C#. Rusz głową! Wydanie III
- Autorzy:
- Jennifer Greene, Andrew Stellman
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.9/6 Opinie: 42
- Stron:
- 912
- Druk:
- oprawa miękka
-
PDF
Sprawdź nowe wydanie
C#. Rusz głową! Wydanie IV
Andrew Stellman, Jennifer Greene
Opis książki: C#. Rusz głową! Wydanie III
C# to odpowiedź firmy Microsoft na odnoszący sukcesy język Java. Za pomocą C# możesz pisać przenośny kod, który Twoi klienci uruchomią w dowolnym systemie. Jest tylko jeden warunek — muszą mieć dostęp do środowiska uruchomieniowego: .NET Framework, Mono lub DotGNU. Innymi słowy, C# spełnił marzenia programistów — raz stworzony kod można uruchomić bez dodatkowych nakładów na różnych platformach.
Najnowsze wydanie tej książki, należącej do cenionej serii „Rusz głową”, zostało zaktualizowane, poprawione oraz rozszerzone o dodatkowy projekt na platformę Windows Phone. Gdy pochłoniesz te kilkaset stron, zaczniesz swobodnie korzystać z języka C#, jego konstrukcji i możliwości. Książka charakteryzuje się doskonałą przejrzystością oraz przystępnie przedstawioną wiedzą. Znajdziesz tu elementy programowania obiektowego, operacje na plikach, obsługę wyjątków oraz pracę z wieloma wątkami — to tylko niektóre z poruszanych zagadnień. Ponadto przekonasz się, jak sprawnie stworzyć atrakcyjny interfejs użytkownika, oraz zrozumiesz, do czego służy język LINQ. Jest to wyśmienita pozycja dla wszystkich czytelników chcących rozpocząć przygodę z językiem C# oraz platformą .NET.
Dzięki tej książce:
- przygotujesz swoje środowisko pracy
- poznasz składnię oraz konstrukcje języka C#
- zaznajomisz się z elementami programowania obiektowego
- wykorzystasz możliwości języka LINQ
- stworzysz projekt dla Windows Phone
- wykorzystasz potencjał platformy .NET
Poznaj możliwości języka C#!
Wybrane bestsellery
-
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w język...
Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek Visual Studio 2022, C# i .NET. Programowanie kontrolek
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka jest praktycznym wprowadzeniem do tworzenia gier 2D w Unity. Dokładnie wyjaśniono w niej filozofię działania tego środowiska i zasady projektowania gier korzystających z silnika Unity. Starannie opisano takie zagadnienia jak arkusze duszków, dzielone kafelki i mapa kafelków. Omówiono r...
Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C# Jak pisać świetne gry 2D w Unity. Niezależne programowanie w języku C#
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)32.45 zł
59.00 zł(-45%) -
Chcesz się nauczyć programować? Świetna decyzja! Wybierz język obiektowy, łatwy w użyciu, z przejrzystą składnią. Python będzie wprost doskonały! Rozwijany od ponad 20 lat, jest dojrzałym językiem, pozwalającym tworzyć zaawansowane aplikacje dla różnych systemów operacyjnych. Ponadto posiada syst...
Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III Python dla każdego. Podstawy programowania. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Ta książka ma pełnić funkcję użytecznej ściągawki zawierającej wszystko, co potrzebne do pracy z C#. Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — i tym samym wesprzeć pracę każdego, komu zależy na sprawnym pisaniu kodu w języku C#. Jest też...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Tablice informatyczne. C++" zawierają zestawienie najpotrzebniejszych informacji dotyczących języka C++. Każdy programista doceni je, gdy podczas pracy nie będzie miał czasu na wertowanie kilkunastu książek.(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
7.10 zł
12.90 zł(-45%) -
C# - wieloparadygmatowy język programowania opracowany przez firmę Microsoft - z roku na rok zdobywa coraz większą popularność wśród profesjonalistów z branży IT. Przejrzysta struktura kodu, wygoda stosowania, potężne możliwości i wsparcie ze strony platformy .NET - wszystko to sprawia, że są duż...
C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III C#. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
To kolejne wydanie lubianego samouczka, dzięki któremu w ramach 24 godzinnych lekcji przyswoisz solidne podstawy programowania. Zrozumiesz, jak działają programy, i nauczysz się reguł stosowanych przez profesjonalistów przy ich projektowaniu. Dowiesz się, jak wygląda świat programistów i na czym ...
Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV Programowanie dla początkujących w 24 godziny. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)34.50 zł
69.00 zł(-50%) -
Ta książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem dla początkujących programistów. Dokładne omówienie koncepcji programistycznych umożliwi zrozumienie zasad pisania kodu C#, działania środowiska .NET Framework czy koncepcji relacyjnych baz danych. Dzięki książce można bardzo szybko zacząć tworz...
Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV Visual C# dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)96.85 zł
149.00 zł(-35%) -
Otwórz się na Javę i projektowanie obiektowe. Przystąp do nauki unikalną metodą, wykraczającą poza suche opisy składni oraz sposobów omijania codziennie spotykanych raf programistycznych. To doskonały podręcznik dla osób, które lubią uczyć się nowych języków programowania i nie mają wykształcenia...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
53.35 zł
97.00 zł(-45%)
O autorach książki
2 Jennifer Greene, Andrew StellmanJennifer Greene - analityk biznesowy, agile coach, testerka oraz prelegentka. Ma ogromne doświadczenie w obszarze tworzenia oprogramowania, potwierdzone ponad 20 latami praktyki w różnych obszarach. W swojej karierze rozwiązywała skomplikowane problemy we współpracy ze znakomitymi programistami.
