

- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 192
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Twórz własne gry w Scratchu!
Wybrane bestsellery
-
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Programowanie to dziś niezwykle ważna umiejętność. I wszystko wskazuje na to, że jego znaczenie będzie tylko rosło. Warto więc zawczasu pomyśleć o przyszłości swojego dziecka i pomóc mu rozpocząć przygodę z programowaniem. Tym bardziej że istnieje Scratch ― język kodowania, wokół którego sk...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.90 zł
37.00 zł(-30%) -
Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego ...
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie! Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właś...
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)27.93 zł
39.90 zł(-30%) -
Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0 jest przeznaczony dla osób początkujących i kończy się na etapie średnio zaawansowanym. Krok po kroku prowadzi do uzyskania kompetencji programisty wystarczających do tworzenia interaktywnych projektów. Po ukończeniu szkolenia będzies...
Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0 Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)17.45 zł
34.90 zł(-50%) -
Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak w...
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci. Korzystają z niego miliony osób na całym świecie. Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne bloki, dzięki czemu nawet najmłodsi adepci sztuki programowania szybko się w nim odnajdą. Książka Bawimy się, program...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Nauki ścisłe, technologia i fajne gadżety elektroniczne nie są tylko dla dorosłych. Razem z Różą zdobywaj wiedzę o świecie technologii — smartfonach, grach i mediach społecznościowych. Czy wiesz, jak napisać grę komputerową? Jak używać poczty internetowej? Jak działa sieć komputerowa? Jak b...
Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci Róża, a co chcesz wiedzieć? Komiks edukacyjny o technologiach dla dzieci
Artur Kurasiński, Nikola Kucharska, Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%) -
Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.
Młodzi giganci programowania. Scratch Młodzi giganci programowania. Scratch
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Giganci Programowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)19.20 zł
34.90 zł(-45%) -
Scratch bez tajemnic zawiera kilkanaście projektów prostych gier napisanych w języku Scratch, stworzonym specjalnie do nauki programowania. Zabawne i intrygujące zadania, które Cię tu czekają, będą nie tylko świetną rozrywką, lecz także wstępem do samodzielnego pisania gier. Zobacz, jak przygotow...
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
29.90 zł(-45%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- Tłumaczenie:
- Monika Andryszczyk
- ISBN Ebooka:
- 978-83-012-1397-8, 9788301213978
- Data wydania ebooka:
-
2020-09-04
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 125657
- Rozmiar pliku ePub:
- 19.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 44.9MB
- Kategorie:
Programowanie » Scratch
Spis treści książki
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Spis treści
- Podziękowania
- Każdy może tworzyć gry
- Czego będziesz potrzebować
- Krótka historia gier
- Kto tworzy gry komputerowe?
- W jakim celu tworzy się gry komputerowe?
- O czym powinna być moja gra?
- Czym jest Scratch?
- Ile kosztuje Scratch?
- Czy muszę umieć programować?
- A jeśli od dawna uwielbiam programować?
- Inne narzędzia do projektowania gier
- 1. Leaf me alone!: Scratch bez tajemnic
- Początek przygody ze Scratchem
- Zostaw mnie w spokoju (kiedy jem ten liść)
- Tworzenie własnych duszków
- Rysowanie dziwnych robaków
- Rysowanie tła
- Kategoria Zdarzenia
- Poruszanie robakiem
- Sterowanie robakiem
- Rysowanie otworów wygryzionych w liściach za pomocą pióra
- Rozpoczynanie gry od nowa
- Kontakt robaka z liściem
- Odtwarzanie dźwięków
- Porządkowanie kodu
- Wyzwanie
- Udostępnianie gry
- To już umiesz
- 2. Obżarstwo dziwnego robaka: zbieranie przedmiotów i unikanie przeszkód
- Kopiowanie i modyfikowanie projektu
- Porządkowanie kodu
- Rysowanie tęczowego śladu
- Projektowanie pożywienia dla robaka
- Klonowanie duszka
- Użycie liczb ujemnych
- Tworzenie strefy bez jagód
- Programowanie poleceń dla sklonowanych jagód
- Nadawanie komunikatów
- Gra na czas
- Wykorzystanie animacji do tworzenia zepsutych jagód
- Tworzenie rozgałęzienia za pomocą jeżeli i w przeciwnym razie
- Nagrywanie dźwięku fuj
- Przeszkody
- Dlaczego śmierdzące przeszkody działają
- Tworzenie kup poprzez klonowanie duszków
- Kodowanie śmierdzących przeszkód
- Podnoszenie poprzeczki
- Tworzenie własnych zmiennych
- Zmiana prędkości
- Zakończenie gry
- Wybór kostiumu motyla
- Kodowanie metamorfozy
- Zmiana zachowania motyla
- Wprowadzenie komunikatu rozpoczynającego grę
- Co jeszcze możesz wypróbować
- To już umiesz
- 3. Tworzenie gry platformowej Hatlight
- O grze Hatlight
- Kodowanie ruchu platformowego
- Tworzenie duszka hitbox
- Tworzenie okna testowego
- Porządkowanie kodu za pomocą zdarzeń
- Tworzenie zmiennych
- Kodowanie ruchu gracza
- Poruszanie się w lewo i w prawo
- Wspinaczka po zboczach i schodach
- Spadanie
- Skoki
- Tworzenie naturalnego ruchu za pomocą zmiennych
- Tworzenie świata pełnego odkrywczych wypraw
- Tworzenie mapy z siatką współrzędnych za pomocą zmiennych
- Przechodzenie między ekranami
- Kodowanie zmiany ekranu
- Światłość i ciemność
- Kodowanie światła padającego z latarki
- Tworzenie przedmiotów do zbierania
- To już umiesz
- 4. Projektowanie poziomów
- Przejdźmy do tworzenia poziomów!
- Rysowanie poziomów
- Rysowanie jaskini
- Odkładanie szczegółów na później
- O tym warto pamiętać
- Dodawanie scenerii w tle
- Przejdźmy do tworzenia poziomów!
- Jak prawidłowo grać w grę
- Wyświetlanie obiektów, do których gracz nie może się dostać
- Tworzenie charakterystycznych obiektów
- Tworzenie animacji
- Animowanie ruchów gracza
- Postać w formie kropli
- Tworzenie odbicia lustrzanego kostiumu
- Tworzenie kodu dla animacji
- Dodatkowe wyzwania
- To już umiesz
- 5. Tworzenie efektów dźwiękowych
- Narzędzie do projektowania dźwięku
- Nagrywanie i edytowanie dźwięków w programie Audacity
- Nagrywanie śmiertelnego upadku
- Selekcja dźwięku
- Użycie narzędzia Efekt
- Zapisywanie dźwięków
- Wykorzystanie dźwięków pobranych z Internetu
- Generowanie dźwięków za pomocą programu sfxr
- Kształt fali
- Zmiana dźwięków za pomocą suwaków
- Eksportowanie dźwięków
- Narzędzie bfxr
- Tworzenie pętli muzycznej za pomocą narzędzia Drumcircle
- Tworzenie pętli grających bębenków
- Dodawanie dźwięków bębna
- Dodawanie kolejnych dźwięków
- Dodawanie melodii
- Zapisywanie i eksportowanie pętli
- Narzędzie Bosca Ceoil
- Dodawanie pętli do gry w Scratchu
- Dodatkowe wyzwania
- Skomponuj muzykę do gry jedynie za pomocą ust
- Użycie muzyki do tworzenia kontrastujących ze sobą nastrojów
- Stwórz prawdziwą muzyczną grę
- To już umiesz
- 6. Co dalej?
- Zadawanie pytań
- Nagraj swoją grę
- Udostępnij swoją grę na portalu itch.io
- Współpraca z innymi
- Gra dla wielu graczy
- Utwórz nietypowe urządzenie sterujące
- Odkrywaj i twórz!
- Przypisy
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
111.20 zł
139.00 zł(-20%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)87.20 zł
109.00 zł(-20%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
55.20 zł
69.00 zł(-20%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
67.20 zł
84.00 zł(-20%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
39.20 zł
49.00 zł(-20%) -
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przys...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.20 zł
39.00 zł(-20%) -
Teoria gier jest dziedziną matematyki zajmującą się decyzjami interaktywnymi. Z jednej strony tworzy modele reprezentujące sytuacje, w których kilka podmiotów, zwanych graczami, dokonuje wyborów, zaś zbiór wszystkich tych indywidualnych zachowań determinuje pewien wynik, mający z kolei wpływ na k...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
63.20 zł
79.00 zł(-20%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Twórz własne gry w Scratchu! Anna Anthropy (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.