Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
- Autor:
- Urszula Wiejak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 176
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę
Przyszli inżynierowie i programiści na start!
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Została opracowana na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych przez Akademię Komputerową Komputrilo podczas przedszkolnych warsztatów programowania.
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 5 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych, rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka oraz na naukę przez zabawę i w ruchu.
- Proste, interesujące aplikacje
- Efektywna nauka z tabletem
- Wskazówki dla rodziców
- Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
- Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
- Elementy matematyki
- Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
- Rozwiązanie każdego zadania
Naukę programowania warto zacząć już w przedszkolu!
Wybrane bestsellery
-
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat tej niesłychanie szybko rozwijającej się i dynamicznie wkraczającej w nasze życie dziedziny. Została napisana tak, aby była przystępna dla osób posiadających podstawowe umiejętności matematyczne. Może stanowić podręcznik dla studentów takich kierunków ja...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.36 zł
49.00 zł(-36%) -
O tym, ile problemów sprawia niedbale napisany kod, wie każdy programista. Nie wszyscy jednak wiedzą, jak napisać ten świetny, „czysty” kod i czym właściwie powinien się on charakteryzować. Co więcej – jak odróżnić dobry kod od złego? Odpowiedź na te pytania oraz sposoby tworzen...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
48.19 zł
79.00 zł(-39%) -
Ten praktyczny przewodnik zawiera szeroki przegląd strategii, wzorców i form testowania oprogramowania, ułatwiających dobór ścieżek i podejść do konkretnych projektów w zależności od zakresu, budżetu i ram czasowych. Książka uczy przydatnych umiejętności w zakresie przeprowadzania testów wydajnoś...
Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości Testowanie full stack. Praktyczny przewodnik dostarczania oprogramowania wysokiej jakości
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)56.96 zł
89.00 zł(-36%) -
To nie jest podręcznik dla programistów. Celem autorów jest zaprezentowanie jedynej w swoim rodzaju perspektywy firmy Google, od lat rozwijającej trwały ekosystem oprogramowania, co pozwoliło zebrać pożyteczne wnioski dotyczące skali działalności i czasu jej trwania. W książce zwrócono uwagę na t...
Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania Inżynieria oprogramowania według Google. Czego warto się nauczyć o tworzeniu oprogramowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)82.56 zł
129.00 zł(-36%) -
Wielu adeptów kodowania ulega złudnemu przekonaniu, że opanowanie jakiegoś języka programowania wystarczy, aby być programistą. Nader często w pośpiechu piszą nieuporządkowany kod, który zawiera mnóstwo powtórzeń i jest kompletnie nieczytelny. Tymczasem prawdziwi mistr...
The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod The Art of Clean Code. Jak eliminować złożoność i pisać czysty kod
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
To trzecie, wzbogacone i uzupełnione wydanie praktycznego samouczka, dzięki któremu błyskawicznie rozpoczniesz pracę z Terraform. Zapoznasz się z językiem programowania Terraform i zasadami tworzenia kodu. Szybko zaczniesz wdrażać infrastrukturę i zarządzać nią za pomocą zaledwie kilku poleceń. I...
Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III Terraform. Tworzenie infrastruktury za pomocą kodu. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)63.36 zł
99.00 zł(-36%) -
Nauka programowania na dobre zadomowiła się w szkołach, a umiejętności informatyczne są od lat sprawdzane na egzaminach maturalnych. Jej adepci zapewne zdają sobie sprawę, jakim wzięciem na rynku cieszą się osoby, które mogą się pochwalić znajomością Pythona. To język, który dzięki swoim możliwoś...
Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)21.64 zł
34.90 zł(-38%) -
W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przeds...
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)54.29 zł
89.00 zł(-39%) -
Oto pierwszy tom dzieła, które stanowi inspirujące spojrzenie na sztuczną inteligencję. Jego zrozumienie nie wymaga wybitnej znajomości informatyki i matematyki. Książka jest wspaniałą syntezą wczesnych i późniejszych koncepcji, a także technik, przeprowadzoną we frameworku idei, metod i technolo...
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1 Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)108.16 zł
169.00 zł(-36%) -
Dave Thomas i Andy Hunt napisali pierwsze wydanie tej wpływowej książki w 1999 roku, aby pomóc swoim klientom tworzyć lepsze oprogramowanie i na nowo odnaleźć radość z kodowania. Nauki płynące z tamtego wydania pomogły wielu pokoleniom programistów zbadać istotę rozwoju oprogramowania, niezależni...
