Unity i C#. Praktyka programowania gier
- Autor:
- Jacek Ross
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 5.0/6 Opinie: 5
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Unity i C#. Praktyka programowania gier
Osiągnij wyższy poziom z Unity i C#!
- Poznaj zaawansowane techniki programowania
- Dowiedz się, jak realizować projekt informatyczny
- Naucz się tworzyć grę od strony praktycznej
Połączenie platformy Unity i języka C# zapewnia doskonałe środowisko do tworzenia i rozwijania różnego rodzaju gier komputerowych. To sprawia, że tandem ten jest niezwykle popularny wśród game developerów pragnących szybko i wydajnie osiągać profesjonalne efekty. Jednak sama znajomość narzędzi nie wystarczy, aby sprostać niełatwemu zadaniu zaprojektowania i zaprogramowania prawdziwej gry - by przekuć pomysł i umiejętności w prawdziwy produkt, trzeba czegoś więcej.
Niezbędne doświadczenie możesz zdobyć tylko w praktyce i na realnych przykładach. Takie warunki zapewni Ci właśnie ta książka! Pozbawiona zbędnej teorii, oparta na prawdziwym przypadku i do bólu praktyczna, pozwoli Ci szybko poznać zaawansowane techniki tworzenia gier komputerowych oraz wdrożyć się w proces opracowywania projektu przy użyciu metodyki zwinnej. Krok po kroku, iteracja za iteracją będziesz towarzyszyć autorowi w pracy nad komercyjnym produktem - przejdziesz wszystkie fazy jego rozwoju: od programowania, poprzez usuwanie błędów, po publikację gotowej gry.
W książce:
- Tworzenie obiektów scen środowiska Unity oraz ich komponentów
- Zaawansowane techniki w języku C# przydatne twórcom gier
- Praktyczne zastosowanie różnych wzorców projektowych
- Zarządzanie obiektami, wirtualnym czasem gry i jej stanem
- Realizacja rozgrywki w widoku pierwszoosobowym
- Usuwanie błędów i testowanie balansu gry
- Dostosowanie gry do platform mobilnych oraz VR
- Publikacja gry w popularnych sklepach cyfrowych
- Zastosowanie metodyki zwinnej w projekcie gry
Programuj gry jak profesjonalista!
Wybrane bestsellery
-
To drugie, zaktualizowane i poprawione wydanie bestsellerowego podręcznika Programowania w Pythonie pozwoli Ci błyskawicznie zacząć tworzyć kod, który działa! Zaczniesz od zrozumienia podstawowych koncepcji programistycznych, następnie nauczysz się zapewniać programom interaktywność i wykształcis...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To książka przeznaczona dla programistów, którzy chcą zacząć pracę z Gitem i GitHubem. W każdym rozdziale zawarto wyłącznie przydatne informacje, a te uzupełniono licznymi ćwiczeniami. Dzięki temu równocześnie możesz się uczyć Gita i nabierać sprawności w posługiwaniu się tym systemem. Przewodnik...
Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej Git i GitHub. Kontrola wersji, zarządzanie projektami i zasady pracy zespołowej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Ta książka jest praktycznym i wyczerpującym przewodnikiem, dzięki któremu w pełni wykorzystasz możliwości Kali Linux. Opisano w niej wiele interesujących zagadnień związanych z przeprowadzaniem testów penetracyjnych. Dowiesz się, jak zbudować nowoczesne środowisko testowe z użyciem kontenerów Doc...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Metody statystyczne są kluczowym elementem data science, mimo to niewielu specjalistów data science posiada formalne wykształcenie statystyczne. Kursy i podręczniki o podstawach statystyki, rzadko kiedy omawiają temat z perspektywy data science. W drugim wydaniu tego popularnego podręcznika zosta...
Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II Statystyka praktyczna w data science. 50 kluczowych zagadnień w językach R i Python. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.93 zł
39.90 zł(-35%) -
Mikrousługi są relatywnie świeżą koncepcją w świecie systemów IT, mimo to coraz więcej organizacji decyduje się na wdrażanie opartej na nich architektury. Uznaje się, że zapewnia ona wówczas lepszą skalowalność, łatwość łączenia poszczególnych niezależnych elementów, a przede wszystkim możliwość ...
Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych Od monolitu do mikrousług. Ewolucyjne wzorce przekształcania systemów monolitycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Po przyswojeniu zagadnień związanych z językiem C# i aplikacjami konsoli dowiesz się, jak tworzyć praktyczne aplikacje i usługi z wykorzystaniem biblioteki ASP.NET Core, a także wzorzec MVC i technologię Blazor. Zapoznasz się z metodami stosowania wielozadaniowości do poprawy wydajności i skalowa...
C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI C# 10 i .NET 6 dla programistów aplikacji wieloplatformowych. Twórz aplikacje, witryny WWW oraz serwisy sieciowe za pomocą ASP.NET Core 6, Blazor i EF Core 6 w Visual Studio 2022 i Visual Studio Code. Wydanie VI
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)103.35 zł
159.00 zł(-35%) -
Odpowiedź na to fundamentalne pytanie znajdziesz w tej książce ? drugim wydaniu świetnego podręcznika dla przyszłych mistrzów kodu. Zostało ono, podobnie jak inne pozycje z serii Rusz głową!, przygotowane zgodnie z najnowszymi odkryciami nauk poznawczych, teorii uczenia się i neurofizjologii. I w...
Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II Wzorce projektowe. Rusz głową! Tworzenie rozszerzalnego i łatwego w utrzymaniu oprogramowania obiektowego. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)70.85 zł
109.00 zł(-35%)
O autorze książki
1 Jacek RossJacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. Kontakt: www.ejr.com.pl
Jacek Ross - pozostałe książki
-
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO® projektowi LEGO® Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji...
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity
(22.20 zł najniższa cena z 30 dni)24.05 zł
37.00 zł(-35%) -
Unity to popularne środowisko do tworzenia gier komputerowych, które umożliwia szybkie rozpoczęcie pracy nawet zupełnie początkującym użytkownikom. Równocześnie pozwala w krótkim czasie uzyskać ciekawe efekty.(13.90 zł najniższa cena z 30 dni)
13.90 zł
44.90 zł(-69%) -
Unity to niezwykle popularne środowisko do tworzenia komputerowych gier 2D i 3D oraz innych materiałów interaktywnych, takich jak filmy, animacje, prezentacje i wizualizacje. Silnik ten działa pod kontrolą większości powszechnie używanych systemów operacyjnych, a powstałe dzięki niemu materiały m...(8.50 zł najniższa cena z 30 dni)
9.35 zł
17.00 zł(-45%) -
Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowa...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.44 zł
49.90 zł(-35%) -
Wyobraź sobie sytuację, w której poświęcasz mnóstwo czasu na stworzenie nowego, ciekawego rozwiązania w świecie informatyki. Kosztuje Cię to wiele dni i nocy ogromnego wysiłku. Dokładnie w momencie opuszczenia Twojego bezpiecznego komputera, udostępniony światu, Twój pomysł zostaje wystawiony na ...(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)
21.45 zł
39.00 zł(-45%) -
Z pewnością brakowało Ci książki, która w jednym miejscu gromadziłaby wszelkie informacje związane z bezpieczeństwem w PHP. Dzięki pozycji PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy poznasz podstawy bezpiecznego programowania, sposoby obsługi danych pobranych z zewnątrz oraz przekazywan...
PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy
(8.95 zł najniższa cena z 30 dni)9.85 zł
17.90 zł(-45%) -
Książka ta ma szanse zastąpić kilka innych podręczników poświęconych tworzeniu serwisów WWW, a praktyczny sposób prezentacji wiedzy stanowi jeden z jej największych atutów. Lektura nie wymaga ukończenia wyższych studiów informatycznych, ponieważ zawarte w dodatkach podstawy umożliwią rozpoczęcie ...(19.50 zł najniższa cena z 30 dni)
21.45 zł
39.00 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-6586-5, 9788328365865
- Data wydania książki drukowanej:
- 2020-06-29
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-7045-6, 9788328370456
- Data wydania ebooka:
-
2020-06-29
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 101753
- druk na żądanie!
