Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
- Autorzy:
- Eric Freeman, Elisabeth Robson
- Serie wydawnicze:
- Head First - Rusz głową!
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.2/6 Opinie: 6
- Stron:
- 640
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępny format:
-
PDF
Opis
książki
:
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
Nie warto wyważać otwartych drzwi ani ponownie wynajdywać koła. Sprytniej jest skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań, które ktoś już opracował i wdrożył. Dlatego właśnie mądrzy programiści lubią wzorce projektowe: to jest ich sekretny sposób, aby nie tracić sił na nudne drobiazgi, tylko zająć się trudniejszymi, ważniejszymi i ciekawszymi zadaniami. Nic dziwnego, że powstało naprawdę bardzo dużo wzorców projektowych. Przegląd ich wszystkich byłby niemożliwy. Które z nich więc są najpotrzebniejsze w programowaniu obiektowym i kiedy dokładnie z nich skorzystać?
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I właśnie dzięki temu zaangażujesz swój mózg, wykorzystasz wiele zmysłów i niepostrzeżenie poznasz najprzydatniejsze i najciekawsze wzorce projektowe stosowane w programowaniu zorientowanym obiektowo. Tak złożone tematy, jak klasy, interfejsy, kolekcje czy łączenie wzorców, staną się jasne i zrozumiałe. Tego wszystkiego będziesz się uczyć, rozwiązując łamigłówki, wykonując praktyczne ćwiczenia, pisząc aplikacje - i wybuchając głośnym śmiechem!
W książce między innymi:
- solidne podstawy korzystania z wzorców projektowych
- dlaczego wzorce projektowe są idealne do programowania zorientowanego obiektowo
- hermetyzacja, adaptacja, zarządzanie kolekcjami, kontrola dostępu i wiele innych wzorców
- praktyczne wdrażanie wzorców projektowych
- mnóstwo radości z tworzenia pięknego kodu obiektowego
Witaj w Obiektowie - i ciesz się każdą nową klasą!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka jest wyjątkowo praktycznym przewodnikiem, dzięki któremu przyswoisz ważną umiejętność skutecznego komunikowania wizji, aby uzyskiwać wsparcie dla swojego projektu, a także wkład ze strony zespołów. Dowiesz się, jak przekonująco prezentować zamierzenia i jak unikać nieporozumień, które mogą prowadzić do wzrostu kosztów, niespełnionych wymagań czy innych niż zakładane efektów pracy. Poprzez konstruktywne przykłady i wzorce poradnik uczy umiejętności niezbędnych do jasnego wyrażania swojego przekazu wobec różnych odbiorców, z którymi ma do czynienia niemal każdy programista i architekt.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Promocja Promocja 2za1
Ta zwięzła publikacja przyda się profesjonalistom, którzy lubią drobne ulepszenia prowadzące do dużych korzyści. Zrozumiale wyjaśniono w niej, na czym polega proces tworzenia czystego i niezawodnego kodu. W rozsądnej dawce podano zagadnienia teoretyczne, takie jak sprzężenie, kohezja, zdyskontowane przepływy pieniężne i opcjonalność. Porządkowanie kodu jest tu przedstawione jako element codziennej pracy programisty, prowadzący do poprawy struktury całego projektu. W książce znalazło się mnóstwo praktycznych przykładów, dzięki którym można wypróbować wybrane techniki, najlepiej sprawdzające się w danym przypadku.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(32,43 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób uczynić architekturę oprogramowania wystarczająco plastyczną, aby mogła odzwierciedlać zachodzące zmiany biznesowe i technologiczne. W nowym wydaniu rozbudowano pojęcia zmiany kierowanej i przyrostowej, a także przedstawiono najnowsze techniki dotyczące funkcji dopasowania, automatycznego zarządzania architekturą i danych ewolucyjnych. Zaprezentowano praktyki inżynieryjne umożliwiające ewoluowanie systemów oprogramowania, jak również podejścia strukturalne, w tym zasady projektowe, które ułatwiają zarządzanie tą ewolucją. Opisano ponadto, w jaki sposób zasady i praktyki architektury ewolucyjnej wiążą się z różnymi elementami procesu tworzenia oprogramowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(43,55 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce dowiesz się, jak tworzyć niezawodne, skalowalne i odporne rozwiązania, a także jak projektować systemy następnej generacji przeznaczone dla środowiska chmury. Poznasz efektywne strategie dla produktu i nauczysz się je w pełni implementować w swojej organizacji. Zrozumiesz też, w jaki sposób architekt rozwiązań wpisuje się w środowisko elastycznie działającej firmy. W tym wydaniu pojawiły się również nowe rozdziały, poświęcone takim technologiom jak internet rzeczy, obliczenia kwantowe, inżynieria danych i uczenie maszynowe. Znajdziesz tu uaktualnione informacje dotyczące architektury natywnej chmury i magazynu danych łańcucha bloków. W efekcie lektury nauczysz się tworzyć projekty efektywnych rozwiązań, spełniających zdefiniowane wymagania biznesowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(83,85 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią programiści, menedżerowie, inżynierowie i liderzy techniczni. Znajdziesz w niej cenne informacje o filozofii inżynierii oprogramowania, jak również o postępach w sposobie myślenia na jej temat. Na tej bazie oparto zestaw zasad ułatwiających skuteczne radzenie sobie z dwoma podstawowymi procesami