Learn C# Programming

- Autorzy:
- Marius Bancila, Raffaele Rialdi, Ankit Sharma


- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 636
- Dostępne formaty:
-
PDFePub
Opis książki: Learn C# Programming
The C# programming language is often developers' primary choice for creating a wide range of applications for desktop, cloud, and mobile. In nearly two decades of its existence, C# has evolved from a general-purpose, object-oriented language to a multi-paradigm language with impressive features.
This book will take you through C# from the ground up in a step-by-step manner. You'll start with the building blocks of C#, which include basic data types, variables, strings, arrays, operators, control statements, and loops. Once comfortable with the basics, you'll then progress to learning object-oriented programming concepts such as classes and structures, objects, interfaces, and abstraction. Generics, functional programming, dynamic, and asynchronous programming are covered in detail. This book also takes you through regular expressions, reflection, memory management, pattern matching, exceptions, and many other advanced topics. As you advance, you'll explore the .NET Core 3 framework and learn how to use the dotnet command-line interface (CLI), consume NuGet packages, develop for Linux, and migrate apps built with .NET Framework. Finally, you'll understand how to run unit tests with the Microsoft unit testing frameworks available in Visual Studio.
By the end of this book, you'll be well-versed with the essentials of the C# language and be ready to start creating apps with it.
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To kolejne, przejrzane i zaktualizowane wydanie doskonałego podręcznika dla programistów. Znalazły się tu zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR) oraz platformy .NET Core. Zaprezentowano precyzyjne opisy pojęć i konkretne przypadki użycia, a poszczególne za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
89.40 zł
149.00 zł(-40%) -
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie sto...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
83.85 zł
129.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)96.85 zł
149.00 zł(-35%) -
Unity jest zaawansowanym środowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocześnie może stanowić początek wspaniałej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem programowania. Taka ścieżka nauki pozwala na uniknięcie niezrozumiałego dla początkujących żargonu czy niejasnej...
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia radość. Wydanie V
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy.
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C# Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji w WPF przy użyciu XAML i C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono r...
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Marius Bancila, Raffaele Rialdi, Ankit SharmaMarius Bancila jest doświadczonym inżynierem oprogramowania. Od ponad 15 lat wypracowuje rozwiązania informatyczne dla przemysłu i sektora finansowego. Koncentruje się na technologiach firmy Microsoft i rozwija przede wszystkim aplikacje desktopowe przy użyciu języków C++ oraz C#. Przy tym lubi dzielić się swoją wiedzą techniczną z innymi, dzięki czemu od ponad dekady szczyci się przyznawanym przez Microsoft tytułem MVP.
Marius Bancila, Raffaele Rialdi, Ankit Sharma - pozostałe książki
-
A pragmatic recipe book for acquiring a comprehensive understanding of the complexities and core fundamentals of C++ programming
-
Get started with C# and strengthen your knowledge of core programming concepts such as procedural, object-oriented, generic, functional, and asynchronous programming along with the latest features of C# 8 Key Features Learn the fundamentals of C# with the help of easy-to-follow examples and expla...
Learn C# Programming Learn C# Programming
Marius Bancila, Raffaele Rialdi, Ankit Sharma, Dino Esposito
-
W tej książce zawarto zestaw 100 zadań o różnym poziomie trudności, ułożonych w taki sposób, aby podczas rozwiązywania móc skorzystać z bogactwa standardowej biblioteki C++ oraz z wielu zewnętrznych bibliotek wieloplatformowych. Zadania rozmieszczono w 12 rozdziałach, z których każdy dotyczy okre...
Nowoczesny C++. Zbiór praktycznych zadań dla przyszłych ekspertów Nowoczesny C++. Zbiór praktycznych zadań dla przyszłych ekspertów
(28.50 zł najniższa cena z 30 dni)28.50 zł
57.00 zł(-50%) -
Create apps in C++ and leverage its latest features using modern programming techniques. Key Features Develop strong C++ skills to build a variety of applications Explore features of C++17, such as containers, algorithms, and threads Grasp the standard support for threading and concurrency an...
Modern C++: Efficient and Scalable Application Development Modern C++: Efficient and Scalable Application Development
-
Work with the fundamentals of Blazor to create rich and interactive web application Key Features First book about the new .NET-based framework for client and server side applications Explore Blazor, and create client side applications with C# Build rich, modern single-page application (SPA) us...
-
Test your C++ programming skills by solving real-world programming problems covered in the book
-
Over 100 recipes to help you overcome your difficulties with C++ programming and gain a deeper understanding of the working of modern C++About This BookExplore the most important language and library features of C++17, including containers, algorithms, regular expressions, threads, and more,Get g...