- dnż
- Rozmiar pliku Pdf:
- 5.3MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Gry » Unity
Programowanie » C# - Programowanie
- Serie wydawnicze: Standard
Spis treści książki
- O czym jest książka? 9
- Co to jest metodyka zwinna oraz Scrum i jak prowadzony jest projekt gry w tej książce 11
- Struktura książki 12
- Zawartość książki 15
- Założenia projektu Symulator Zielarza 16
- Format kodu źródłowego 16
- Planowanie 19
- Historyjki użytkownika 19
- Komentarz do planowania 20
- Zadania do wykonania 20
- Prace nad sprintem 21
- Utworzenie projektu w Unity 21
- Przygotowanie struktury folderów w projekcie 22
- Teren, słońce i kontroler pierwszoosobowy 24
- Prototyp domku zielarza na scenie 27
- Przygotowanie struktur danych - dokumentacja 27
- Przygotowanie struktur danych - teoria dotycząca typu enum oraz wyliczenie CzesciCiala 30
- Przygotowanie struktur danych - zdarzenia medyczne 34
- Przygotowanie struktur danych - szansa na zdarzenie medyczne 35
- Przygotowanie struktur danych - substancja i przedmiot leczniczy 36
- Przygotowanie struktur danych - pacjent i postać 37
- Ładowanie danych z konfiguracji XML - ładowanie zawartości pliku XML z zasobów 38
- Utworzenie zarządców - singleton i globalny komponent 41
- Rozszerzenie zarządcy gry i zarządcy zielarstwa - listy z obiektami utworzonymi na podstawie konfiguracji oraz ogólna część ładowania z konfiguracji 43
- Ładowanie danych z konfiguracji XML: zdarzenia medyczne, szanse na zdarzenia, substancje i przedmioty lecznicze 46
- Implementacja systemu dnia, nocy i czasu 49
- Prototyp pacjenta na scenie, komponent pacjenta i jego powiązanie ze strukturą danych 53
- Generacja pacjentów na scenie i przydzielanie im chorób (zdarzeń pierwotnych) 54
- Podsumowanie pierwszego sprintu 60
- Planowanie 63
- Historyjki użytkownika 64
- Komentarz do planowania 64
- Zadania do wykonania 65
- Prace nad sprintem 65
- Rozbudowa klasy Postac o możliwość dodania parametrów ogólnych 65
- Przetwarzanie wewnętrznych parametrów zdarzenia medycznego 67
- Refaktoring klasy MenedzerZielarstwa w celu sprawniejszego przetwarzania i tworzenia zdarzeń medycznych 68
- Rozbudowa klasy Pacjent o identyfikator oraz stan życia i śmierci 71
- Implementacja obsługi zdarzeń medycznych pacjenta 72
- Implementacja prostego systemu tłumaczenia tekstów 74
- Tworzenie ładnych nazw zdarzeń medycznych 77
- Podawanie informacji tekstowej o zdarzeniach 77
- Dodanie dymka objaśniającego stan zdarzeń pacjenta 78
- Wprowadzenie wsparcia do testowej symulacji dużej liczby chorób u pacjentów 83
- Dodanie mnożnika części ciała 86
- Obsługa całkowicie uszkodzonych części ciała 87
- Wprowadzenie koncepcji aktywnego obiektu na scenie 89
- Wskaźnik środka ekranu, który zmienia wygląd po najechaniu na aktywny obiekt na scenie 90
- Obsługa pokazywania nazwy przedmiotu po najechaniu na niego wskaźnikiem kamery 95
- Podsumowanie drugiego sprintu 98
- Planowanie 99
- Historyjki użytkownika 100
- Komentarz do planowania 100
- Zadania do wykonania 101
- Prace nad sprintem 101
- Implementacja bazowej klasy zapisu stanu gry MenedzerStanuGry 101
- Użycie klasy MenedzerStanuGry do zapisu pozycji gracza 108
- Plecak i przedmioty w plecaku 110
