Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Marcin Żukowski
- Autor:
- Marcin Żukowski
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 11
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis
książki
:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz
Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.
Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.
Książka w mediach:
Tomzynska- Bookstagram
ataga_el Bookstagram
Zimna Recenzuje Bookstagram
Książka z Zakładką
Kosmetycznie u Ani Bookstagram
Zaczytana Sara Bookstagram
Nieksiazkara - Bookstagram
Strefa Copywritera - Bookstagram
Roksana Nowińska Bookstagram
Książka z zakładką Bookstagram
Zimna recenzuje Bookstagram
Pola Mama Igora - Bookstagram
Majaa.em Bookstagram
Strefa Copywritera
Zaczytana Sara Bookstagram
Wybrane bestsellery
-
Nowość Promocja
Jako menedżer działu inżynierii oprogramowania wiesz już wszystko. Uznajesz, że czas pomyśleć o wyższym stanowisku. Tak, chcesz spróbować swoich sił jako dyrektor! Zacznij jednak od chwili namysłu. Jeśli uważnie przyjrzysz się karierom świeżo upieczonych dyrektorów, zauważysz, że wielu z nich rozpoczyna pracę na tym stanowisku z entuzjazmem tylko po to, by w ciągu 18 miesięcy odejść sfrustrowanym. Jak nie podzielić ich losu?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Wchodzimy w erę dynamicznych zmian związanych ze sztuczną inteligencją. Spodziewaliśmy się tego i już to widzimy ― AI rewolucjonizuje nasze życie, zmienia codzienne funkcjonowanie, ale również (a może przede wszystkim) zaczyna wpływać na sposób zarobkowania. Ten, kto szybciej nauczy się efektywnie korzystać z jej narzędzi, tego czeka sukces finansowy. Dotyczy to także osób z branży kreatywnej, pracujących na zlecenie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Analiza biznesowa to proces definiowania potrzeb organizacji i opracowywania strategii, które pomagają na nie odpowiadać. Jest niezbędna, by firmy mogły lepiej rozumieć swoje cele, oczekiwania klientów i wymagania rynku. Choć nie stanowi nowego obszaru, popularność zdobywa od niedawna, głównie z powodu powtarzających się problemów w realizacji projektów. Wiele z tych niepowodzeń to skutki zaniedbań właśnie w sferze analizy biznesowej. Na przykład podczas tworzenia nowej aplikacji analiza biznesowa pomoże określić, które funkcje są kluczowe dla użytkowników, i pozwoli uniknąć kosztownych zmian na późniejszych etapach projektu. Analiza biznesowa jest także niezbędna, gdy organizacja wdraża nowe systemy IT – umożliwia ich lepsze dopasowanie do potrzeb pracowników i klientów. Wprowadzenie jej do organizacji zaczyna się od budowania świadomości na poziomie zarządu i kluczowych interesariuszy, a także zdefiniowania celów. Kolejnym krokiem jest zatrudnienie analityków biznesowych, których kompetencje mają bezpośredni wpływ na jakość i sukces dostarczanych rozwiązań. Dobra znajomość analizy biznesowej oferuje wiele możliwości kariery, od stanowisk analityków biznesowych, przez menedżerów projektów, po role w zarządzaniu strategią. Przyjmuje się, że każda osoba w jakimkolwiek stopniu zaangażowana w projekty, przedsięwzięcia i prowadzenie biznesu powinna posiadać choć minimalne kompetencje analityczne.- Videokurs pkt
(63,60 zł najniższa cena z 30 dni)
95.40 zł
159.00 zł (-40%) -
Promocja
Ostatnie kilka lat było dla naszej cywilizacji bardzo trudne. Co więcej, problemy bezustannie się pogłębiają, przez co rośnie niepewność. Wciąż jednak pojawiają się kolejne, nieznane wcześniej możliwości. W naszej nowej, szalonej rzeczywistości klarowność i poczucie bezpieczeństwa w sferze życia zawodowego stają się marzeniem niemal każdej osoby, na każdym etapie rozwoju kariery.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Model Biznesowy Ty. Wydanie II
Timothy Clark, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Bruce Hazen, Alan Smith