Andrew Stellman — programista, architekt, menedżer projektów, agile coach. Ma ponad 20 lat doświadczenia w budowaniu zaawansowanych systemów informatycznych. Zarządzał międzynarodowymi zespołami oraz doradzał organizacjom takim jak Microsoft, Bank of America oraz MIT.
Jennifer Greene, Andrew Stellman - pozostałe książki
-
What will you learn from this book?Dive into C# and create apps, user interfaces, games, and more using this fun and highly visual introduction to C#, .NET Core, and Visual Studio. With this completely updated guide, which covers C# 8.0 and Visual Studio 2019, beginning programmers like you will ...(220.15 zł najniższa cena z 30 dni)
228.65 zł
269.00 zł(-15%) -
Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kr...(44.50 zł najniższa cena z 30 dni)
48.95 zł
89.00 zł(-45%) -
Now updated for the 2021 PMP Exam What will you learn from this book?Head First PMP teaches you the latest principles and certification objectives in The PMBOK® Guide in a unique and inspiring way. This updated fourth edition takes you beyond specific questions and answers with a unique visu...
Head First PMP. A Learner's Companion to Passing the Project Management Professional Exam. 4th Edition Head First PMP. A Learner's Companion to Passing the Project Management Professional Exam. 4th Edition
(271.15 zł najniższa cena z 30 dni)271.15 zł
319.00 zł(-15%) -
Head First Agile is a complete guide to learning real-world agile ideas, practices, principles.What will you learn from this book?In Head First Agile, you'll learn all about the ideas behind agile and the straightforward practices that drive it. You'll take deep dives into Scrum, XP, Lean, and Ka...
Head First Agile. A Brain-Friendly Guide to Agile Principles, Ideas, and Real-World Practices Head First Agile. A Brain-Friendly Guide to Agile Principles, Ideas, and Real-World Practices
(203.15 zł najniższa cena z 30 dni)203.15 zł
239.00 zł(-15%) -
Agile, czyli podejście zwinne, zrewolucjonizowało sposób budowania programowania. Jednak ponieważ do wyboru jest wiele metodyk zwinnych, „przechodzenie na podejście zwinne” może okazać się trudne. Ta praktyczna książka pomoże Ci odnaleźć się w tej dziedzinie. Poznasz podstawowe zasady...
Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania Agile. Przewodnik po zwinnych metodykach programowania
-
Learning Agile is a comprehensive guide to the most popular agile methods, written in a light and engaging style that makes it easy for you to learn. Agile has revolutionized the way teams approach software development, but with dozens of agile methodologies to choose from, the decision to "go ag...
Learning Agile. Understanding Scrum, XP, Lean, and Kanban Learning Agile. Understanding Scrum, XP, Lean, and Kanban
(169.15 zł najniższa cena z 30 dni)177.65 zł
209.00 zł(-15%) -
W książce Head First C#. Edycja polska autorzy, jak zwykle w charakterystyczny dla tej serii — niekonwencjonalny, a przy tym niezwykle skuteczny sposób, nauczą Cię niezbędnych podstaw C#. Lektura tej książki pozwoli Ci na swobodne poruszanie się wśród takich zagadnień jak wykorzystanie i...(48.50 zł najniższa cena z 30 dni)
53.35 zł
97.00 zł(-45%) -
Dzięki tej książce, należącej do cenionej serii "Rusz głową", opanujesz język C# w mgnieniu oka! Tylko kilkaset stron dzieli Cię od swobodnego poruszania się w kodzie napisanym w tym języku. Każda z tych stron charakteryzuje się odpowiednią dawką humoru, doskonałą przejrzystością oraz perfekcyjni...(49.50 zł najniższa cena z 30 dni)
54.45 zł
99.00 zł(-45%) -
What's it like to work on a great software development team facing an impossible problem? How do you build an effective team? Can a group of people who don't get along still build good software? How does a team leader keep everyone on track when the stakes are high and the schedule is tight?Beaut...
Beautiful Teams. Inspiring and Cautionary Tales from Veteran Team Leaders Beautiful Teams. Inspiring and Cautionary Tales from Veteran Team Leaders
(126.65 zł najniższa cena z 30 dni)126.65 zł
149.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Head First C#, 3rd Edition
- Tłumaczenie:
- Piotr Rajca
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8311-6, 9788324683116
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-08-18
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8312-3, 9788324683123
- Data wydania ebooka:
-
2014-08-18
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 200x230
- Numer z katalogu:
- 20272
- Rozmiar pliku Pdf:
- 24.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Head First - Rusz głową!