inżynierii oprogramowania: uczenia się i eksploracji oraz radzenia sobie ze złożonością. W ten sposób dowiesz się, jak usprawnić wszystkie aspekty swojej pracy, a także jak stosować sprawdzone podejścia prowadzące do sukcesu z uwzględnieniem uwarunkowań ekonomicznych. Dzięki tej przełomowej publikacji nauczysz się technik rozwiązywania problemów z wykorzystaniem zarówno obecnych, jak i przyszłych technologii. W efekcie będziesz szybciej tworzyć lepsze oprogramowanie, i to w bardziej przyjemny i satysfakcjonujący sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyjęcia podejścia DevOps. Dowiedz się, jak tworzyć bardziej iteracyjny i zorientowany na klienta styl rozwoju i dostarczania, by w efekcie poprawić współpracę, wyeliminować wąskie gardła i zwiększyć produktywność zespołu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy okazji dostarczą mnóstwo zabawy! Twoja nauka będzie polegała nie tylko na analizowaniu działania kodu i jego wpisywaniu w edytorze, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu kodu, aby dopasować program do własnych potrzeb i pomysłów. W efekcie - niepostrzeżenie, ćwicząc praktyczne kodowanie - nabierzesz biegłości i sporego doświadczenia w posługiwaniu się Pythonem!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W książce „Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku” opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce. Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Unlock the power of design patterns to build robust and scalable .NET applications Key Features Develop a solid understanding of SOLID principles and learn effective strategies to master their application. Gain the knowledge and skills to elevate software architecture by applying appropriate design patterns. Get a comprehensive analysis of the adv- ePub + Mobi pkt
(76,49 zł najniższa cena z 30 dni)
80.91 zł
89.90 zł (-10%)
O autorach książki
Eric Freeman - jest informatykiem o imponującym doświadczeniu zawodowym: pracował między innymi dla The Walt Disney Company, O’Reilly Media, NASA i w kilku startupach. Jeśli tylko używasz komputera osobistego, na pewno korzystasz z dzieł jego intelektu. Freeman od 15 lat pisze o wielu dziedzinach informatyki: zarówno o podstawach tworzenia witryn internetowych, jak i o wysokopoziomowym projektowaniu oprogramowania. Obecnie Freeman jest prezesem spółki WickedlySmart. Wraz ze swoimi ukochanymi kobietami: żoną i córką mieszka w Austin.
Elisabeth Robson. Elisabeth jest projektantką oprogramowania, pisarką i instruktorką. Pasjonuje się technologią od czasu studiów na Uniwersytecie Yale, gdzie obroniła pracę magisterską i zaprojektowała współbieżny, wizualny język programowania wraz z odpowiednim oprogramowaniem.
Od samego początku Elisabeth interesowała się internetem, pracowała w zespole tworzącym nagradzaną witrynę The Ada Project, jedną z pierwszych witryn dla kobiet zajmujących się informatyką, która pomagała im w szukaniu możliwości rozwoju kariery i informacji o mentorach.
Aktualnie jest współzałożycielką WickedlySmart, internetowego projektu edukacyjnego poświęconego technologiom związanym z WWW, gdzie koncentruje się na pisaniu książek, artykułów, tworzeniu filmów wideo itp. Wcześniej pracowała w O’Reilly Media jako dyrektor do spraw projektów specjalnych, tworząc warsztaty i kursy internetowe poświęcone wielu zagadnieniom technicznym, i tam odkryła pasję, którą jest tworzenie materiałów edukacyjnych pomagających zrozumieć technologię. Przed pracą dla O’Reilly Elisabeth rozsiewała magiczny pył w firmie The Wald Disney Company, gdzie kierowała badaniami i pracami nad mediami cyfrowymi.
Kiedy Elisabeth nie siedzi przed komputerem, chodzi na wycieczki, jeździ na rowerze lub pływa kajakiem w pięknych okolicach, zawsze mając pod ręką swoją kamerę; ewentualnie gotuje wegetariańskie posiłki.
Możesz do niej napisać na adres beth@wickedlysmart.com lub odwiedzić jej blog na stronie https://elisabethrobson.com.
Eric Freeman, Elisabeth Robson - pozostałe książki
-
Promocja Promocja 2za1
What will you learn from this book?You know you don't want to reinvent the wheel, so you look to Design Patterns: the lessons learned by those who've faced the same software design problems. With Design Patterns, you get to take advantage of the best practices and experience of others so you can spend your time on something more challenging. Someth- ePub + Mobi pkt
(245,65 zł najniższa cena z 30 dni)
254.15 zł
299.00 zł (-15%) -
Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawianych zagadnień. Cały czas pobudzamy Twój umysł do aktywnego działania, zmuszamy go do posłuszeństwa... a za ciężką pracę nagrodzimy go smakowitym ciasteczkiem w postaci wiedzy - wisienka gratis!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
What will you learn from this book?The new edition of this brain-friendly guide takes you through a comprehensive journey into modern JavaScript, covering everything from core language fundamentals to today's cutting-edge features. You'll dive into the nuances of JavaScript types and the unparalleled flexibility of its functions. You'll also learn- ePub + Mobi pkt
(220,15 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł (-15%) -
Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej...
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
What will you learn from this book?It’s no secret the world around you is becoming more connected, more configurable, more programmable, more computational. You can remain a passive participant, or you can learn to code. With Head First Learn to Code you’ll learn how to think computationally and how to write code to make your computer, mobile devic- ePub + Mobi pkt
(160,65 zł najniższa cena z 30 dni)
160.65 zł
189.00 zł (-15%) -
Promocja Promocja 2za1
Jeżeli chcesz poznać możliwości JavaScriptu oraz w pełni wykorzystać jego potencjał, trafiłeś na doskonałą książkę. Należy ona do cenionej serii „Rusz głową” i opisuje wszystkie aspekty programowania w tym języku. Sięgnij po nią i poznaj język JavaScript od podstaw. Każda kolejna strona to spora dawka wiedzy podanej w przystępny sposób. Pomoże Ci poznać składnię języka, jego podstawowe elementy i konstrukcje. W momencie, kiedy opanujesz podstawy, przejdziesz do bardziej zaawansowanych tematów — programowania obiektowego, manipulowania drzewem DOM, obsługi zdarzeń oraz korzystania z funkcji anonimowych i domknięć. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich osób chcących biegle władać językiem JavaScript!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
What will you learn from this book?This brain-friendly guide teaches you everything from JavaScript language fundamentals to advanced topics, including objects, functions, and the browser’s document object model. You won’t just be reading—you’ll be playing games, solving puzzles, pondering mysteries, and interacting with JavaScript in ways you neve
- ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Kolejna książka z serii „Rusz głową!” to najlepszy sposób na opanowanie nowości HTML5. Niezwykle atrakcyjna forma graficzna oraz nowoczesna metodologia nauki sprawiają, że już za kilkanaście dni będziesz specjalistą w zakresie HTML5. Dowiedz się, jak wykorzystać usługi geolokalizacyjne, jak rysować na płótnie (canvas) oraz składować dane na komputerze użytkownika. Sprawdź również, co możesz zyskać dzięki WebSockets oraz jak wycisnąć siódme poty z języka JavaScript. Nauka HTML5 jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Spróbuj sam!
- Druk
Czasowo niedostępna
-
Promocja Promocja 2za1
Tired of reading HTML books that only make sense after you're an expert? Then it's about time you picked up Head First HTML and really learned HTML. You want to learn HTML so you can finally create those web pages you've always wanted, so you can communicate more effectively with friends, family, fans, and fanatic customers. You also want to do it- ePub + Mobi pkt
(169,14 zł najniższa cena z 30 dni)
177.65 zł
209.00 zł (-15%) -
Promocja Promocja 2za1
HTML has been on a wild ride. Sure, HTML started as a mere markup language, but more recently HTML’s put on some major muscle. Now we’ve got a language tuned for building web applications with Web storage, 2D drawing, offline support, sockets and threads, and more. And to speak this language you’ve got to go beyond HTML5 markup and into the world o- ePub + Mobi pkt
(101,15 zł najniższa cena z 30 dni)
109.65 zł
129.00 zł (-15%)
Zobacz pozostałe książki z serii Head First - Rusz głową!
-
Promocja Promocja 2za1
Funkcjonalność oprogramowania nieustannie się poszerza, a nowoczesny kod jest coraz częściej generowany przez narzędzia oparte na sztucznej inteligencji. W tych warunkach czystość kodu staje się niezwykle ważna. Niezależnie od tego, czy pracujesz na oprogramowaniu zastrzeżonym, czy otwartym, czysty kod jest najlepszym sposobem na to, aby zachować świeżość projektów i ich gotowość do rozwoju.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(71,20 zł najniższa cena z 30 dni)
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To kolejne, zaktualizowane i starannie uzupełnione wydanie docenionego podręcznika dla początkujących i doświadczonych specjalistów. Znajdziesz tu solidną dawkę podstawowej wiedzy i obszernie przedstawione informacje na temat najnowszych praktyk. Dowiesz się, jakie narzędzia SEO są najlepsze, poznasz również złożone szczegóły techniczne. Nauczysz się audytować i optymalizować witryny internetowe, zgłębisz zagadnienia analizy ROI, a także zapoznasz się z licznymi nowościami, dzięki którym opracujesz kompleksową strategię SEO i sprostasz wyzwaniom teraźniejszości i przyszłości w swoim biznesie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Wprowadzenie obserwowalności do systemów jest wyzwaniem technicznym i kulturowym. Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz wartość obserwowalnych systemów i nauczysz się praktykować programowanie sterowane obserwowalnością. Przekonasz się, że dzięki jej wdrożeniu zespoły mogą szybko i bez obaw dostarczać kod, identyfikować wartości odstające i nietypowe zachowania, a ponadto lepiej zrozumieją doświadczenia użytkownika. Znajdziesz tu szczegółowe wyjaśnienia, co jest potrzebne do uzyskania wysokiej obserwowalności, a także szereg wskazówek, jak ulepszyć istniejące rozwiązania i pomyślnie dokonać migracji ze starszych narzędzi, takich jak wskaźniki, monitorowanie i zarządzanie dziennikami. Dowiesz się również, jaki wpływ ma obserwowalność systemu na kulturę organizacji ― i odwrotnie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Internet rozwija się w niesamowitym tempie. Dawniej sieć WWW była prostsza ― projektanci łączyli kod PHP, HTML i zapytania do MySQL w jednym pliku. Z czasem urosła do miliardów stron, co radykalnie zmieniło jej kształt. Zmieniły się też narzędzia i sposób pracy. Dziś idealnym wyborem dewelopera aplikacji WWW jest FastAPI, nowoczesne narzędzie, które wykorzystuje nowe cechy Pythona i z powodzeniem rywalizuje z podobnymi frameworkami języka Golang.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(34,50 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce nauczysz się holistycznego podejścia, które zdecydowanie usprawni współpracę między zespołami. Najpierw zapoznasz się z podstawowymi informacjami o przepływach pracy związanych z uczeniem maszynowym przy użyciu Apache Spark i pakietu PySpark. Nauczysz się też zarządzać cyklem życia eksperymentów dla potrzeb uczenia maszynowego za pomocą biblioteki MLflow. Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak od strony technicznej wygląda korzystanie z platformy uczenia maszynowego. W książce znajdziesz również opis wzorców wdrażania, wnioskowania i monitorowania modeli w środowisku produkcyjnym.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(48,69 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej książce zrozumiesz bazowe koncepcje programowania funkcyjnego i przekonasz się, że możesz włączać je do kodu bez rezygnacji z paradygmatu obiektowego. Dowiesz się również, kiedy w swojej codziennej pracy używać takich opcji jak niemutowalność i funkcje czyste i dlaczego warto to robić. Poznasz różne aspekty FP: kompozycję, ekspresyjność, modułowość, wydajność i efektywne manipulowanie danymi. Nauczysz się korzystać z FP w celu zapewnienia wyższego bezpieczeństwa i łatwiejszego utrzymywania kodu. Te wszystkie cenne umiejętności ułatwią Ci pisanie bardziej zwięzłego, rozsądnego i przyszłościowego kodu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(56,55 zł najniższa cena z 30 dni)
52.20 zł
87.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
To drugie, zaktualizowane wydanie przewodnika po systemie Prometheus. Znajdziesz w nim wyczerpujące wprowadzenie do tego oprogramowania, a także wskazówki dotyczące monitorowania aplikacji i infrastruktury, tworzenia wykresów, przekazywania ostrzeżeń, bezpośredniej instrumentacji kodu i pobierania wskaźników pochodzących z systemów zewnętrznych. Zrozumiesz zasady konfiguracji systemu Prometheus, komponentu Node Exporter i menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Zapoznasz się też z nowymi funkcjonalnościami języka PromQL, dostawców mechanizmu odkrywania usług i odbiorców menedżera ostrzeżeń Alertmanager. Dokładnie zaprezentowano tu również zagadnienia bezpieczeństwa po stronie serwera, w tym mechanizm TLS i uwierzytelniania podstawowego.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(57,84 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ta książka będzie świetnym uzupełnieniem wiedzy o Flutterze i Darcie, sprawdzi się również jako wsparcie podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Znalazło się tu ponad sto receptur, dzięki którym poznasz tajniki pisania efektywnego kodu, korzystania z narzędzi udostępnianych przez framework Flutter czy posługiwania się rozwiązaniami dostawców usług chmurowych. Dowiesz się, jak należy pracować z bazami Firebase i platformą Google Cloud. Przy czym poszczególne receptury, poza rozwiązaniami problemów, zawierają również nieco szersze omówienia, co pozwoli Ci lepiej wykorzystać zalety Fluttera i Darta — spójnego rozwiązania do wydajnego budowania aplikacji!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
Ten przewodnik, który docenią programiści i architekci, zawiera wyczerpujące omówienie zagadnień projektowania, funkcjonowania i modyfikowania architektury API. Od strony praktycznej przedstawia strategie budowania i testowania API REST umożliwiającego połączenie oferowanej funkcjonalności na poziomie mikrousług. Opisuje stosowanie bram API i infrastruktury typu service mesh. Autorzy dokładnie przyglądają się kwestiom zapewnienia bezpieczeństwa systemów opartych na API, w tym uwierzytelnianiu, autoryzacji i szyfrowaniu. Sporo miejsca poświęcają również ewolucji istniejących systemów w kierunku API i różnych docelowych platform.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja Promocja 2za1