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Na rynku książek poświęconych analizie biznesowej w sektorze IT dostępnych jest kilka pozycji. Zawierają one informacje na temat praktyk, narzędzi i podejścia stosowanego w tej dziedzinie. Dotychczas jednak brakowało kompendium, które byłoby praktycznym przewodnikiem zbierającym doświadczenia z różnych projektów, firm i od ekspertów podchodzących w odmienny sposób do analizy biznesowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Prawo w IT. Praktycznie i po ludzku to prawdziwe kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka objaśnia, na czym polega istota ścieżki technicznej — z zaznaczeniem, że umiejętność dostosowania aspiracji konkretnej osoby do potrzeb organizacji jest sztuką, szczególnie w wypadku inżynierów, którzy mają wnieść istotny wkład na wysokim poziomie. Dzięki lekturze zrozumiesz swoją rolę w firmie, rozwiniesz myślenie strategiczne i nauczysz się wyznaczać standardy pracy technicznej. Przekonasz się, że możesz się stać liderem bez bezpośredniego zarządzania, dowiesz się, jak planować z wyprzedzeniem i podejmować właściwe decyzje techniczne, a także jak się rozwijać jako ekspert w swojej dziedzinie. Zrozumiesz znaczenie szerokiej, strategicznej perspektywy, przyswoisz taktyki prowadzenia projektów i określisz, co oznacza pojęcie dobrej inżynierii w Twojej organizacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(44,94 zł najniższa cena z 30 dni)
44.94 zł
74.90 zł (-40%) -
Promocja
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco ― ta książka jest dla Ciebie.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Marzysz o pracy w IT, która „robi różnicę”? Stanowisko inżyniera sieci wiąże się ze sporą odpowiedzialnością, ponieważ od niego zależy działanie sieci całego przedsiębiorstwa. Tylko co to właściwie znaczy? W praktyce chodzi o prawidłowe funkcjonowanie programów i aplikacji sieciowych, działanie telefonii IP, możliwość tworzenia kopii zapasowych i korzystania z chmury. Aby zapewnić bezproblemowy dostęp do tych usług, inżynier musi posiadać bardzo szeroką wiedzę teoretyczną, uzupełnioną oczywiście umiejętnościami praktycznymi. Nie wystarczy wiedzieć, jak skonfigurować protokół routingu, trzeba to jeszcze prawidłowo wykonać. Ta wiedza nie przychodzi rzecz jasna sama, ale buduje się ją latami. Każdy początkujący adept inżynierii sieci zastanawia się, od czego zacząć przygodę z tym tematem. W dokonaniu prawidłowego wyboru przeszkadza tempo, w jakim obecne sieci się rozwijają – dosłownie każdy dzień przynosi w tej materii zmiany. Mnogość usług skutkuje multiplikacją protokołów. Wiele protokołów czyni sieć bardziej skomplikowaną i mniej skalowalną. Dodatkowo bogactwo rozwiązań nastręcza problemów z wyborem odpowiedniego sprzętu sieciowego i technologii. Do tego dochodzi konieczność zapewnienia ciągłości działania sieci. Słowem – praca sieciowca to nie jest bułka z masłem. Tym bardziej przygotowanie do zawodu trzeba oprzeć na solidnych podstawach.- Videokurs pkt
(67,60 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
Poradnik jest przeznaczony dla osób początkujących, które zastanawiają się nad zainwestowaniem środków w papiery wartościowe. Można to zrobić za pośrednictwem rozmaitych instrumentów finansowych - autor omawia je wszystkie, a przy tym przedstawia szanse i zagrożenia, jakie wiążą się z poszczególnymi wyborami. Jeśli chcesz zrozumieć, jak działa giełda i od czego zależą wzrosty i spadki notowań spółek, a także poznać najważniejsze terminy, jakimi posługują się bywalcy rynków finansowych, i tajemnice skutecznych inwestorów - ten podręcznik będzie dla Ciebie idealny.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
O autorze książki

Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, współzałożyciel firmy Nieagencja, która zajmuje się transformacją cyfrową. Od ponad ośmiu lat pracuje na rynku interaktywnym. Ma bogate doświadczenie we współpracy z firmami komercyjnymi, podmiotami administracji publicznej oraz organizacjami pozarządowymi. Prowadził działania między innymi dla PKN Orlen, PKO Banku Polskiego, Medicover, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwa Środowiska, Fundacji Szkoła Liderów czy Narodowego Centrum Kultury. Wykłada e-marketing na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Prowadzi też zajęcia dla studentów innych uczelni, szkolenia i warsztaty. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy.
