Java. Rusz głową! Wydanie III
- Autorzy:
- Kathy Sierra, Bert Bates, Trisha Gee
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.8/6 Opinie: 54
- Stron:
- 700
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Opis książki: Java. Rusz głową! Wydanie III
Technologie bazujące na Javie są wszędzie!
Od momentu pojawienia się pierwszej wersji Java pociągała programistów ze względu na przyjazną składnię, cechy obiektowe, zarządzanie pamięcią, a przede wszystkim obietnicę przenośności. Mijają lata, a Java wciąż cieszy się ogromną popularnością, jest sukcesywnie rozwijana i używana do coraz to nowszych zastosowań. Wszystko wskazuje na to, że jeszcze długo programiści biegle posługujący się tym językiem będą mieli pełne ręce roboty.
Ta książka, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemnicom do rozwiązania, zabawnym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak wyrażenia lambda, typy ogólne czy programowanie sieciowe i funkcyjne. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, pogawędki prowadzone przy kominku przez programistę i kompilator. To wszystko sprawia, że ta pozycja jest absolutnie wyjątkowym i niezwykle skutecznym podręcznikiem!
Dzięki książce:
- błyskawicznie przyswoisz podstawy Javy
- zagłębisz się w tajniki obiektów, klas i dziedziczenia
- zrozumiesz istotę wyrażeń lambda, strumieni i kolekcji
- napiszesz graficzny interfejs użytkownika
- nauczysz się korzystać z biblioteki Swing
- zaczniesz rozwiązywać problemy współbieżności i pracować z wątkami
To najbardziej zajmująca książka do nauki programowania, jaką kiedykolwiek widziałam!
Angie Jones, Java Champion
Wybrane bestsellery
-
Ten praktyczny przewodnik po Selenium WebDriver w wersji 4 z uwzględnieniem implementacji w Javie jest przeznaczony dla programistów Javy, inżynierów jakości i testerów. Przedstawiono w nim główne aspekty zautomatyzowanej nawigacji po stronie, manipulacji w przeglądarce, interakcji z elementami, ...
Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych Selenium WebDriver w Javie. Praktyczne wprowadzenie do tworzenia testów systemowych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem kultowego podręcznika dla profesjonalnych programistów Javy. To pierwszy tom, w którym opisano podstawy języka i najważniejsze zagadnienia związane z programowaniem interfejsu użytkownika, a także kolekcje, wyrażenia lambda, techni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
81.27 zł
129.00 zł(-37%) -
Język Java jest konsekwentnie udoskonalany i unowocześniany dzięki zaangażowaniu wielu ludzi. Nowoczesny język Java staje się coraz bardziej wieloparadygmatowy, co oznacza, że stosowanie najlepszych praktyk w coraz większym stopniu determinuje jakość kodu. Obecnie napisanie kodu, który prawidłowo...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
60.39 zł
99.00 zł(-39%) -
Ta książka jest ósmym wydaniem znakomitego podręcznika programowania dla początkujących, starannie zaktualizowanym i uzupełnionym o informacje dotyczące edycji 11. Zawiera podstawową wiedzę o kompilacji i uruchamianiu programu w Javie oraz o słowach kluczowych i istotnych konstrukcjach w tym języ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
61.38 zł
99.00 zł(-38%) -
To kolejne, uzupełnione i zaktualizowane wydanie przewodnika po frameworku Spring. Książka jest napisana w zwięzłym, przejrzystym i jasnym stylu, dzięki czemu szybko zrozumiesz zasady pracy ze Springiem i zbudujesz nowoczesną aplikację internetową współpracującą z bazą danych. Pokazano tu technik...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
54.29 zł
89.00 zł(-39%) -
To dwunaste, rozszerzone wydanie znakomitego podręcznika do nauki Javy, w pełni przejrzane, poprawione i zaktualizowane (uwzględnia nowości wprowadzone w Javie SE 9, 10 i 11). Ułatwia zdobycie solidnych podstaw języka i płynne przejście do tworzenia programów służących do rozwiązywania konkretnyc...
Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII Wprowadzenie do Javy. Programowanie i struktury danych. Wydanie XII
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)59.90 zł
199.00 zł(-70%) -
Oto zbiór aktualnych i kompletnych receptur instruktażowych, z których każda pomaga w rozwiązaniu konkretnego problemu. Wszystkie zostały starannie przetestowane i wielokrotnie udowodniły swoją przydatność. Każdą poprzedzono krótkim wprowadzeniem i omówieniem zastosowanych mechanizmów działania. ...
Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV Java. Najlepsze rozwiązania zadań programistycznych. Receptury. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)73.78 zł
119.00 zł(-38%) -
W tej książce opisano wiele funkcjonalności, narzędzi i procedur, dzięki którym można poprawić efektywność kodu napisanego w Javie 8 i 11 LTS. Główny nacisk położono na zagadnienia istotne dla środowisk produkcyjnych, ale przedstawiono również ciekawe nowe technologie, takie jak kompilacja z wypr...
Wydajność Javy. Szczegółowe porady dotyczące programowania i strojenia aplikacji w Javie. Wydanie II Wydajność Javy. Szczegółowe porady dotyczące programowania i strojenia aplikacji w Javie. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)48.98 zł
79.00 zł(-38%) -
Dzięki informacjom zawartym w tej książce uda Ci się szybko opanować podstawy pracy w Android Studio. Dowiesz się, jak zainstalować środowisko programistyczne, utworzyć i dopracować interfejs użytkownika, stosować tematy i style, generować komunikaty, wprowadzać elementy wizualne i multimedialne....(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
35.19 zł
69.00 zł(-49%) -
Algorytm jest pojęciem ściśle związanym z programowaniem. Jak podaje definicja, algorytm to skończony ciąg jasno zdefiniowanych czynności koniecznych do wykonania pewnego rodzaju zadań. W efekcie ich wykonania następuje rozwiązanie postawionego problemu. Brzmi informatycznie? Oczywiście - wszak a...
Algorytmy i struktury danych. Kurs video. Java, JavaScript, Python Algorytmy i struktury danych. Kurs video. Java, JavaScript, Python
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)49.50 zł
99.00 zł(-50%)
O autorach książki
3 Kathy Sierra, Bert Bates, Trisha GeeKathy Sierra od wielu lat zajmuje się teorią nauczania. Pracowała na Uniwersytecie Kalifornijskim i w Sun Microsystems. W 2015 roku otrzymała Pioneer Award — nagrodę przyznawaną przez Electronic Frontier Foundation.
Bert Bates był programistą systemów eksperckich i systemów operacyjnych czasu rzeczywistego. Od 2003 roku pisze książki, jest autorem licznych pozycji z serii Rusz głową!
Trisha Gee jest związana z Javą od 1997 roku, pisała w tym języku aplikacje dla różnych branż. Przez siedem lat była członkiem zespołu Java Advocacy w firmie JetBrains.
Kathy Sierra, Bert Bates, Trisha Gee - pozostałe książki
-
What will you learn from this book?Head First Java is a complete learning experience in Java and object-oriented programming. With this book, you'll learn the Java language with a unique method that goes beyond how-to manuals and helps you become a great programmer. Through puzzles, mysteries, an...(228.65 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
Co powinien wiedzieć każdy programista Javy? To zależy. Zależy od tego, kogo pytamy, dlaczego pytamy i kiedy pytamy. Sugestii jest co najmniej tyle, ile punktów widzenia. W tej książce znajdziesz niektóre z tych wielu punktów widzenia, aby stworzyć razem pewien przekrój i przedstawić sposób myśle...(67.20 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
If you want to push your Java skills to the next level, this book provides expert advice from Java leaders and practitioners. You’ll be encouraged to look at problems in new ways, take broader responsibility for your work, stretch yourself by learning new techniques, and become as good at t...