Spis treści książki
- Dla kogo jest ta książka? (32)
- Wiemy, o czym myślisz (33)
- Metapoznanie: myślenie o myśleniu (35)
- Zmuś swój mózg do posłuszeństwa (37)
- Czego potrzebujesz do tej książki? (38)
- Przeczytaj to (39)
- Grupa korektorów technicznych (40)
- Podziękowania (41)
- Dlaczego powinieneś uczyć się C# (44)
- C# oraz Visual Studio ułatwiają wiele czynności (45)
- Co robić w Visual Studio... (46)
- Co Visual Studio robi w naszym imieniu... (46)
- Obcy atakują! (50)
- Tylko Ty możesz uratować Ziemię (51)
- Oto co masz zamiar napisać (52)
- Zacznij od pustej aplikacji (54)
- Określ wymiary siatki na stronie (60)
- Dodaj kontrolki do siatki (62)
- Używaj właściwości, by zmieniać wygląd kontrolek (64)
- To kontrolki sprawiają, że gra działa (66)
- Stworzyłeś scenę, na której będzie prowadzona gra (71)
- Czym zajmiesz się teraz? (72)
- Dodaj metody, które coś zrobią (73)
- Podaj kod metody (74)
- Dokończ metodę i uruchom program (76)
- Oto co zrobiłeś do tej pory (78)
- Dodaj liczniki czasu zarządzające rozgrywką (80)
- Popraw działanie przycisku Start (82)
- Uruchom program, by zobaczyć postępy w pracy (83)
- Dodaj kod obsługujący interakcję użytkownika z kontrolkami (84)
- Dotknięcie człowiekiem wroga kończy grę (86)
- Teraz już można bawić się grą (87)
- Zadbaj, by wrogowie wyglądali jak obcy (88)
- Dodaj ekran startowy i tytuł (89)
- Opublikuj swoją aplikację (90)
- Użyj programu Remote Debugger, by uruchomić aplikację na innym komputerze (91)
- Rozpocznij zdalne debugowanie (92)
- Kiedy robisz to... (96)
- ...IDE robi to (97)
- Skąd się biorą programy (98)
- IDE pomaga Ci kodować (100)
- Anatomia programu (102)
- W tej samej przestrzeni nazw mogą być dwie klasy (107)
- Twoje programy używają zmiennych do pracy z danymi (108)
- C# używa znanych symboli matematycznych (110)
- Użyj debuggera, by zobaczyć, jak zmieniają się wartości zmiennych (111)
- Pętle wykonują czynność wielokrotnie (113)
- Instrukcje if/else podejmują decyzje (114)
- Utwórz aplikację od samego początku (115)
- Niech przycisk coś zrobi (117)
- Ustal warunki i sprawdź, czy są prawdziwe (118)
- Tworzenie klasycznych aplikacji Windows jest łatwe (129)
- Przepisz program jako klasyczną aplikację Windows (130)
- Twój program wie, gdzie zacząć (134)
- Możesz zmienić punkt wejścia programu (136)
- Kiedy zmieniasz coś w IDE, zmieniasz także swój kod (138)
- W jaki sposób Maciek myśli o swoich problemach (144)
- W jaki sposób system nawigacyjny w samochodzie Maćka rozwiązuje jego problemy (145)
- Klasa Navigator napisana przez Maćka posiada metody do ustalania i modyfikacji tras (146)
- Wykorzystaj to, czego się nauczyłeś, do napisania prostego programu używającego klas (147)
- Maciek ma pewien pomysł (149)
- Maciek może użyć obiektów do rozwiązania swojego problemu (150)
- Używasz klasy do utworzenia obiektu (151)
- Kiedy tworzysz obiekt na podstawie klasy, to taki obiekt nazywamy instancją klasy (152)
- Lepsze rozwiązanie... uzyskane dzięki obiektom! (153)
- Instancja używa pól do przechowywania informacji (158)
- Stwórzmy kilka instancji! (159)
- Dzięki za pamięć (160)
- Co Twój program ma na myśli (161)
- Możesz używać nazw klas i metod w celu uczynienia kodu bardziej intuicyjnym (162)
- Nadaj swojej klasie naturalną strukturę (164)
- Diagramy klas pozwalają w sensowny sposób zorganizować klasy (166)
- Utwórz klasę do pracy z kilkoma facetami (170)
- Utwórz projekt dla facetów (171)
- Utwórz formularz do interakcji z facetami (172)
- Jest jeszcze prostszy sposób inicjalizacji obiektów (175)
- Typ zmiennej określa rodzaj danych, jakie zmienna może przechowywać (182)
- Zmienna jest jak kubek z danymi (184)
- 10 kilogramów danych w pięciokilogramowej torebce (185)
- Nawet wtedy, gdy liczba ma prawidłowy rozmiar, nie możesz przypisać jej do każdej zmiennej (186)
- Kiedy rzutujesz wartość, która jest zbyt duża, C# dopasowuje ją automatycznie (187)
- C# przeprowadza niektóre rzutowania automatycznie (188)
- Kiedy wywołujesz metodę, zmienne muszą pasować do typów parametrów (189)
- Przetestuj kalkulator zwrotu kosztów (193)
- Połączenie = z operatorem (194)
- Także obiekty używają zmiennych (195)
- Korzystaj ze swoich obiektów za pomocą zmiennych referencyjnych (196)
- Referencje są jak etykiety do Twoich obiektów (197)
- Jeżeli nie ma już żadnej referencji, Twoje obiekty są usuwane z pamięci (198)
- Referencje wielokrotne i ich efekty uboczne (199)
- Dwie referencje oznaczają DWA sposoby na zmianę danych obiektu (204)
- Specjalny przypadek: tablice (205)
- Tablice mogą także zawierać grupę zmiennych referencyjnych (206)
- Witamy w barze Niechlujny Janek - najtańsze kanapki w mieście! (207)
- Obiekty używają referencji do komunikacji między sobą (209)
- Tam, gdzie obiektów jeszcze nie było (210)
