ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Unity i C#. Praktyka programowania gier (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Jacek Ross
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
4.3/6  Opinie: 3
Stron:
360
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

59,00 zł
38,35 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

59,00 zł
29,50 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#!

  • Poznaj zaawansowane techniki programowania
  • Dowiedz się, jak realizować projekt informatyczny
  • Naucz się tworzyć grę od strony praktycznej

Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.

Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.

W książce:

  • Tworzenie obiektów scen środowiska Unity oraz ich komponentów
  • Zaawansowane techniki w języku C# przydatne twórcom gier
  • Praktyczne zastosowanie różnych wzorców projektowych
  • Zarządzanie obiektami, wirtualnym czasem gry i jej stanem
  • Realizacja rozgrywki w widoku pierwszoosobowym
  • Usuwanie błędów i testowanie balansu gry
  • Dostosowanie gry do platform mobilnych oraz VR
  • Publikacja gry w popularnych sklepach cyfrowych
  • Zastosowanie metodyki zwinnej w projekcie gry

Programuj gry jak profesjonalista!

O autorze

1 Jacek Ross

Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. Kontakt: www.ejr.com.pl

Zamknij

Wybierz metodę płatności