C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI Mark J. Price
(ebook)
(audiobook)
(audiobook)
- Autor:
- Mark J. Price
- Wydawnictwo:
- Helion
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 3.6/6 Opinie: 8
- Stron:
- 824
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Czytaj fragment
Sprawdź nowe wydanie
C# 12 i .NET 8 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 8, Blazor i EF Core 8. Wydanie VIII
Mark J. Price
Microsoft może być dumny z języka C# i platformy .NET! Są one konsekwentnie rozwijane i wzbogacane, a z każdą kolejną wersją praca programisty staje się coraz efektywniejsza i bardziej satysfakcjonująca. Dzięki aktualnej wersji C# 12 i .NET 8 bez trudu będziesz tworzyć rozbudowane witryny internetowe czy aplikacje mobilne.
Ta książka jest kolejnym, starannie zaktualizowanym wydaniem cenionego i lubianego poradnika, dzięki któremu Twoja praca w języku C# stanie się przyjemna i wydajna. ...
Opis
książki
:
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
C# to jedno z najdoskonalszych dzieł Microsoftu. Co więcej, język ten, podobnie jak wieloplatformowy framework .NET, jest konsekwentnie rozwijany i wzbogacany. Coraz więcej profesjonalistów przekonuje się, że używanie C# jest przyjemne i satysfakcjonujące, a każda kolejna wersja przynosi liczne udogodnienia i nowe funkcjonalności. Aktualne wersje C# 10 i .NET 6 pozwalają bez trudu tworzyć rozbudowane serwisy internetowe czy wieloplatformowe aplikacje mobilne.
Ta książka jest kolejnym, gruntownie przebudowanym wydaniem cenionego podręcznika dla programistów #C. Dzięki niej nauczysz się najważniejszych zasad korzystania z tego języka. Znajdziesz tu drobiazgowe omówienie API środowiska .NET, jak również techniki pracy z systemem plików, asynchronicznymi strumieniami, serializacją i szyfrowaniem.
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowalności aplikacji. Przeczytasz też, w jaki sposób ASP.NET Core ułatwia pracę wielu zespołów programistów. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane dokładnie wyjaśnionymi przykładami kodu, a dodatkowe ćwiczenia pozwolą Ci na utrwalenie zdobytych umiejętności.
Z tą książką nauczysz się:
- tworzyć własne typy w programowaniu zorientowanym obiektowo
- pisać, testować i debugować funkcje
- odczytywać dane i manipulować nimi za pomocą LINQ
- pracować z Entity Framework Core, a także Microsoft SQL Server i SQLite
- tworzyć usługi sieciowe i interfejsy użytkownika
- projektować aplikacje wieloplatformowe
C# i .NET: najlepsze środowisko do programowania w najlepszym języku!
Wybrane bestsellery
-
Bestseller Nowość Promocja
Eksperci uważają język C# za flagowy produkt firmy Microsoft udostępniający zarówno wysokopoziomowe abstrakcje, jak i niskopoziomowe mechanizmy, które pozwalają uzyskać maksymalną wydajność aplikacji. Wersja oznaczona numerem 12 wprowadza kilka istotnych usprawnień i nowych funkcji, które mogą znacząco wpłynąć na sposób pisania kodu. Chociaż niektóre z nich mogłyby się wydawać drobnymi usprawnieniami, ich skumulowany efekt znacząco poprawia jakość kodu i produktywność programisty. Tych nowości warto się nauczyć, ponieważ nagrodą za poświęcony czas jest przyjemność płynąca z tworzenia znakomitych aplikacji.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,40 zł najniższa cena z 30 dni)
107.40 zł
179.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli szukasz źródła błyskawicznych odpowiedzi na pytania, jakie się pojawiają podczas pracy z C#, ta książka sprawdzi się idealnie! Została pomyślana tak, aby maksymalnie ułatwić przeglądanie i odnajdywanie potrzebnych treści — jest precyzyjnym, zwięzłym i niezwykle praktycznym przewodnikiem, szczególnie cenionym przez osoby, które znają już inne języki programowania, takie jak C++ czy Java. Wszystkie fragmenty kodu zostały udostępnione w programie LINQPad jako interaktywne przykłady. Można je edytować i od razu oglądać wyniki bez konieczności tworzenia projektów w Visual Studio. To książka, którą każdy programista C# powinien mieć pod ręką!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
Ten szczegółowy przewodnik pozwoli Ci na błyskawiczne zapoznanie się z .NET MAUI i sprawne rozpoczęcie pisania aplikacji za pomocą tej technologii. Zaprezentowano w nim filozofię działania .NET MAUI, jak również przebieg prac nad tworzeniem kompletnej aplikacji wieloplatformowej dla systemów: Android, iOS, macOS i Windows, na podstawie jednego wspólnego kodu bazowego. Podczas lektury zrozumiesz też cały cykl rozwoju oprogramowania, w tym zasady publikowania w sklepach z aplikacjami. Ciekawym elementem książki jest opis najnowszej technologii tworzenia frontendów — .NET MAUI Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto praktyczny, przystępnie napisany przewodnik, który stanowi wprowadzenie do pracy z technologią Blazor. Opisuje możliwości modeli Server i WebAssembly, przedstawia także krok po kroku proces powstawania aplikacji internetowej. Dzięki temu płynnie przejdziesz do tworzenia projektów Blazor, nauczysz się składni języka Razor, będziesz też weryfikować zawartość formularzy i budować własne komponenty. W tym wydaniu omówiono również generatory kodu źródłowego i zasady przenoszenia komponentów witryn utworzonych w innych technologiach do platformy Blazor. W trakcie lektury dowiesz się, jak tworzyć uniwersalne aplikacje za pomocą wersji Blazor Hybrid wraz z platformą .NET MAUI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Nie trzeba siedzieć po uszy w programowaniu, by zauważyć pewną regułę: lwia część książek poświęconych temu zagadnieniu została napisana w podobny sposób. I nie chodzi o styl, środowisko czy język, lecz o strukturę. Prawidłowość tę zauważył Łukasz Sosna, który do zagadnienia programowania w języku C# i użytkowania środowiska .NET postanowił podejść w odmienny sposób. W najnowszej publikacji swojego autorstwa zatem skupia się na praktycznym wymiarze programowania, czyli używaniu dostępnych w oprogramowaniu Visual Studio 2022 komponentów zwanych kontrolkami.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Promocja
To zaktualizowane wydanie znakomitego podręcznika dla programistów. Zawiera zwięzłe i dokładne informacje na temat języka C#, Common Language Runtime (CLR), a także biblioteki klas .NET 5 Base Class Library (BCL). Nowe składniki języka C# 9.0 i związanej z nim platformy specjalnie oznaczono, dzięki czemu książka może też służyć jako podręcznik do nauki C# 8.0 i C# 7.0. Znalazły się tu precyzyjne opisy pojęć i przypadków użycia z naciskiem na praktyczność zastosowań. Sporo uwagi poświęcono dość trudnym tematom, jak współbieżność, bezpieczeństwo i dostęp do funkcji systemu operacyjnego. Ten zwięzły przewodnik sprawdzi się doskonale jako stała pomoc w codziennej pracy programisty C#.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
C# jest dziś uważany za jeden z najważniejszych języków programowania. Nowoczesny, wszechstronny, dojrzały i sukcesywnie rozwijany, zapewnia efektywne tworzenie kodu wysokiej jakości. Profesjonalni programiści, którzy pisali już kod w C++ lub Javie, bardzo często wybierają właśnie C#. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby był pierwszym językiem programowania przyszłego programisty, który przy okazji nauki chce rozwijać pasję i świetnie się bawić!- Druk
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
Jeśli znasz już podstawy testowania jednostkowego, dzięki tej książce nauczysz się projektowania i pisania testów, które obierają za cel model domeny i pozostałe kluczowe obszary kodu. Ten przejrzyście napisany przewodnik poprowadzi Cię przez proces tworzenia zestawów testowych o optymalnej wartości, bezpiecznej automatyzacji testowania i umiejętnego włączania go w cykl życia oprogramowania. W książce znalazły się uniwersalne wskazówki dotyczące analizy dowolnych testów jednostkowych oraz porady odnoszące się do zmian testów następujących wraz ze zmianami kodu produkcyjnego. Nie zabrakło również informacji, dzięki którym sprawnie zidentyfikujesz i wykluczysz ewentualne antywzorce testowania. Materiał został bogato zilustrowany przejrzystymi przykładami kodu napisanego w C#. Naturalnie, mają one zastosowanie także dla innych języków programowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Promocja
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%)
O autorze książki
Mark J. Price od ponad 20 lat programuje w języku C# i tworzy rozwiązania dla Microsoft Azure. Specjalizuje się w przygotowywaniu innych do zdawania egzaminów Microsoftu. Większość swojej kariery spędził na szkoleniu różnych osób, od 16-letnich nowicjuszy aż po 70-latków na emeryturze, przy czym znakomita większość z nich była zawodowymi programistami.od ponad 20 lat programuje w języku C# i tworzy rozwiązania dla Microsoft Azure. Specjalizuje się w przygotowywaniu innych do zdawania egzaminów Microsoftu. Większość swojej kariery spędził na szkoleniu różnych osób, od 16-letnich nowicjuszy aż po 70-latków na emeryturze, przy czym znakomita większość z nich była zawodowymi programistami.
