Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Al Sweigart
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
300
Druk:
oprawa miękka
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Książka

69,00 zł
57,82 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

55,01 zł
24,75 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie przeciągania i upuszczania, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce Bawimy się, programując w Scratchu, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak: Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu! Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros. Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!

0 Al Sweigart

Zamknij

Wybierz metodę płatności