Marcin Żukowski - pozostałe książki
-
Promocja
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A potem powtarzamy to samo przy śniadaniu, w drodze do pracy, jako przerywnik w wykonywaniu zadań, w trakcie powrotu do domu, podczas gotowania obiadu, a nawet gdy oglądamy film, czytamy książkę i spotykamy się z kimś towarzysko. Może to smutne, ale prawdziwe: nasze drugie, równoległe życie toczy się w mediach społecznościowych!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Nie tylko „zwykli”, prywatni użytkownicy, ale także wielu pracowników działów marketingu i PR mniejszych i większych przedsiębiorstw wciąż nie porusza się swobodnie w zaułkach rozległego świata mediów społecznościowych. I nic w tym dziwnego — ten świat jest tak rozbudowany, tak skomplikowany i tak zmienny, że trzeba stale trzymać rękę na pulsie, nieustannie się dokształcać i pozostać zawsze gotowym na nowinki już nie po to, by się rozwijać jako social media ninja, ale po to, by się w nich móc w miarę swobodnie, a więc i – z zyskiem dla firmy – poruszać.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać — zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(23,94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł (-40%) -
Promocja
Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle!- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze? Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął? Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet? Od której dostał link do ciekawego posta na blogu? Dlaczego stojąc przed wyborem „no-man lub osobowość”, „ekspert – po prostu marka”, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta?- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
Ebooka "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone (11)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: zakatek_beauty_ Frątczak MonikaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
📚Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone📚 Wiesz, że w social mediach możesz być dokładnie taką osobą, jaką tylko chcesz! Marka osobista to niejako alternatywne, nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy REPUTACJĄ. Mówiąc reputacja to wiadomo przed oczami mamy - czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to KONKRET. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli MNIE, CIEBIE, JĄ i JEGO.
-
Recenzja: beauty_sheepy Owczarkiewicz ElizaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Media społecznościowe to obecnie nasza codzienność. Tam nawiązujemy relacje, poszukujemy informacji, czerpiemy wiedzę i się inspirujemy. Ja również coraz więcej czasu spędzam na Tik toku, Instagramie czy Facebooku i ważne jest aby robić to w sposób produktywny. I z tą pomocą i wiedzą przychodzi książka Marcina Żukowskiego ,,Ty w socjal mediach ". Podręcznik prowadzi Nas w jaki sposób budować swoją markę osobistą, z jakich programów warto skorzystać i jak działają poszczególne aplikacje. Powiem szczerze, że o wielu nie miałam wcześniej pojęcia, a teraz korzystam i bardzo jestem zadowolona. Wszystko napisane prostym i zrozumiałym językiem. A dodatkowo cytowane są fragmenty osób, które osiągnęły sukces w mediach społecznościowych, a ja lubię gdy przedstawione są konkretne przykłady. Uważam, że książka nie tylko kierowana jest do osób które działają w social mediach, ale także ludzi, którzy z nich korzystają. Dlatego każdemu polecam tą pozycję do przeczytania, tym bardziej teraz gdy są długie, jesienne wieczory.
