M³ody programista. Nauka programowania w Scratchu
- Autor:
- Witold Krieser
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- B±d¼ pierwszym, który oceni tê ksi±¿kê
- Stron:
- 104
- Druk:
- oprawa miêkka
- Dostêpne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis ksi±¿ki: M³ody programista. Nauka programowania w Scratchu
Baw siê ― i ucz siê programowania!
Programowanie to dzi¶ niezwykle wa¿na umiejêtno¶æ. I wszystko wskazuje na to, ¿e jego znaczenie bêdzie tylko ros³o. Warto wiêc zawczasu pomy¶leæ o przysz³o¶ci swojego dziecka i pomóc mu rozpocz±æ przygodê z programowaniem. Tym bardziej ¿e istnieje Scratch ― jêzyk kodowania, wokó³ którego skupia siê liczna spo³eczno¶æ internetowa ― pozwalaj±cy tworzyæ w³asne interaktywne historie, gry i animacje i dzieliæ siê nimi z lud¼mi na ca³ym ¶wiecie. A ¿e Scratch powsta³ z my¶l± o m³odych programistach, w wieku 8 – 16 lat, idealnie siê sprawdza jako pierwszy jêzyk przysz³ego informatyka.
Na rynku jest dostêpnych wiele opracowañ po¶wiêconych obs³udze Scratcha. Tê ksi±¿kê wyró¿nia to, ¿e zawiera niezbêdne minimum tekstu, za to maksymalnie du¿o grafik. Za ich po¶rednictwem autor pokazuje podstawowe instrukcje jêzyka i programy pomagaj±ce kreowaæ rozmaite kszta³ty. M³ody czytelnik bêdzie w stanie ka¿dy z tych programów przeanalizowaæ, wprowadziæ do Scratcha, wreszcie ― sprawdziæ jego dzia³anie. Wszystko po to, by samodzielnie tworzyæ ciekawe efekty graficzne, animacje i gry.
Wybrane bestsellery
-
Dziêki tej ksi±¿ce przekonasz siê, jak wspania³± przygod± jest programowanie i jak ³atwo j± zacz±æ! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz siê, jak pisaæ i formatowaæ kod, a tak¿e szybko nauczysz siê uruchamiaæ swoje programy. Instrukcje steruj±ce, operatory, typy danych, funkcje, klasy i modu³y nie b...
Python 3. Projekty dla pocz±tkuj±cych i pasjonatów Python 3. Projekty dla pocz±tkuj±cych i pasjonatów
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)41.93 z³
59.90 z³(-30%) -
Dziêki tej m±drej, zabawnej ksi±¿ce zdobêdziesz wszystkie wa¿ne informacje o funkcjonowaniu internetu. Twoim przewodnikiem bêdzie Kocimiêtka — kotka, która u¿ywaj±c jasnego jêzyka i ¶wietnych ilustracji, opowie Ci o sekretach najbardziej skomplikowanej sieci komputerowej ¶wiata: o protoko³a...
Internet. Jak dzia³a naprawdê? Ilustrowany przewodnik po protoko³ach, prywatno¶ci, cenzurze i zarz±dzaniu Internet. Jak dzia³a naprawdê? Ilustrowany przewodnik po protoko³ach, prywatno¶ci, cenzurze i zarz±dzaniu
Article 19 (Author), Mallory Knodel (Contributor), Ulrike Uhlig i in.
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)27.93 z³
39.90 z³(-30%) -
Tê ksi±¿kê doceni± ci, którzy opanowali ju¿ podstawow± sk³adniê Pythona i pal± siê do pisania w³asnych programów. Zawiera 81 projektów, które mo¿esz napisaæ w tym jêzyku. Programy sk³adaj± siê z maksymalnie 256 linii kodu i pozwol± Ci stopniowo nabieraæ umiejêtno¶ci programisty - a zupe³nie przy ...
Wielka ksiêga ma³ych projektów w Pythonie. 81 ³atwych praktycznych programów Wielka ksiêga ma³ych projektów w Pythonie. 81 ³atwych praktycznych programów
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)55.30 z³
79.00 z³(-30%) -
Wiesz, czym jest TikTok? Je¶li nie, to szybko uruchom swój smartfon, ¶ci±gnij na niego tê aplikacjê i zacznij z niej korzystaæ, poniewa¿ - to pewne - Twoi klienci ju¿ tam s±! G³ówn± funkcjonalno¶ci± TikToka jest mo¿liwo¶æ nagrywania i rozpowszechniania za jego po¶rednictwem krótkich materia³ów wi...