- Ułożenie przedmiotów na ekranie w panelach plecaka i zarządzanie wybranym panelem 113
- Dodanie podpisu aktywnego przedmiotu 117
- Obsługa efektów podnoszenia przedmiotu 119
- Obsługa wyrzucania przedmiotu na scenę 121
- Tworzenie instancji przedmiotu leczniczego w przedmiocie 122
- Przekazywanie przedmiotów pacjentom 124
- Leczenie pacjentów przedmiotami leczniczymi 126
- Implementacja wyświetlania krótkiej wiadomości do gracza 127
- Klasa KontrolerGracza oraz zawracanie gracza, gdy podejdzie zbyt blisko skraju mapy 129
- Podsumowanie trzeciego sprintu 131
- Planowanie 133
- Historyjki użytkownika 133
- Komentarz do planowania 134
- Zadania do wykonania 134
- Prace nad sprintem 134
- Stworzenie klasy GeneratorObiektow tworzącej aktywne obiekty na scenę 134
- Menedżer aktywnych przedmiotów 139
- Refaktoring generacji aktywnych obiektów - pula obiektów 145
- Startowanie generacji obiektów tylko w pobliżu gracza 149
- Zapamiętywanie przedmiotów w plecaku 151
- Kategorie zagrożeń zdarzeń medycznych - poprawa opisu zdarzeń 153
- Refaktoring - wprowadzenie minimalnej i maksymalnej siły zdarzenia medycznego 154
- UI pacjenta z mapką przedstawiającą zdarzenia medyczne na ludzkim ciele 156
- Podsumowanie czwartego sprintu 162
- Planowanie 163
- Historyjki użytkownika 163
- Komentarz do planowania 164
- Zadania do wykonania 165
- Prace nad sprintem 165
- Dodanie receptur do plików danych 165
- Klasa Gracz 167
- Okno UI rzemieślnictwa 170
- Okno rzemieślnictwa 172
- Refaktoring systemu przedmiotów 181
- Dodanie informacji o ilości złota na ekran 185
- Handel - postać kupca 186
- Okno handlu 189
- Podział na pacjentów leżących i stojących 193
- Docelowy sposób obsługi pacjentów oraz opłaty za leczenie 196
- Obsługa reputacji 200
- Podsumowanie piątego sprintu 202
- Planowanie 203
- Historyjki użytkownika 203
- Zgłoszone błędy 204
- Komentarz do planowania 205
- Prace nad sprintem 205
- Unikalne imiona i nazwiska pacjentów 205
- Okno pomocy i przewodnik 206
- Ekran tytułowy z możliwością kontynuacji i rozpoczęcia gry od początku 209
- Możliwość przegrania gry 212
- Wprowadzenie poziomu trudności gry 213
- Okienko statystyk gry 215
- Poprawa błędu: Po przegraniu gry i jej wznowieniu następuje próba kolejnego załadowania danych zielarstwa 216
- Poprawa błędu: Źle wyglądająca pogoda 217
- Poprawa błędu: Nieprawidłowe odświeżanie opisu przedmiotu w plecaku po usunięciu go 220
- Poprawa błędu: Przedmioty medyczne nie działają zapobiegawczo 221
- Poprawa błędu: Powinien pojawiać się opis przedmiotu z plecaka 222
- Poprawa błędu: Przedmioty powinny tworzyć się na scenie wielokrotnie 224
- Poprawa błędu: Aktualny czas dnia powinien być zapamiętywany w stanie gry 227
- Przyśpieszanie i zwalnianie upływu czasu 228
- Poprawa błędu: Siła pacjenta nie jest używana, a Witalność nie zmienia się 231
- Poprawa błędu: Nie są uwzględniane działania niepożądane przedmiotów medycznych 231
- Poprawa błędu: Wyświetlanie tylko jednego komunikatu w polu małej informacji 234
- Poprawa błędu: Przedmioty w plecaku reagują na światło, a część z nich źle wygląda 235
- Poprawa błędu: Wprowadzić możliwość wyrzucenia aktywnego przedmiotu z plecaka 237
- Poprawa błędu: Każde uruchomienie gry przynosi takie same decyzje losowe 238