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Learn C# Programming
- ISBN Ebooka:
- 978-17-898-0844-5, 9781789808445
- Data wydania ebooka:
-
2020-04-30
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Język publikacji:
- angielski
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 18.3MB
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
Spis treści książki
- Learn C# Programming
- Why subscribe?
- Foreword
- Contributors
- About the authors
- About the reviewer
- Packt is searching for authors like you
- Preface
- Who this book is for?
- What this book covers
- To get the most out of this book
- Download the example code files
- Code in Action
- Download the color images
- Conventions used
- Get in touch
- Reviews
- Chapter 1: Starting with the Building Blocks of C#
- The history of C#
- Understanding the CLI
- Common Type System (CTS)
- Common Language Specification (CLS)
- Common Intermediate Language (CIL)
- Virtual Execution System (VES)
- The .NET family of frameworks
- .NET Framework
- .NET Core
- Xamarin
- Assemblies in .NET
- Global Assembly Cache (GAC)
- Runtime package store
- Understanding the basic structure of a C# program
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 2: Data Types and Operators
- Basic data types
- The integral types
- The floating-point types
- The decimal type
- The char type
- The bool type
- The string type
- The object type
- Basic data types
- Variables
- Naming convention
- Implicity-typed variables
- Understanding the scope and lifetime of variables
- Understanding constants
- Reference types and value types
- Value types
- Reference types
- Boxing and unboxing
- Nullable types
- Arrays
- One-dimensional arrays
- Multi-dimensional arrays
- Jagged arrays
- Type conversion
- Implicit type conversion
- Explicit type conversion
- User-defined type conversions
- Conversions with helper classes
- Operators
- Arithmetic operators
- Relational operators
- Logical operators
- Bitwise and shift operators
- Assignment operators
- Other operators
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 3: Control Statements and Exceptions
- Understanding control statements
- Selection statements
- Iteration statements
- The jump statements
- Understanding control statements
- Exception handling
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 4: Understanding the Various User-Defined Types
- Classes and objects
- Fields
- Methods
- Constructors
- Properties
- Indexers
- The this keyword
- The static keyword
- The ref, in, and out parameters
- Methods with a variable number of arguments
- Named and optional arguments
- Access modifiers
- Partial classes
- Classes and objects
- Structures
- Enumerations
- Namespaces
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 5: Object-Oriented Programming in C#
- Understanding OOP
- Abstraction
- Encapsulation
- Inheritance
- Virtual members
- Abstract classes and members
- Sealed classes and members
- Hiding base class members
- Interfaces
- Polymorphism
- Method overloading
- Operator overloading
- SOLID principles
- Summary
- Test what you learned
- Further Reading
- Chapter 6: Generics
- Understanding generics
- Generic types
- Generic classes
- Inheritance with generic classes
- Generic interfaces
- Variant generic interfaces
- Generic structures
- Generic methods
- Type parameter constraints
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 7: Collections
- Introducing the System.Collections.Generic namespace
- The List<T> collection
- The Stack<T> collection
- The Queue<T> collection
- The LinkedList<T> collection
- The Dictionary<TKey, TValue> collection
- The HashSet<T> collection
- Choosing the right collection type
- Using thread-safe collections
- IProducerConsumerCollection<T>
- BlockingCollection<T>
- ConcurrentQueue<T>
- ConcurrentStack<T>
- ConcurrentBag<T>
- ConcurrentDictionary<TKey, TValue>
- Choosing the right concurrent collection type
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 8: Advanced Topics
- Delegates and events
- Delegates
- Events
- Delegates and events
- Anonymous types
- Tuples
- The Tuple class
- Value tuples
- Pattern matching
- The is expression
- The switch expression
- Regular expressions
- Overview
- Matching input text
- Finding substrings
- Replacing parts of a text
- Extension methods
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 9: Resource Management
- Garbage collection
- Finalizers
- The IDisposable interface
- The using statement
- Platform invoke
- Unsafe code
- Summary
- Test what you learned
- Further reading
- Chapter 10: Lambdas, LINQ, and Functional Programming
- Functional programming
- Functions as first-class citizens
- Lambda expressions
- LINQ
- Standard query operators
- Query syntax
- More functional programming concepts
- Partial function application
- Currying
- Closures
- Monoids
- Monads
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 11: Reflection and Dynamic Programming
- Understanding reflection
- Dynamically loading assemblies
- Understanding late binding
- Using the dynamic type
- Attributes
- System attributes
- User-defined attributes
- How to use attributes?
- Attribute targets
- Assembly attributes
- Attributes in reflection
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 12: Multithreading and Asynchronous Programming
- What is a thread?