-
Recenzja: Zaczytanaa_sara Kownacka SaraRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Kiedyś było nie do pomyślenia by działalność prowadzić w internecie a teraz? Jeśli zastanawialiście się kiedyś jak użyć swoich social mediów by zacząć zarabiać, promować swoją działalność lub markę osobistą to dobrze trafiłeś. Mam dla Ciebie książkę, która pomoże Ci poznać tajniki i poprowadzi Cię od podstaw. Jest to swego rodzaju podręcznik o tym czym jest marka osobista jak ją budować, rozwijać i jak poruszać się w social mediach. Egzemplarz, który omówię jest już wydaniem III poszerzonym i uzupełnionym. Autor prostym i zrozumiałym językiem przekazuje wiedzę, obserwacje i precyzyjne wskazówki. Książka podzielona jest na 5 rozdziałów: Dlaczego?, Jak?, Co?, To co się stało, że się… i Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie. Autor od początku wprowadza czym jest marka osobista, jak ją tworzyć, jak napisać dobry list motywacyjny i CV, które są kluczowe by wybić się na rynku pracy. Jest to przydatna książka, z praktyczną wiedzą. Faktycznie podręcznik o funkcjonowaniu w mediach społecznościowych. Jest tu dużo porad zwłaszcza dla osób wykorzystujących swoje profile na portalach społecznościowych do promowania działalności czy zarabiania. Znajdziecie tu wiedze w pigułce dotyczącą funkcjonowania mediów takich jak chociażby Youtube, Instagram, Facebook, Tik tok czy Snapchat. Jak z nich korzystać i co można tak naprawdę zyskać. Autor porusza również kwestię blogów, vlogów i podcastów. Są też podane przykłady specjalistów w różnych dziedzinach opisujące ich początki i to jak krok po kroku się rozwijali. Nie każdemu może się spodobać ta książka, jednak myślę, że jest to pozycja, którą warto przeczytać a nawet mieć. Osobiście znalazłam w niej dużo inspiracji co powinnam zmienić na swoim profilu i jak zacząć korzystać z zasobów instagrama. Podsumowując ta książka to zbiór ciekawych i przydatnych informacji. Będę do niej zaglądać częściej jak będę poszukiwać lepszych rozwiązań dla rozwoju swojej działalności w mediach społecznościowych. Dla kogoś kto rozpoczyna działalność w mediach społecznościowych lub rozważa prowadzenie bloga, nagrywanie vlogów lub podcastów jest to idealna pozycja. Bardzo wartościowy poradnik. Czytanie tej książki uważam za dobrze wykorzystany czas. W mojej ocenie: 9/10 Polecam! Poradnik zdecydowanie warty przeczytania.
-
Recenzja: Majaa.em Grzechnik MajaRecenzja dotyczy produktu: ebookCzy recenzja była pomocna:
Czy warto tworzyć markę osobistą?✨ Personal branding to świadome kreowanie wizerunku. Tworzenie strategii i spójnego przekazu. Samo pojęcie marki osobistej pojawiło się w '97 roku choć jest z nami od zawsze.⌛ W e-booku „Ty w Social Mediach” autor opowiada o tym, czym jest marka osobista i jak ją budować. Znajduje się w nim również przegląd mediów społecznościowych, miara sukcesu oraz możliwe przeszkody, czyli... brak motywacji, konsekwencji, regularności. Ważnym aspektem jaki porusza autor jest samo pojęcie marki osobistej. Choć znane jest od niedawna, to określa, że każdy jest marką. Kreujemy własny opis poprzez działania, wybory i współpracę z innymi. A ma ona wpływ na wiele aspektów w życiu m.in. poszukiwanie pracy, tworzenie firmy czy tworzenie kariery jako specjalista. Ogólnie rzecz biorąc na to jak postrzegają nas inni. E-booka czyta się z lekkością. Jest napisany prostym językiem, więc świetnie trafi do początkujących.