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)47.74 zł
77.00 zł(-38%)
O autorze książki
1 Urszula WiejakUrszula Wiejak — założycielka i dyrektorka Komputrilo Akademii Komputerowej, w której przez wiele lat zdobywała doświadczenie w edukacji informatycznej dzieci i młodzieży. Autorka książek z serii Komputrilo Edu poświęconej tematyce programowania przez dzieci.
Urszula Wiejak - pozostałe książki
-
Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Przekonajcie się o tym wraz z dziećmi - dzięki tej wyjątkowej książce! Zaprezentowane w niej treści i zadania powstały na bazie kilkuletnich doświadczeń zebranych podczas zajęć dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie II
(22.45 zł najniższa cena z 30 dni)22.45 zł
44.90 zł(-50%) -
Python to bardzo popularny, wydajny i elastyczny język programowania ogólnego przeznaczenia, którego prosta, czytelna i zwięzła składnia zdobyła uznanie rzesz programistów na całym świecie. Duże możliwości, przenośność kodu, możliwość pisania skryptów - wszystko to sprawia, że Python znajduje zas...
Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy Python w zadaniach. Programowanie dla młodzieży. Poziom podstawowy
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Minecraft to więcej niż gra - to prawdziwy kulturowy fenomen ostatnich lat. Dzieło studia Mojang znalazło od chwili premiery 176 milionów nabywców. Nieograniczone możliwości kreowania własnych światów okazały się dla graczy atrakcyjniejsze niż rozbudowana fabuła czy dopieszczona grafika. Szybko d...
Programowanie z Minecraft dla dzieci. Kurs video. Język Lua od podstaw Programowanie z Minecraft dla dzieci. Kurs video. Język Lua od podstaw
-
Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%) -
Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są w...
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)19.95 zł
39.90 zł(-50%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje książki: Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę (1)
Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Signum-temporis.pl Agnieszka Paś
Komputrilo EDU to nowa seria książek dla najmłodszych adeptów programowania, stworzona przez firmę Komputrilo Akademia Komputerowa, jako wynik kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych w ramach działania organizacji. Komputrilo działa od 2015 roku i zdążyła już przeprowadzić szereg szkoleń z programowania dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Firma dotarła nie tylko do przedszkoli i szkół, ale również rozszerzyła swoją działalność na ośrodki kultury oraz Uniwersytety Trzeciego Wieku. Dzięki temu nie tylko najmłodsi mogą dowiedzieć się jak wykorzystywać nowoczesne technologie w połączeniu ze swoimi zainteresowaniami i pasją, ale również poznać tajniki działania komputera i internetu. Akademia działa już w kilku miastach na terenie całej Polski, znajdziecie ją w Szamotułach, Rokitnicy, Gdańsku, Poznaniu, Nowym Tomyślu, Mielcu, Dębicy, Kolbuszowej, Pruszkowie, Piastowie, Nadarzynie, Warszawie-na Bemowie. Wspólnie z wydawnictwem Helion, Komputrilo stworzyło publikacje, które świetnie nadają się już dla dzieci od lat 5. Na rynku pojawiły się właśnie aż 3 książki z serii: “Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę” (5+), czyli absolutny start dla każdego dziecka, które chcemy zarazić pasją informatyki, oraz dwa poziomy “Programowania z Minecraftem”, podstawowy (8+) oraz średnio zaawansowany (10+). Książka “Programowanie dla najmłodszych” to zbiór naprawdę prostych i krótkich projektów, nad którymi przedszkolaki będą pracować na tablecie, na przystępnych i kolorowych aplikacjach: Scratch Junior, Box Island, Lightbot Jr oraz Bit by Bit (można je szybko pobrać z App Store lub Google Play, nie wszystkie z nich są darmowe, jednak ich koszt nie powinien przekraczać 10 zł). Na początku każdego rozdziału, przed pobraniem programu i rozpoczęciem zabawy, można znaleźć świetny poradnik na co szczególnie zwrócić uwagę. Dzięki temu rodzice szybko będą mogli ocenić, czy stopień trudności projektu jest już odpowiedni dla ich dziecka. W książce przedstawiona jest część funkcji danej aplikacji i projekty wyczerpują tylko niektóre z ich możliwości, co daje również ogromne pole do dalszej nauki i realizowania