- Napisz grę w literki (215)
- Kontrolki to też obiekty, podobne do innych (219)
- Specyfikacja: stwórz symulator wyścigów (226)
- Końcowy produkt (234)
- Krystyna planuje przyjęcia (236)
- Co powinien robić program szacujący? (237)
- Napiszesz program dla Krystyny (238)
- Jazda próbna Krystyny (244)
- Każda opcja powinna być obliczana osobno (246)
- Bardzo łatwo przez przypadek źle skorzystać z obiektów (248)
- Hermetyzacja oznacza, że niektóre dane w klasie są prywatne (249)
- Użyj hermetyzacji w celu kontroli dostępu do metod i pól Twojej klasy (250)
- Ale czy jego prawdziwa tożsamość jest NAPRAWDĘ chroniona? (251)
- Dostęp do prywatnych pól i metod można uzyskać tylko z wnętrza klasy (252)
- Hermetyzacja utrzymuje Twoje dane w nieskazitelnym stanie (260)
- Właściwości sprawią, że hermetyzacja będzie łatwiejsza (261)
- Utwórz aplikację do przetestowania klasy Farmer (262)
- Użyj automatycznych właściwości do ukończenia klasy (263)
- Co wtedy, gdy chcemy zmienić pole mnożnika wyżywienia? (264)
- Użyj konstruktora do inicjalizacji pól prywatnych (265)
- Krystyna organizuje także przyjęcia urodzinowe (276)
- Potrzebujemy klasy BirthdayParty (277)
- Stwórz program Planista przyjęć w wersji 2.0 (278)
- Jeszcze jedna rzecz... Czy możesz dodać opłatę 100 zł za przyjęcia dla ponad 12 osób? (285)
- Kiedy klasy używają dziedziczenia, kod musi być napisany tylko raz (286)
- Zbuduj model klasy, rozpoczynając od rzeczy ogólnych i przechodząc do bardziej konkretnych (287)
- W jaki sposób zaprojektowałbyś symulator zoo? (288)
- Użyj dziedziczenia w celu uniknięcia powielania kodu w klasach potomnych (289)
- Różne zwierzęta wydają różne dźwięki (290)
- Pomyśl, w jaki sposób pogrupować zwierzęta (291)
- Stwórz hierarchię klas (292)
- Każda klasa pochodna rozszerza klasę bazową (293)
- Aby dziedziczyć po klasie bazowej, użyj dwukropka (294)
- Wiemy, że dziedziczenie dodaje pola, właściwości i metody klasy bazowej do klasy potomnej... (297)
- Klasa pochodna może przesłaniać odziedziczone metody w celu ich modyfikacji lub zmiany (298)
- W każdym miejscu, gdzie możesz skorzystać z klasy bazowej, możesz zamiast niej użyć jednej z jej klas pochodnych (299)
- Klasa pochodna może ukrywać metody klasy bazowej (306)
- Używaj override i virtual, by dziedziczyć zachowania (308)
- Klasa potomna może uzyskać dostęp do klasy bazowej, używając słowa kluczowego base (310)
- Jeśli Twoja klasa bazowa posiada konstruktor, klasa pochodna też musi go mieć (311)
- Teraz jesteś już gotowy do dokończenia zadania Krystyny (312)
- Stwórz system zarządzania ulem (317)
- Użyj dziedziczenia, aby rozszerzyć system zarządzania pszczołami (324)
- Wróćmy do pszczelej korporacji (330)
- Możemy użyć dziedziczenia do utworzenia klas dla różnych typów pszczół (331)
- Interfejs daje klasie do zrozumienia, że musi ona zaimplementować określone metody i właściwości (332)
- Użyj słowa kluczowego interface do zdefiniowania interfejsu (333)
- Teraz możesz utworzyć instancję NectarStinger, która będzie wykonywała dwa rodzaje zadań (334)
- Klasy implementujące interfejsy muszą zawierać WSZYSTKIE ich metody (335)
- Poćwicz trochę z interfejsami (336)
- Nie możesz utworzyć instancji interfejsu, ale możesz uzyskać jego referencję (338)
- Referencje interfejsów działają tak samo jak referencje obiektów (339)
- Za pomocą "is" możesz sprawdzić, czy klasa implementuje określony interfejs (340)
- Interfejsy mogą dziedziczyć po innych interfejsach (341)
- RoboBee 4000 może wykonywać zadania pszczół bez potrzeby spożywania cennego miodu (342)
- Ekspres do kawy także jest urządzeniem (344)
- Rzutowanie w górę działa w odniesieniu do obiektów i interfejsów (345)
- Rzutowanie w dół pozwala zamienić urządzenie z powrotem w ekspres do kawy (346)
- Rzutowanie w górę i w dół działa także w odniesieniu do interfejsów (347)
- Jest coś więcej niż tylko public i private (351)
- Modyfikatory dostępu zmieniają widoczność (352)
- Obiekty niektórych klas nigdy nie powinny być tworzone (355)
- Klasa abstrakcyjna jest jak skrzyżowanie klasy i interfejsu (356)
- Jak wspominaliśmy, obiekty niektórych klas nigdy nie powinny być tworzone (358)
- Metoda abstrakcyjna nie ma ciała (359)
- Piekielny diament śmierci (364)
- Polimorfizm oznacza, że jeden obiekt może przyjmować wiele różnych postaci (367)
- Łańcuchy znaków nie zawsze sprawdzają się przy kategoryzowaniu danych (386)
- Typy wyliczeniowe pozwalają Ci wyliczyć prawidłowe wartości (387)
- Typy wyliczeniowe pozwalają na reprezentowanie liczb za pomocą nazw (388)
- Z tablicami ciężko się pracuje (392)
- Listy ułatwiają przechowywanie kolekcji... czegokolwiek (393)
- Listy są bardziej elastyczne niż tablice (394)
- Listy kurczą się i rosną dynamicznie (397)
- Typy generyczne mogą przechowywać każdy typ (398)
- Inicjalizatory kolekcji działają tak samo jak inicjalizatory obiektu (402)
- Stwórzmy listę kaczek (403)
- Listy są proste, ale SORTOWANIE może być skomplikowane (404)
- IComparable pomoże Ci posortować listę kaczek (405)
- Użyj interfejsu IComparer, aby powiedzieć liście, jak ma sortować (406)
- Utwórz instancję obiektu porównującego (407)
- IComparer może wykonywać złożone porównania (408)
- Przesłonienie metody ToString() pozwala obiektom przedstawiać się (411)
- Zmień pętle foreach tak, by obiekty Duck i Card same się opisywały (412)
- Pisząc pętlę foreach, używasz IEnumerable (413)
- Używając IEnumerable, możesz rzutować całą listę w górę (414)
- Możesz tworzyć własne przeciążone metody (415)
- Użyj słownika do przechowywania kluczy i wartości (421)
- Wybrane funkcjonalności słownika (422)
- Napisz program korzystający ze słownika (423)
- I jeszcze WIĘCEJ typów kolekcji... (435)
- Kolejka działa według reguły: pierwszy przyszedł, pierwszy wyszedł (436)
- Stos działa według reguły: ostatni przyszedł, pierwszy wyszedł (437)
- C# używa strumieni do zapisu i odczytu danych (442)
- Różne strumienie zapisują i odczytują różne rzeczy (443)
- FileStream odczytuje dane z pliku i zapisuje je w nim (444)
- W jaki sposób zapisać tekst do pliku w trzech prostych krokach (445)
- Kanciarz wymyślił nowy diabelski plan (446)
- Zapis i odczyt wymaga dwóch obiektów (449)
- Dane mogą przechodzić przez więcej niż jeden strumień (450)
- Użyj wbudowanych obiektów do wyświetlenia standardowych okien dialogowych (453)
- Okna dialogowe są kolejnymi kontrolkami .NET (454)
- Okna dialogowe także są obiektami (455)
- Używaj wbudowanych klas File oraz Directory do pracy z plikami i katalogami (456)
- Używaj okien dialogowych do otwierania i zapisywania plików (wszystko za pomocą kilku linijek kodu) (459)
- Dzięki IDisposable obiekty usuwane są prawidłowo (461)
- Unikaj błędów systemu plików, korzystając z instrukcji using (462)
- Zapisywanie danych do plików wymaga wielu decyzji (468)
- Użyj instrukcji switch do wybrania właściwej opcji (469)
- Dodaj przeciążony konstruktor Deck(), który wczytuje karty z pliku (471)
- Kiedy obiekt jest serializowany, serializowane są także wszystkie obiekty z nim powiązane... (475)
- Serializacja pozwala Ci zapisywać lub odczytywać całe grafy obiektów naraz (476)
- .NET automatycznie konwertuje tekst do postaci Unicode (481)
- C# może użyć tablicy bajtów do przesyłania danych (482)
- Do zapisywania danych binarnych używaj klasy BinaryWriter (483)
- Pliki utworzone dzięki serializacji można także zapisywać i odczytywać ręcznie (485)
- Sprawdź, gdzie pliki się różnią, i użyj tej informacji do ich zmiany (486)
- Praca z plikami binarnymi może być skomplikowana (487)
- Użyj strumieni plików do utworzenia widoku w postaci szesnastkowej (488)
- StreamReader i StreamWriter będą do tego odpowiednie (489)
- Specyfikacja: utwórz grę przygodową (496)
- Zabawa dopiero się zaczyna! (516)
- Damian używa Windows 8 (518)
- Technologia Windows Forms korzysta z grafu obiektów stworzonego przez IDE (524)
- Użyj IDE do przejrzenia grafu obiektów (527)
- Aplikacje dla Sklepu Windows używają XAML do tworzenia obiektów interfejsu użytkownika (528)
- Przeprojektuj formularz Idź na ryby!, zmieniając go w aplikację dla Sklepu Windows (530)
- Określanie postaci strony rozpoczyna się od dodania kontrolek (532)
- Wiersze i kolumny mogą zmieniać wielkość, dostosowując się do rozmiarów strony (534)
- Skorzystaj z systemu siatki, by określić układ stron aplikacji (536)
- Wiązanie danych kojarzy strony XAML z klasami (542)
- Kontrolki XAML mogą zawierać tekst... i nie tylko (544)
- Użyj wiązania danych, by usprawnić aplikację Niechlujnego Janka (546)
- Korzystaj z zasobów statycznych, by deklarować obiekty w kodzie XAML (552)
- Wyświetlaj obiekty, używając szablonów danych (554)
- Interfejs INotifyPropertyChanged pozwala powiązanym obiektom przesyłać aktualizacje (556)
- Zmodyfikuj klasę MenuMaker, by informowała Cię, gdy zmieni się właściwość GeneratedDate (557)
- Damian ma problemy z plikami (566)
- Aplikacje dla Sklepu Windows używają await, by błyskawicznie reagować (568)
- Używaj klasy FileIO do odczytywania i zapisywania plików (570)
- Napisz nieco mniej prosty edytor tekstów (572)
- Kontrakt danych jest abstrakcyjną definicją danych obiektu (577)
- Do odnajdywania i otwierania plików używaj metod asynchronicznych (578)
- Klasa KnownFolders ułatwia dostęp do najczęściej używanych folderów (580)
- W kodzie XML jest serializowany cały graf obiektów (581)
- Prześlij kilka obiektów Guy do lokalnego folderu aplikacji (582)
- Wypróbujmy działanie aplikacji (586)
- Używaj klasy Task, by wywoływać jedną metodę asynchroniczną w innej (587)
- Napisz dla Damiana nową aplikację do zarządzania wymówkami (588)
- Odrębna strona, wymówka i ExcuseManager (589)
- Utwórz stronę główną aplikacji Menedżera wymówek (590)
- Dodaj pasek aplikacji do strony głównej (591)
- Napisz klasę ExcuseManager (592)
- Dodaj kod obsługujący stronę (594)
- Damian potrzebuje swoich wymówek, aby być mobilnym (600)
- Kiedy program zgłasza wyjątek, .NET tworzy obiekt Exception (604)
- Kod Damiana zrobił coś nieoczekiwanego (606)
- Wszystkie obiekty wyjątków dziedziczą po Exception (608)
- Debugger pozwala Ci wyśledzić wyjątki w kodzie i zapobiec im (609)
- Użyj debuggera wbudowanego w IDE, aby znaleźć problem w programie do zarządzania wymówkami (610)
- Oj, oj! - w kodzie dalej są błędy... (613)
- Obsłuż wyjątki za pomocą try i catch (615)
- Co się stanie, jeżeli wywoływana metoda będzie niebezpieczna? (616)
- Użyj debuggera do prześledzenia przepływu w blokach try/catch (618)
- Jeśli posiadasz kod, który ZAWSZE musi zostać wykonany, zastosuj finally (620)
- Użyj obiektu Exception w celu uzyskania informacji o problemie (625)
- Użyj więcej niż jednego bloku catch do wyłapania różnych typów wyjątków (626)
- Jedna klasa zgłasza wyjątek, inna klasa go przechwytuje (627)
- Łatwy sposób na uniknięcie licznych problemów: using umożliwia Ci stosowanie try i finally za darmo (631)
- Unikanie wyjątków: zaimplementuj IDisposable, aby przeprowadzić własne procedury sprzątania (632)
- Najgorszy z możliwych bloków catch: komentarze (634)
- Kilka prostych wskazówek dotyczących obsługi wyjątków (636)
- Twoją ostatnią szansą na ZROBIENIE czegoś... jest użycie finalizatora (646)
- Kiedy DOKŁADNIE wywoływany jest finalizator? (647)
- Dispose() działa z using, a finalizatory działają z mechanizmem oczyszczania pamięci (648)
- Finalizatory nie mogą polegać na stabilności (650)
- Spraw, aby obiekt serializował się w Dispose() (651)
- Struktura jest podobna do obiektu... (655)
- ...ale nie jest obiektem (655)
- Wartości są kopiowane, referencje są przypisywane (656)
- Struktury traktowane są jak typy wartościowe, obiekty jak typy referencyjne (657)
- Stos i sterta: więcej na temat pamięci (659)
- Używaj parametrów wyjściowych, by zwracać z metody więcej niż jedną wartość (662)
- Przekazuj referencje, używając modyfikatora ref (663)
- Używaj parametrów opcjonalnych, by określać wartości domyślne (664)
- Jeśli musisz używać wartości pustych, stosuj typy, które je akceptują (665)
- Typy akceptujące wartości puste poprawiają odporność programów (666)
- "Kapitan" Wspaniały... nie tak bardzo (669)
- Metody rozszerzające zwiększają funkcjonalność ISTNIEJĄCYCH klas (670)
- Rozszerzanie podstawowego typu: string (672)
- Janek jest superfanem Kapitana Wspaniałego... (678)
- ...ale jego kolekcja zajmuje każde wolne miejsce (679)
- Dzięki LINQ możesz pobrać dane z różnych źródeł (680)
- Kolekcje .NET są przystosowane do działania z LINQ (681)
- LINQ ułatwia wykonywanie zapytań (682)
- LINQ jest prosty, ale Twoje zapytania wcale takie być nie muszą (683)
- Janek chętnie skorzystałby z pomocy (686)
- Zacznij pisać aplikację dla Janka (688)
- Używaj słowa kluczowego new, by tworzyć typy anonimowe (691)
- LINQ ma wiele zastosowań (694)
- Dodaj nowe zapytania do aplikacji Janka (696)
- LINQ może połączyć Twoje wyniki w grupy (701)
- Połącz wartości Janka w grupy (702)
- Użyj join do połączenia dwóch kolekcji w jedną sekwencję (705)
- Janek zaoszczędził mnóstwo szmalu (706)
- Użyj semantycznego powiększenia, aby przejść do danych (712)
- Dodaj zoom semantyczny do aplikacji Janka (714)
- Zrobiłeś na Janku wielkie wrażenie (719)
- Szablon Split App ułatwia tworzenie aplikacji służących do przeglądania danych (720)
- Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym, aby Twoje obiekty potrafiły samodzielnie myśleć? (730)
- Ale skąd obiekt WIE, że ma odpowiedzieć? (730)
- Kiedy wystąpi ZDARZENIE... obiekty nasłuchują (731)
- Jeden obiekt wywołuje zdarzenie, inne nasłuchują... (732)
- Potem inne obiekty obsługują zdarzenie (733)
- Łącząc punkty (734)
- IDE automatycznie tworzy za Ciebie procedury obsługi zdarzeń (738)
- Ogólny typ EventHandler pozwala definiować własne typy zdarzeń (744)
- Formularze używają wielu różnych zdarzeń (745)
- Jedno zdarzenie, wiele procedur obsługi (746)
- Aplikacje dla Sklepu Windows używają zdarzeń do zarządzania cyklem życia procesu (748)
- Dodaj zarządzanie cyklem życia procesu do aplikacji Janka (749)
- Kontrolki XAML korzystają ze zdarzeń trasowanych (752)
- Utwórz aplikację do badania zdarzeń trasowanych (753)
- Połączenie nadawców zdarzenia z jego odbiorcami (758)
- Delegat ZASTĘPUJE właściwą metodę (759)
- Delegat w akcji (760)
- Każdy obiekt może subskrybować publiczne zdarzenie... (763)
- Użyj funkcji zwrotnej, by wiedzieć, kto nasłuchuje (764)