-
Recenzja: Sfera Copywritera Bajczyk DorotaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
„Ty w social mediach” Marcina Żukowskiego to kompleksowy przewodnik po świecie mediów społecznościowych, który wyróżnia się praktycznością i przystępnym stylem. Autor skutecznie łączy teorię z praktycznymi przykładami, co sprawia, że książka jest nie tylko łatwa do zrozumienia, ale również niezwykle użyteczna. Czy warto ją przeczytać i dlaczego Zdecydowanie warto przeczytać tę książkę, zwłaszcza jeśli interesuje Cię budowanie marki osobistej. Oto kilka powodów: Praktyczne porady: Książka dostarcza mnóstwo praktycznych wskazówek, które można natychmiast wdrożyć w działaniach w mediach społecznościowych. Przystępny język: Żukowski pisze w sposób zrozumiały i angażujący, co sprawia, że książka jest przyjemna w lekturze nawet dla osób, które nie mają dużego doświadczenia w tej dziedzinie. Aktualność informacji: Autor porusza najnowsze trendy i techniki, dzięki czemu czytelnicy mogą być pewni, że otrzymują najbardziej aktualną wiedzę. Szerokie zastosowanie: Książka jest przydatna dla różnych grup odbiorców - od początkujących użytkowników po doświadczonych marketerów, co czyni ją wszechstronnym narzędziem edukacyjnym. Jednym z największych atutów “Ty w social mediach” jest to, że wiedza zawarta w książce może być łatwo i skutecznie zastosowana w praktyce, a z nią mądrze zbudowana marka osobista. Autor dostarcza konkretne narzędzia i strategie, które można wdrożyć w codziennych działaniach w mediach społecznościowych. Dzięki temu, czytelnicy mogą: Zwiększyć swoją obecność online: Poprzez zastosowanie opisanych technik i narzędzi, można skutecznie budować swoją markę osobistą i zwiększać zaangażowanie swojej publiczności. Poprawić wyniki biznesowe: Właściciele firm mogą wykorzystać wiedzę z książki do lepszego promowania swoich produktów i usług, co przekłada się na zwiększone przychody. Rozwijać swoje umiejętności: Zarówno początkujący, jak i doświadczeni specjaliści ds. marketingu mogą poszerzyć swoje kompetencje i być na bieżąco z najnowszymi trendami w branży. “Ty w social mediach” Marcina Żukowskiego to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto chce skutecznie działać w mediach społecznościowych. Książka jest nie tylko teoretycznym kompendium, ale przede wszystkim praktycznym przewodnikiem, który pozwala na realne osiągnięcie sukcesu w cyfrowym świecie. Gorąco polecam tę lekturę każdemu, kto chce rozwijać swoje umiejętności i osiągnąć sukces w mediach społecznościowych. Podsumowanie “Ty w social mediach” Marcina Żukowskiego to praktyczny i przystępny przewodnik, który oferuje cenne porady dotyczące skutecznego zarządzania swoją obecnością w mediach społecznościowych. Zachęcam do sięgnięcia po “Ty w social mediach” i odkrycia, jak skutecznie budować swoją markę osobistą i biznesową w świecie mediów społecznościowych. Wiedza zawarta w tej książce może pomóc Ci osiągnąć realne sukcesy w cyfrowym świecie, w tym w budowaniu własnej marki osobistej. Książkę polecam przeczytać każdemu, kto nad własną marką pracuje, zamierza ją dopiero stworzyć lub chce utrzymać markę na najwyższym poziomie.