W tej książce omówiono ponad 20 najprzydatniejszych wzorców projektowych, dzięki którym tworzone aplikacje internetowe będą łatwe w późniejszej obsłudze technicznej i w trakcie skalowania. Poza wzorcami projektowymi przedstawiono wzorce generowania i wydajności działania, których znaczenie dla użytkowania aplikacji jest ogromne. Opisano również nowoczesne wzorce Reacta, między innymi Zaczepy, Komponenty Wyższego Rzędu i Właściwości Generowania. Sporo miejsca poświęcono najlepszym praktykom związanym z organizacją kodu, wydajnością działania czy generowaniem, a także innym zagadnieniom, które pozwalają na podniesienie jakości aplikacji internetowych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Ebooka "Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First Design Patterns: Building Extensible and Maintainable Object-Oriented Software, 2nd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca, Grzegorz Kowalczyk, Paweł Koronkiewicz
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-832-2904-1, 9788383229041
- Data wydania książki drukowanej :
- 2021-12-29
- ISBN Ebooka:
- 978-83-832-2905-8, 9788383229058
- Data wydania ebooka :
- 2021-12-29 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x225
- Numer z katalogu:
- 195009
- Rozmiar pliku Pdf:
- 39.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Inne - Programowanie
Programowanie » Wzorce projektowe
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (xxvi)
- Wiemy, co sobie myślisz (xxvii)
- Wiemy także, co sobie myśli Twój mózg (xxvii)
- Wyobrażamy sobie, że Czytelnik tej książki jest uczniem (xxviii)
- Metapoznanie: myślenie o myśleniu (xxix)
- Oto co zrobiliśmy (xxx)
- Oto co możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa (xxxi)
- Kilka ostatnich spraw, o których musisz wiedzieć (xxxii)
- Zespół recenzentów technicznych (xxxiv)
- Podziękowania (xxxv)
- Wszystko rozpoczęło się od prostej aplikacji o nazwie KaczySim (2)
- Ale teraz nasze kaczki muszą LATAĆ (3)
- Ale coś poszło strasznie nie tak... (4)
- Józek rozmyśla o dziedziczeniu... (5)
- A może by tak interfejs? (6)
- Co byś zrobił na miejscu Józka? (7)
- Jedyny pewny element procesu wytwarzania oprogramowania (8)
- Zerowanie problemu... (9)
- Oddzielanie tego, co się zmienia, od tego, co pozostaje niezmienione (10)
- Projektowanie zachowań Kaczki (11)
- Implementacja zachowań klasy Kaczka (13)
- Integracja zachowań klasy Kaczka (15)
- Testowanie kodu klasy Kaczka (18)
- Dynamiczne ustawianie zachowania (20)
- Kompletny diagram hermetyzowanych zachowań (22)
- Relacja MA może być lepsza od JEST (23)
- Rozmawiając o wzorcach projektowych... (24)
- Zasłyszane w lokalnym barze szybkiej obsługi... (26)
- Zasłyszane w sąsiednim boksie (27)
- Potęga wspólnego słownika wzorców (28)
- W jaki sposób mogę używać wzorców projektowych? (29)
- Narzędzia do Twojej projektowej skrzynki narzędziowej (32)
- Ogólne spojrzenie na aplikację monitorującą warunki pogodowe (37)
- Spotkanie ze wzorcem Obserwator (42)
- Wydawca + prenumeratorzy = wzorzec Obserwator (43)
- Definicja wzorca Obserwator (49)
- Siła luźnych powiązań (52)
- Projektowanie stacji meteorologicznej (55)
- Implementacja stacji meteorologicznej (56)
- Włączamy zasilanie stacji meteorologicznej (59)
- Podglądanie wzorca Obserwator w naturze (63)
- Pisanie kodu aplikacji, która odmieni nasze życie (64)
- Wróćmy do prac nad aplikacją meteorologiczną (67)
- Jazda próbna nowego kodu (69)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (70)
- Reguły projektowe - wyzwanie (71)
- Witamy w "Star Café" (76)
- Reguła otwarte-zamknięte (82)
- Spotkanie z wzorcem Dekorator (84)
- Konstruowanie zamówień przy użyciu dekoratorów (85)
- Definicja wzorca Dekorator (87)
- Dekorujemy nasze napoje (88)
- Tworzymy kod aplikacji "Star Café" (91)
- Tworzenie klas napojów (92)
- Tworzenie kodu klas dodatków (93)
- Podajemy kawy (94)
- Dekoratory w świecie rzeczywistym: obsługa wejścia-wyjścia w języku Java (96)
- Dekorowanie klas pakietu java.io (97)
- Tworzenie własnych dekoratorów obsługi wejścia-wyjścia (98)
- Testowanie nowego dekoratora strumieni wejścia-wyjścia (99)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (101)
- Identyfikacja zmiennych elementów aplikacji (108)
- Hermetyzacja procesu tworzenia obiektów (110)
- Budujemy prostą fabrykę pizzy (111)
- Tworzymy definicję "wzorca" Prosta Fabryka (113)
- Nowa struktura klasy Pizzeria (116)
- Zezwalamy klasom podrzędnym na podejmowanie decyzji (117)
- Deklarowanie metody typu Fabryka (121)
- Wreszcie nadszedł czas na spotkanie ze wzorcem Metoda Wytwórcza (127)
- Spojrzenie na równoległe hierarchie klas twórców i produktów (128)
- Definicja wzorca Metoda Wytwórcza (130)