własnych pomysłów. “Programowanie dla najmłodszych” to nie tylko zabawa z tabletem i nieskomplikowanymi apkami, ale także nauka zagadnień przydatnych do zrozumienia różnych języków programowania, elementów matematyki oraz rozwój kompetencji cyfrowych i myślenia analitycznego już w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. “Programowanie z Minecraftem” to dwie części przewodników dla dzieci w wieku szkolnym. Książki uczą programowania w języku Lua, języku skryptowym pierwotnie zaprojektowanym dla rozszerzenia funkcjonalności różnych aplikacji, jednak obecnie często używanym jako samodzielny język. Jak sam tytuł wskazuje, do pracy potrzebne będzie konto Minecraft oraz zapał do nauki programowania, gdyż z każdym projektem będą pojawiać się coraz bardziej zaawansowane zagadnienia. Część podstawowa przedstawia wszystkie kluczowe elementy, które powtarzają się w innych językach programowania. Podczas realizowania projektów i programowania żółwia budowniczego, dzieci nauczą się czym są funkcje, instrukcje, zmienne liczbowe i tekstowe, wartości true i false, pętle oraz operatory logiczne. Po ukończeniu pierwszego poziomu programowania z grą Minecraft i znając wszystkie uniwersalne pojęcia, warto sięgnąć po część średnio zaawansowaną, w której znajdują się bardziej skomplikowane projekty. Poza edytorem wizualnym, z którego korzysta się w pierwszej części, tym razem dzieci będą uczyć się obsługi edytora tekstowego, który daje o wiele więcej możliwości. Wykorzystując już zdobytą wiedzę warto przejść do coraz bardziej złożonych zadań i szlifować swoje umiejętności. Seria Komputrilo EDU nawiązuje do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki i jest idealna na start nauki programowania wraz z początkiem nowego roku szkolnego.
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-5662-7, 9788328356627
- Data wydania książki drukowanej:
- 2019-08-06
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-6139-3, 9788328361393
- Data wydania ebooka:
-
2019-08-06
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 86958
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 61.9MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 33.2MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 72.1MB
Spis treści książki
- Ważne informacje 8
- Instrukcja dla rodzica 8
- Co nam będzie potrzebne 9
- Co to jest programowanie i kto może programować 9
- Na co zwrócić uwagę 12
- Przydatne elementy 13
- Uruchamianie aplikacji 14
- Projekt 1. W prawo, w lewo, hop do góry! 16
- Projekt 2. Rakietą w Kosmos! 28
- Projekt 3. Nasza pierwsza gra 37
- Projekt 4. Wielki występ 43
- Projekt 5. Kolorowy tor przeszkód, czyli edytor graficzny 51
- Projekt 6. Fotomontaż, czyli edytora graficznego ciąg dalszy 56
- Projekt 7. Wielkie bum! 59
- Na co zwrócić uwagę 64
- Przydatne elementy 65
- Uruchamianie aplikacji 65
- Projekt 8. Pudełkowe zabawy 67
- Projekt 9. Laserowe wyzwanie 79
- Projekt 10. Box leniwiec, czyli zrób to za mnie 87
- Projekt 11. Z drogi śledzie, bo box jedzie! (projekt opcjonalny, trudny) 93
- Dlaczego warto? 100
- Projekt 12. Robot na start 101
- Projekt 13. Uciekaj myszko do dziury, czyli robot w akcji 104
- Na co zwrócić uwagę 108
- Przydatne elementy 109
- Uruchamianie aplikacji 109
- Projekt 14. Misja zapal światło 111
- Projekt 15. Wyzwanie skoki, czyli schody i sprężyny 123
- Projekt 16. Będzie wesoło, czyli winda i teleportacja 134
- Na co zwrócić uwagę 146
- Przydatne elementy 147
- Uruchamianie aplikacji 147
- Projekt 17. Do domku marsz! 149
- Projekt 18. Utrudnienia na drodze 157
- Projekt 19. Dużo bitów (projekt opcjonalny, trudny) 162
- Projekt 20. Kolorowo (projekt opcjonalny, trudny) 166
Wstęp 7
Rozdział 1. Scratch Junior 11
Rozdział 2. Box Island 63
Rozdział 3. Programujemy roboty (materiał do opcjonalnego wykonania) 99
Rozdział 4. Lightbot Jr 107
Rozdział 5. Bit by Bit 145
Czy to już koniec? Nie, to dopiero początek! 175
Helion - inne książki
-
Oto zwięzły przewodnik przeznaczony dla inżynierów danych, którzy chcą poznać zasady implementacji potoków danych. Wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z potokami danych, opisuje zasady ich tworzenia i implementacji, prezentuje także najlepsze praktyki stosowane przez liderów w branży analizy ...
Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy Potoki danych. Leksykon kieszonkowy. Przenoszenie i przetwarzanie danych na potrzeby ich analizy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Cyberbezpieczeństwo dotyczy dziś każdego. Nowe, zaktualizowane wydanie Cyberbezpieczeństwa dla bystrzaków pomoże Ci chronić osobiste informacje i zabezpieczyć dane biznesowe. Dowiedz się, co się dzieje z plikami, które przechowujesz online. Pracuj bezpiecznie w domu i unikaj dezinformacji. Upewni...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
To trzecie wydanie przewodnika autorstwa twórców Kubernetesa. Zostało starannie zaktualizowane i wzbogacone o tak ważne zagadnienia jak bezpieczeństwo, dostęp do Kubernetesa za pomocą kodu napisanego w różnych językach programowania czy tworzenie aplikacji wieloklastrowych. Dzięki książce poznasz...
Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III Kubernetes. Tworzenie niezawodnych systemów rozproszonych. Wydanie III
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Ta książka, podobnie jak inne z serii „Biblia”, zawiera zarówno niezbędne teoretyczne informacje, jak i mnóstwo praktycznych wskazówek i instrukcji, dzięki czemu jest znakomitą pomocą w nauce pisania skryptów dla Linuksa. Pokazano tu, kiedy efektywniej jest używać interfejsu graficzne...
Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV Linux. Wiersz poleceń i skrypty powłoki. Biblia. Wydanie IV
-
Dzięki temu przewodnikowi zrozumiesz techniki ataków, jak również metody śledcze obrońców. Nauczysz się analizować i śledzić ataki, a także stawiać hipotezy dotyczące ich sprawców. Znajdziesz tu opisy najważniejszych cyberataków, w tym przeprowadzonych na zlecenie rządów. Poznasz świat ukierunkow...
Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej Sztuka wojny cyfrowej. Przewodnik dla śledczego po szpiegostwie, oprogramowaniu ransomware i cyberprzestępczości zorganizowanej
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%) -
Dzięki DevOps możesz przyspieszyć cykl życia związany z dostarczaniem oprogramowania, jeśli tylko poznasz procesy, narzędzia i sposób myślenia będący podstawą kultury DevOps. Ta książka pomaga inżynierom oprogramowania i kierownikom do spraw technicznych w przekształcaniu organizacji w celu przyj...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
50.56 zł
79.00 zł(-36%) -
Ta książka jest właśnie takim mistrzem-przyjacielem. Nie zawiera skomplikowanej teorii i technicznego żargonu, znajdziesz w niej za to mnóstwo sekretów i wskazówek, dzięki którym zaczniesz przywozić z podróży przepiękne zdjęcia! Zamieszczono w niej sporo ważnych uwag na temat kreatywności czy wiz...
Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku Fotografia podróżnicza. Tajemnice zawodowców wyjaśnione krok po kroku
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)37.76 zł
59.00 zł(-36%) -
Mimo że C - stworzony przez pracownika Laboratoriów Bella Dennisa Ritchiego - liczy sobie pół wieku, wciąż pozostaje niezwykle popularnym proceduralnym językiem ogólnego zastosowania. To dzięki niemu powstają elementy systemów operacyjnych i programów użytkowych. Tymczasem za sprawą Międzynarodow...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
76.16 zł
119.00 zł(-36%) -
Arduino od podstaw to praktyczny przewodnik adresowany do wszystkich, którzy chcą się zapoznać z możliwościami urządzenia - od tych, którzy dotąd nie mieli styczności z komputerami jednopłytkowymi, po tych bardziej zaawansowanych. Począwszy od podstaw, jak również przedstawienia możliwości i pote...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.94 zł
49.90 zł(-36%) -
Ta książka jest doskonałym wprowadzeniem do inżynierii społecznej. Omawia koncepcje psychologiczne leżące u podstaw tej dyscypliny i jej aspekty etyczne. Zaprezentowano tu narzędzie ułatwiające korzystanie z technik inżynierii społecznej w atakach socjotechnicznych. Następnie szczegółowo pokazano...
Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera Socjotechniki w praktyce. Podręcznik etycznego hakera
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.16 zł
69.00 zł(-36%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę Urszula Wiejak (3)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
Jan W.,
Data dodania: 2019-08-14 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
M.,
Data dodania: 2019-08-09 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
Data dodania: 2019-07-22 Ocena: 6 Opinia niepotwierdzona zakupem
więcej opinii