97 Things Every Java Programmer Should Know. Collective Wisdom from the Experts 97 Things Every Java Programmer Should Know. Collective Wisdom from the Experts
(143.65 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Statyczna strona internetowa dziś już nikogo nie zachwyca. Czas na zmianę! Pora sprawić, aby tworzone przez Ciebie aplikacje stały się wyjątkowo dynamiczne, elastyczne i interaktywne. Poznaj i wykorzystaj w tym celu nowoczesną technologię serwletów i stron JSP.
Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!) Head First Servlets & JSP. Edycja polska. Wydanie II (Rusz głową!)
-
Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia...(48.50 zł najniższa cena z 30 dni)
48.50 zł
97.00 zł(-50%) -
Używamy rysunków, bo obraz wart jest 1024 słów. Stosujemy powtórzenia, by zakodować na stałe dane w Twojej chłonnej głowie. Oddziałujemy na emocje, jesteśmy nieprzewidywalni, zaskakujący i zabawni. Stawiamy przed Tobą wyzwania i zadajemy pytania, które angażują Cię w proces studiowania przedstawi...(44.50 zł najniższa cena z 30 dni)
44.50 zł
89.00 zł(-50%) -
Looking to study up for the new J2EE 1.5 Sun Certified Web Component Developer (SCWCD) exam? This book will get you way up to speed on the technology you'll know it so well, in fact, that you can pass the brand new J2EE 1.5 exam. If that's what you want to do, that is. Maybe you don't care about ...
Head First Servlets and JSP. Passing the Sun Certified Web Component Developer Exam. 2nd Edition Head First Servlets and JSP. Passing the Sun Certified Web Component Developer Exam. 2nd Edition
(152.15 zł najniższa cena z 30 dni)152.15 zł
179.00 zł(-15%) -
Dzięki książce "Head First Servlets & JSP. Edycja polska" serwlety i technologia Java Server Pages przestaną być dla Ciebie wiedzą z pogranicza magii.
Head First Servlets & JSP. Edycja polska (Rusz głową!) Head First Servlets & JSP. Edycja polska (Rusz głową!)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First Java: A Brain-Friendly Guide, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9984-6, 9788328399846
- Data wydania książki drukowanej:
- 2023-05-30
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9985-3, 9788328399853
- Data wydania ebooka:
-
2023-05-30
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x225
- Numer z katalogu:
- 195442
- Rozmiar pliku Pdf:
- 76.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » Java - Programowanie
Spis treści książki
- Dla kogo jest przeznaczona ta książka?
- Wiemy, co sobie myślisz
- Metapoznanie - myślenie o myśleniu
- Oto co zrobiliśmy
- Oto co możesz zrobić, aby zmusić swój mózg do posłuszeństwa
- Czego potrzebujesz, aby skorzystać z tej książki?
- Kilka ostatnich spraw, o których musisz wiedzieć
- Jak działa Java?
- Co będziesz robić w Javie?
- Krótka historia Javy
- Struktura kodu w Javie
- Tworzenie klasy z metodą main()
- Pętle i pętle, i.
- Rozgałęzienia warunkowe
- Tworzenie poważnej aplikacji biznesowej
- Program krasomówczy
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Wojna o fotel
- Tworzenie pierwszego obiektu
- Tworzenie i testowanie obiektów Film
- Szybko! Opuszczamy metodę main()!
- Uruchamianie zgadywanki
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Deklarowanie zmiennej
- "Proszę podwójną. Albo nie - całkowitą!"
- Trzymaj się z daleka od tego słowa kluczowego!
- Kontrolowanie obiektu Pies
- Odwołanie do obiektu to jedynie inna wartość zmiennej
- Życie na odśmiecanej stercie
- Tablica jest jakby tacą z kubkami
- Tworzymy tablicę obiektów Pies
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Pamiętaj! Klasa opisuje to, co obiekt wie, oraz to, co robi
- Wielkość ma wpływ na sposób szczekania
- Do metod można przekazywać informacje
- Metoda może coś zwrócić
- Do metody można przekazać więcej niż jedną informację
- Ciekawe rozwiązania wykorzystujące parametry i wartości wynikowe
- Hermetyzacja
- Jak zachowują się obiekty w tablicy?