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyæ miliony wy¶wietleñ i tysi±ce obserwatorów w miesi±c (albo szybciej) Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyæ miliony wy¶wietleñ i tysi±ce obserwatorów w miesi±c (albo szybciej)
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)41.30 z³
59.00 z³(-30%) -
Czy wiesz, czym siê zajmuje programista? To kto¶, kto, u¿ywaj±c swojego umys³u i odpowiedniego jêzyka programowania, rozwi±zuje rozmaite problemy. Programista to taki wspó³czesny superbohater. Przychodzi, siada do komputera, szybko przebiega palcami po klawiaturze i proszê ― dzia³a. Oczywi¶...
Python dla nastolatków. Projekty graficzne z Python Turtle Python dla nastolatków. Projekty graficzne z Python Turtle
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)27.93 z³
39.90 z³(-30%) -
W tej ksi±¿ce dla m³odych majsterkowiczów znajdziesz gar¶æ ¶wietnych projektów przeznaczonych do samodzielnego wykonania. Dziêki nim zdobêdziesz wiedzê, która przyda Ci siê w wielu sytuacjach. Do wykonania projektów bêd± potrzebne jedynie podstawowe elementy: diody, baterie, miedziane przewody cz...
Elektryczno¶æ dla m³odych majsterkowiczów. Ciekawe projekty DIY Elektryczno¶æ dla m³odych majsterkowiczów. Ciekawe projekty DIY
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)8.90 z³
29.90 z³(-70%) -
W poprzednim tomie Nanonauci, którzy za³o¿yli w³asne Dojo Nano, wymy¶lili i napisali stronê internetow±. Teraz przyszed³ czas na grê. Bêdzie to prosta gra dzia³aj±ca w przegl±darce internetowej. Do kodowania pos³u¿y Ci ¶wietny jêzyk JavaScript, którym pos³uguj± siê najlepsi programi¶ci! W ksi±¿ce...(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
7.90 z³
24.90 z³(-68%) -
Unity jest zaawansowanym ¶rodowiskiem przeznaczonym do tworzenia gier 3D. Równocze¶nie mo¿e stanowiæ pocz±tek wspania³ej przygody z C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym jêzykiem programowania. Taka ¶cie¿ka nauki pozwala na unikniêcie niezrozumia³ego dla pocz±tkuj±cych ¿argonu czy niejasnej...
Stwórz grê w Unity, a nauczysz siê programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia rado¶æ. Wydanie V Stwórz grê w Unity, a nauczysz siê programowania w C#! Pisanie kodu, które sprawia rado¶æ. Wydanie V
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)37.95 z³
69.00 z³(-45%) -
Je¶li masz ju¿ do¶æ bezproduktywnego wpatrywania siê w ekran komputera lub tabletu i chcia³by¶ zacz±æ robiæ co¶ naprawdê ciekawego, dobrze trafi³e¶! A je¶li przy tym chcesz zab³ysn±æ w klasie i zostaæ prawdziw± gwiazd± na lekcji informatyki, to trafi³e¶ jeszcze lepiej!
M³odzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II M³odzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Rados³aw Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Le¶niakiewicz, Piotr Pe³ka, Adrian Czechowski
(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)27.93 z³
39.90 z³(-30%) -
Unity to popularne ¶rodowisko do tworzenia gier komputerowych, które umo¿liwia szybkie rozpoczêcie pracy nawet zupe³nie pocz±tkuj±cym u¿ytkownikom. Równocze¶nie pozwala w krótkim czasie uzyskaæ ciekawe efekty.(0,00 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
13.90 z³
44.90 z³(-69%)
O autorze ksi±¿ki
1 Witold KrieserDr in¿. Witold Krieser - nauczyciel akademicki, trener o¶wiaty i nauczyciel przedmiotów zawodowych w bran¿y elektryczno-mechatronicznej. Pasjonat automatyki i robotyki, robotyki edukacyjnej, aktywny egzaminator OKE. Autor wielu publikacji technicznych oraz podrêczników do mechatroniki. Pomys³odawca trendu roboinformatyki oraz w³a¶ciciel szkó³ki projektowania i programowania robotów ROBOBOBO. Zajmuje siê równie¿ zagadnieniami automatyzacji i robotyzacji procesów produkcyjnych, opartych na automatyce i robotyce przemys³owej oraz mechatronice.
Witold Krieser - pozosta³e ksi±¿ki
-
Sterowanie jest procesem, w którym sygna³y wej¶ciowe odpowiednio oddzia³ywuj± na wyj¶cia – zgodnie z regu³ami sterowania, czyli odpowiednimi algorytmami. Owe algorytmy mo¿na realizowaæ na wiele ró¿nych sposobów, m.in. przez bramki logiczne i uk³ady mikrokontrolerów, z czym wi±¿e siê pojêcie...
Sterowanie programowalne. Od mikrokontrolera do sterownika PLC Sterowanie programowalne. Od mikrokontrolera do sterownika PLC
(23.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)27.93 z³
39.90 z³(-30%) -
Pod intryguj±co brzmi±c± nazw± micro:bit kryje siê niewielkich rozmiarów p³ytka bêd±ca mikrokontrolerem ― czy inaczej: mikrokomputerem. Sercem wielu urz±dzeñ, takich jak ró¿ne roboty i inteligentne modele samochodów. Micro:bit stanowi punkt wyj¶cia dla ich konstrukcji i jest urz±dzeniem nie...
Micro:bit. Nauka programowania i elektroniki dla ma³ych oraz du¿ych Micro:bit. Nauka programowania i elektroniki dla ma³ych oraz du¿ych
(29.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)29.94 z³
49.90 z³(-40%) -
Ksi±¿ka jest przeznaczona dla osób, które rozpoczynaj± przygodê z projektowaniem i montowaniem pneumatycznych oraz elektropneumatycznych uk³adów sterowania - przede wszystkim dla uczniów i studentów kszta³c±cych siê w zawodach z bran¿: mechatronicznej, automatycznej i robotycznej. Mo¿e stanowiæ u...(14.90 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
14.90 z³
49.00 z³(-70%) -
Sterowanie to proces celowego oddzia³ywania sygna³ów wej¶ciowych na wyj¶cia wed³ug odpowiednich algorytmów - regu³ sterowania. Z tej ksi±¿ki dowiesz siê, jak zachodzi on w uk³adach stykowo-przeka¼nikowych, a tak¿e jak zbudowaæ w³asny uk³ad i dokonaæ analizy jego dzia³ania. Przyswoisz wiedzê z zak...(23.94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)
27.93 z³
39.90 z³(-30%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Audiobooka pos³uchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zak³adki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urz±dzeniach i aplikacjach obs³uguj±cych format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Recenzje ksi±¿ki: M³ody programista. Nauka programowania w Scratchu (2)
Poni¿sze recenzje mog³y powstaæ po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów b±d¼ innej zachêty do jej napisania np. zap³aty.
-
Kulturantki.pl Ewa Mikosz - Malara
Komputeryzacja jest widoczna w ka¿dym obszarze ¿ycia i raczej tego nie unikniemy. Informatyka jest obecna w szkole ju¿ od pierwszych lat edukacji. Jedn± z umiejêtno¶ci, jakie nabywaj± uczniowie, jest programowanie. „M³ody programista. Nauka programowania w Scratchu” Witolda Kriesera to jeden z tytu³ów, które pomog± nauczyæ siê tego w sposób prosty i przyjemny. Dla wielu uczniów program mo¿e siê okazaæ w przysz³o¶ci bardzo przydatny, a je¶li do tego bêd± mieæ odpowiednie materia³y, przerodzi siê w pasjê. Witold Krieser przygotowa³ ksi±¿kê przejrzyst±, która krok po kroku wprowadza w tajniki programowania. Poradz± sobie wiêc nawet rozpoczynaj±cy swoj± przygodê z programem. Ma³o tekstu du¿o grafiki To jedna z podstawowych zalet tej pozycji. Nie ma w niej zawi³ych zdañ i d³ugich monologów. S± konkrety. I to podane w prosty i przejrzysty sposób. Ma³o tego, wszystko, o czym pisze autor, jest pokazane w formie graficznej. Oznacza to, ¿e ksi±¿ka jest swego rodzaju instrukcj± pokazuj±c±, jaki przycisk w programie nacisn±æ, by osi±gn±æ efekt. Ze Scratcha korzystaj± dzieci w wieku od 8 do 16 lat w wielu krajach, wiêc stworzenie ksi±¿ki, która zaspokoi ró¿ne potrzeby, mo¿e byæ wyzwaniem. Autorowi siê to uda³o i jest co¶ dla pocz±tkuj±cych, ale nie brakuje te¿ zaawansowanych zadañ i instrukcji, jakie usatysfakcjonuj± osoby, które do¶æ biegle pos³uguj± siê tym oprogramowaniem. „M³ody programista. Nauka programowania w Scratchu” - czego siê nauczysz? Je¶li nie znacie Scratcha, to tylko wspomnê, ¿e jest to proste narzêdzie do programowania, w którym tworzy siê gry. Powstaj± poprzez dobieranie odpowiednich bloków. Je¿eli programu nie mamy, to wstêp ksi±¿ki po¶wiêcono temu, jak go pobraæ lub pracowaæ na nim z poziomu przegl±darki. Nastêpnie po kolei autor pokazuje kolejne instrukcje i to, w jaki sposób tworzy siê skrypty. Nie musimy siê wiêc obawiaæ tego, ¿e nie znamy poszczególnych ikon - wszystkiego siê dowiemy z czasem. Kiedy ju¿ bêdziemy mieæ pewne podstawy, przechodzimy do tworzenia gier. Najpierw s± one do¶æ proste, pó¼niej stopieñ zaawansowania ro¶nie. Skuteczna pomoc w nauce programowania Wystarczy³o, ¿e ksi±¿kê przejrza³am raz, a ju¿ wiedzia³am, ¿e jest dobra. Podoba mi siê jej prosta konstrukcja. Przetestowa³am j± te¿ w praktyce, a raczej nie ja, tylko sam zainteresowany, czyli uczeñ szko³y podstawowej. By³ ni± zachwycony, zw³aszcza ¿e brakowa³o mu pomys³ów na nowe gry. Jest to doskona³ym ¶wiadectwem tego, ¿e tytu³ ten bêdzie wsparciem z informatyki dla wielu uczniów.
-
gabi.zuzia Nowak Justyna
Programowanie staje siê obecnie niezwykle wa¿ne i pomocne. Dzieci ju¿ od najm³odszych lat maj± mo¿liwo¶æ poznawaæ podstawy programowania. Ja zetknê³am siê z nim dopiero w szkole ¶redniej i muszê przyznaæ, ¿e choæ by³a to dziedzina dla mnie zupe³nie obca, to jednak by³o w tym co¶, co fascynowa³o. Obecnie dzieci maj± du¿o wiêkszy dostêp zarówno do programów, jak i publikacji zwi±zanych z programowaniem. Je¶li macie dzieci w wieku szkolnym, na pewno s³yszeli¶cie o Scratchu. Jest to program bardzo intuicyjny i przede wszystkim stworzony z my¶l± o dzieciach. Dlatego te¿ chêtnie korzystaj± z niego dzieci i m³odzie¿., a my polecamy wam go jako pierwszy jêzyk programowania. Bêdziecie siê ¶wietnie bawiæ tworz±c w³asne gry i animacje. Ksi±¿ka, któr± wam dzisiaj pokazujemy ró¿ni siê zdecydowanie od podrêcznika do informatyki. Tutaj znajdziecie to, co w Scratchu najwa¿niejsze, minimum tekstu, za to mnóstwo grafik, dziêki którym m³odemu programi¶cie bêdzie du¿o ³atwiej zrozumieæ instrukcje i programy. Dzieci analizuj±c, wprowadzaj±c je do Scratcha, czy modyfikuj±c, mog± samodzielnie tworzyæ gry, animacje i ciekawe efekty graficzne. Scratch to nie tylko programowanie. To nauka rozwi±zywania problemów, tworzenia, logicznego i kreatywnego my¶lenia, a tak¿e wzajemnego inspirowania siê. Tutaj mo¿na dzieliæ siê swoimi projektami z u¿ytkownikami z ca³ego ¶wiata. Scratch zosta³ stworzony dla dzieci w wieku 8-16 lat. M³odsze dzieci mog± u¿ywaæ wersji ScratchJr.
Szczegó³y ksi±¿ki
- ISBN Ksi±¿ki drukowanej:
- 978-83-283-8535-1, 9788328385351
- Data wydania ksi±¿ki drukowanej:
- 2022-07-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-9910-5, 9788328399105
- Data wydania ebooka:
-
2022-07-26
Data wydania ebooka czêsto jest dniem wprowadzenia tytu³u do sprzeda¿y i mo¿e nie byæ równoznaczna z dat± wydania ksi±¿ki papierowej. Dodatkowe informacje mo¿esz znale¼æ w darmowym fragmencie. Je¶li masz w±tpliwo¶ci skontaktuj siê z nami sklep@helion.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 154462
- Ksi±¿ka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 29.8MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 19.6MB
- Zg³o¶ erratê
- Kategorie:
Programowanie » Scratch
Spis tre¶ci ksi±¿ki
-
WSTÊP
- Podstawowe grupy instrukcji
- Grupy instrukcji
- Dodawanie dodatkowych modu³ów - dodatkowych instrukcji
- Dodawanie kolejnych duszków na scenê
- Aktywowanie spo¶ród wielu duszków na scenie tego, dla którego aktualnie piszemy skrypt
- Dodawanie t³a do sceny
- Kostiumy
- Program 1. Ruch duszka na ekranie
- Program 2. Ruch duszka na ekranie
- Program 3. Przerywany ruch duszka na ekranie
- Program 4. Ruch obrotowy duszka na ekranie
- Program 5. Ustawienie kierunku poruszania siê duszka w prawo
- Program 6. Ruch duszka na ekranie w konkretnym kierunku
- Program 7. Ustawianie poruszania siê duszka w lewo
- Program 8. Ustawianie poruszania siê duszka w dó³
- Program 9. Ustawianie poruszania siê duszka do konkretnego punktu
- Program 10. Ustawianie poruszania siê duszka do konkretnego punktu przez okre¶lony czas
- Program 11. Ustawianie poruszania siê duszka do losowego punktu
- Program 12. Realizacja pêtli
- Program 13. Ruch duszka na ekranie wraz z d¼wiêkiem
- Program 14. Pêtla - powtarzaj±cy siê ruch wraz z d¼wiêkiem
- Program 15. Dodanie do duszka "chmurki" z tekstem
- Program 16. Dodanie do duszka czasowej "chmurki" z tekstem
- Program 17. Ruch duszka po ekranie z d¼wiêkiem oraz "chmurk±" tekstow± z powitaniem
- Program 18. Zmiana koloru duszka
- Program 19. Ruch duszka po ekranie
- Program 20. Wiele duszków na ekranie - ka¿dy wykonuj±cy inne zadanie
- Widok duszków na scenie
- Program dla duszka Scratch (kotek)
- Program dla duszka balon
- Program dla duszka nied¼wied¼
- Program 21. Zmiana rozmiaru duszka
- Program 22. Ukrywanie siê duszka przez zadany czas
- Program 23. Zmiana kostiumu duszka wraz z okre¶lonym ruchem
- Program 24. Chodz±cy duszek
- Program 25. Wybrane ciekawe efekty
- Program 26. Ciekawe efekty i poruszanie siê po scenie
- Program 27. Ciekawe efekty i poruszanie siê po ca³ej scenie
- Program 28. Ciekawe efekty z przerw± czasow±
- Program 29. Efekty na dwóch duszkach
- Program 30. Odtwarzanie d¼wiêku
- Program 31. Odtwarzanie d¼wiêku wraz ze zmian± g³o¶no¶ci
- Program 32. Poruszanie - nawigacja duszkiem z poziomu klawiatury
- Program 33. Ruch duszka wraz z komunikatem
- Program 34. Obracanie siê duszka
- Program 35. Rysowanie kreski
- Program 36. Rysowanie kolorowej kreski
- Program 37. Rysowanie kolorowej kreski w ró¿nych kolorach
- Program 38. Rysowanie kolorowej kreski w ró¿nych rozmiarach
- Program 39. Rysowanie ciekawego efektu
- Program 40. Ruch duszka sterowany strza³k± w górê lub w dó³ z poziomu klawiatury
- Program 41. Ruch duszka w ró¿nych kierunkach
- Program 42. Okre¶lanie po³o¿enia na scenie
- Program 43. Program uruchamiany za pomoc± klawisza i przez klikniêcie zielonej flag
- Program 44. Dodawanie zmiennej i naliczanie punktów
- Program 45. Ciekawe efekty
- Program 46. Rysowanie ciekawych efektów przez nawigowanie klawiszami na klawiaturze
- Program 47. Ciekawy efekt graficzy
- Program 48. Rysowanie kó³ olimpijskich
- Program 49. Ciekawy kszta³t
- Program 1. Rysowanie kwadratu
- Program 2. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (1)
- Program 3. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (2)
- Program 4. Rysowanie trójk±ta
- Program 5. Rysowanie okrêgu
- Program 6. Rysowanie piêciok±ta
- Program 7. Rysowanie mozaiki
- Program 8. Rysowanie o¶miok±ta
- Program 9. Rysowanie gwiazdy
- Program 10. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (1)
- Program 11. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (2)
- Program 12. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (3
- Program 13. Rysowanie kolejnego efektu graficznego
- Program 14. Rysowanie kolejnej gwiazdy
- Program 15. Rysowanie ciekawej gwiazdy
- Program 16. Inny program do rysowania gwiazdy
- Program 17. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (1)
- Program 18. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (2)
- Program 19. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (3)
- Program 20. Rysowanie ciekawego efektu graficznego (4)
- Program 21. Tabliczka mno¿enia
- Program 22. Spacer duszka
- Program 23. Nawigacja i omijanie przeszkód
- Program 24. Program z dwoma duszkami
- Skrypt dla owada
- Skrypt dla kuli
- Program 25. Efekt muzyczny
- Program 26. Rysowanie ciekawego efektu graficznego
- Program 27. T³umacz tekstu na mowê
- Program 28. Naliczanie punktów - prosta gra
- Program 29. Konwersacja duszków
- Duszek 1.
- Duszek 2.
- Program 30. Ciekawa animacja na duszkach
- Duszek 1.
- Duszek 2.
- Gra 1. Odbijanie pi³ki
- Skrypty dla duszka Soccer Ball
- Skrypty dla duszka Button3
- Gra 2. Odbijanie pi³ki - wersja rozbudowana
- Skrypty dla duszka Soccer Ball
- Gra 3. Zbieranie owoców
- Skrypty dla duszka Bowl
- Skrypty dla duszka Apple
- Skrypty dla duszka Bananas
- Gra 4. Zbieranie truskawek
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Gra 5. Gra w zbijaka
- Wygl±d ekranu gry
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Gra 6. Wy¶cigi samochodowe
- Skrypt dla duszka
- Skrypt dla duszka
- Gra 7. W³asny program graficzny
- Skrypt dla duszka
- Gra 8. Zbieranie balonów wed³ug kolejno¶ci
- Skrypt dla duszka zbieraj±cego
- Skrypt dla balonu nr 1
- Skrypt dla balonu nr 2
- Skrypt dla balonu nr 3
- Skrypt dla balonu nr 4
- Skrypt dla balonu nr 5
- Gra 9. Walka duszków
- Skrypt dla czerwonego duszka
- Skrypt dla niebieskiego duszka
1. POCZ¡TEK PRACY ZE SCRATCHEM
2. ¦RODOWISKO PROGRAMISTYCZNE ORAZ BLOKI PROGRAMOWANIA
3. PROSTE PROGRAMY - PIERWSZE PROGRAMY
4. Z£O¯ONE PROGRAMY - CIEKAWE PROGRAMY
5. KILKA PROSTYCH GIER
6. INNE CIEKAWE ROZSZERZENIA
BIOGRAM - DR IN¯. WITOLD KRIESER
Oceny i opinie klientów: M³ody programista. Nauka programowania w Scratchu Witold Krieser (0)
Weryfikacja opinii nastêpujê na podstawie historii zamówieñ na koncie U¿ytkownika umieszczaj±cego opiniê. U¿ytkownik móg³ otrzymaæ punkty za opublikowanie opinii uprawniaj±ce do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.