- Funkcje zwrotne są jedynie sposobem używania delegatów (766)
- Możesz używać funkcji zwrotnych w oknach dialogowych MessageDialog (768)
- Użyj delegatów, by skorzystać z panelu Ustawienia (770)
- Liga "Koszykówka. Rusz głową" potrzebuje swojej aplikacji (774)
- Jednak czy wszyscy uzgodnią, jak napisać tę aplikację? (775)
- Czy projektujesz pod kątem wiązania danych, czy łatwości pracy z danymi? (776)
- Wzorzec MVVM pozwala projektować, uwzględniając zarówno wiązanie, jak i dane (777)
- Użyj wzorca MVVM, by rozpocząć tworzenie aplikacji dla ligi koszykówki (778)
- Kontrolki użytkownika pozwalają tworzyć swoje własne kontrolki (781)
- Sędziowie potrzebują stopera (789)
- Wzorzec MVVM oznacza myślenie o stanie aplikacji (790)
- Zacznij tworzenie modelu aplikacji stopera (791)
- Zdarzenia ostrzegają resztę aplikacji o zmianie stanu (792)
- Utwórz widok prostej aplikacji stopera (793)
- Dodaj model widoku aplikacji stopera (794)
- Konwertery automatycznie konwertują wartości na potrzeby powiązań (798)
- Konwertery mogą operować na wielu różnych typach danych (800)
- Stan wizualny sprawia, że kontrolki odpowiadają na zmiany (806)
- Używaj DoubleAnimation, by animować wartości zmiennoprzecinkowe (807)
- Używaj animacji obiektów do animowania wartości obiektów (808)
- Stwórz stoper wskazówkowy, używając tego samego modelu widoku (809)
- Kontrolki interfejsu użytkownika można także tworzyć w kodzie C# (814)
- C# pozwala także na tworzenie "prawdziwych" animacji (816)
- Użyj kontrolki użytkownika, by wyświetlać rysunki tworzące animację (817)
- Niech Twoje pszczoły latają po stronie (818)
- Użyj ItemsPanelTemplate, by powiązać pszczoły z kontrolką Canvas (821)
- Gratulujemy! (Choć jeszcze nie skończyłeś...) (834)
- Dziadek wszystkich gier (836)
- Można zrobić znacznie więcej... (857)
- Atak pszczół! (860)
- Zanim zaczniesz... (861)
- 1. Na temat aplikacji dla Sklepu Windows można dowiedzieć się znacznie więcej (874)
- 2. Podstawy (876)
- 3. Przestrzenie nazw i złożenia (882)
- 4. Użyj BackgroundWorker, by poprawić działanie interfejsu użytkownika (886)
- 5. Klasa Type oraz metoda GetType() (889)
- 6. Równość, IEquatable oraz Equals() (890)
- 7. Stosowanie yield return do tworzenia obiektów umożliwiających iterację (893)
- 8. Refaktoryzacja (896)
- 9. Anonimowe typy i metody oraz wyrażenia lambda (898)
- 10. Zastosowanie LINQ to XML (900)
- 11. Windows Presentation Foundation (902)
- Czy wiesz, że C# i .NET Framework potrafią... (903)
Wstęp
Rozdział 1. Napisz coś fajnego, i to szybko!
Rozdział 2. Pod maską
Rozdział 3. Tworzenie kodu ma sens
Rozdział 4. Jest 10:00. Czy wiesz, gdzie są Twoje dane?
Laboratorium C# numer 1. Dzień na wyścigach
Rozdział 5. Co ma być ukryte... niech będzie ukryte
Rozdział 6. Drzewo genealogiczne Twoich obiektów
Rozdział 7. Klasy, które dotrzymują swoich obietnic
Rozdział 8. Przechowywanie dużej ilości danych
Rozdział 9. Zachowaj te bajty dla mnie!
Laboratorium C# numer 2. Wyprawa
Rozdział 10. Przenosząc swoje aplikacje na wyższy poziom
Rozdział 11. Przepraszam, że przerywam
Rozdział 12. Gaszenie pożarów nie jest już popularne
Rozdział 13. Kapitan Wspaniały. Śmierć obiektu
Rozdział 14. Przejmij kontrolę nad danymi
Rozdział 15. Co robi Twój kod, kiedy nie patrzysz
Rozdział 16. Świetne aplikacje od zewnątrz i od środka
Laboratorium C# numer 3. Invaders
Rozdział 17. Napisz aplikację Windows Phone
Dodatek A. 11 najważniejszych rzeczy, które chcieliśmy umieścić w tej książce
Skorowidz (905)
Helion - inne książki
-
Oto wyjątkowy przewodnik po platformie Roblox. Składa się z 24 lekcji skonstruowanych w sposób ułatwiający szybkie opanowanie materiału; przeczytanie każdej z nich i wykonanie podanych ćwiczeń zajmie Ci najwyżej godzinę. Lekcje i zadania łącznie tworzą kurs, dzięki któremu nauczysz się samodzieln...
Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących Roblox Lua w 24 godziny. Tworzenie gier dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ten przystępny przewodnik jest przeznaczony dla analityków danych, którzy chcą dobrze poznać proces tworzenia analitycznego zbioru danych i samodzielnie pisać kod niezbędny do uzyskania zamierzonego wyniku. Przedstawiono w nim składnię języka SQL oraz zasady budowania szybko działających zapytań ...
SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących SQL dla analityków danych. Tworzenie zbiorów danych dla początkujących
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Oto przewodnik po koncepcjach testowania i wiodących frameworkach, za pomocą których automatyzuje się testy aplikacji internetowych, takich jak Selenium, Cypress, Puppeteer i Playwright. Zaprezentowano w nim unikatowe funkcjonalności tych rozwiązań, ich wady i zalety, a także wyjaśniono zasady ko...
Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji Testowanie aplikacji dla programistów frontendowych. Wiodące frameworki do automatyzacji testów aplikacji internetowych i ich przyszłość oparta na testowaniu niskokodowym i sztucznej inteligencji
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
To książka przeznaczona dla osób, które chcą dobrze zrozumieć matematyczne podstawy nauki o danych i nauczyć się stosowania niektórych koncepcji w praktyce. Wyjaśniono tu takie zagadnienia jak rachunek różniczkowy i całkowy, rachunek prawdopodobieństwa, algebra liniowa i statystyka, pokazano takż...
Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Podstawy matematyki w data science. Algebra liniowa, rachunek prawdopodobieństwa i statystyka
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Ta książka jest drugim, zaktualizowanym i uzupełnionym wydaniem przewodnika dla programistów. Rozpoczyna się od szczegółowego wprowadzenia do nowoczesnego C++ z uwzględnieniem technik eliminowania wąskich gardeł w kodzie bazowym. Następnie omówiono zagadnienia optymalizacji struktur danych i zarz...
Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II Wysoce wydajny C++. Opanuj sztukę optymalizowania działania kodu. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%) -
Z tym przewodnikiem nauczysz się stosowania Reacta w praktyce. Dowiesz się, w jaki sposób zbudować jednostronicową, złożoną aplikację internetową, i zdobędziesz wiedzę umożliwiającą używanie tej biblioteki w codziennej pracy. Pokazano tu, jak rozpocząć projekt i rozwijać rzeczywistą aplikację. Za...
React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II React w działaniu. Tworzenie aplikacji internetowych. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących ...
DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
To książka przeznaczona dla inżynierów danych i programistów, którzy chcą za pomocą Sparka przeprowadzać skomplikowane analizy danych i korzystać z algorytmów uczenia maszynowego, nawet jeśli te dane pochodzą z różnych źródeł. Wyjaśniono tu, jak dzięki Apache Spark można odczytywać i ujednolicać ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
57.85 zł
89.00 zł(-35%) -
Jeśli masz już pewne umiejętności pentestera, dzięki tej książce poszerzysz swoją wiedzę o zaawansowanych narzędziach dostępnych w Kali Linux, a także nauczysz się wyrafinowanych taktyk stosowanych przez prawdziwych hakerów do atakowania sieci komputerowych. Omówiono tu różne sposoby instalowania...
Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV Kali Linux i zaawansowane testy penetracyjne. Zostań ekspertem cyberbezpieczeństwa za pomocą Metasploit, Nmap, Wireshark i Burp Suite. Wydanie IV
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Ta książka jest przeznaczona dla programistów i osób zaawansowanych w nauce programowania. Dzięki niej nauczysz się uwzględniać w projektach narzędzia do obserwacji pracy kodu i analizować uzyskane dzięki nim dane o wydajności. Dowiesz się też, jak na podstawie takiego wnioskowania uzyskiwać znac...
Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania Wydajność i optymalizacja kodu. Istota dynamiki działania oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)77.35 zł
119.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: C#. Rusz głową! Wydanie III Jennifer Greene, Andrew Stellman (42)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(12)
(11)
(2)
(2)
(9)
(6)
Piotr B, Student
Data dodania: 2018-08-19 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Kamil Niewęgłowski, młodszy programista
Data dodania: 2015-03-04 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-02-10 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Araszkiewicz, Programista
Data dodania: 2017-01-02 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Dawid Kuglarz,
Data dodania: 2016-07-19 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Boży,
Data dodania: 2015-11-18 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Rafał Gubała, student
Data dodania: 2014-12-24 Ocena: 4 Opinia niepotwierdzona zakupem
Szymon Zachariasz,
Data dodania: 2019-01-15 Ocena: 3 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-03-18 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
Marcin,
Data dodania: 2018-12-29 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-10-29 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Zbigniew Bernacki,
Data dodania: 2018-05-16 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-06-21 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał L, Programista
Data dodania: 2016-12-20 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł Mazurek,
Data dodania: 2016-09-09 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
K&O, Student
Data dodania: 2015-08-24 Ocena: 2 Opinia potwierdzona zakupem
studentka
Data dodania: 2015-08-11 Ocena: 2 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2021-02-14 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Zawiedziony,
Data dodania: 2018-10-25 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2018-03-22 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2017-11-20 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
Oceny i opinie poprzednich wydań
Rafał, Administartor
Data dodania: 2017-06-13 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
MP, IT
Data dodania: 2014-05-10 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Mateusz Salach, Student
Data dodania: 2014-02-15 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Piotrek,
Data dodania: 2013-08-13 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2013-04-21 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Paweł Szwoch, Programista
Data dodania: 2013-01-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-10-18 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-10-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-12-01 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Maciej Klemarczyk, Technik informatyk
Data dodania: 2011-11-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2015-06-02 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartek, programista
Data dodania: 2013-10-21 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Paweł,
Data dodania: 2013-10-10 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
bez podpisu,
Data dodania: 2013-09-13 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2012-11-07 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Michał Grontkowski, Programista, student
Data dodania: 2011-12-28 Ocena: 5 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2011-07-14 Ocena: 5 Opinia niepotwierdzona zakupem
Damian,
Data dodania: 2016-01-29 Ocena: 4 Opinia potwierdzona zakupem
michał,
Data dodania: 2012-10-25 Ocena: 3 Opinia niepotwierdzona zakupem
Bartosz,
Data dodania: 2023-02-02 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
Mirek, info
Data dodania: 2012-09-11 Ocena: 1 Opinia potwierdzona zakupem
więcej opinii