-
Recenzja: nieksiazkara Koszykowska JoannaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zacznijmy od tego, że jestem magistrem Zarządzania ze specjalizacją w Marketingu na SGH, więc odbiorca ze mnie wymagający! Książka naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie dlatego, że dowiedziałam się czegoś nowego - NIE. Tak naprawdę to dlatego, że osoby, które o self-promotingu pojęcia nie mają, w tej pozycji znajdą wszystko, co potrzebne, aby zacząć swoją przygodę w social-mediach. Od A do Z. Jak krowie na rowie! Co mi się spodobało: - układ treści - spójny, zhierarchizowany, logiczny. Marcin zaczyna od spraw kluczowych, czyli od pojęcia marki i strategii jej budowania, a kończy na narzędziach, które warto wykorzystać w tym procesie. - autor udowadnia, że ludzie chcą autentyzmu. Każdy z nas ma do opowiedzenia jakąś historię, każdy jest inspirującą jednostką. Mamy pracę, domy, rodziny, hobby, radości i problemy. I wiecie co? Inni też! Możemy podzielić się ze światem tym, czym chcemy! Budować społeczność opartą na podobieństwach. - platformy scharakteryzowana są oddzielnie, po kolei - dzięki temu czytelnik wie, jakie zasady kierują każdą z nich i może wybrać odpowiednią dla siebie (lub kilka) i zrozumieć mechanizm ich działania. - praktyczne wskazówki dotyczące tego, na co patrzą firmy przy potencjalnej współpracy, jak używać hashtagów, organizować konkursy, jednym słowem angażować swoich obserwatorów, a nawet ludzi z drugiej półkuli. Jednym słowem - jak robić szum wokół siebie! Co mi się nie podobało: - odwołania do celebrytów, którzy są już passe, np. Abstrachuje, Beksy, MamaGinekolog. Fakt, osiągnęli sukces, ale wtedy, kiedy jeszcze na rynku nie było tak dużej konkurencji. Teraz jadą na fejmie. Wolałabym przykłady osób, które właśnie teraz z sukcesem zdobywają wyżyny Instagrama, bo przy takiej konkurencji to nie lada wyzwanie.
-
Recenzja: Pola.mama.igora Makarewicz PaulinaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego Autor Żukowski Marcin Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. Książkę polecam przeczytać każdemu , nie tylko osobie , która ma rozbudowany profil w social mediach. Czytelnik ma okazję dowiedzieć się, jakie ogromne korzyści w życiu zawodowym i prywatnym przyniesie mu mądrze zbudowana marka osobista, a także poznaje wszystkie narzędzia niezbędne do jej budowania.
-
Recenzja: Zimnarecenzuje Zimna KatarzynaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
"Ty w Social Mediach: Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone" to niezbędne narzędzie dla wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować swoją markę osobistą w erze mediów społecznościowych! Autor, Marcin Żukowski, przybliża czytelnikom nowoczesne podejście do budowania reputacji w sieci, oparte na zasadach marketingu osobistego. W przystępny sposób wyjaśnia, jak wykorzystać różne platformy społecznościowe, aby wyróżnić się i budować pozytywny wizerunek. Książka to nie tylko teoria, ale także praktyczne wskazówki i przykłady, które pomogą Ci efektywnie zarządzać swoją obecnością w mediach społecznościowych. Poznasz strategie kreowania treści, budowania zaangażowania oraz radzenia sobie z negatywnymi komentarzami. Nie czekaj! Przejmij kontrolę nad swoją marką osobistą i osiągnij sukces w świecie social mediów!
-
Recenzja: roksana.nowinska Nowińska RoksanaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli szukasz książki, poradnika, który pomoże Ci ogarnąć zbudowanie marki osobistej w swoich socialach, mogę polecić Ci "Ty w social mediach. Poradnik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone" M. Żukowski wydawnictwo Onepress @wydawnictwo_onepress Znajdziemy w niej szereg informacji potrzebnych, by w rzetelny i sprawny sposób zaistnieć, wyróżnić się z tłumu. Odpowie na ważne pytania, jak np.: czym w ogóle jest marka osobista, na czym polega budowanie jej, jak ją stworzyć, utrzymać, I co najważniejsze - bierze pod uwagę wszystkie media, takie jak np.: strona www, blog, vlog, przegląd mediów społecznościowych - dzięki czemu mamy naprawdę pełen obraz sytuacji. Bardzo ważny dla mnie jest również rozdział 4, czyli rozdział poświęcony wpadkom - co takiego ma wpływ, że się nie udaje, autor bierze pod lupę zagadnienia takie jak brak regularności czy brak autentyczności. bardzo dobrze uchwycony temat. zachęcam do zapoznania się z lekturą.
