Programowanie w języku Rust
- Autorzy:
- Steve Klabnik, Carol Nichols
- Promocja Przejdź


- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 608
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Programowanie w języku Rust
Wybrane bestsellery
-
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Ta książka powinna zostać przestudiowana przez każdego architekta nowoczesnych systemów rozproszonych. Jej celem jest pokazanie sposobów rozwiązywania trudnych problemów związanych z projektowaniem takiego oprogramowania. W krytyczny i wszechstronny sposób omówiono w niej najważniejsze problemy u...
Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje Złożone zagadnienia architektury oprogramowania. Jak analizować kompromisy i podejmować trudne decyzje
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)109.85 zł
169.00 zł(-35%) -
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I w...
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)70.85 zł
109.00 zł(-35%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Jeśli chcesz być profesjonalistą i postanowiłeś nauczyć się wszystkiego, co jest do tego potrzebne, to wziąłeś do ręki właściwą książkę. Zawiera ona znacznie więcej informacji niż proste wprowadzenie do konkretnego języka programowania. Opisano tu najpotrzebniejsze technologie, elementy kodu i za...
Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka powstała z myślą o architektach oprogramowania, projektantach, programistach i dyrektorach do spraw technicznych. Zwięźle i przystępnie opisano w niej, jak zadbać o bezpieczeństwo na wczesnym etapie projektowania oprogramowania i jak zaangażować w ten proces cały team. Najpierw zapreze...
Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania Po pierwsze: bezpieczeństwo. Przewodnik dla twórców oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Trzech poważanych architektów oprogramowania omawia cały cykl życia, prezentując praktyczne wskazówki, metody stosowane przez ekspertów i sprawdzone modele przydatne w każdym projekcie niezależnie od poziomu jego złożoności. Dowiesz się, jak za pomocą architektury radzić sobie z coraz większymi w...
Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie IV Architektura oprogramowania w praktyce. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Witold Sikorski, Małgorzata Dąbkowska-Kowalik
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-0639-0, 9788301206390
- Data wydania ebooka:
-
2019-06-14
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 94397
- Rozmiar pliku ePub:
- 26.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 60.2MB
- Kategorie:
Programowanie » Inne - Programowanie
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- O autorach
- Spis treści
- Wstęp
- Podziękowania
- Wprowadzenie
- Dla kogo jest Rust
- Zespoły deweloperskie
- Studenci
- Firmy
- Deweloperzy open source
- Ludzie ceniący szybkość i stabilność
- Dla kogo jest Rust
- Dla kogo jest ta książka
- Jak korzystać z tej książki
- Źródła i jak uczestniczyć w tworzeniu tej książki
- 1. Rozpoczynamy
- Instalacja
- Instalacja rustup w systemach Linux i macOS
- Instalacja rustup w systemie Windows
- Aktualizacja i odinstalowywanie
- Usuwanie błędów
- Lokalna dokumentacja
- Instalacja
- Hello, world!
- Tworzenie katalogu projektu
- Pisanie i uruchamianie programu w języku Rust
- Anatomia programu w języku Rust
- Kompilacja i uruchomienie to oddzielne kroki
- Witaj Cargo!
- Tworzenie projektu za pomocą Cargo
- Tworzenie i uruchamianie projektu w Cargo
- Tworzenie gotowej wersji
- Cargo jako konwencja
- Podsumowanie
- 2. Programowanie zgadywanki
- Tworzenie nowego projektu
- Przetwarzanie odpowiedzi
- Zapisywanie wartości w zmiennych
- Obsługa potencjalnych błędów za pomocą typu Result
- Wyświetlanie wartości za pomocą symboli zastępczych w println!
- Testowanie pierwszej części
- Generowanie tajnej liczby
- Korzystanie ze skrzynki, aby rozszerzyć funkcjonalność
- Generowanie liczby losowej
- Porównanie liczby odgadniętej z tajną
- Dopuszczenie wielu prób za pomocą pętli
- Kończenie programu po poprawnej odpowiedzi
- Obsługa niepoprawnych danych na wejściu
- Podsumowanie
- 3. Typowe pojęcia z zakresu programowania
- Zmienne i mutowalność
- Różnice między zmiennymi a stałymi
- Zasłanianie
- Zmienne i mutowalność
- Typy danych
- Typy skalarne
- Typy złożone
- Funkcje
- Parametry funkcji
- Instrukcje i wyrażenia w treści funkcji
- Funkcje z wartościami zwrotnymi
- Komentarze
- Sterowanie przepływem
- Wyrażenie if
- Powtarzanie w pętlach
- Podsumowanie
- 4. Pojęcie posiadania
- Czym jest posiadanie?
- Reguły posiadania
- Zakres zmiennej
- Typ String
- Pamięć i jej przydział
- Posiadanie i funkcje
- Zwracane wartości i zakres
- Czym jest posiadanie?
- Odwołania i pożyczki
- Odwołania mutowalne
- Wiszące odwołania
- Reguły odwołań
- Typ wycinek
- Wycinki łańcucha
- Inne wycinki
- Podsumowanie
- 5. Używanie struktur do konstruowania powiązanych danych
- Definiowanie struktur i tworzenie ich instancji
- Używanie skrótu do inicjacji pola, gdy zmienne i pola mają takie same nazwy
- Tworzenie instancji z innych instancji za pomocą składni aktualizacji struktury
- Użycie struktur krotki bez nazywanych pól do tworzenia różnych typów
- Struktury jako jednostki bez żadnych pól
- Definiowanie struktur i tworzenie ich instancji
- Przykład programu z użyciem struktury
- Refaktoryzacja za pomocą krotek
- Refaktoryzacja za pomocą struktur
- Dodawanie użytecznej funkcjonalności za pomocą wyprowadzonych cech
- Składnia metody
- Definiowanie metod
- Metody z większą liczbą parametrów
- Funkcje powiązane
- Wiele bloków impl
- Podsumowanie
- 6. Typ wyliczeniowy i dopasowanie wzorca
- Definiowanie wyliczenia
- Wartości wyliczeń
- Wyliczenie Option i jego zalety w porównaniu z wartościami null
- Definiowanie wyliczenia
- Operator sterowania przepływem match
- Wzorce, które są związane z wartościami
- Dopasowywanie za pomocą Option <T>
- Dopasowania wyczerpują wszystkie przypadki
- Symbol zastępczy _
- Sterowanie przepływem za pomocą if let
- Podsumowanie
- 7. Wykorzystanie modułów do porządkowania kodu i jego ponownego wykorzystywania
- mod i Filesystem
- Definicje modułów
- Przenoszenie modułów do innych plików
- Reguły systemów plików modułów
- mod i Filesystem
- Sterowanie widocznością za pomocą pub
- Ustawienie funkcji jako publicznej
- Reguły prywatności
- Przykłady prywatności
- Odwoływanie się do nazw w różnych modułach
- Wprowadzanie nazw do zakresu za pomocą słowa kluczowego use
- Wprowadzanie wszystkich nazw do zakresu za pomocą glob
- Użycie super do uzyskiwania dostępu do modułu nadrzędnego
- Podsumowanie
- 8. Typowe kolekcje
- Przechowywanie list wartości za pomocą wektorów
- Tworzenie nowego wektora
- Uaktualnianie wektora
- Usunięcie wektora usuwa jego elementy
- Czytanie elementów wektora
- Iterowanie po wartościach w wektorze
- Użycie wyliczania do przechowywania wielu typów
- Przechowywanie list wartości za pomocą wektorów
- Przechowywanie w łańcuchach tekstu zakodowanego za pomocą UTF-8
- Czym jest łańcuch?
- Tworzenie nowego łańcucha
- Aktualizacja łańcucha
- Indeksowanie łańcuchów
- Dzielenie łańcuchów na wycinki
- Metody iterowania po łańcuchach
- Łańcuchy nie są takie proste
- Przechowywanie kluczy z powiązanymi wartościami w mapach skrótów
- Tworzenie nowej mapy skrótów
- Mapy skrótów a posiadanie
- Dostęp do wartości w mapie skrótów
- Aktualizacja mapy skrótów
- Funkcje skrótu
- Podsumowanie
- 9. Obsługa błędów
- Błędy nienaprawialne z makrem panic!
- Użycie śladu panic!
- Błędy nienaprawialne z makrem panic!
- Błędy do naprawienia za pomocą Result
- Dopasowywanie przy różnych błędach
- Skróty do paniki przy błędzie: unwrap i expect
- Propagowanie błędów
- Panikować czy nie panikować
- Przykłady, prototypowy kod i testy
- Przypadki, w których mamy więcej informacji niż kompilator
- Wskazówki dotyczące obsługi błędów
- Tworzenie niestandardowych typów do celów sprawdzania
- Podsumowanie
- 10. Typy generyczne, cechy i czasy życia
- Usuwanie duplikacji przez wyodrębnienie funkcji
- Generyczne typy danych
- W definicjach funkcji
- Definicje w strukturze
- W definicjach wyliczeń
- W definicjach metod
- Wydajność kodu z użyciem typów generycznych
- Cechy definiowanie wspólnego zachowania
- Definiowanie cechy
- Implementowanie cechy na typie
- Implementacje domyślne
- Granice cech
- Naprawa funkcji largest za pomocą granic cech
- Używanie granic cech do metod implementowanych warunkowo
- Sprawdzanie odwołań za pomocą czasów życia
- Zapobieganie wiszącym odwołaniom za pomocą czasów życia
- Kontroler pożyczek
- Generyczne czasy życia w funkcjach
- Składnia adnotacji dla czasu życia
- Adnotacje o czasie życia w sygnaturach funkcji
- Myślenie w kategoriach czasów życia
- Adnotacje o czasie życia w definicjach struktur
- Pominięcie czasu życia
- Adnotacje o czasie życia w definicjach metod
- Statyczny czas życia
- Parametry generycznego typu, granice cech i czas życia w połączeniu
- Podsumowanie
- 11. Pisanie automatycznych testów
- Jak pisać testy
- Anatomia funkcji testowania
- Sprawdzanie wyników za pomocą makra assert!
- Testowanie równości za pomocą makr assert_eq! i assert_ne!
- Dodawanie niestandardowych komunikatów
- Testowanie kodu pod kątem paniki za pomocą should_panic
- Jak pisać testy
- Sterowanie sposobem uruchamiania testów
- Uruchamianie testów równolegle lub po kolei
- Pokazywanie wyników funkcji
- Uruchomienie podzbioru testów według nazwy
- Pomijanie niektórych testów, jeśli nie zostaną konkretnie wymienione
- Organizacja testów
- Testy jednostkowe
- Testy integracyjne
- Podsumowanie
- 12. Projekt we/wy budowa programu wiersza poleceń
- Akceptowanie argumentów wiersza poleceń
- Czytanie wartości argumentów
- Zapisywanie wartości argumentów w zmiennych
- Akceptowanie argumentów wiersza poleceń
- Czytanie pliku
- Refaktoryzacja w celu poprawienia modułowości i obsługi błędów
- Oddzielanie problemów w projektach binarnych
- Naprawa obsługi błędów
- Wyodrębnianie kodu z main
- Podział kodu do skrzynki bibliotecznej
- Tworzenie funkcjonalności biblioteki przy użyciu TDD
- Pisanie testu zakończonego niepowodzeniem
- Pisanie testu, który przejdzie
- Praca ze zmiennymi środowiskowymi
- Pisanie testu zakończonego niepowodzeniem dla funkcji nierozróżniających wielkości liter
- Implementacja funkcji search_case_insensitive
- Pisanie komunikatów o błędach do standardowego błędu zamiast standardowego wyjścia
- Sprawdzanie, gdzie są zapisywane błędy
- Zapisywanie błędów do standardowego błędu
- Podsumowanie
- 13. Funkcje języka funkcyjnego: iteratory i zamknięcia
- Zamknięcia anonimowe funkcje, które mogą przechwycić swoje środowisko
- Tworzenie abstrakcji zachowania za pomocą zamknięć
- Wnioskowanie o typie zamknięcia i adnotacje
- Zapisywanie zamknięć z użyciem parametrów generycznych i cech Fn
- Ograniczenia implementacji Cacher
- Przechwytywanie środowiska za pomocą zamknięć
- Zamknięcia anonimowe funkcje, które mogą przechwycić swoje środowisko
- Przetwarzanie ciągów elementów za pomocą iteratorów
- Cecha Iterator i metoda next
- Metody, które zużywają iterator
- Metody tworzące inne iteratory
- Wykorzystanie zamknięć, które przechwytują swoje środowisko
- Tworzenie własnych iteratorów za pomocą cechy Iterator
- Ulepszanie naszego projektu we/wy
- Usuwanie klonu za pomocą iteratora
- Bardziej przejrzysty kod dzięki adapterom iteratora
- Porównywanie wydajności pętle a iteratory
- Podsumowanie
- 14. Więcej informacji o Cargo i Crates.io
- Wersje niestandardowe z profilami wydania
- Publikacja skrzynki w Crates.io
- Dokonywanie użytecznych komentarzy dokumentujących
- Eksport wygodnego publicznego API za pomocą pub use
- Tworzenie konta Crates.io
- Dodawanie metadanych do nowej skrzynki
- Publikowanie w Crates.io
- Publikowanie nowej wersji istniejącej skrzynki
- Usuwanie wersji z Crates.io za pomocą cargo yank
- Przestrzenie robocze Cargo
- Tworzenie przestrzeni roboczej
- Tworzenie drugiej skrzynki w przestrzeni roboczej
- Instalowanie wersji binarnych z Crates.io za pomocą cargo install
- Rozszerzanie Cargo za pomocą niestandardowych poleceń
- Podsumowanie
- 15. Inteligentne wskaźniki
- Używanie Box<T> do wskazywania danych na kopcu
- Używanie Box<T> do zapisu danych na kopcu
- Włączenie typów rekurencyjnych z pudełkami
- Używanie Box<T> do wskazywania danych na kopcu
- Traktowanie inteligentnych wskaźników jak zwykłych odwołań z cechą Deref
- Podążanie za wskaźnikiem do wartości z użyciem operatora wyłuskiwania
- Używanie Box<T> jak odwołania
- Definiowanie własnego inteligentnego wskaźnika
- Traktowanie typu jak odwołania dzięki implementacji cechy Deref
- Niejawne wymuszanie Deref z funkcjami i metodami
- Jak wymuszanie Deref współdziała z mutowalnością
- Uruchamianie kodu czyszczącego z cechą Drop
- Wczesne odrzucanie wartości z zastosowaniem std::mem::drop
- Rc<T> inteligentny wskaźnik ze zliczaniem odwołań
- Używanie Rc<T> do współdzielenia danych
- Klonowanie Rc<T> zwiększa licznik odwołań
- RefCell<T> oraz wzorzec wewnętrznej mutowalności
- Wymuszanie reguł pożyczania podczas wykonania za pomocą RefCell<T>
- Mutowalność wewnętrzna mutowalne pożyczanie niemutowalnej wartości
- Wielu posiadaczy zmiennych danych dzięki połączeniu Rc<T> i RefCell<T>
- Odwołania cykliczne mogą prowadzić do wycieku pamięci
- Tworzenie odwołań cyklicznych
- Zapobieganie odwołaniom cyklicznym zmiana Rc<T> na Weak<T>
- Podsumowanie
- 16. Współbieżność bez obaw
- Użycie wątków do równoległego uruchamiania kodu
- Tworzenie nowego wątku za pomocą spawn
- Oczekiwanie, aż wszystkie wątki się zakończą, z użyciem JoinHandle
- Korzystanie z zamknięcia move z wątkami
- Użycie wątków do równoległego uruchamiania kodu
- Używanie przekazywania komunikatów do transferu danych między wątkami
- Kanały i przeniesienie własności
- Wysyłanie wielu wartości i oczekujący nadajnik
- Tworzenie wielu producentów przez klonowanie nadajnika
- Współbieżność ze współdzieleniem zasobów
- Wykorzystanie muteksów w celu zezwolenia na dostęp do danych z jednego wątku naraz
- Podobieństwa między RefCell<T>/Rc<T> a Mutex<T>/Arc<T>
- Elastyczna współbieżność z cechami Sync i Send
- Pozwolenie na przenoszenie posiadania między wątkami za pomocą Send
- Pozwolenie na dostęp z wielu wątków za pomocą Sync
- Ręczne implementowanie Send i Sync nie jest bezpieczne
- Podsumowanie
- 17. Własności programowania obiektowego w języku Rust
- Charakterystyka języków obiektowych
- Obiekty zawierają dane i działanie
- Enkapsulacja, która ukrywa szczegóły implementacji
- Dziedziczenie jako system typów i jako współdzielenie kodu
- Charakterystyka języków obiektowych
- Wykorzystywanie obiektów cech, które dopuszczają wartości różnych typów
- Definiowanie cechy dla jednolitego zachowania
- Implementowanie cechy
- Obiekty cech wykonują dynamiczne wysyłki
- Bezpieczeństwo obiektowe jest wymagane dla obiektów cech
- Implementowanie wzorca projektu obiektowego
- Definiowanie postu i tworzenie nowej instancji w stanie Draft
- Przechowywanie tekstu treści postu
- Gwarantowanie, że treść projektu postu jest pusta
- Żądanie oceny postu zmienia jego stan
- Dodawanie metody approve, która zmienia zachowanie treści
- Kompromisy wzorca stanu
- Podsumowanie
- 18. Wzorce i dopasowywanie
- Wszystkie miejsca, w których można korzystać ze wzorców
- Gałęzie match
- Wyrażenia warunkowe if let
- Warunkowe pętle while let
- Pętle for
- Instrukcja let
- Parametry funkcji
- Wszystkie miejsca, w których można korzystać ze wzorców
- Podważalność czy dopasowanie do wzorca może się nie udać
- Składnia wzorca
- Dopasowywanie literałów
- Dopasowywanie nazwanych zmiennych
- Wiele wzorców
- Dopasowywanie zakresów wartości za pomocą składni ...
- Destrukturyzacja w celu rozdzielenia wartości
- Pomijanie wartości we wzorcu
- Tworzenie odwołań we wzorcach za pomocą ref i ref mut
- Dodatkowe instrukcje warunkowe ze strażnikami dopasowania
- Wiązania @
- Podsumowanie
- 19. Funkcje zaawansowane
- Niebezpieczny Rust
- Niebezpieczne super możliwości
- Wyłuskiwanie pierwotnego wskaźnika
- Wywoływanie niebezpiecznej funkcji lub metody
- Uzyskiwanie dostępu do modyfikowalnej zmiennej statycznej lub jej modyfikowanie
- Implementacja niebezpiecznej cechy
- Kiedy korzystać z kodu, który nie jest bezpieczny
- Niebezpieczny Rust
- Zaawansowane czasy życia
- Podtypy czasów życia jako gwarancja, że jeden czas życia jest dłuższy od innego
- Granice czasu życia w odwołaniach do typów generycznych
- Wnioskowanie o czasach życia obiektów cech
- Zaawansowane cechy
- Określanie typów symboli zastępczych w definicjach cech z powiązanymi typami
- Domyślne parametry typów generycznych i przeciążenie operatora
- Składnia w pełni kwalifikowana dla jednoznaczności wywoływanie metod z taką samą nazwą
- Użycie super cech, aby wymagać funkcjonalności jednej cechy wewnątrz innej cechy
- Użycie wzorca newtype do implementacji zewnętrznych cech na zewnętrznych typach
- Typy zaawansowane
- Użycie wzorca newtype dla bezpieczeństwa typów i abstrakcji
- Tworzenie synonimów typu z aliasami typów
- Typ nigdy, który nigdy niczego nie zwraca
- Typy o dynamicznie określanych rozmiarach i cecha Sized
- Zaawansowane funkcje i zamknięcia
- Wskaźniki funkcji
- Zwracanie zamknięć
- Podsumowanie
- 20. Ostatni projekt budowanie wielowątkowego serwera WWW
- Budowanie jednowątkowego serwera WWW
- Nasłuchiwanie połączeń TCP
- Czytanie żądania
- Bliższe spojrzenie na żądanie HTTP
- Pisanie odpowiedzi
- Zwracanie rzeczywistego HTML
- Sprawdzanie poprawności żądania i selektywne odpowiadanie
- Nieco refaktoryzacji
- Budowanie jednowątkowego serwera WWW
- Zamiana serwera jednowątkowego na wielowątkowy
- Symulowanie powolnego żądania w bieżącej implementacji serwera
- Poprawienie przepustowości za pomocą puli wątków
- Płynne zakończenie i czyszczenie
- Implementacja cechy Drop na ThreadPool
- Sygnalizowanie wątkom, aby przestały nasłuchiwać zadań
- Podsumowanie
- A. Słowa kluczowe
- Słowa kluczowe obecnie stosowane
- Słowa kluczowe zarezerwowane do użycia w przyszości
- B. Operatory i symbole
- Operatory
- Symbole inne niż operatory
- C. Cechy wyprowadzone
- Debugowanie wyjścia dla programisty
- PartialEq i Eq do porównań równościowych
- PartialOrd i Ord do porównywania kolejności
- Klonowanie i kopiowanie zduplikowanych wartości
- Cecha Hash do odwzorowania wartości na wartość o ustalonym rozmiarze
- Cecha Default dla wartości domyślnych
- D. Makra
- Różnica między makrami a funkcjami
- Makra deklaratywne z macro_rules! do celów ogólnego metaprogramowania
- Makra proceduralne do celów niestandardowych wyprowadzeń
- Przyszłość makr
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
113.61 zł
139.00 zł(-18%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
56.42 zł
69.00 zł(-18%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)87.20 zł
109.00 zł(-20%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
40.06 zł
49.00 zł(-18%) -
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przys...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.83 zł
39.00 zł(-18%) -
Teoria gier jest dziedziną matematyki zajmującą się decyzjami interaktywnymi. Z jednej strony tworzy modele reprezentujące sytuacje, w których kilka podmiotów, zwanych graczami, dokonuje wyborów, zaś zbiór wszystkich tych indywidualnych zachowań determinuje pewien wynik, mający z kolei wpływ na k...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.10 zł
79.00 zł(-19%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programowanie w języku Rust Steve Klabnik, Carol Nichols (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.