- Sprawdzamy zależności między obiektami (134)
- Reguła odwracania zależności (135)
- Stosowanie reguły DIP (136)
- Rodziny składników... (141)
- Budujemy fabryki składników pizzy (142)
- Aktualizacja kodu klas Pizza (145)
- Odwiedzamy lokalne oddziały naszej sieci pizzerii (148)
- Czego udało się nam dokonać? (149)
- Definicja wzorca Fabryka Abstrakcyjna (152)
- Porównanie Metody Wytwórczej oraz Fabryki Abstrakcyjnej (156)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (158)
- Analiza klasycznej implementacji wzorca Singleton (167)
- Fabryka czekolady (169)
- Definicja wzorca Singleton (171)
- Ups, mamy problem... (172)
- Jak sobie radzić z wielowątkowością? (174)
- Czy możemy ulepszyć działanie wielowątkowości? (175)
- A w międzyczasie w fabryce czekolady... (177)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (180)
- Automatyka w domu i zagrodzie (186)
- Przegląd dostarczonych klas (188)
- Krótkie wprowadzenie do wzorca Polecenie (191)
- Od baru do wzorca Polecenie (195)
- Nasze pierwsze polecenie (197)
- Zastosowanie polecenia (198)
- Przypisywanie poleceń do gniazd (203)
- Implementujemy SuperPilota (204)
- Implementacja poleceń (205)
- Sprawdzamy możliwości naszego SuperPilota (206)
- Nadszedł wreszcie czas, aby przygotować trochę dokumentacji... (209)
- Co robimy? (211)
- Sprawdzamy poprawność działania przycisku Wycofaj (214)
- Implementacja mechanizmu wycofywania przy użyciu stanów (215)
- Dodajemy mechanizm wycofywania do poleceń sterujących wentylatorem (216)
- Każdy pilot powinien mieć tryb Impreza! (219)
- Stosowanie makropoleceń (220)
- Kolejne zastosowania wzorca Polecenie - kolejkowanie żądań (223)
- Kolejne zastosowania wzorca Polecenie - żądania rejestracji (224)
- Wzorzec Polecenie w rzeczywistych zastosowaniach (225)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (227)
- Adaptery są wszędzie wokół nas (232)
- Adaptery obiektowe (233)
- Jeśli coś chodzi jak kaczka i kwacze jak kaczka, to musi może być kaczką indykiem opakowanym w adapter kaczki... (237)
- Testujemy adapter dla indyka (236)
- Wzorzec Adapter bez tajemnic (237)
- Definicja wzorca Adapter (239)
- Adaptery obiektów i klas (240)
- Adaptery w świecie rzeczywistym (244)
- Adaptujemy interfejs Enumeration do wymagań interfejsu Iterator (245)
- Nie ma to jak kino domowe (251)
- Oglądanie filmów (wersja dla prawdziwych twardzieli) (252)
- Światła, kamera, fasada! (254)
- Konstruujemy fasadę naszego systemu kina domowego (257)
- Implementujemy uproszczony interfejs (258)
- Czas na seans (wersja soft, dla całej rodziny) (259)
- Definicja wzorca Fasada (260)
- Reguła ograniczonej interakcji (261)
- Jak zrazić do siebie przyjaciół, czyli interakcje między obiektami (262)
- Wzorzec Fasada kontra reguła ograniczania interakcji (265)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (266)
- Czas na nieco więcej kofeiny... (270)
- Tworzymy klasy reprezentujące kawę i herbatę (w języku Java) (271)
- Kawa i herbata, czyli klasy abstrakcyjne (274)
- Posuńmy nasz projekt o krok dalej... (275)
- Wyodrębnianie metody recepturaParzenia() (276)
- Co udało się nam osiągnąć? (279)
- Spotkanie z wzorcem Metoda Szablonowa (280)
- Co nam daje zastosowanie metody szablonowej? (282)
- Definicja wzorca Metoda Szablonowa (283)
- Stosujemy haczyk we wzorcu Metoda Szablonowa... (286)
- Zastosowanie haczyka (287)
- Reguła Hollywood a wzorzec Metoda Szablonowa (291)
- Wzorzec Metoda Szablonowa w dziczy... (293)
- Sortowanie przy użyciu wzorca Metoda Szablonowa (294)
- A teraz musimy posortować parę kaczek... (295)
- Czym jest metoda compareTo()? (295)
- Porównywanie kaczek z innymi kaczkami (296)
- No to posortujmy sobie trochę kaczek (297)
- Robimy maszynę do sortowania kaczek (298)
- Zabawy z ramkami (300)
- Tworzenie niestandardowej listy przy użyciu klasy AbstractList (301)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (305)
- Z ostatniej chwili - fuzja baru Obiadowo i restauracji Naleśnikarnia (308)
- Przegląd pozycji menu (309)
- Implementacja specyfikacji kelnerki: podejście pierwsze (313)
- Czy można hermetyzować iteracje? (315)
- Poznajemy wzorzec Iterator (317)
- Dodawanie iteratora do ObiadowoMenu (318)
- Poprawiamy kod kelnerki (320)
- Testowanie kodu (321)
- Przegląd aktualnego rozwiązania (323)
- Uproszczenia po wprowadzeniu interfejsu java.util.Iterator (325)
- Wzorzec Iterator - definicja (328)
- Struktura wzorca Iterator (329)
- Reguła pojedynczej odpowiedzialności (330)
- Poznajemy interfejs Iterable (333)
- Usprawniona pętla for Javy (334)
- Rzut oka na klasę ObiadManiaMenu (337)
- Iteratory i kolekcje (343)
- Czy kelnerka jest już gotowa? (345)
- Wzorzec Kompozyt (350)
- Projektujemy menu bazujące na wzorcu Kompozyt (353)
- Implementacja klasy MenuSkładnik (354)
- Implementacja klasy PozycjaMenu (355)
- Implementacja klasy Menu (356)
- A teraz testujemy... (359)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (365)
- Guma do żucia i Java (370)
- Maszyny stanowe 101 (372)
- Piszemy kod (374)
- Test wewnętrzny (376)
- Wiedziałeś, że to jest blisko... prośba o zmianę! (378)
- Kłopotliwy stan rzeczy (380)
- Nowy projekt (382)
- Definiowanie interfejsów i klas reprezentacji stanu (383)
- Nowa wersja automatu sprzedającego (386)
- Przyjrzyjmy się nowej klasie AutomatSprzedający... (387)
- Implementowanie kolejnych stanów (388)
- Definicja wzorca Stan (394)
- Została jeszcze promocja 1 z 10 (397)
- Kończymy implementowanie promocji (398)
- Wersja demo dla prezesa (399)
- Weryfikacja projektu... (401)
- Niemal zapomnieliśmy! (404)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (407)
- Kod monitora (415)
- Testowanie monitora (416)
- Zdalne wywołania metod 101 (421)
- Przygotowanie klasy AutomatSprzedający do pracy w charakterze usługi zdalnej (434)
- Dodanie wpisu do rejestru RMI... (436)
- Definicja wzorca Pośrednik (443)
- Przygotuj się na pośrednika wirtualnego (445)
- Projektowanie wirtualnego pośrednika do wyświetlania okładek (447)
- Kod klasy PośrednikObrazków (448)
- Wykorzystanie mechanizmów Java API do stworzenia pośrednika chroniącego (457)
- Swatanie w Obiektowie (458)
- Implementacja interfejsu Osoba (459)
- Teatrzyk - ochrona podmiotów (461)
- Z lotu ptaka - budowanie dynamicznego pośrednika klasy Osoba (462)
- Zoo pośredników (470)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (472)
- Kod przeglądarki okładek (475)
- Współdziałanie wzorców (480)
- Powrót kaczek (481)
- Co zrobiliśmy? (503)
- Widok z lotu kaczki - diagram klas (504)
- Król wzorców złożonych (506)
- Poznajemy wzorzec Model-Widok-Kontroler (509)
- Przyjrzyjmy się bliżej... (510)
- Model-Widok-Kontroler jako zestaw wzorców (512)
- Wykorzystujemy MVC do sterowania beatem... (514)
- Piszemy kod elementów (517)
- A teraz spójrzmy na rzeczywistą klasę BeatModel (518)
- Widok (519)
- Implementowanie widoku (520)
- A teraz kontroler (522)
- Łączymy wszystko w całość... (524)
- Eksplorujemy możliwości wzorca Strategia (525)
- Adaptowanie modelu (526)
- Testujemy... (528)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (531)
- Wzorzec projektowy - definicja (551)
- Bliższe spojrzenie na definicję wzorca (553)
- Niech moc będzie z Tobą (554)
- A więc chcesz zostać autorem wzorców projektowych (559)
- Porządkowanie wzorców projektowych (561)
- Myślenie wzorcami (566)
- Głowa pełna wzorców (569)
- Nie zapominaj o potędze wspólnego słownictwa (571)
- Gang Czterech w Obiektowie (573)
- Podróż dopiero się zaczyna... (574)
- Zoo pełne wzorców (576)
- Walka ze złem przy użyciu antywzorców (578)
- Twoja projektowa skrzynka narzędziowa (580)
- Wyjeżdżamy z Obiektowa (581)
- Most (584)
- Budowniczy (586)
- Łańcuch Odpowiedzialności (588)
- Pyłek (590)
- Interpreter (592)
- Mediator (594)
- Memento (596)
- Prototyp (598)
- Odwiedzający (600)
Wprowadzenie
ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie do wzorców projektowych. Witamy w krainie wzorców projektowych
ROZDZIAŁ 2. Wzorzec Obserwator. Jak sprawić, by Twoje obiekty były zawsze dobrze poinformowane
ROZDZIAŁ 3. Wzorzec Dekorator. Dekorowanie obiektów
ROZDZIAŁ 4. Wzorzec Fabryka. Wypieki obiektowe
ROZDZIAŁ 5. Wzorzec Singleton. Obiekty jedyne w swoim rodzaju
ROZDZIAŁ 6. Wzorzec Polecenie. Hermetyzacja wywołań
ROZDZIAŁ 7. Wzorce Adapter i Fasada. Zdolność adaptacji
ROZDZIAŁ 8. Wzorzec Metoda Szablonowa. Hermetyzacja algorytmów
ROZDZIAŁ 9. Wzorce Iterator i Kompozyt. Zarządzanie kolekcjami
ROZDZIAŁ 10. Wzorzec Stan. Stan obiektu
ROZDZIAŁ 11. Wzorzec Pośrednik. Kontrola dostępu do obiektu
ROZDZIAŁ 12. Wzorce złożone. Łączenie wzorców
ROZDZIAŁ 13. Lepsze życie dzięki wzorcom. Wzorce projektowe w praktyce
DODATEK: Pozostałe wzorce
Skorowidz (602)
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja Promocja 2za1
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(44,85 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Dzięki tej przystępnej książce, przeznaczonej dla programistów i badaczy, zrozumiesz podstawy techniczne modeli LLM. Dowiesz się, do czego można je zastosować, i odkryjesz elegancję ich architektury. Nauczysz się praktycznego korzystania z frameworka LangChain, zaprojektowanego do tworzenia responsywnych aplikacji. Dowiesz się, jak dostrajać model, jak zadawać mu pytania, poznasz także sprawdzone metody wdrażania i monitorowania środowisk produkcyjnych, dzięki czemu łatwo zbudujesz narzędzia do pisania, zaawansowane roboty konwersacyjne czy nowatorskie pomoce dla programistów. Liczne praktyczne przykłady i fragmenty kodu ułatwią Ci nie tylko przyswojenie podstaw, ale także używanie modeli LLM w innowacyjny i odpowiedzialny sposób.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Książka jest przystępnym przewodnikiem po zastosowaniu języka SQL w procesie uzyskiwania informacji zawartych w danych. Zaczniesz od przyswojenia podstawowej wiedzy o bazach danych i SQL, a następnie przystąpisz do analizy prawdziwych zbiorów danych, takich jak demografia spisu ludności w Stanach Zjednoczonych, przejazdy taksówek w Nowym Jorku i szczegóły z krajowego katalogu targów rolniczych. Dzięki ćwiczeniom i przykładom zamieszczonym w każdym rozdziale szybko zaznajomisz się ze wszystkimi, również najnowszymi, narzędziami niezbędnymi do budowania zaawansowanych baz danych PostgreSQL. Zrozumiesz również, jak w szybki i efektywny sposób dane pozwalają zdobyć potrzebne informacje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(64,35 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
Tymczasem obwody elektroniczne przenikają każdy aspekt naszego życia. Bez nich cywilizacja w obecnym kształcie przestałaby istnieć. Zagrożenie wcale nie jest aż tak małe, jak się wydaje. Elektronika to niebanalna dziedzina, wykształcenie specjalistów i przekazanie im odpowiedniej wiedzy wymaga wysiłku. Należy zacząć od podstaw - i stąd pomysł na cykl publikacji poświęconych najważniejszym zagadnieniom związanym z elektroniką.- Druk
Elektronika. Od analizy symbolicznej do obliczeń kwantowych
Anna Filipowska, Weronika Izydorczyk, Jacek Izydorczyk, Sławomir Lasota, Andrzej Malcher, Piotr Zawadzki
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
W tej niezwykle pragmatycznej książce, przeznaczonej dla dyrektorów technicznych, praktyków uczenia maszynowego, twórców aplikacji, analityków biznesowych, inżynierów i badaczy danych, znajdziesz skuteczne techniki używania sztucznej inteligencji. Zaznajomisz się z cyklem życia projektu opartego na generatywnej AI i jej zastosowaniami, a także metodami doboru i dostrajania modeli, generowania danych wspomaganego wyszukiwaniem, uczenia przez wzmacnianie na podstawie informacji zwrotnych od człowieka, kwantyzacji, optymalizacji i wdrażania modeli. Poznasz szczegóły różnych typów modeli, między innymi dużych językowych (LLM), multimodalnych generujących obrazy (Stable Diffusion) i odpowiadających na pytania wizualne (Flamingo/IDEFICS).- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(51,35 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja Promocja 2za1
To książka przeznaczona dla osób pracujących z systemami Kubernetes. Poszczególne zagadnienia przedstawiono w niej w przejrzystym formacie problem – rozwiązanie – omówienie, dzięki czemu szybko znajdziesz rozwiązanie konkretnego problemu, a to z kolei pozwoli Ci na korzystanie ze wszystkich zalet tej platformy w codziennej pracy. Znalazło się tu ponad 100 praktycznych receptur obejmujących takie tematy jak konfigurowanie klastra, zarządzanie obciążeniem w kontenerach przy użyciu obiektów Kubernetes API, użycie pamięci masowej indeksowanej wartościami klucz-wartość, konfigurowanie zabezpieczeń i wiele innych. Każda receptura jest niezależna od innych, a materiał został zorganizowany w sposób maksymalnie ułatwiający szybkie odnalezienie interesującego Cię zagadnienia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(38,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Sztuczna inteligencja stale się rozwija. Właściwie codziennie słyszymy o jej rosnących możliwościach, nowych osiągnięciach i przyszłości, jaką nam przyniesie. Jednak w tej książce skupiamy się nie na przyszłości, a na teraźniejszości i praktycznym obliczu AI - na usługach, które świadczy już dziś. Większość najciekawszych zastosowań sztucznej inteligencji bazuje na ML (uczenie maszynowe, ang. machine learning), NLP (przetwarzanie języka naturalnego, ang. natural language processing) i architekturze RAG (ang. retrieval augmented generation) zwiększającej możliwości tzw. dużych modeli językowych (LLM, ang. large language model). Stanowią one podwaliny budowy systemów AI, bez których te systemy często wcale nie mogłyby powstać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja Promocja 2za1
Pierwsza była wirtualizacja: oprogramowanie symuluje istnienie zasobów logicznych korzystających z zasobów fizycznych. Po niej przyszła konteneryzacja, polegająca na tworzeniu obrazów - kopii danych - zawierających wszystkie pliki potrzebne do uruchomienia danej aplikacji. Środowiska produkcyjne z obu korzystają równolegle, ale to konteneryzacja stała się swojego rodzaju rewolucją w sektorze IT. Pozwoliła bowiem na sprawniejsze wdrażanie mikroserwisów, a także na optymalizację kosztów działania wielu aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(25,92 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Eric Freeman, Elisabeth Robson (6) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(1)
(0)
(1)
(1)
więcej opinii
ukryj opinie