ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Bank spółdzielczy 4/590, październik-grudzień 2018 (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki/ebooka Bank spółdzielczy 4/590, październik-grudzień 2018

Okładka książki Bank spółdzielczy 4/590, październik-grudzień 2018

Okładka książki Bank spółdzielczy 4/590, październik-grudzień 2018

Okładka książki Bank spółdzielczy 4/590, październik-grudzień 2018

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
116
     PDF

Ebook

24,60 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jesteśmy częścią większej zbiorowości, a zatem tak samo jak ludzie, tak i marki: planują i rozliczają, myślą o rozwoju, analizują dokonania, wyciągają wnioski i przewidują wydarzenia. Ten nastrój obecny jest także w dwóch najważniejszych rozmowach na łamach Banku Spółdzielczego. Pierwsza z Mirosławem Skibą, nowym prezesem zarządu SGB-Banku, poświęcona jest wyzwaniom. To bardzo odpowiednie określenie. Bankowość spółdzielcza musi sprostać coraz bardziej wyśrubowanym wymaganiom rynku, pozyskiwać nowych klientów. W jaką stronę iść, jak zmieniać nasze banki? Jak zbudować przyszłość i jakich narzędzi użyć? Więcej na ten temat w pierwszej części rozmowy z prezesem Mirosławem Skibą. Prezes ma wiele pomysłów, koncepcji i planów, które już konsekwentnie wciela w życie. Swoje działania dokładnie tłumaczy, wyjaśnia i precyzuje. Tematów jest wiele, dlatego też wywiad podzieliliśmy na dwie części. Druga rozmowa to analiza. Twarda i szczera do bólu. Grać w pojedynkę, czy razem? Jakie są korzyści z bycia we wspólnocie? Dlaczego warto pracować razem? Co moglibyśmy osiągnąć, gdybyśmy wszyscy realizowali postanowienia umowy zrzeszającej nasze banki? O tym rozmawiamy ze Sławomirem Flissikowskim, przewodniczącym Rady Nadzorczej SGB-Banku SA. W obu rozmowach przewija się wspólny wątek: jak wiele zależy od nas samych Nie bez przyczyny. Tematem numeru są bowiem pracownicy i strategie HR. Czy jesteśmy aktywni i właściwie przygotowani do nowych wyzwań, czy potrafimy współpracować? Monika Zowczak, dyrektor personalny Antalis Poland pisze o pięciu pokoleniach obecnych na polskim rynku pracy. Dlaczego powinniśmy rozumieć tych najmłodszych, jak wykorzystać ich potencjał? Kadrom poświęcił swój tekst Robert Azembski, odnosząc się do kluczowego pytania: czy outsourcing się opłaca? Jaki jest zakres działań SGB-Banku SA w obszarze HR na rzecz banków spółdzielczych? Jak to wygląda na przykładach Banku Spółdzielczego w Lipce oraz Rejonowego Banku Spółdzielczego w Malanowie? W tym samym kontekście ciekawie wybrzmiewa raport o kadrach polskiej bankowości, przygotowany dla Związku Banków Polskich. Drugim wiodącym tematem są kredyty. Piszemy o nich nie tylko dlatego, że jesteśmy w trakcie kampanii kredytów konsumenckich promowanych przez ponad połowę banków spółdzielczych SGB mam nadzieję, że wszyscy Państwo trzymacie kciuki za powodzenie tej kampanii. I półrocze 2018 r. przyniosło wyraźne wzrosty na polskim rynku kredytowym głosi raport BIK, z którym można się zapoznać na naszych łamach. Jak zdobyć przychylność nowych klientów, którzy poszukują na rynku atrakcyjnych instrumentów finansowych, skrojonych na ich kieszeń i pozwalających na realizację ambitnych planów i marzeń? Prawdziwym wyzwaniem dla bankowości jest rynek usług skierowanych do ludzi młodych. Mają coraz większą siłę nabywczą i coraz chętniej otaczają się technologicznymi nowinkami. Dla banków taki rozpoczynający swoją przygodę ze światem finansów człowiek jest bardzo atrakcyjnym i pożądanym klientem. Według raportu Miliony Polaków osoby korzystające z usług bankowych przed 24 rokiem życia są bardzo lojalnymi, a jednocześnie mało roszczeniowymi klientami tak Anna Wilińska zaczyna swój tekst o sposobach pozyskiwania młodych pokoleń klientów. Wyzwaniem, któremu trzeba sprostać tu i teraz, są również nowe technologie. W Polsce, kraju należącym do światowej czołówki pod względem liczby aktywnych użytkowników nowych technologii, tylko w minionym roku sprzedano prawie 9 milionów smartfonów! Co nas czeka w branży technologicznej? O tym w rozmowie z Agnieszką Jaśkiewicz, szefową marketingu w polskim oddziale Sony Mobile.
0 Janusz Orłowski, Roman Szewczyk, Rafał Łopka, Robert Azembski

Zamknij

Wybierz metodę płatności