- Testy balansu 238
- Przygotowanie do publikacji: wersja Windows PC 251
- Publikacja w sklepie Steam 253
- Podsumowanie szóstego sprintu 260
- Planowanie 261
- Historyjki użytkownika 262
- Zgłoszone błędy 262
- Komentarz do planowania 262
- Prace nad sprintem 263
- Poprawa optymalizacji wyświetlania obiektów na scenie 263
- Poprawa błędu: Część generatorów obiektów generuje identyczne obiekty, szczególnie przy ponownej generacji 264
- Poprawa błędu: Handlarz posiada zbyt schematyczne przedmioty 266
- Analiza wejścia od użytkownika w kontekście przygotowań do wdrożenia platform: VR oraz Android 267
- Refaktoring kodu testowego klasy MenedzerGry 269
- Dostosowanie architektury do wieloplatformowości 269
- Wersja gry dla wirtualnej rzeczywistości SteamVR. Konfiguracja wstępna 280
- Poprawa błędu wyświetlania plecaka 288
- Wersja gry dla wirtualnej rzeczywistości SteamVR. Obsługa wejścia 289
- Wersja gry dla wirtualnej rzeczywistości SteamVR. Podpięcie sceny startowej 295
- Wersja gry dla wirtualnej rzeczywistości SteamVR. Odmiana tekstów 296
- Wersja gry dla wirtualnej rzeczywistości SteamVR. Możliwość sterowania platformą za pomocą argumentów wiersza poleceń 297
- Wersja gry dla wirtualnej rzeczywistości SteamVR. Optymalizacja 298
- Wersja gry dla wirtualnej rzeczywistości SteamVR. Poprawki błędów, obsługa skoku 303
- Rozwój gry o sugestie użytkowników: rozbudowa plecaka 304
- Poprawka błędu: Można sprzedać bądź użyć w rzemieślnictwie wyrzucony przedmiot 309
- Rozwój gry o sugestie użytkowników: Dodanie głównego poziomu trudności 311
- Wersja gry dla platformy Android. Przygotowanie oraz zapis stanu gry 316
- Wersja gry dla platformy Android. Obsługa wejścia 319
- Wersja gry dla platformy Android. Optymalizacja szybkości działania oraz możliwość zmiany poziomu jakości 323
- Wersja gry dla platformy Android. Poprawa wskazywania przedmiotów 326
- Wersja gry dla platformy Android. Optymalizacja wielkości kompilacji gry 327
- Wersja Android Gry. Publikacja w sklepie Google Play 336
- Podsumowanie siódmego sprintu 338
Wstęp 9
Rozdział 1. Pierwszy sprint. Struktury danych i losowanie choroby 19
Rozdział 2. Drugi sprint. Przebieg chorób i przedmioty na scenie 63
Rozdział 3. Trzeci sprint. Plecak, podnoszenie przedmiotów, zapis stanu gry, leczenie chorób 99
Rozdział 4. Czwarty sprint. Generowanie przedmiotów oraz rozwój UI 133
Rozdział 5. Piąty sprint. Receptury, rzemiosło, opłaty za leczenie, reputacja gracza 163
Rozdział 6. Szósty sprint. Ekran startowy, regeneracja obiektów, poprawki błędów. Publikacja w serwisie Steam 203
Rozdział 7. Siódmy sprint. Poprawki popublikacyjne. Wersje VR, Android 261
Dodatek A. Przewodnik po książce 341
Skorowidz 353
Oceny i opinie klientów: Unity i C#. Praktyka programowania gier Jacek Ross (5)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(4)
(0)
(0)
(0)
(0)
(1)
Dj,
Data dodania: 2021-07-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-11-20 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Sebastian,
Data dodania: 2020-09-16 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Mariusz,
Data dodania: 2020-08-04 Ocena: 6 Opinia potwierdzona zakupem
Data dodania: 2020-08-31 Ocena: 1 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii