Dr Penny de Byl jest programistką full stack. Od ponad 25 lat wykłada grafikę i programowanie gier na uniwersytetach w Australii i Europie. Jest autorką książki Holistic Game Development with Unity i laureatką licznych nagród, w tym Australian Government Excellence in Teaching Award i Unity Mobile Game Curriculum Competition.
Penny de Byl - ebooki
-
This book combines theoretical explanations and practical examples to explore the fundamental concepts surrounding mathematics in game programming and computer graphics. This book will help you to uncover the secrets behind today’s top graphics and game engines and apply these ideas in your own development workflows.
- PDF + ePub pkt
Mathematics for Game Programming and Computer Graphics. Explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments Mathematics for Game Programming and Computer Graphics. Explore the essential mathematics for creating, rendering, and manipulating 3D virtual environments
-
Ta książka wyjaśni Ci rolę matematyki w tworzeniu, renderowaniu i zmienianiu wirtualnych środowisk 3D, a ponadto pozwoli odkryć tajemnice najpopularniejszych dzisiaj silników gier. Za sprawą licznych praktycznych ćwiczeń zorientujesz się, co się kryje za rysowaniem linii i kształtów graficznych, stosowaniem wektorów i wierzchołków, budowaniem i ren
- Druk
Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi Matematyka w programowaniu gier i grafice komputerowej. Tworzenie i renderowanie wirtualnych środowisk 3D oraz praca z nimi
W przygotowaniu
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna
Dziękujemy za zgłoszenie. Otrzymasz e-mailem informację jak książka będzie dostępna.