- Creating threads in .NET
- Using the ThreadPool class
- Understanding synchronization primitives
- The task paradigm
- Synchronous implementations of asynchronous methods
- Occasionally asynchronous methods
- Breaking the task chain blocking the thread
- Manually creating a task
- Long-running tasks
- Breaking the task chain fire and forget
- Task and exceptions
- Canceling a task
- Monitoring the progress of a task
- Parallelizing tasks
- Signaling tasks with the TaskCompletionSource object
- Synchronization context
- Summary
- Test what you learned
- Further reading
- Chapter 13: Files, Streams, and Serialization
- Overview of the System.IO namespace
- Working with paths
- Working with files and directories
- Working with streams
- Overview of the stream classes
- Working with file streams
- Working with memory streams
- Serializing and deserializing XML
- Serializing and deserializing JSON
- Using Json.NET
- Using System.Text.Json
- Summary
- Test what you learned
- Chapter 14: Error Handling
- Errors
- Exceptions
- Catching exceptions
- The exception objects
- Conditional catch
- Throwing exceptions
- Creating a custom exception type
- Rethrowing an exception
- The finally block
- Debugging and monitoring exceptions
- Debugging second-chance exceptions
- Debugging first-chance exceptions
- AppDomain exception events
- Logging exceptions
- Summary
- Test what you learned
- Further reading
- Chapter 15: New Features of C# 8
- Nullable reference types
- Enabling the nullable reference type feature
- Working with nullable reference types
- Migrating existing code to nullable reference types
- Nullable reference types
- Default implementation of interface members
- Interface versioning
- Interface reabstraction
- Interfaces as traits
- Ranges and indices
- Pattern matching
- Recursive pattern matching
- The using declaration
- Asynchronous Dispose
- Disposable patterns in structs and ref structs
- Asynchronous streams
- Readonly struct members
- Null coalescing assignment
- Static local functions
- Better interpolated verbatim strings
- Using stackalloc in nested expressions
- Unmanaged constructed types
- Summary
- Test what you learned
- Further reading
- Chapter 16: C# in Action with .NET Core 3
- Using the .NET command-line interface (CLI)
- Developing on Linux distributions
- Preparing the development box
- Writing cross-platform aware code
- What .NET Standard is and how can it help the application design
- Creating a .NET Standard library
- Consuming NuGet packages
- Adding packages to a project
- Migrating from .NET Framework to .NET Core
- Analyzing your architecture
- Preparing the migration process
- Migrating the libraries
- Migrating the tests
- Migrating the desktop projects
- Migrating ASP.NET projects
- Summing up the migration steps
- Publishing an application
- Publishing as an FDD
- Publishing as an SCD
- Understanding other publishing options
- Summary
- Test what you learned
- Further reading
- Chapter 17: Unit Testing
- What is unit testing?
- What are Microsoft tools for unit testing?
- Creating a C# unit testing project
- Writing unit tests
- Analyzing code coverage
- The anatomy of a test
- Writing data-driven unit tests
- Data from attributes
- Dynamic data
- Data from external sources
- Summary
- Test what you learned
- Assessments
- Chapter 1
- Chapter 2
- Chapter 3
- Chapter 4
- Chapter 5
- Chapter 6
- Chapter 7
- Chapter 8
- Chapter 9
- Chapter 10
- Chapter 11
- Chapter 12
- Chapter 13
- Chapter 14
- Chapter 15
- Chapter 16
- Chapter 17
- Other Books You May Enjoy
- Leave a review - let other readers know what you think
Packt Publishing - inne książki
-
Save time and effort when building 3D scenes with this essential guide to creating stunning photorealistic 3D environments in Blender
-
Solve classic computer science problems from fundamental algorithms, such as sorting and searching, to modern algorithms in machine learning and cryptography
40 Algorithms Every Programmer Should Know - Second Edition 40 Algorithms Every Programmer Should Know - Second Edition
-
Use modern Python libraries such as pandas, NumPy, and scikit-learn and popular machine learning and deep learning methods to solve financial modeling problems
-
Get up to speed with Oracle's Autonomous Databases and implementation strategies for any workload or use case, including transactional, data warehousing, and non-relational databases
Oracle Autonomous Database in Enterprise Architecture Oracle Autonomous Database in Enterprise Architecture
-
Design, build, and deploy performant and maintainable web applications using Spring, Spring Boot, and Angular
-
Build CD pipelines following GitOps principles like declarative and immutable changes stored in version control, all continuously reconciled by Argo CD, and minimize the failure of deployments.
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Learn C# Programming Marius Bancila, Raffaele Rialdi, Ankit Sharma (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.