Młodzi giganci programowania. Scratch (ebook)(audiobook)(audiobook)

Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
6.0/6  Opinie: 5
Stron:
192
Druk:
oprawa miękka
3w1 w pakiecie:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

34,90 zł

Dodaj do koszyka Wysyłamy w 24h

Ebook

34,90 zł
27,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Nauka programowania? Ze Scratchem to nic trudnego!

Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś!

Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.

Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę!

Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.

  • Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
  • Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
  • Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
  • Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
  • Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
  • Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe

Zacznij programować już dziś i szybko opracuj swoją pierwszą grę komputerową!

O autorach

4 Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka

Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.

Sebastian Langa jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Programowaniem interesował się już w gimnazjum. Uczestniczył w konkursach informatycznych dla gimnazjalistów LOGIA. Swoje zainteresowania rozwijał na studiach na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Zawodowo zajmuje się programowaniem w języku C# (.NET). Interesuje się nowinkami ze świata techniki oraz sportem.

Dawid Leśniakiewicz jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od kilku lat zawodowo zajmuje się programowaniem gier i aplikacji na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Jest współtwórcą szkoły Giganci Programowania, w której pracuje jako nauczyciel.

Piotr Pełka ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Programowaniem interesuje się od najmłodszych lat — już w gimnazjum programował w języku Visual Basic. Zawodowo pracuje jako programista .NET (C#, ASP.NET). Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w małych start-upach, jak i w korporacjach. Jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Uwielbia pracę z dziećmi i testowanie nowinek ze świata IT.

Zamknij

Wybierz metodę płatności