Mark J. Price - pozostałe książki
-
Promocja
This book will help .NET developers build on their existing knowledge and learn how to make the most of specialized .NET libraries to improve performance, scalability, security, and the user experience of their apps and services. Covering the most up-to-date topics and developments, this book will provide you with new skills to tackle real-world challenges.- PDF + ePub pkt
(125,10 zł najniższa cena z 30 dni)
125.10 zł
139.00 zł (-10%) -
Promocja
To kolejne, mocno przebudowane wydanie popularnego przewodnika, dzięki któremu zaczniesz skutecznie programować w języku C#. Nabierzesz wprawy w programowaniu zorientowanym obiektowo, pisaniu, testowaniu i debugowaniu funkcji, implementowaniu interfejsów i zarządzaniu danymi. Zobaczysz, w jaki sposób API środowiska .NET realizuje takie zadania jak monitorowanie wydajności i jej poprawianie, jak również praca z systemem plików i serializacją. Wiedza zawarta w kolejnych rozdziałach pozwoli Ci tworzyć praktyczne aplikacje i serwisy z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, wzorca MVC i technologii Blazor.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,90 zł najniższa cena z 30 dni)
53.90 zł
179.00 zł (-70%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla programistów zaznajomionych z podstawami języka C# i platformy .NET, chcących zdobyć umiejętność tworzenia rzeczywistych aplikacji i usług. Opisuje wyspecjalizowane biblioteki, które umożliwiają monitorowanie i zwiększanie wydajności aplikacji, zabezpieczanie ich wraz z danymi, a także internacjonalizowanie ich kodu. Zawiera również omówienie najnowszych rozwiązań, bibliotek i technologii w połączeniu z ich praktycznym zastosowaniem ― między innymi Web API, OData, gRPC, GraphQL, SignalR i Azure Functions. Nie zabrakło prezentacji technik pracy z .NET MAUI, programu, który służy do tworzenia aplikacji mobilnych dla systemów iOS i Android, a także stacjonarnych dla systemów Windows i macOS.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(101,40 zł najniższa cena z 30 dni)
101.40 zł
169.00 zł (-40%) -
Promocja
Whether you’re diving back into C# or starting out, this new edition of our bestselling guide will teach you the fundamentals of object-oriented programming, working with databases, multithreading, and data encryption. You’ll also learn about website development using ASP.NET Core Razor Pages, the Model-View-Controller pattern, and Blazor for web component user interfaces.- PDF + ePub + Mobi pkt
(197,10 zł najniższa cena z 30 dni)
197.10 zł
219.00 zł (-10%) -
Promocja
With this new edition of C# 9 and .NET 5 – Modern Cross-Platform Development, you will not only gain an understanding of object oriented programming, working with databases, multithreading, and data encryption, but also learn how to develop websites using ASP.NET Core Razor Pages, the Model-View-Controller (MVC) pattern, and Blazor for web component user interfaces.- PDF + ePub + Mobi pkt
(206,10 zł najniższa cena z 30 dni)
206.10 zł
228.99 zł (-10%) -
Promocja
The latest edition of this bestselling title is fully updated and expanded with new chapters on Content Management Systems (CMS) and machine learning with ML.NET. It uses Visual Studio Code to teach you to build modern, cross-platform applications for Windows, macOS, Linux, and mobile devices using the latest features.- PDF + ePub + Mobi pkt
(224,10 zł najniższa cena z 30 dni)
224.10 zł
249.00 zł (-10%) -
Promocja
C# is one of the most widely used programming languages because of its features, such as easy learning curve, versatility, and support for modern paradigms. It is used for a variety of applications, such as desktop apps, background services, web applications, and mobile apps. Also, the .NET Core is open sourced and is compatible with Mac OS and Linux apart from Windows. With this wide versatility, there is no limit to what you can achieve through C# and .NET Core.- PDF + ePub + Mobi pkt
C# 7 and .NET: Designing Modern Cross-platform Applications. The Open Source revolution of .NET Core
(179,10 zł najniższa cena z 30 dni)
179.10 zł
199.00 zł (-10%) -
Ta książka jest znakomitym, spójnym i bardzo praktycznym podręcznikiem do nauki języka C#. Pokazuje również najlepsze praktyki stosowane na platformie .NET Core. Z publikacji skorzysta każdy, kto pragnie zdobyć dobre przygotowanie do pracy z językiem i platformą. Znalazły się tu przystępnie wyłożone podstawy języka C#, a także sposoby debugowania kodu i zasady programowania obiektowego. Nie zabrakło informacji o najnowszych elementach języka C# 7.1, takich jak domyślne literały, krotki, dopasowywanie wzorców, zmienne typu out i inne. Dokładnie opisano biblioteki klas .NET Standard 2.0. Zaprezentowano najważniejsze rodzaje aplikacji, takie jak witryny i aplikacje internetowe, serwisy sieciowe, aplikacje UWP oraz aplikacje mobilne.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Niedostępna
-
Promocja
C# 7.1 and .NET Core 2.0 – Modern Cross-Platform Development, Third Edition, is a practical guide to creating powerful cross-platform applications with C# 7.1 and .NET Core 2.0. This cutting-edge book covers the very latest major release, providing you with all of the knowledge a modern C# developer needs.- PDF + ePub + Mobi pkt
(107,10 zł najniższa cena z 30 dni)
107.10 zł
119.00 zł (-10%) -
Promocja
C# has recently been made open source and now supports cross-platform development for Linux, macOS, and Windows. It can be used to create everything from business applications, web sites and services, to apps and games for Android and iPhones.- PDF + ePub + Mobi pkt
(134,10 zł najniższa cena z 30 dni)
134.10 zł
149.00 zł (-10%)
Zobacz pozostałe książki z serii
-
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej książce nauczysz się stosować algorytmy w praktycznych sytuacjach i zrozumiesz mechanizmy ich działania. Liczne przykłady pozwolą Ci się zapoznać z kilkoma sposobami ich projektowania i implementacji. Następnie poznasz algorytm określania pozycji stron w wynikach wyszukiwarek internetowych, związane z nimi grafy i algorytmy uczenia maszynowego, a także logikę. Zaznajomisz się ponadto z nowoczesnymi modelami sekwencyjnymi i ich wariantami, jak również algorytmami, metodykami i architekturami implementacji dużych modeli językowych, takich jak ChatGPT. W ostatniej części tego przewodnika znajdziesz opis technik przetwarzania równoległego, przydatnego w zadaniach wymagających dużej mocy obliczeniowej.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto kompleksowe omówienie sposobów wdrażania najnowszych dostępnych środków zabezpieczających systemy linuksowe. Z książki dowiesz się, jak skonfigurować laboratorium do ćwiczeń praktycznych, tworzyć konta użytkowników z odpowiednimi poziomami uprawnień, chronić dane dzięki uprawnieniom i szyfrowaniu, a także skonfigurować zaporę sieciową przy użyciu najnowszych technologii. Nauczysz się też automatyzować takie czynności jak monitorowanie systemu za pomocą auditd i utwardzanie (hardening) konfiguracji jądra Linux. Poznasz również sposoby ochrony przed złośliwym oprogramowaniem i skanowania systemów pod kątem luk w zabezpieczeniach. Znajdziesz tu ponadto podpowiedź, jak używać Security Onion do skonfigurowania systemu wykrywania włamań.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka pomoże Ci w doskonaleniu umiejętności potrzebnych na każdym etapie dochodzenia cyfrowego, od zbierania dowodów, poprzez ich analizę, po tworzenie raportów. Dzięki wielu wskazówkom i praktycznym ćwiczeniom przyswoisz techniki analizy, ekstrakcji danych i raportowania przy użyciu zaawansowanych narzędzi. Poznasz różne systemy przechowywania plików i nauczysz się wyszukiwać urządzenia sieciowe za pomocą skanerów Nmap i Netdiscover. Zapoznasz się też ze sposobami utrzymywania integralności cyfrowego materiału dowodowego. Znajdziesz tu ponadto omówienie kilku bardziej zaawansowanych tematów, takich jak pozyskiwanie ulotnych danych z sieci, nośników pamięci i systemów operacyjnych.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(59,40 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto uzupełnione i zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla inżynierów sieci. Dzięki niemu przejdziesz trudną (ale ekscytującą!) drogę od tradycyjnej platformy do platformy sieciowej opartej na najlepszych praktykach programistycznych. Zaczniesz od zagadnień podstawowych, aby następnie zagłębić się w tajniki stosowania bibliotek Pexpect, Paramiko czy Netmiko do komunikacji z urządzeniami sieciowymi. W kolejnych rozdziałach znajdziesz solidny przegląd różnych narzędzi wraz ze sposobami ich użycia: Cisco NX-API, Meraki, Juniper PyEZ, Ansible, Scapy, PySNMP, Flask, Elastic Stack i wielu innych. Rozeznasz się również w kwestiach związanych z kontenerami Dockera, a także usługami sieciowymi chmur AWS i Azure. Lektura tej książki pozwoli Ci się w pełni przygotować na następną generację sieci!- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Promocja
Oto zaktualizowane wydanie bestsellerowego przewodnika dla architektów rozwiązań. Dzięki niemu dobrze poznasz wzorce projektowe wbudowane w chmurę, czyli model AWS Well-Architected Framework. Zaznajomisz się z sieciami w chmurze AWS z uwzględnieniem sieci brzegowych i tworzeniem hybrydowych połączeń sieciowych w jej obrębie. W tym wydaniu dodano rozdziały dotyczące metodyki CloudOps i takich technologii jak uczenie maszynowe czy łańcuch bloków. Poznasz również inne ważne zagadnienia, w tym przechowywanie danych w chmurze AWS, kontenery obsługiwane przez usługi ECS i EKS, wzorce „jeziora” danych (w tym usługę AWS Lake Formation), architekturę lakehouse i architekturę siatki danych. Ten przewodnik z pewnością ułatwi Ci zaprojektowanie systemu spełniającego wyśrubowane wymagania techniczne i branżowe.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
AWS dla architektów rozwiązań. Tworzenie, skalowanie i migracja aplikacji do chmury Amazon Web Services. Wydanie II
Saurabh Shrivastava, Neelanjali Srivastav, Alberto Artasanchez, Imtiaz Sayed
(83,40 zł najniższa cena z 30 dni)
83.40 zł
139.00 zł (-40%) -
Promocja
Ta książka szczególnie przyda się osobom, które rozpoczynają pracę z Angularem. Dzięki niej szybko zaczniesz tworzyć aplikacje z wykorzystaniem wiersza poleceń (CLI), pisać testy jednostkowe i używać stylów zgodnych ze standardem Material Design. Dowiesz się również, jak wdrażać aplikacje w środowisku produkcyjnym. W tym wydaniu zaprezentowano wiele nowych funkcjonalności i praktyk ułatwiających pracę twórcom frontendów. Dodano nowy rozdział poświęcony klasie Observable i bibliotece RxJS, a także rozszerzono zakres informacji o obsłudze błędów i debugowaniu w Angularze. Poszczególne zagadnienia zostały zilustrowane przykładami rzeczywistych rozwiązań, a prezentowany kod powstał zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
To książka przeznaczona dla profesjonalnych administratorów i użytkowników Linuksa. Dzięki niej szybciej zrozumiesz, w jakim stopniu dobre zarządzanie systemami na poziomie systemu operacyjnego może wynieść działanie infrastruktury biznesowej na zupełnie inny poziom. Znajdziesz tu najlepsze praktyki zarządzania systemami ― począwszy od wyboru optymalnej dystrybucji Linuksa, poprzez zaprojektowanie architektury systemu, skończywszy na strategiach zarządzania przeprowadzanymi w nim poprawkami i aktualizacjami. Sporo miejsca poświęcono różnym metodom automatyzacji części zadań administratora, a także schematom tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Zaproponowano również ciekawe podejście do rozwiązywania problemów, dzięki któremu można szybciej uzyskać satysfakcjonujące rozwiązanie i uniknąć poważniejszych szkód.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Promocja
Książka stanowi wprowadzenie do pracy z funkcjami SI dostępnymi w Power BI; jest skierowana do osób znających to środowisko. Dowiesz się z niej, w jaki sposób sztuczna inteligencja może być używana w Power BI i jakie funkcje są w nim domyślnie dostępne. Nauczysz się też eksplorować i przygotowywać dane do projektów SI. Pokazano tu, jak umieszczać dane z analizy tekstu i widzenia komputerowego w raportach Power BI, co ułatwia korzystanie z zewnętrznej bazy wiedzy. Omówiono również procesy tworzenia i wdrażania modeli AutoML wytrenowanych na platformie Azure ML, a także umieszczania ich w edytorze Power Query. Nie zabrakło kwestii związanych z prywatnością, bezstronnością i odpowiedzialnością w korzystaniu z SI.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
To drugie wydanie popularnego przewodnika dla śledczych. Dzięki niemu sprawnie przygotujesz się do pracy z narzędziami kryminalistycznymi i zapoznasz się ze stosowanymi w informatyce śledczej technikami. Nauczysz się pozyskiwać informacje o podejrzanych i zabezpieczać znajdujące się w sieci dane, które mogą się okazać istotne w wyjaśnieniu sprawy. Zdobędziesz także potrzebną wiedzę o topologiach sieciowych, urządzeniach i niektórych protokołach sieciowych. Bardzo ważnym elementem publikacji jest rozdział poświęcony zasadom tworzenia raportów kryminalistycznych. Cenne informacje i wskazówki zawarte w przewodniku pomogą Ci odnieść sukces w dochodzeniach korporacyjnych lub śledztwach w sprawach karnych.
- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
Czasowo niedostępna
-
Promocja
Dzięki temu praktycznemu podręcznikowi zrozumiesz, kiedy i dlaczego warto zastosować myślenie funkcyjne, a także jak korzystać z technik funkcyjnych w różnych scenariuszach. Dowiesz się również, jakie narzędzia i biblioteki przeznaczone do tego celu są dostępne w Pythonie i jak używać wyrażeń generatorowych, list składanych i dekoratorów. W tym wydaniu znalazły się nowe rozdziały dotyczące złożonych obiektów bezstanowych, funkcji kombinatorycznych i pakietu toolz, zawierającego zbiór modułów wspomagających pisanie programów funkcyjnych. Umieszczono tu ponadto sporo ciekawych przykładów, dotyczących choćby eksploracyjnej analizy danych i ich czyszczenia.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%)
Ebooka "C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Booxs i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Dane producenta
- » Dane producenta:
- Tytuł oryginału:
- C# 10 and .NET 6 - Modern Cross-Platform Development: Build apps, websites, and services with ASP.NET Core 6, Blazor, and EF Core 6 using Visual Studio 2022 and Visual Studio Code, 6th Edition
- Tłumaczenie:
- Wojciech Moch
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-9074-4, 9788328390744
- Data wydania książki drukowanej :
- 2022-11-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9075-1, 9788328390751
- Data wydania ebooka :
- 2022-11-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 165x235
- Numer z katalogu:
- 181626
- Rozmiar pliku Pdf:
- 52.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 24MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 62.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Helion SA
ul. Kościuszki 1C
41-100 Gliwice
e-mail: gpsr@helion.pl
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Programowanie » .NET - Programowanie
Programowanie » C# - Programowanie
Spis treści książki
- Konfigurowanie środowiska programistycznego
- Wybieranie narzędzia i typu aplikacji właściwych do nauki
- Instalowanie na wielu platformach
- Pobieranie i instalowanie Visual Studio 2022 dla Windows
- Pobieranie i instalowanie Microsoft Visual Studio Code
- Poznawanie .NET
- Poznawanie .NET Framework
- Poznawanie projektów Mono, Xamarin i Unity
- Poznawanie .NET Core
- Droga do jednej platformy .NET
- Plany obsługi platformy .NET
- Co się zmienia w nowoczesnym .NET?
- Motywy kolorystyczne w nowoczesnym .NET
- Poznawanie .NET Standard
- Platformy .NET i narzędzia używane w tym wydaniu
- Poznawanie języka IL
- Porównanie technologii .NET
- Tworzenie aplikacji konsoli za pomocą Visual Studio 2022
- Zarządzanie wieloma projektami w Visual Studio 2022
- Pisanie kodu za pomocą Visual Studio 2022
- Kompilowanie i uruchamianie kodu w Visual Studio
- Pisanie programów najwyższego poziomu
- Dodawanie drugiego projektu w Visual Studio 2022
- Tworzenie aplikacji konsoli za pomocą Visual Studio Code
- Zarządzanie wieloma projektami w Visual Studio Code
- Pisanie kodu za pomocą Visual Studio Code
- Kompilowanie i uruchamianie kodu za pomocą polecenia dotnet
- Dodawanie drugiego projektu w Visual Studio Code
- Zarządzanie wieloma plikami za pomocą Visual Studio Code
- Badanie kodu w interaktywnych notatnikach .NET
- Tworzenie notatnika
- Pisanie i uruchamianie kodu w notatniku
- Zapisywanie notatnika
- Dodawanie do notatnika składni Markdown i poleceń specjalnych
- Uruchamianie kodu w wielu komórkach
- Używanie interaktywnych notatników .NET do pisania kodu z tej książki
- Przeglądanie folderów i plików projektów
- Wspólne foldery i pliki
- Kod w repozytorium GitHuba
- Wykorzystywanie repozytorium GitHuba w tej książce
- Pobieranie kodu rozwiązań z repozytorium GitHuba
- Używanie systemu Git w Visual Studio Code
- Gdzie znaleźć pomoc?
- Przeglądanie dokumentacji Microsoftu
- Uzyskiwanie pomocy dla narzędzia dotnet
- Przeglądanie definicji typów i ich elementów
- Poszukiwanie odpowiedzi na Stack Overflow
- Poszukiwanie odpowiedzi za pomocą Google
- Subskrybowanie blogów
- Filmy Scotta Hanselmana
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 1.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 1.2 - ćwicz C# gdzie się da
- Ćwiczenie 1.3 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Wprowadzenie do języka C#
- Rozpoznawanie wersji oraz funkcji języka
- Standardy języka C#
- Odczytywanie wersji używanego kompilatora C#
- Poznawanie gramatyki i słownictwa języka C#
- Wyświetlanie numeru wersji kompilatora
- Gramatyka języka C#
- Słownictwo języka C#
- Porównanie języków programowania do języków ludzkich
- Zmiana schematu kolorów składni języka C#
- Pomoc przy pisaniu kodu
- Importowanie przestrzeni nazw
- Czasowniki jako metody
- Rzeczowniki to typy, pola i zmienne
- Ujawnienie wielkości słownika języka C#
- Praca ze zmiennymi
- Nazywanie zmiennych
- Literały
- Przechowywanie tekstu
- Przechowywanie liczb
- Przechowywanie liczb rzeczywistych
- Przechowywanie wartości logicznych
- Zapisywanie obiektów dowolnego typu
- Przechowywanie typów dynamicznych
- Deklarowanie zmiennych lokalnych
- Odczytywanie i ustalanie domyślnych wartości typów
- Zapisywanie wielu wartości w tablicy
- Dokładniejsze poznawanie aplikacji konsoli
- Wyświetlanie informacji dla użytkownika
- Pobieranie danych od użytkownika
- Uproszczone korzystanie z konsoli
- Odczytywanie naciśnięć klawiszy
- Odczytywanie parametrów aplikacji konsoli
- Ustalanie opcji za pomocą argumentów
- Obsługiwanie platform nieobsługujących wybranych API
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 2.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 2.2 - sprawdź swoją wiedzę o typach liczbowych
- Ćwiczenie 2.3 - poznaj wielkości i zakresy liczb
- Ćwiczenie 2.4 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Działania na zmiennych
- Operatory jednoargumentowe
- Dwuargumentowe operatory arytmetyczne
- Operatory przypisania
- Operatory logiczne
- Warunkowe operatory logiczne
- Operatory bitowe i operatory przesunięć
- Operatory różne
- Instrukcje wyboru
- Instrukcja if
- Dopasowywanie wzorców z instrukcją if
- Instrukcja switch
- Dopasowywanie wzorców z instrukcją switch
- Upraszczanie instrukcji switch za pomocą wyrażeń switch
- Instrukcje iteracji
- Instrukcja while
- Instrukcja do
- Instrukcja for
- Instrukcja foreach
- Rzutowanie i konwertowanie między typami
- Jawne i niejawne rzutowanie liczb
- Używanie typu System.Convert
- Zaokrąglanie liczb
- Kontrolowanie sposobu zaokrąglania
- Konwersja z dowolnego typu na ciąg znaków
- Konwertowanie obiektu binarnego na ciąg znaków
- Parsowanie ciągów znaków z liczbami, datami i czasem
- Obsługa wyjątków
- Instrukcja try
- Wykrywanie przepełnień
- Instrukcja checked
- Instrukcja unchecked
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 3.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 3.2 - pętle i przepełnienia
- Ćwiczenie 3.3 - pętle i operatory
- Ćwiczenie 3.4 - obsługa wyjątków
- Ćwiczenie 3.5 - sprawdź swoją wiedzę o operatorach
- Ćwiczenie 3.6 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Tworzenie funkcji
- Przykład z tabliczką mnożenia
- Pisanie funkcji zwracającej wartość
- Zamiana liczebników głównych na porządkowe
- Rekurencyjne obliczanie silni
- Dokumentowanie funkcji za pomocą komentarzy XML
- Używanie wyrażeń lambda w implementacji funkcji
- Debugowanie tworzonego programu
- Tworzenie aplikacji z celowym błędem
- Tworzenie punktu przerwania
- Pasek narzędzi debugowania
- Okna debugowania
- Krokowe wykonywanie kodu
- Dostosowywanie punktów przerwania
- Protokołowanie błędów
- Dostępne opcje protokołowania
- Wykorzystywanie typów Debug i Trace
- Konfigurowanie obiektów nasłuchujących
- Przełączanie poziomów śledzenia
- Testy jednostkowe
- Różne rodzaje testów
- Tworzenie biblioteki klas wymagającej testowania
- Tworzenie testów jednostkowych
- Rzucanie i wychwytywanie wyjątków w funkcjach
- Rozróżnienie błędów użycia i błędów wykonania
- Wyjątki często rzucane w funkcjach
- Czym jest stos wywołań?
- Gdzie należy wychwytywać wyjątki?
- Ponowne rzucanie wyjątku
- Implementowanie wzorca tester-wykonawca
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 4.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 4.2 - tworzenie funkcji z wykorzystaniem debugowania i testów jednostkowych
- Ćwiczenie 4.3 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Programowanie obiektowe
- Tworzenie bibliotek klas
- Tworzenie biblioteki klas
- Definiowanie klasy
- Elementy klasy
- Tworzenie obiektów
- Importowanie przestrzeni nazw
- Poznawanie obiektów
- Przechowywanie danych w polach
- Definiowanie pól
- Modyfikatory dostępu
- Ustalanie i wypisywanie wartości pól
- Zapisywanie wartości za pomocą słowa kluczowego enum
- Przechowywanie wielu wartości w typie enum
- Zapisywanie wielu wartości za pomocą kolekcji
- Kolekcje generyczne
- Tworzenie pól statycznych
- Tworzenie stałych pól
- Tworzenie pól tylko do odczytu
- Inicjowanie pól w konstruktorach
- Tworzenie i wywoływanie metod
- Zwracanie wartości z metody
- Łączenie wielu wartości za pomocą krotki
- Sterowanie przekazywaniem parametrów
- Przeciążanie metod
- Parametry opcjonalne i nazywane
- Sposoby przekazywania parametrów
- Zwracanie wartości ze słowem kluczowym ref
- Dzielenie klas na części
- Kontrola dostępu za pomocą właściwości i indekserów
- Definiowanie właściwości tylko do odczytu
- Definiowanie właściwości z możliwością przypisania
- Wymaganie podania wartości właściwości przy tworzeniu obiektu
- Definiowanie indekserów
- Dopasowywanie wzorców z obiektami
- Tworzenie i używanie biblioteki klas .NET 6
- Definiowanie listy pasażerów
- Rozszerzenia dopasowywania wzorców w C# 9 i nowszych
- Praca z rekordami
- Właściwości wyłącznie inicjalizowane
- Rekordy
- Pozycyjne elementy danych w rekordach
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 5.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 5.2 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Konfigurowanie biblioteki klas i aplikacji konsoli
- Więcej informacji o metodach
- Implementowanie działań w metodzie
- Implementowanie działań za pomocą operatora
- Definiowanie funkcji lokalnych
- Wywoływanie i obsługa zdarzeń
- Wywoływanie metod za pomocą delegatów
- Definiowanie i obsługa delegatów
- Definiowanie i obsługiwanie zdarzeń
- Wykorzystywanie typów generycznych
- Praca z typami niegenerycznymi
- Praca z typami generycznymi
- Implementowanie interfejsów
- Typowe interfejsy
- Porównywanie obiektów podczas sortowania
- Porównywanie obiektów za pomocą osobnej klasy
- Jawne i niejawne implementowanie interfejsów
- Definiowanie interfejsów z domyślnymi implementacjami
- Zarządzanie pamięcią za pomocą typów referencyjnych i typów wartości
- Definiowanie typów referencyjnych i typów wartości
- Sposób przechowywania w pamięci typów referencyjnych i typów wartości
- Równość typów
- Definiowanie typu kategorii struct
- Praca z typami record struct
- Zwalnianie niezarządzanych zasobów
- Wymuszanie wywołania metody Dispose
- Praca z wartościami null
- Przekształcanie typu wartości w typ nullowalny
- Poznawanie nullowalnych typów referencyjnych
- Włączanie nullowalnych i nienullowalnych typów referencyjnych
- Deklarowanie nienullowalnych zmiennych i parametrów
- Sprawdzanie wartości null
- Dziedziczenie klas
- Rozbudowywanie klasy
- Ukrywanie elementów
- Pokrywanie elementów klasy
- Dziedziczenie po klasach abstrakcyjnych
- Blokowanie dziedziczenia i pokrywania
- Polimorfizm
- Rzutowanie w ramach hierarchii dziedziczenia
- Rzutowanie niejawne
- Rzutowanie jawne
- Obsługa wyjątków rzutowania
- Dziedziczenie i rozbudowywanie typów .NET
- Dziedziczenie po wyjątku
- Rozszerzanie typów, po których nie można dziedziczyć
- Stosowanie analizatorów, aby tworzyć lepszy kod
- Ukrywanie komunikatów o ostrzeżeniach
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 6.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 6.2 - tworzenie hierarchii dziedziczenia
- Ćwiczenie 6.3 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Wprowadzenie do .NET 6
- .NET Core 1.0
- .NET Core 1.1
- .NET Core 2.0
- .NET Core 2.1
- .NET Core 2.2
- .NET Core 3.0
- .NET Core 3.1
- .NET 5.0
- .NET 6.0
- Poprawki wydajności między .NET Core 2.0 a .NET 5
- Sprawdzanie dostępności aktualizacji .NET SDK
- Zestawy i przestrzenie nazw
- Zestawy, pakiety i przestrzenie nazw
- Poznawanie pakietów SDK dla projektów .NET
- Przestrzenie nazw i typy w zestawach
- Pakiety NuGet
- Czym są frameworki?
- Importowanie przestrzeni nazw w celu użycia typu
- Związki słów kluczowych języka C# z typami .NET
- Odwzorowywanie aliasów języka C# na typy .NET
- Wieloplatformowe współdzielenie kodu z bibliotekami klas .NET Standard
- Domyślne ustawienia bibliotek klas w różnych wersjach SDK
- Tworzenie biblioteki klas .NET Standard 2.0
- Kontrolowanie wersji .NET SDK
- Publikowanie własnych aplikacji
- Tworzenie aplikacji konsoli do publikacji
- Poznawanie polecenia dotnet
- Pobieranie informacji na temat platformy .NET i jej środowiska
- Zarządzanie projektami
- Publikowanie samodzielnej aplikacji
- Publikowanie aplikacji jednoplikowej
- Zmniejszanie wielkości aplikacji
- Dekompilowanie zestawów
- Dekompilowanie za pomocą rozszerzenia ILSpy w Visual Studio 2022
- Dekompilowanie za pomocą rozszerzenia ILSpy w Visual Studio Code
- Nie, nie można zablokować możliwości dekompilowania
- Przygotowywanie własnych pakietów NuGet
- Dodawanie odwołania do pakietu
- Tworzenie pakietu dla NuGet
- Przeszukiwanie pakietów NuGet
- Testowanie pakietu
- Przenoszenie kodu z .NET Framework do .NET Core
- Co można przenieść?
- Co należy przenieść?
- Różnice między .NET Framework i nowoczesnym .NET
- Korzystanie z programu .NET Portability Analyzer
- Asystent uaktualniania programu .NET
- Używanie bibliotek spoza .NET
- Praca z proponowanymi funkcjami
- Wymaganie proponowanych funkcji
- Włączanie proponowanych funkcji
- Matematyka typów generycznych
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 7.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 7.2 - dalsza lektura
- Ćwiczenie 7.3 - PowerShell
- Podsumowanie
- Praca z liczbami
- Praca z wielkimi liczbami całkowitymi
- Praca z liczbami zespolonymi
- Kwaterniony
- Praca z tekstem
- Odczytywanie długości ciągu znaków
- Odczytywanie znaków z ciągu
- Dzielenie ciągu znaków
- Pobieranie części ciągu znaków
- Poszukiwanie tekstu w ciągu
- Inne elementy klasy string
- Wydajne tworzenie ciągów znaków
- Praca z datami i czasem
- Definiowanie wartości daty i czasu
- Globalizacja dla zapisu daty i czasu
- Praca z samą datą lub samym czasem
- Dopasowywanie wzorców za pomocą wyrażeń regularnych
- Kontrolowanie cyfr wprowadzonych jako tekst
- Poprawianie wydajności wyrażeń regularnych
- Składnia wyrażenia regularnego
- Przykłady wyrażeń regularnych
- Dzielenie złożonych ciągów znaków rozdzielanych przecinkami
- Praca z kolekcjami
- Wspólne funkcje wszystkich kolekcji
- Poprawianie wydajności przez zdefiniowanie pojemności kolekcji
- Poznawanie kolekcji
- Praca z listami
- Praca ze słownikami
- Praca z kolejkami
- Sortowanie kolekcji
- Używanie specjalizowanych kolekcji
- Używanie kolekcji niezmiennych
- Dobre praktyki w pracy z kolekcjami
- Praca z typem Span, indeksami i zakresami
- Wydajne korzystanie z pamięci za pomocą typu Span
- Określanie pozycji za pomocą typu Index
- Definiowanie zakresów za pomocą typu Range
- Używanie indeksów i zakresów
- Praca z zasobami sieciowymi
- Praca z adresami URI, serwerami DNS i adresami IP
- Pingowanie serwera
- Praca z refleksją i atrybutami
- Numery wersji zestawów
- Odczytywanie metadanych zestawu
- Tworzenie własnych atrybutów
- Inne możliwości refleksji
- Praca z obrazami
- Internacjonalizacja kodu
- Wykrywanie i zmienianie bieżącej kultury
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 8.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 8.2 - wyrażenia regularne
- Ćwiczenie 8.3 - metody rozszerzające
- Ćwiczenie 8.4 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Praca z systemem plików
- Obsługa środowisk i systemów plików na wielu platformach
- Obsługa napędów
- Praca z katalogami
- Praca z plikami
- Praca ze ścieżkami
- Odczytywanie informacji o pliku
- Zarządzanie plikami
- Odczytywanie i zapisywanie w strumieniach
- Strumienie abstrakcyjne i konkretne
- Praca ze strumieniami tekstowymi
- Praca ze strumieniami XML
- Zwalnianie zasobów plików
- Strumienie kompresujące
- Kompresowanie za pomocą algorytmu Brotli
- Kodowanie tekstu
- Kodowanie ciągu znaków jako tablicy bajtów
- Kodowanie i dekodowanie tekstu w plikach
- Serializacja obiektów
- Serializacja do formatu XML
- Generowanie kompaktowej struktury XML
- Deserializacja danych z formatu XML
- Serializowanie do formatu JSON
- Wydajne przetwarzanie danych w formacie JSON
- Kontrolowane przetwarzanie danych JSON
- Nowe metody rozszerzające, które ułatwiają pracę z odpowiedziami HTTP
- Przenoszenie kodu z biblioteki Newtonsoft do nowej biblioteki
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 9.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 9.2 - serializowanie do formatu XML
- Ćwiczenie 9.3 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Nowoczesne bazy danych
- Czym jest Entity Framework?
- Entity Framework Core
- Tworzenie aplikacji konsoli do pracy z EF Core
- Używanie przykładowej relacyjnej bazy danych
- Używanie Microsoft SQL Server w systemie Windows
- Tworzenie przykładowej bazy danych Northwind dla SQL Server
- Zarządzanie przykładową bazą danych Northwind w eksploratorze serwera
- Używanie SQLite
- Tworzenie przykładowej bazy danych Northwind na serwerze SQLite
- Zarządzanie przykładową bazą danych Northwind za pomocą SQLiteStudio
- Konfigurowanie EF Core
- Wybieranie dostawcy danych EF Core
- Łączenie z bazą danych
- Definiowanie klasy kontekstu bazy danych Northwind
- Definiowanie modeli EF Core
- Konwencje w EF Core
- Atrybuty EF Core
- Płynne API EF Core
- Tworzenie modelu w EF Core
- Dodawanie tabel do klasy kontekstu bazy danych Northwind
- Konfigurowanie narzędzia dotnet-ef
- Tworzenie modeli na podstawie istniejącej bazy danych
- Konfigurowanie konwencji
- Zapytania do modelu EF Core
- Filtrowanie dołączanych encji
- Filtrowanie i sortowanie produktów
- Pobieranie generowanych instrukcji SQL
- Protokołowanie w EF Core
- Dopasowywanie wzorców za pomocą instrukcji Like
- Definiowanie globalnych filtrów
- Wzorce ładowania w EF Core
- Chętne ładowanie encji
- Włączenie leniwego ładowania
- Jawne ładowanie encji
- Manipulowanie danymi w EF Core
- Wstawianie encji
- Aktualizowanie encji
- Usuwanie encji
- Grupowanie kontekstów baz danych
- Transakcje
- Sterowanie transakcjami za pomocą poziomów izolacji
- Jawne definiowanie transakcji
- Modele Code First w EF Core
- Migracje
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 10.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 10.2 - eksportowanie danych z wykorzystaniem różnych formatów serializacji
- Ćwiczenie 10.3 - dalsza lektura
- Ćwiczenie 10.4 - poznawanie baz danych NoSQL
- Podsumowanie
- Tworzenie wyrażeń LINQ
- Z czego składa się LINQ?
- Rozbudowa sekwencji za pomocą klas wyliczeniowych
- Filtrowanie encji za pomocą metody Where
- Korzystanie z metody nazwanej
- Upraszczanie kodu przez usunięcie jawnego tworzenia delegata
- Korzystanie z wyrażenia lambda
- Sortowanie encji
- Deklarowanie zapytania za pomocą słowa kluczowego var lub określonego typu
- Filtrowanie według typu
- Praca ze zbiorami
- Używanie LINQ z EF Core
- Tworzenie modelu danych EF Core
- Filtrowanie i sortowanie sekwencji
- Projekcje sekwencji na nowe typy
- Łączenie i grupowanie
- Agregowanie sekwencji
- Upiększanie składni
- Używanie wielu wątków w równoległych zapytaniach LINQ
- Tworzenie aplikacji korzystającej z wielu wątków
- Tworzenie własnych metod rozszerzających dla LINQ
- Próba użycia nowych metod rozszerzających
- Próba użycia metod Mediana i Dominanta
- Praca z LINQ to XML
- Generowanie danych XML za pomocą LINQ to XML
- Odczytywanie danych XML za pomocą LINQ to XML
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 11.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 11.2 - zapytania LINQ
- Ćwiczenie 11.3 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Procesy, wątki i zadania
- Monitorowanie wydajności i wykorzystania zasobów
- Ocena wydajności typów
- Monitorowanie wydajności i zużycia pamięci
- Pomiar wydajności pracy z ciągami znaków
- Monitorowanie wydajności i zużycia pamięci za pomocą biblioteki Benchmark.NET
- Asynchroniczne uruchamianie zadań
- Synchroniczne uruchamianie wielu operacji
- Asynchroniczne uruchamianie wielu operacji z wykorzystaniem zadań
- Oczekiwanie na zadania
- Kontynuowanie pracy w innym zadaniu
- Zadania zagnieżdżone i potomne
- Tworzenie obiektów typu Task dla innych obiektów
- Synchronizowanie dostępu do wspólnych zasobów
- Używanie wspólnego zasobu w wielu wątkach
- Nakładanie na zasoby wzajemnie wykluczającej blokady
- Synchronizowanie zdarzeń
- Tworzenie operacji atomowych
- Stosowanie innych rodzajów synchronizacji
- Słowa kluczowe async i await
- Poprawianie reakcji aplikacji konsoli
- Poprawianie reakcji aplikacji z interfejsem graficznym
- Poprawianie skalowalności aplikacji i serwisów WWW
- Często używane typy umożliwiające pracę wielowątkową
- Instrukcja await w bloku catch
- Praca ze strumieniami asynchronicznymi
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 12.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 12.2 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Modele aplikacji w C# i w .NET
- Tworzenie stron WWW za pomocą ASP.NET Core
- Tworzenie serwisów sieciowych
- Tworzenie aplikacji mobilnych i stacjonarnych
- Alternatywy dla .NET MAUI
- Nowe funkcje w ASP.NET Core
- ASP.NET Core 1.0
- ASP.NET Core 1.1
- ASP.NET Core 2.0
- ASP.NET Core 2.1
- ASP.NET Core 2.2
- ASP.NET Core 3.0
- ASP.NET Core 3.1
- Blazor WebAssembly 3.2
- ASP.NET Core 5.0
- ASP.NET Core 6.0
- Tworzenie aplikacji stacjonarnych dla systemów Windows
- Starsze platformy aplikacji dla systemów Windows
- Możliwości obsługi starszych platform Windows w nowoczesnym .NET
- Struktury projektów
- Struktura projektów w rozwiązaniu lub przestrzeni roboczej
- Używanie innych szablonów projektów
- Instalowanie dodatkowych pakietów szablonów
- Tworzenie modelu danych dla bazy danych Northwind
- Tworzenie biblioteki klas dla modelu encji Northwind
- Tworzenie biblioteki klas modelu encji dla SQL Server
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 13.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 13.2 - dalsza lekura
- Podsumowanie
- Tworzenie w sieci WWW
- Protokół HTTP
- Używanie Google Chrome do wykonywania żądań HTTP
- Tworzenie oprogramowania dla sieci WWW po stronie klienta
- ASP.NET Core
- Klasyczna ASP.NET kontra ASP.NET Core
- Tworzenie pustego projektu ASP.NET Core
- Testowanie i zabezpieczanie witryny
- Kontrola środowiska hostingowego
- Rozdzielanie konfiguracji serwisu i potoku
- Włączanie plików statycznych
- Technologia Razor Pages
- Włączanie technologii Razor Pages
- Definiowanie strony Razor
- Używanie wspólnego układu w wielu stronach Razor
- Używanie plików code-behind w stronach Razor
- Używanie Entity Framework Core z ASP.NET Core
- Konfigurowanie Entity Framework Core jako serwisu
- Manipulowanie danymi na stronach Razor
- Wstrzykiwanie zależnego serwisu na stronę Razor
- Używanie bibliotek klas Razor
- Tworzenie biblioteki klas Razor
- Wyłączanie kompaktowych folderów w Visual Studio Code
- Implementowanie funkcji pracowników za pomocą EF Core
- Implementowanie widoku cząstkowego do wyświetlania danych pracownika
- Używanie i testowanie biblioteki klas Razor
- Konfigurowanie serwisów i potoku obsługi żądań HTTP
- Routowanie punktów końcowych
- Przeglądanie konfiguracji routowania punktów końcowych w naszym projekcie
- Podsumowanie najważniejszych metod rozszerzających oprogramowania pośredniego
- Wizualizacja potoku HTTP
- Implementowanie oprogramowania pośredniego jako anonimowego delegata
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 14.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 14.2 - tworzenie witryny obsługującej dane
- Ćwiczenie 14.3 - zastępowanie aplikacji konsoli stronami WWW
- Ćwiczenie 14.4 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Konfigurowanie witryny ASP.NET Core MVC
- Tworzenie witryny ASP.NET Core MVC
- Tworzenie bazy danych uwierzytelniania na serwerze SQL Server LocalDB
- Przeglądanie domyślnej witryny ASP.NET Core MVC
- Przegląd szablonu projektu ASP.NET Core MVC
- Sprawdzanie bazy danych ASP.NET Core Identity
- Poznawanie mechanizmów ASP.NET Core MVC
- Rozruch ASP.NET Core
- Czym jest domyślna ścieżka?
- Kontrolery i akcje
- Konwencja wyszukiwania ścieżek widoku
- Protokołowanie
- Czym są filtry?
- Modele encji i widoków
- Widoki
- Dostosowywanie witryny ASP.NET Core MVC
- Definiowanie własnych stylów
- Konfigurowanie obrazków dla kategorii
- Poznawanie składni stron Razor
- Definiowanie typu dla widoku
- Testowanie zmienionej strony startowej
- Przekazywanie parametrów przy użyciu wartości ścieżki
- Wiązanie modeli
- Sprawdzanie poprawności modelu
- Poznawanie pomocniczych metod widoku
- Odczytywanie danych z bazy i używanie szablonów wyświetlania
- Poprawianie skalowalności za pomocą asynchronicznych zadań
- Przygotowanie asynchronicznych metod akcji kontrolera
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 15.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 15.2 - implementowanie wzorca MVC w tworzonej stronie danych kategorii
- Ćwiczenie 15.3 - poprawianie skalowalności przez poznawanie i implementowanie asynchronicznych metod akcji
- Ćwiczenie 15.4 - testy jednostkowe dla kontrolerów
- Ćwiczenie 15.5 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Tworzenie serwisów w technologii ASP.NET Core Web API
- Skróty stosowane w serwisach sieciowych
- Żądania i odpowiedzi HTTP w Web API
- Tworzenie projektu ASP.NET Core Web API
- Sprawdzanie funkcji serwisu sieciowego
- Tworzenie serwisu internetowego dla bazy danych Northwind
- Tworzenie repozytorium danych dla encji
- Implementowanie kontrolera Web API
- Konfigurowanie repozytorium klientów i kontrolera Web API
- Podawanie szczegółów problemu
- Kontrola nad serializacją XML
- Dokumentowanie i testowanie serwisów
- Testowanie żądań GET za pomocą przeglądarki
- Testowanie żądań HTTP za pomocą rozszerzenia REST Client
- Włączanie narzędzia Swagger
- Testowanie żądań w narzędziu SwaggerUI
- Włączanie protokołowania HTTP
- Używanie serwisu za pomocą klientów HTTP
- Klasa HttpClient
- Konfigurowanie klientów HTTP za pomocą klasy HttpClientFactory
- Pobieranie w kontrolerze listy klientów w formacie JSON
- Włączanie funkcji CORS
- Implementowanie zaawansowanych funkcji
- Implementowanie API Health Check
- Implementowanie konwencji i analizatorów Open API
- Implementowanie obsługi błędów przejściowych
- Dodawanie zabezpieczających nagłówków HTTP
- Tworzenie serwisów sieciowych używających minimalnego API
- Tworzenie serwisu pogodowego z minimalnym API
- Testowanie minimalnego serwisu pogodowego
- Dodawanie prognozy pogody do głównej strony witryny Northwind
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 16.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 16.2 - ćwiczenia w tworzeniu i usuwaniu klientów za pomocą HttpClient
- Ćwiczenie 16.3 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Technologia Blazor
- JavaScript i podobne
- Silverlight - C# i .NET w formie wtyczki
- WebAssembly - podstawa technologii Blazor
- Różne modele hostowania komponentów Blazora
- Omówienie komponentów tworzonych za pomocą Blazora
- Czym różnią się Blazor i Razor?
- Porównanie szablonów projektów Blazor
- Przeglądanie szablonu projektu Blazor Server
- Routowanie do komponentów stronicowych Blazora
- Uruchamianie szablonu projektu Blazor Server
- Przeglądanie szablonu projektu Blazor WebAssembly
- Tworzenie komponentów za pomocą Blazor Server
- Definiowanie i testowanie prostego komponentu
- Przekształcanie komponentu w routowalny komponent stronicowy
- Dodawanie encji do komponentu
- Tworzenie abstrakcji serwisu dla komponentu Blazora
- Definiowanie formularzy za pomocą komponentu EditForm
- Tworzenie i używanie komponentu formularza danych klienta
- Testowanie komponentu formularza danych klienta
- Tworzenie komponentów za pomocą Blazor WebAssembly
- Konfigurowanie serwera dla projektu Blazor WebAssembly
- Konfigurowanie klienta aplikacji Blazor WebAssmebly
- Testowanie komponentów i serwisu Blazor WebAssembly
- Usprawnianie aplikacji tworzonych za pomocą Blazor WebAssembly
- Włączanie funkcji Blazor WebAssembly AOT
- Obsługa aplikacji PWA
- Analizator zgodności przeglądarki dla aplikacji Blazor WebAssembly
- Współdzielenie komponentów Blazora w bibliotece klas
- Współpraca ze skryptami JavaScriptu
- Biblioteki komponentów Blazora
- Praktyka i ćwiczenia
- Ćwiczenie 17.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 17.2 - przygotowanie komponentu tabliczki mnożenia
- Ćwiczenie 17.3 - przygotowanie elementu nawigowania według krajów
- Ćwiczenie 17.4 - dalsza lektura
- Podsumowanie
- Rozdział 1. Cześć, C#! Witaj, .NET!
- Rozdział 2. Mówimy w C#
- Ćwiczenie 2.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 2.2 - sprawdź swoją wiedzę o typach liczbowych
- Rozdział 3. Sterowanie przepływem i konwertowanie typów
- Ćwiczenie 3.1 - sprawdź swoją wiedzę
- Ćwiczenie 3.2 - pętle i przepełnienia
- Ćwiczenie 3.5 - sprawdź swoją wiedzę o operatorach
- Rozdział 4. Pisanie, debugowanie i testowanie funkcji
- Rozdział 5. Tworzenie własnych typów w programowaniu obiektowym
- Rozdział 6. Implementowanie interfejsów i dziedziczenie klas
- Rozdział 7. Poznawanie typów .NET
- Rozdział 8. Używanie typów .NET
- Rozdział 9. Praca z plikami, strumieniami i serializacją
- Rozdział 10. Praca z bazami danych przy użyciu Entity Framework Core
- Rozdział 11. Odczytywanie danych i manipulowanie nimi za pomocą LINQ
- Rozdział 12. Poprawianie wydajności i skalowalności za pomocą wielozadaniowości
- Rozdział 13. Praktyczne aplikacje w C# i .NET
- Rozdział 14. Tworzenie witryn WWW przy użyciu ASP.NET Core Razor Pages
- Rozdział 15. Tworzenie aplikacji WWW przy użyciu ASP.NET Core MVC
- Rozdział 16. Tworzenie i używanie serwisów sieciowych
- Rozdział 17. Tworzenie interfejsów użytkownika w technologii Blazor
- Następne kroki Twojej podróży w świecie C# i .NET
- Poprawianie swoich umiejętności za pomocą wskazówek projektowych
- Z których książek uczyć się dalej?
- Opóźnienie .NET MAUI
- Następne wydanie tej książki
- Powodzenia!
O autorze
O recenzentach
Wstęp
Rozdział 1. Cześć, C#! Witaj, .NET!
Rozdział 2. Mówimy w C#
Rozdział 3. Sterowanie przepływem i konwertowanie typów
Rozdział 4. Pisanie, debugowanie i testowanie funkcji
Rozdział 5. Tworzenie własnych typów w programowaniu obiektowym
Rozdział 6. Implementowanie interfejsów i dziedziczenie klas
Rozdział 7. Poznawanie typów .NET
Rozdział 8. Używanie typów .NET
Rozdział 9. Praca z plikami, strumieniami i serializacją
Rozdział 10. Praca z bazami danych przy użyciu Entity Framework Core
Rozdział 11. Odczytywanie danych i manipulowanie nimi za pomocą LINQ
Rozdział 12. Poprawianie wydajności i skalowalności za pomocą wielozadaniowości
Rozdział 13. Praktyczne aplikacje w języku C# i w .NET
Rozdział 14. Tworzenie witryn WWW przy użyciu ASP.NET Core Razor Pages
Rozdział 15. Tworzenie aplikacji WWW przy użyciu ASP.NET Core MVC
Rozdział 16. Tworzenie i używanie serwisów sieciowych
Rozdział 17. Tworzenie interfejsów użytkownika w technologii Blazor
Odpowiedzi na pytania z testów
Epilog
Helion - inne książki
-
Nowość Promocja
Chcesz pracować w branży IT jako tester? W takim razie potrzebujesz solidnych podstaw! Swoją karierę rozpocznij od przygotowania się do uznawanego na całym świecie egzaminu ISTQB® „Certyfikowany tester - poziom podstawowy”. Uzyskany certyfikat otworzy Ci drzwi do wielu firm z branży informatycznej i będzie stanowił gwarancję, że posiadasz wiedzę i umiejętności wymagane od osoby pracującej na stanowisku testera.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Dzięki tej praktycznej książce zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z biblioteką React, takie jak składnia JSX, wzorce zaawansowane, wirtualny model DOM, mechanizm rekoncyliacji Reacta, a także zaawansowane techniki optymalizacji. W rzeczywistości jest to dość złożona biblioteka, jednak tutaj jej tajniki zostały wyjaśnione w wyjątkowo przystępny sposób. A to oznacza, że szybko i dogłębnie zrozumiesz mechanizmy kryjące się za działaniem Reacta, zdobędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie intuicyjnego kodu Reacta, zrozumiesz jego niuanse i koncepcje ― i przejdziesz na zupełnie nowy poziom biegłości.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(47,40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Dzięki tej książce zorientujesz się, że utrzymanie kontroli nad architekturą w dużej mierze zależy od zastosowanego stylu architektonicznego. Zrozumiesz też wady konwencjonalnej architektury warstwowej i zapoznasz się z zaletami stylów koncentrujących się na dziedzinie, takich jak architektura heksagonalna. Dowiesz się także, jak można ją wyrazić w kodzie źródłowym. Poznasz szczegóły różnych strategii mapowania między warstwami architektury heksagonalnej, a ponadto prześledzisz, jak różne elementy architekturalne łączą się w jedną aplikację. Bazując na stylu architektury heksagonalnej, nauczysz się tworzyć intuicyjne w późniejszej obsłudze technicznej aplikacje internetowe. Szybko się przekonasz, że wiedza zdobyta w trakcie lektury pozwoli Ci na tworzenie wysokojakościowych aplikacji, które przetrwają próbę czasu.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(29,94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Koncepcje te zostały przystępnie wyjaśnione właśnie w tej książce. W szczególności zapoznasz się z praktycznymi aspektami probabilistyki, statystyki, algebry liniowej i rachunku różniczkowego. Prezentacji tych zagadnień towarzyszą fragmenty kodu w Pythonie i praktyczne przykłady zastosowań w uczeniu głębokim. Rozpoczniesz od zapoznania się z podstawami, takimi jak twierdzenie Bayesa, a następnie przejdziesz do bardziej zaawansowanych zagadnień, w tym uczenia sieci neuronowych przy użyciu wektorów, macierzy i pochodnych. Dwa ostatnie rozdziały dadzą Ci szansę użycia nowej wiedzy do zaimplementowania propagacji wstecznej i metody gradientu prostego — dwóch podstawowych algorytmów napędzających rozwój sztucznej inteligencji.- Druk
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta pozycja, podobnie jak inne z serii Rusz głową!, została przygotowana zgodnie z jedyną w swoim rodzaju metodyką nauczania, wykorzystującą zasady funkcjonowania ludzkiego mózgu. Dzięki zagadkom, tajemniczym historiom, angażującym ćwiczeniom i przystępnie podanej wiedzy bez trudu przyswoisz nawet dość złożone koncepcje, takie jak programowanie zorientowane obiektowo, aplikacje sieciowe czy uczenie maszynowe. Znajdziesz tu zabawne i niekonwencjonalne ilustracje, świetne analogie, a w toku nauki krok po kroku zbudujesz własną aplikację. Przekonasz się, że to absolutnie wyjątkowy i niezwykle skuteczny podręcznik!- Druk
(77,40 zł najniższa cena z 30 dni)
77.40 zł
129.00 zł (-40%) -
Nowość Promocja
Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(53,40 zł najniższa cena z 30 dni)
53.40 zł
89.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Sztuczna inteligencja jest na ustach wszystkich. Odkąd pojawił się ChatGPT, newsy ze świata informatyki trafiają na pierwsze strony gazet, pojawiają się w serwisach informacyjnych, programach radiowych i telewizyjnych. Na temat AI dyskutują już nie tylko programiści, ale także fizycy, filozofowie i specjaliści zajmujący się rynkiem pracy. Wojskowi i naukowcy odkrywają dla niej kolejne zastosowania w swoich dziedzinach, futurolodzy zaś na zmianę straszą wizjami rodem z Terminatora i Czarnego lustra i uspokajają, że to wszystko dla naszego dobra, a sztuczna inteligencja pozostaje przecież pod ludzką kontrolą.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł (-20%) -
Nowość Promocja
Oprogramowanie jest dziś praktycznie wszędzie, a programiści od dawna należą do najbardziej poszukiwanych specjalistów. Na podstawie napisanego przez nich kodu funkcjonują już nie tylko komputery i smartfony. Oprogramowanie steruje sprzętami domowymi, telewizorem czy lodówką. W ramach tak zwanego internetu rzeczy wiele urządzeń technicznych komunikuje się między sobą bez udziału człowieka. Gwałtownie rozwija się sztuczna inteligencja, wymagająca specjalistycznego oprogramowania. Nie dziwi więc, że jego rozwój ciągle przyspiesza. W obliczu tych faktów odpowiedź na pytanie, jakiego języka programowania warto się nauczyć, jest trudna. Nawet dla osoby, która wie, w jaki sposób zamierza w przyszłości korzystać ze swoich informatycznych umiejętności.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(26,94 zł najniższa cena z 30 dni)
26.94 zł
44.90 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Ta książka stanowi twardy dowód, że matematyka jest elastyczna, kreatywna i radosna. Potraktuj ją jako fascynującą podróż przez świat matematyki abstrakcyjnej do teorii kategorii. Przekonaj się, że bez formalnej wiedzy w tej dziedzinie możesz rozwinąć umiejętność matematycznego myślenia. Abstrakcyjne idee matematyczne pomogą Ci inaczej spojrzeć na aktualne wydarzenia, kwestie sprawiedliwości społecznej i przywilejów społecznych czy nawet na COVID-19.- Druk
- PDF + ePub + Mobi pkt
(35,40 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł (-40%) -
Bestseller Nowość Promocja
Inżynieria wymagań jest jedną z podstawowych dyscyplin inżynierii oprogramowania. Cały proces wytwarzania oprogramowania powinien być oparty właśnie na niej. W ramach inżynierii wymagań korzystamy z wiedzy naukowej, technicznej i doświadczenia do zdefiniowania problemu, a także do zarządzania zakresem budowanego systemu oprogramowania. Bez znajomości reguł dotyczących zbierania, specyfikowania i analizy wymagań bardzo trudno jest zbudować system oprogramowania spełniający rzeczywiste potrzeby jego odbiorców.- Druk
(41,40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł (-40%)
Dzięki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep@helion.pl
Proszę wybrać ocenę!
Proszę wpisać opinię!
Książka drukowana
Proszę czekać...
Oceny i opinie klientów: C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI Mark J. Price (8) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(1)
(1)
(4)
(1)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii
ukryj opinie