Jon Yablonski jest multidyscyplinarnym projektantem, prelegentem i twórcą cyfrowym. Fascynuje go obszar na styku projektowania UX i tworzenia front-endu stron internetowych. Z pasją opracowuje mapy podróży użytkownika i prototypy. Obecnie pracuje w General Motors nad zdefiniowaniem formy interaktywnych doświadczeń nowej generacji w pojazdach.
Jon Yablonski - ebooki
-
Promocja
Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też ca- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
(29,40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Promocja
An understanding of psychology-specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces-is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design instead of working within the "blueprint" of how humans perceive and process the- ePub + Mobi pkt
(169,15 zł najniższa cena z 30 dni)
169.15 zł
199.00 zł(-15%) -
An understanding of psychology—specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces—is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the "blueprint" of how humans perceive an
- ePub + Mobi pkt
Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services Laws of UX. Using Psychology to Design Better Products & Services
Niedostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.