- Deklarowanie i inicjalizacja zmiennych instancyjnych
- Porównywanie zmiennych (typów podstawowych oraz odwołań)
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Napiszmy grę przypominającą okręty, o nazwie "Zatopić startup"
- Tworzenie klasy
- Pisanie kodu testowego dla klasy ProstyStartup
- Metoda sprawdz()
- Kod przygotowawczy klasy ProstyStartupGra
- Metoda main() gry
- Zagrajmy
- Trochę więcej o pętlach for
- Rozszerzone pętle for
- Rzutowanie wartości typów podstawowych
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Ostatni rozdział zakończył się w dramatycznych okolicznościach - w programie znaleźliśmy błąd
- Obudź się i przejrzyj bibliotekę
- Niektóre możliwości klasy ArrayList
- Porównanie klasy ArrayList ze zwyczajną tablicą
- Napiszmy WŁAŚCIWĄ wersję gry "Zatopić startup"
- Kod przygotowawczy właściwej klasy StartupGraMax
- Ostateczna wersja klasy Startup
- Wyrażenia logiczne o bardzo dużych możliwościach
- Stosowanie biblioteki (Java API)
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Wojna o fotel raz jeszcze.
- Zrozumienie dziedziczenia
- Zaprojektujmy drzewo dziedziczenia dla programu symulacji zwierząt
- Poszukiwanie dalszych możliwości zastosowania dziedziczenia
- Relacje JEST oraz MA
- Jak możesz określić, czy dobrze zaprojektowałeś hierarchię dziedziczenia?
- Czy korzystanie z dziedziczenia przy projektowaniu klas jest "używaniem", czy "nadużywaniem"?
- Jak dotrzymać kontraktu - reguły przesłaniania
- Przeciążanie metody
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Czy projektując przedstawioną obok hierarchię klas, o czymś zapomnieliśmy?
- Kompilator nie pozwoli utworzyć obiektów klasy abstrakcyjnej
- Abstrakcyjne kontra konkretne
- MUSISZ zaimplementować wszystkie metody abstrakcyjne
- Polimorfizm w działaniu
- A co z obiektami innych klas? Dlaczego nie stworzyć listy, w której można by zapisać cokolwiek?
- Kiedy Pies nie zachowuje się jak Pies
- Rozważmy różne możliwości projektowe
- Tworzenie i implementowanie interfejsu ZwierzakDomowy
- Wywoływanie wersji metody zdefiniowanej w klasie bazowej
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Stos i sterta. Gdzie są przechowywane dane?
- Metody są zapisywane na stosie
- A co ze zmiennymi lokalnymi, które są obiektami?
- Cud utworzenia obiektu
- Tworzenie obiektu Kaczka
- Czy kompilator zawsze tworzy dla nas konstruktor bezargumentowy?
- Nanoprzegląd. Cztery rzeczy o konstruktorach, które należy zapamiętać
- Znaczenie konstruktorów klasy bazowej w życiu obiektu
- Czy dziecko może istnieć przed rodzicami?
- A co ze zmiennymi referencyjnymi?
- Nie podoba mi się kierunek, w jakim to wszystko zmierza
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Metody klasy Math - najlepsze z możliwych odpowiedników metod globalnych
- Różnice pomiędzy metodami zwyczajnymi a statycznymi
- Inicjalizacja zmiennych statycznych
- Metody klasy Math
- Reprezentowanie wartości typów podstawowych w formie obiektów
- Automatyczna konwersja działa niemal wszędzie
- A teraz w przeciwnym kierunku. zamiana liczby na łańcuch znaków
- Formatowanie liczb
- Specyfikator formatu
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Poznajemy API pakietu java.util, List i Collections
- Typy ogólne oznaczają większe bezpieczeństwo typów
- Ponownie odwiedzimy metodę sort()
- Nowa, poprawiona, porównywalna klasa Piosenka
- Sortowanie z wykorzystaniem wyłącznie komparatorów
- Zastosowanie wyrażeń lambda w kodzie aplikacji szafy grającej
- Wykorzystanie kolekcji HashSet zamiast ArrayList
- Co MUSIMY wiedzieć o klasie TreeSet.
- Poznaliśmy już listy i zbiory, teraz poznamy mapy
- W końcu wracamy do typów ogólnych
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Powiedz komputerowi, CZEGO chcesz
- Kiedy pętle for schodzą na złą drogę
- Prezentacja API strumieni
- Pobieranie wyników ze strumienia
- Wytyczne dotyczące stosowania strumieni
- Witaj, lambdo, nasz (niezbyt) stary przyjacielu
- Zauważanie interfejsów funkcyjnych
- Pierwsze wyzwanie Leona: znaleźć wszystkie rockowe utwory
- Drugie wyzwanie Leona: lista wszystkich gatunków
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Stwórzmy program MuzMachina
- Przede wszystkim potrzebujemy sekwensera
- Wyjątek jest obiektem. klasy Exception
- Sterowanie przepływem w blokach try-catch
- Czy wspominaliśmy, że metoda może zgłaszać więcej niż jeden wyjątek?
- W przypadku użycia wielu bloków catch należy je uporządkować ze względu na zakres - od najmniejszego do największego
- Zrezygnowanie z obsługi wyjątku (poprzez jego zadeklarowanie) jedynie odsuwa w czasie to, co nieuniknione
- Kod od kuchni
- Wersja 1. Twój pierwszy odtwarzacz muzyki
- Wersja 2. Eksperymenty muzyczne z wykorzystaniem argumentów przekazywanych z wiersza poleceń
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Wszystko zaczyna się od okna
- Przechwytywanie zdarzeń generowanych przez działania użytkownika
- Odbiorcy, źródła i zdarzenia
- Stwórz własny komponent umożliwiający rysowanie
- Fajne operacje, jakie można realizować w metodzie paintComponent()
- Układy GUI - wyświetlanie w ramce więcej niż jednego komponentu
- Klasy wewnętrzne spieszą z pomocą!
- Wyrażenia lambda spieszą z pomocą (ponownie)!
- Wykorzystanie klas wewnętrznych do tworzenia animacji
- Prostszy sposób tworzenia komunikatów-zdarzeń
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Komponenty biblioteki Swing
- Menedżery układu
- Wielka trójka menedżerów układu: BorderLayout, FlowLayout oraz BoxLayout
- Zabawy z komponentami biblioteki Swing
- Kod od kuchni
- Tworzenie aplikacji MuzMachina
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Odczytywanie taktów
- Zapisywanie serializowanego obiektu do pliku
- Jeśli chcesz, aby klasa zapewniała możliwość serializacji, zaimplementuj w niej interfejs Serializable
- Deserializacja - odtwarzanie obiektów
- Identyfikator wersji - wielki problem serializacji
- Odczyt zawartości pliku tekstowego
- Kwiz - gra (zarys kodu)
- Typy Path, Paths i Files (zabawy z katalogami)
- Finalnie, bliższe spojrzenie na finally
- Zapisywanie kompozycji
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Nawiązywanie połączenia, wysyłanie i odbieranie danych
- Program CodziennePoradyKlient
- Tworzenie prostej aplikacji serwera
- Możliwość stosowania wielu wątków w Javie zapewnia jedna klasa - Thread
- Trzy stany nowego wątku
- Usypianie wątku
- Tworzenie i uruchamianie dwóch (lub większej liczby!) wątków
- Koniec pracy w puli wątków
- Nowa i poprawiona wersja programu ProstyKlientPogawedek
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Problem Moniki i Roberta w formie kodu
- Stosowanie blokady obiektu
- Przerażający problem "utraconej modyfikacji"
- Zadeklaruj metodę inkrementuj() jako metodę atomową. Synchronizuj ją!
- Wzajemna blokada, mroczna strona wątków
- Operacje CAS z użyciem zmiennych atomowych
- Stosowanie niezmiennych obiektów
- Więcej problemów ze współużytkowanymi danymi
- Stosowanie struktur danych bezpiecznych pod względem wielowątkowym
- Ćwiczenia
- Rozwiązania ćwiczeń
- Ostateczna wersja programu MuzMachina
- Ostateczna wersja serwera aplikacji MuzMachina
- Nr 11. JShell (Java REPL)
- Nr 10. Pakiety
- Nr 9. Niezmienność w łańcuchach i klasach opakowujących
- Nr 8. Poziomy i modyfikatory dostępu (czyli kto co widzi)
- Nr 7. Zmienna lista argumentów
- Nr 6. Adnotacje
- Nr 5. Lambdy i mapy
- Nr 4. Strumienie równoległe
- Nr 3. Wyliczenia (nazywane także typami wyliczeniowymi)
- Nr 2. Wnioskowanie typów zmiennych lokalnych (słowo kluczowe var)
- Nr 1. Rekordy
Wprowadzenie
1. Przełamując zalew początkowych trudności
2. Wycieczka do Obiektowa
3. Poznaj swoje zmienne
4. Jak działają obiekty?
5. Supermocne metody
6. Korzystanie z biblioteki Javy
7. Wygodniejsze życie w Obiektowie
8. Poważny polimorfizm
9. Życie i śmierć obiektu
10. Liczby mają znaczenie
11. Struktury danych
12. Wyrażenia lambda i strumienie: co, a nie jak
13. Ryzykowne zachowanie
14. Historia bardzo graficzna
15. Popracuj nad Swingiem
16. Zapisywanie obiektów (i tekstu)
17. Nawiąż połączenie
18. Rozwiązywanie problemów współbieżności
Dodatek A. Ostatnie doprawianie kodu
Dodatek B. Jedenaście najważniejszych tematów, które nie zmieściły się w głównej części książki
Skorowidz
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
-
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Java. Rusz głową! Wydanie III Kathy Sierra, Bert Bates, Trisha Gee (54)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(22)
(21)
(0)
(4)
(4)
(3)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
Data dodania: 2016-02-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz,
Data dodania: 2015-02-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-02-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-05-23 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Artur Ostrowski, Młodszy tester oprogramowania
Data dodania: 2014-02-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2014-01-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr, Informatyk
Data dodania: 2014-01-03 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-06-08 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Grzegorz Solecki, Brak
Data dodania: 2013-04-08 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-03-27 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Uczeń
Data dodania: 2013-01-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Uczeń
Data dodania: 2012-10-29 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-12-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-09-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz,
Data dodania: 2010-09-07 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał,
Data dodania: 2009-08-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2009-01-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz,
Data dodania: 2008-12-11 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2008-10-30 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek,
Data dodania: 2008-04-12 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Ris,
Data dodania: 2008-01-31 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Robert,
Data dodania: 2005-01-05 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-08-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał,
Data dodania: 2016-10-26 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Lukasz,
Data dodania: 2016-04-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
m., inf.
Data dodania: 2016-01-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-01-25 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Uczeń
Data dodania: 2014-12-06 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Łukasz, Programista
Data dodania: 2014-07-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Sobczyk, Programista
Data dodania: 2013-10-01 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-09-19 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-05-05 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł,
Data dodania: 2013-04-16 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-02-20 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr Falfus,
Data dodania: 2010-11-22 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech,
Data dodania: 2009-04-22 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Grzegorz,
Data dodania: 2008-12-11 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2006-12-28 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamil St,
Data dodania: 2006-03-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Wojciech Matysiak,
Data dodania: 2005-12-29 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Robert Mikołajczyk,
Data dodania: 2005-08-08 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2004-12-30 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Piotr Łuniewski,
Data dodania: 2004-12-30 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
amentes,
Data dodania: 2019-04-18 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
QA
Data dodania: 2016-01-02 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Marek Marek, student
Data dodania: 2014-12-26 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
pawel,
Data dodania: 2011-08-26 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2022-01-06 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamil, Programista C#
Data dodania: 2015-03-19 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-08-08 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jacek Bajor,
Data dodania: 2004-12-28 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Jarek M,
Data dodania: 2018-02-06 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-06 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-02-20 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii