Facebook
ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Marketing doświadczeń (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Skowronek Iwona
Okładka książki/ebooka Marketing doświadczeń

Okładka książki Marketing doświadczeń

Okładka książki Marketing doświadczeń

Okładka książki Marketing doświadczeń

Wydawnictwo:
Poltext
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
286
Druk:
oprawa miękka

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym. Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy.

Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:  
-zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń  
-wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta  
-dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)  
-budowę emocjonalnych podstaw lojalności  
-wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.

0 Skowronek Iwona

Zamknij

Wybierz metodę płatności