatwień dostępu lub nie podano żadnych informacji o ułatwieniach dostępu lub są one niewystarczające. Prawdopodobnie Wydawca/Dostawca jeszcze nie umożliwił dokonania walidacji produktu lub nie przekazał odpowiednich informacji na temat jego dostępności.
Spis treści książki
- Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (xxvi)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxvii)
- Wiemy także, co sobie myśli Twój mózg (xxvii)
- Wyobrażamy sobie, że Czytelnik tej książki jest uczniem (xxviii)
- Metapoznanie: myślenie o myśleniu (xxix)
- Oto co zrobiliśmy (xxx)
- Oto co możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa (xxxi)
- Kilka ostatnich spraw, o których musisz wiedzieć (xxxii)
- Zespół recenzentów technicznych (xxxiv)
- Podziękowania (xxxv)
- Wszystko rozpoczęło się od prostej aplikacji o nazwie KaczySim (2)
- Ale teraz nasze kaczki muszą LATAĆ (3)
- Ale coś poszło strasznie nie tak... (4)
- Józek rozmyśla o dziedziczeniu... (5)
- A może by tak interfejs? (6)
- Co byś zrobił na miejscu Józka? (7)
- Jedyny pewny element procesu wytwarzania oprogramowania (8)
- Zerowanie problemu... (9)
- Oddzielanie tego, co się zmienia, od tego, co pozostaje niezmienione (10)
- Projektowanie zachowań Kaczki (11)
- Implementacja zachowań klasy Kaczka (13)
- Integracja zachowań klasy Kaczka (15)
- Testowanie kodu klasy Kaczka (18)
- Dynamiczne ustawianie zachowania (20)
- Kompletny diagram hermetyzowanych zachowań (22)
- Relacja MA może być lepsza od JEST (23)
- Rozmawiając o wzorcach projektowych... (24)
- Zasłyszane w lokalnym barze szybkiej obsługi... (26)
- Zasłyszane w sąsiednim boksie (27)
- Potęga wspólnego słownika wzorców (28)
- W jaki sposób mogę używać wzorców projektowych? (29)
- Narzędzia do Twojej projektowej skrzynki narzędziowej (32)
- Ogólne spojrzenie na aplikację monitorującą warunki pogodowe (37)
- Spotkanie ze wzorcem Obserwator (42)
- Wydawca + prenumeratorzy = wzorzec Obserwator (43)
- Definicja wzorca Obserwator (49)
- Siła luźnych powiązań (52)
- Projektowanie stacji meteorologicznej (55)
- Implementacja stacji meteorologicznej (56)
- Włączamy zasilanie stacji meteorologicznej (59)
- Podglądanie wzorca Obserwator w naturze (63)
- Pisanie kodu aplikacji, która odmieni nasze życie (64)
- Wróćmy do prac nad aplikacją meteorologiczną (67)
- Jazda próbna nowego kodu (69)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (70)
- Reguły projektowe - wyzwanie (71)
- Witamy w "Star Café" (76)
- Reguła otwarte-zamknięte (82)
- Spotkanie z wzorcem Dekorator (84)
- Konstruowanie zamówień przy użyciu dekoratorów (85)
- Definicja wzorca Dekorator (87)
- Dekorujemy nasze napoje (88)
- Tworzymy kod aplikacji "Star Café" (91)
- Tworzenie klas napojów (92)
- Tworzenie kodu klas dodatków (93)
- Podajemy kawy (94)
- Dekoratory w świecie rzeczywistym: obsługa wejścia-wyjścia w języku Java (96)
- Dekorowanie klas pakietu java.io (97)
- Tworzenie własnych dekoratorów obsługi wejścia-wyjścia (98)
- Testowanie nowego dekoratora strumieni wejścia-wyjścia (99)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (101)
- Identyfikacja zmiennych elementów aplikacji (108)
- Hermetyzacja procesu tworzenia obiektów (110)
- Budujemy prostą fabrykę pizzy (111)
- Tworzymy definicję "wzorca" Prosta Fabryka (113)
- Nowa struktura klasy Pizzeria (116)
- Zezwalamy klasom podrzędnym na podejmowanie decyzji (117)
- Deklarowanie metody typu Fabryka (121)
- Wreszcie nadszedł czas na spotkanie ze wzorcem Metoda Wytwórcza (127)
- Spojrzenie na równoległe hierarchie klas twórców i produktów (128)
- Definicja wzorca Metoda Wytwórcza (130)
- Sprawdzamy zależności między obiektami (134)
- Reguła odwracania zależności (135)
- Stosowanie reguły DIP (136)
- Rodziny składników... (141)
- Budujemy fabryki składników pizzy (142)
- Aktualizacja kodu klas Pizza (145)
- Odwiedzamy lokalne oddziały naszej sieci pizzerii (148)
- Czego udało się nam dokonać? (149)
- Definicja wzorca Fabryka Abstrakcyjna (152)
- Porównanie Metody Wytwórczej oraz Fabryki Abstrakcyjnej (156)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (158)
- Analiza klasycznej implementacji wzorca Singleton (167)
- Fabryka czekolady (169)
- Definicja wzorca Singleton (171)
- Ups, mamy problem... (172)
- Jak sobie radzić z wielowątkowością? (174)
- Czy możemy ulepszyć działanie wielowątkowości? (175)
- A w międzyczasie w fabryce czekolady... (177)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (180)
- Automatyka w domu i zagrodzie (186)
- Przegląd dostarczonych klas (188)
- Krótkie wprowadzenie do wzorca Polecenie (191)
- Od baru do wzorca Polecenie (195)
- Nasze pierwsze polecenie (197)
- Zastosowanie polecenia (198)
- Przypisywanie poleceń do gniazd (203)
- Implementujemy SuperPilota (204)
- Implementacja poleceń (205)
- Sprawdzamy możliwości naszego SuperPilota (206)
- Nadszedł wreszcie czas, aby przygotować trochę dokumentacji... (209)
- Co robimy? (211)
- Sprawdzamy poprawność działania przycisku Wycofaj (214)
- Implementacja mechanizmu wycofywania przy użyciu stanów (215)
- Dodajemy mechanizm wycofywania do poleceń sterujących wentylatorem (216)
- Każdy pilot powinien mieć tryb Impreza! (219)
- Stosowanie makropoleceń (220)
- Kolejne zastosowania wzorca Polecenie - kolejkowanie żądań (223)
- Kolejne zastosowania wzorca Polecenie - żądania rejestracji (224)
- Wzorzec Polecenie w rzeczywistych zastosowaniach (225)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (227)
- Adaptery są wszędzie wokół nas (232)
- Adaptery obiektowe (233)
- Jeśli coś chodzi jak kaczka i kwacze jak kaczka, to musi może być kaczką indykiem opakowanym w adapter kaczki... (237)
- Testujemy adapter dla indyka (236)
- Wzorzec Adapter bez tajemnic (237)
- Definicja wzorca Adapter (239)
- Adaptery obiektów i klas (240)
- Adaptery w świecie rzeczywistym (244)
- Adaptujemy interfejs Enumeration do wymagań interfejsu Iterator (245)
- Nie ma to jak kino domowe (251)
- Oglądanie filmów (wersja dla prawdziwych twardzieli) (252)
- Światła, kamera, fasada! (254)
- Konstruujemy fasadę naszego systemu kina domowego (257)
- Implementujemy uproszczony interfejs (258)
- Czas na seans (wersja soft, dla całej rodziny) (259)
- Definicja wzorca Fasada (260)
- Reguła ograniczonej interakcji (261)
- Jak zrazić do siebie przyjaciół, czyli interakcje między obiektami (262)
- Wzorzec Fasada kontra reguła ograniczania interakcji (265)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (266)
- Czas na nieco więcej kofeiny... (270)
- Tworzymy klasy reprezentujące kawę i herbatę (w języku Java) (271)
- Kawa i herbata, czyli klasy abstrakcyjne (274)
- Posuńmy nasz projekt o krok dalej... (275)
- Wyodrębnianie metody recepturaParzenia() (276)
- Co udało się nam osiągnąć? (279)
- Spotkanie z wzorcem Metoda Szablonowa (280)
- Co nam daje zastosowanie metody szablonowej? (282)
- Definicja wzorca Metoda Szablonowa (283)
- Stosujemy haczyk we wzorcu Metoda Szablonowa... (286)
- Zastosowanie haczyka (287)
- Reguła Hollywood a wzorzec Metoda Szablonowa (291)
- Wzorzec Metoda Szablonowa w dziczy... (293)
- Sortowanie przy użyciu wzorca Metoda Szablonowa (294)
- A teraz musimy posortować parę kaczek... (295)
- Czym jest metoda compareTo()? (295)
- Porównywanie kaczek z innymi kaczkami (296)
- No to posortujmy sobie trochę kaczek (297)
- Robimy maszynę do sortowania kaczek (298)
- Zabawy z ramkami (300)
- Tworzenie niestandardowej listy przy użyciu klasy AbstractList (301)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (305)
- Z ostatniej chwili - fuzja baru Obiadowo i restauracji Naleśnikarnia (308)
- Przegląd pozycji menu (309)
- Implementacja specyfikacji kelnerki: podejście pierwsze (313)
- Czy można hermetyzować iteracje? (315)
- Poznajemy wzorzec Iterator (317)
- Dodawanie iteratora do ObiadowoMenu (318)
- Poprawiamy kod kelnerki (320)
- Testowanie kodu (321)
- Przegląd aktualnego rozwiązania (323)
- Uproszczenia po wprowadzeniu interfejsu java.util.Iterator (325)
- Wzorzec Iterator - definicja (328)
- Struktura wzorca Iterator (329)
- Reguła pojedynczej odpowiedzialności (330)
- Poznajemy interfejs Iterable (333)
- Usprawniona pętla for Javy (334)
- Rzut oka na klasę ObiadManiaMenu (337)
- Iteratory i kolekcje (343)
- Czy kelnerka jest już gotowa? (345)
- Wzorzec Kompozyt (350)
- Projektujemy menu bazujące na wzorcu Kompozyt (353)
- Implementacja klasy MenuSkładnik (354)
- Implementacja klasy PozycjaMenu (355)
- Implementacja klasy Menu (356)
- A teraz testujemy... (359)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (365)
- Guma do żucia i Java (370)
- Maszyny stanowe 101 (372)
- Piszemy kod (374)
- Test wewnętrzny (376)
- Wiedziałeś, że to jest blisko... prośba o zmianę! (378)
- Kłopotliwy stan rzeczy (380)
- Nowy projekt (382)
- Definiowanie interfejsów i klas reprezentacji stanu (383)
- Nowa wersja automatu sprzedającego (386)
- Przyjrzyjmy się nowej klasie AutomatSprzedający... (387)
- Implementowanie kolejnych stanów (388)
- Definicja wzorca Stan (394)
- Została jeszcze promocja 1 z 10 (397)
- Kończymy implementowanie promocji (398)
- Wersja demo dla prezesa (399)
- Weryfikacja projektu... (401)
- Niemal zapomnieliśmy! (404)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (407)
- Kod monitora (415)
- Testowanie monitora (416)
- Zdalne wywołania metod 101 (421)
- Przygotowanie klasy AutomatSprzedający do pracy w charakterze usługi zdalnej (434)
- Dodanie wpisu do rejestru RMI... (436)
- Definicja wzorca Pośrednik (443)
- Przygotuj się na pośrednika wirtualnego (445)
- Projektowanie wirtualnego pośrednika do wyświetlania okładek (447)
- Kod klasy PośrednikObrazków (448)
- Wykorzystanie mechanizmów Java API do stworzenia pośrednika chroniącego (457)
- Swatanie w Obiektowie (458)
- Implementacja interfejsu Osoba (459)
- Teatrzyk - ochrona podmiotów (461)
- Z lotu ptaka - budowanie dynamicznego pośrednika klasy Osoba (462)
- Zoo pośredników (470)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (472)
- Kod przeglądarki okładek (475)
- Współdziałanie wzorców (480)
- Powrót kaczek (481)
- Co zrobiliśmy? (503)
- Widok z lotu kaczki - diagram klas (504)
- Król wzorców złożonych (506)
- Poznajemy wzorzec Model-Widok-Kontroler (509)
- Przyjrzyjmy się bliżej... (510)
- Model-Widok-Kontroler jako zestaw wzorców (512)
- Wykorzystujemy MVC do sterowania beatem... (514)
- Piszemy kod elementów (517)
- A teraz spójrzmy na rzeczywistą klasę BeatModel (518)
- Widok (519)
- Implementowanie widoku (520)
- A teraz kontroler (522)
- Łączymy wszystko w całość... (524)
- Eksplorujemy możliwości wzorca Strategia (525)
- Adaptowanie modelu (526)
- Testujemy... (528)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (531)
- Wzorzec projektowy - definicja (551)
- Bliższe spojrzenie na definicję wzorca (553)
- Niech moc będzie z Tobą (554)
- A więc chcesz zostać autorem wzorców projektowych (559)
- Porządkowanie wzorców projektowych (561)
- Myślenie wzorcami (566)
- Głowa pełna wzorców (569)
- Nie zapominaj o potędze wspólnego słownictwa (571)
- Gang Czterech w Obiektowie (573)
- Podróż dopiero się zaczyna... (574)
- Zoo pełne wzorców (576)
- Walka ze złem przy użyciu antywzorców (578)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (580)
- Wyjeżdżamy z Obiektowa (581)
- Most (584)
- Budowniczy (586)
- Łańcuch Odpowiedzialności (588)
- Pyłek (590)
- Interpreter (592)
- Mediator (594)
- Memento (596)
- Prototyp (598)
- Odwiedzający (600)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie do wzorców projektowych. Witamy w krainie wzorców projektowych
ROZDZIAŁ 2. Wzorzec Obserwator. Jak sprawić, by Twoje obiekty były zawsze dobrze poinformowane
ROZDZIAŁ 3. Wzorzec Dekorator. Dekorowanie obiektów
ROZDZIAŁ 4. Wzorzec Fabryka. Wypieki obiektowe
ROZDZIAŁ 5. Wzorzec Singleton. Obiekty jedyne w swoim rodzaju
ROZDZIAŁ 6. Wzorzec Polecenie. Hermetyzacja wywołań
ROZDZIAŁ 7. Wzorce Adapter i Fasada. Zdolność adaptacji
ROZDZIAŁ 8. Wzorzec Metoda Szablonowa. Hermetyzacja algorytmów
ROZDZIAŁ 9. Wzorce Iterator i Kompozyt. Zarządzanie kolekcjami
ROZDZIAŁ 10. Wzorzec Stan. Stan obiektu
ROZDZIAŁ 11. Wzorzec Pośrednik. Kontrola dostępu do obiektu
ROZDZIAŁ 12. Wzorce złożone. Łączenie wzorców
ROZDZIAŁ 13. Lepsze życie dzięki wzorcom. Wzorce projektowe w praktyce
DODATEK: Pozostałe wzorce
Skorowidz (602)
Helion - inne książki
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Jeśli chodzi o cyberbezpieczeństwo, żadna firma nie jest bezpieczna. Pytanie, które należy sobie zadać, nie brzmi: czy zostaniemy zaatakowani? Odpowiedź na nie jest bowiem oczywista: tak, zostaniecie zaatakowani. Właściwe pytania są takie: Skąd będziemy wiedzieć, że zostaliśmy zaatakowani? Co wówczas zrobimy?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem klasycznego podręcznika dla doświadczonych programistów, którzy wymagają dokładnego opisu języka Java i jego platformy. Zawiera szczegółowe omówienie wszystkich jego składników, w tym najnowszych ulepszeń dodanych w wersji 21. W poszczególnych rozdziałach znajdują się przykłady kodu, które ilustrują najnowsze składniki obszernej biblioteki Javy ― przystępne i praktyczne, stanowią świetny punkt wyjścia do pisania własnego kodu. W pierwszym tomie podręcznika znalazły się podstawowe zagadnienia związane z programowaniem w Javie, od programowania obiektowego, przez techniki refleksji i obiektów pośrednich, po wyrażenia lambda, adnotacje i system modułów platformy Java.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(89,40 zł najniższa cena z 30 dni)
96.85 zł
149.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce pewnie wkroczysz do fascynującego świata internetu rzeczy! Zaczniesz od podstaw: poznasz usługi internetowe, komunikację LoRa, porty GPIO, a także możliwości najnowszych mikrokontrolerów Raspberry Pi. Dowiesz się też, czym jest ROS i jak stworzyć projekt oparty na rozpoznawaniu obrazów. Krok po kroku będziesz przechodzić do coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań. Nauczysz się integrować aplikacje z usługami sieciowymi i używać technologii LoRa do komunikacji na dużą odległość przy niskim zużyciu energii. Dzięki jasnym instrukcjom i zrozumiałym wyjaśnieniom uzyskasz niezbędne umiejętności, by tworzyć innowacyjne urządzenia IoT.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Programowanie PLC to już nie tylko automatyzacja procesu. To dziedzina, która skupia wokół siebie szereg technologii, narzędzi i języków programowania. W nowoczesnych aplikacjach to również bezpośrednia integracja z systemami IT, logowanie danych do informatycznych baz danych - wszystko z uwzględnieniem wytycznych związanych z cyberbezpieczeństwem. Idea stosowania sterowników PLC pozostaje jednak niezmienna: to urządzenia, których zadaniem jest automatyzacja procesu i które ze względu na wysoką elastyczność stosowane są w praktycznie każdej gałęzi przemysłu. Przemysłu, w którym ciągle brakuje specjalistów i osób chętnych do nauki nowych umiejętności. Może właśnie Ty będziesz jednym z nich?