-
Recenzja: @kosmetycznie_u_ani Bąk AnnaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Pozwólcie, że polecę Wam ciekawy poradnik autorstwa Marcin Żukowski,,Ty w Social Mediach. Budowanie Marki osobistej dla każdego . Wydanie III poszerzone. @wydawnictwo_onepress Z którego dowiedzieć się bardzo ciekawe rzeczy na temat marki osobistej i samej reklamie w mediach społecznościowych. ✅ Gdzie publikować ✅ Twórz treści z myślą o odbiorcach ✅ Rozmawiaj,a nie przemawiaj ..i wiele innych tego dowiesz się jak z małego konta na Instagram, Facebook zdobyć miliona odbiorców . Ty w Social Mediach to bardzo ciekawa propozycja dla osób które chcą się rozwijać w mediach oraz swoje profile .
-
Recenzja: ataga_el Lizut AgataRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marcin Żukowski Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone opis wydawcy: Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego. _________________ Pozycja dla każdej osoby działającej w sieci. Poruszany jest każdy aspekt czy to Social Media, YT czy blog. Na pewno każdy z twórców znajdzie tutaj wartości do zakodowania dla siebie. Czytało się bardzo przyjemnie, tym bardziej że temat mnie dotyczy. Osobiście polecam, by zapoznać się z tą pozycją. NApisana bardzo przystępnie i zrozumiale.
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0492-7, 9788328904927
- Data wydania książki drukowanej :
- 2024-03-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-1184-0, 9788328911840
- Data wydania ebooka :
-
2024-03-26
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 215433
- Rozmiar pliku Pdf:
- 1.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 3.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.5MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Biznes IT » Inne
Biznes IT » Social Media
Biznes IT » Kompetencje osobiste
Biznes IT » Kariera
Spis treści książki
- Dla kogo w ogóle jest ta książka?
- Co to jest marka osobista? Na czym polega jej budowanie, czyli personal branding?
- Dlaczego akurat dziś?
- Kim jesteś? Odnajdź siebie i podążaj swoją ścieżką
- Co mają do tego te media społecznościowe?
- Najważniejszy trik dla Ciebie
- Jak stworzyć markę osobistą?
- Jak budować markę osobistą?
- Jak utrzymać markę i odpowiednio ją wykorzystać?
- Mówiąc krótko - jak znaleźć lepszą pracę/jak zarabiać więcej dzięki marce osobistej i mediom społecznościowym?
- Cel działania - jak go określić?
- Co powinienem mówić ludziom, by chcieli mnie słuchać?
- A jeśli jestem pracodawcą, to czy temat też mnie interesuje?
- Jak tworzyć dobre CV i list motywacyjny? Czy to w ogóle ma dziś sens?
- Monitoring, czyli skąd wiesz, co o Tobie mówią?
- Fundament jest najważniejszy. Strona WWW, blog, fanpage - co wybrać?
- Własna strona WWW - jak ją stworzyć?
- Blog - po co mi on?
- A może vlog, czyli więcej wideo?
- Albo podcast?
- Przegląd mediów społecznościowych, którymi warto się zainteresować
- Pozostałe (nie mniej ważne) narzędzia, które pomogą w tworzeniu marki osobistej
- Miara sukcesu, czyli na co zwrócić uwagę, oceniając swoje postępy?
- Brak regularności
- Brak konsekwencji
- Brak formuły
- Brak przekonania i motywacji
- Zasłużony opozycjonista i. chu*
- Walczysz, walczysz, ale nie zapominasz o wakacjach
- A jeśli jedno mówisz, a drugie robisz?
- I wtedy wchodzę ja.
- Cały na biało się nie da
- Wpadki poważne i mniej
- A na koniec pan z imieniem i nazwiskiem
Przedmowa
Rozdział 1. Dlaczego?
Rozdział 2. Jak?
Rozdział 3. Co?
Rozdział 4. To co się stało, że się.
Rozdział 5. Jeszcze raz, powtórz, czyli zakończenie
Podziękowania
Onepress - inne książki
-
Nowość Promocja
Książka Polecenia dla ChatGPT w finansach. Praktyczne zastosowanie w biznesie i finansach osobistych pokazuje możliwości, jakie daje współpraca z tym narzędziem. To praktyczny przewodnik skierowany do osób, które na co dzień korzystają z AI w instytucjach finansowych, ale także tych, które dopiero rozpoczynają przygodę z tą technologią. Również szefowie organizacji znajdą tu inspiracje do zastosowania narzędzia w codziennej pracy ― odkryją jego potencjał w zarządzaniu nie tylko finansami, ale i procesami biznesowymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Prowadzenie firmy bywa przytłaczające: musisz odpowiedzieć na stertę e-maili, gasić kolejne pożary, a kilkunastu klientów i pracowników dorzuca zadań. Co więcej, często powrót do domu niczego nie zmienia: myśli o pracy nie opuszczają Cię ani na chwilę. Przez to zaczynasz czuć wyczerpanie. A przecież kochasz to, co robisz! Mieć własną firmę to od zawsze było Twoje marzenie i nie możesz po prostu tego rzucić. Coś jednak musi się zmienić, firma bowiem zabija Ciebie, Twoją rodzinę lub relacje z innymi, a zadania służbowe pochłaniają cały Twój czas i energię. Nie możesz tak dłużej żyć. Konieczna jest zmiana.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Oto wynik ambitnego projektu gwiazdy TV i dziennikarza: ekspedycji śledczej, której celem było zbadanie świata krypto i jego zadziwiającego krachu. To świetnie napisana opowieść o grupie szarlatanów, którzy przekonali miliony ludzi do lekkomyślnego pozbycia się ogromnych pieniędzy. Mówi o braku odpowiedzialności, o barwnych wizjonerach i wyznawcach, ale też o zwykłych traderach, ludziach pokrzywdzonych, sygnalistach antykrypto i rządowych agentach. Książka została oparta na oryginalnych materiałach dziennikarskich zebranych w kilku krajach, zawiera wywiady z Samem Bankmanem-Friedem, współzałożycielem Tethera Brockiem Pierce’em i Alexem Mashinskym z Celsiusa. To bardzo aktualna pozycja, napisana w idealnym momencie i wyjątkowo potrzebna!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.94 zł
59.90 zł (-40%) -
Promocja
Szukasz słów, które sprzedają? Takich słów nie ma. To znaczy: nie ma słów, które sprzedają na autopilocie i które działają w każdej sytuacji. Ale każde słowo, właściwie dobrane, może się stać częścią komunikatu, który zmieni czyjeś myślenie albo decyzję.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(40,20 zł najniższa cena z 30 dni)
40.20 zł
67.00 zł (-40%) -
Promocja
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach i konkretnych obszarach zarządzania projektami. Są specjalnie podręczniki przygotowujące do certyfikacji PMI, Prince2, IPMA i innych…- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
Łańcuch bloków ma wyjątkowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, aby rozdzielić ją między użytkowników. Chodzi tu o odniesienie nie tylko do kryptowalut, ale także organizacji i społeczności. Dziś sieć Ethereum zapewnia podstawy techniczne walucie ether, tokenom NFT i zdecentralizowanym autonomicznym organizacjom. Nie wiemy jednak, jak będzie wyglądać przyszłość Ethereum. Może się stać utopią, dystopią i wszystkim, co mieści się między tymi skrajnościami.- Druk
- ePub + Mobi pkt
(20,90 zł najniższa cena z 30 dni)
20.90 zł
67.00 zł (-69%) -
Promocja
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego końca świata, w ramach międzynarodowych zespołów, których członkowie spotykają się via komunikatory i na zebraniach online. I wszystko to potrafi zadziwiająco sprawnie funkcjonować!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(17,90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł (-70%) -
Promocja
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!- Druk
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Promocja
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.- Druk
- PDF + ePub + Mobi
- Audiobook MP3 pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Książka drukowana


Oceny i opinie klientów: Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Marcin Żukowski (11)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię.
(4)
(3)
(0)
(0)
(1)
(3)
Oceny i opinie poprzednich wydań
więcej opinii
ukryj opinie