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ten obszerny przewodnik pokaże Ci, jak stosować najlepsze praktyki w pracy z LLM. Znajdziesz tu omówienie kluczowych koncepcji, praktyczne techniki i porady ekspertów z zakresu inżynierii danych, dostrajania i oceny modeli, optymalizacji wnioskowania, a także budowania skalowalnych potoków przetwarzania. Krok po kroku prześledzisz, jak zrealizować konkretny produkt, integrując różne aspekty inżynierii LLM i metodologię MLOps. Dowiesz się, jak zbierać i przygotowywać dane, dostrajać modele do specyficznych zastosowań, zwiększać ich wydajność i wdrażać rozwiązania oparte na technice RAG.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Inżynieria dużych modeli językowych. Podręcznik projektowania, trenowania i wdrażania LLM
Paul Iusztin, Maxime Labonne, Julien Chaumond (Foreword), Hamza Tahir (Foreword)
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Rozpowszechnienie się sztucznej inteligencji wiele zmienia na rynku usług IT. Dzięki zastosowaniu takich narzędzi jak ChatGPT część zadań, które do tej pory wymagały mozolnej pracy, można teraz zrealizować szybciej, wspomagając się odpowiednio wytrenowaną i poinstruowaną AI. Jak to zrobić? Od czego zacząć? Jak dołączyć do grona programistów, którzy w postępie technicznym dostrzegli szansę i nauczyli się z niej korzystać?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł (-35%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Odpowiedź na to pytanie brzmi: zbuduj witrynę, a potem ją zoptymalizuj i odpowiednio nią zarządzaj. Jeśli interesuje Cię tematyka związana z SEO, czyli optymalizacją serwisów pod kątem wyszukiwarek internetowych, i chcesz się dowiedzieć, jak robić to skutecznie, koniecznie sięgnij po tę książkę. Za publikacją stoi zespół 54 ekspertek i ekspertów, którzy w poszczególnych rozdziałach dzielą się z Tobą bogatym doświadczeniem i praktyczną wiedzą - zarówno z punktu widzenia ekspertów SEO, jak i właścicieli stron czy agencji reklamowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
116.35 zł
179.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Żyjemy w epoce potężnej superkonwergencji – momentu, w którym trzy przełomowe rewolucje: genetyczna, biotechnologiczna i sztucznej inteligencji, zaczynają się splatać, napędzając zmiany szybciej, niż kiedykolwiek w dziejach ludzkości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tę książkę doceni każdy, kto praktykuje architekturę w ramach i na rzecz zespołu. Dzięki niej zrozumiesz wady scentralizowanych praktyk architektury w zdecentralizowanym świecie. Poznasz też kluczowe aspekty zdecentralizowanego podejścia do architektury opartego na informacji zwrotnej i zasady wdrażania takiego podejścia. Znajdziesz tu omówienie czynników wpływających na efektywność decyzji architektonicznych, a także ich społeczny wymiar — dobra architektura bowiem to nie tylko struktura kodu, ale również jakość współpracy. Dzięki opisanym metodom rozwiniesz sposób myślenia, który pozwala każdemu w zespole praktykować architekturę i budować lepsze systemy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.35 zł
119.00 zł (-35%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Odkąd w 1982 roku firma Autodesk wypuściła program na rynek, AutoCAD został znacznie rozbudowany i zmodyfikowany. Zyskał przygotowane z myślą o użytkownikach z różnych branż biblioteki, funkcje i specjalistyczne interfejsy, a do angielskiej dołączają kolejne wersje językowe. Pierwsza polska edycja pojawiła się ponad dwadzieścia lat temu ― dziś Autodesk proponuje edycję 2026 PL. W związku z tym swój legendarny już podręcznik do polskojęzycznej wersji AutoCAD-a uaktualnił Andrzej Pikoń.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł (-35%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Eric Freeman, Elisabeth Robson
(6)-
6
-
5
-
4
-
3
-
2
-
1
4.2(3)
(0)
(1)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie