ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Scratch 3 dla najm³odszych. Kodowanie jest jak granie!

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Helion
Wydawnictwo:
Helion
Ocena:
6.0/6  Opinie: 1
Stron:
118
Druk:
oprawa miêkka
     PDF

Ksi±¿ka (23,94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

39,90 z³ (-35%)
25,93 z³

(2za1 » dobierz ksi±¿kê GRATIS)

Dodaj do koszyka Wysy³amy w 24h

(23,94 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

Ebook (19,95 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

39,90 z³ (-40%)
23,94 z³

(2za1 » dobierz ebook GRATIS)

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-klikniêciem

(19,95 z³ najni¿sza cena z 30 dni)

Przenie¶ na pó³kê

Do przechowalni

Do przechowalni

Powiadom o dostêpno¶ci audiobooka »

Scratch jest projektem MIT Media Lab. Pocz±tkowo mia³ s³u¿yæ m³odym ludziom do nauki programowania, ale szybko zacz±³ pe³niæ równie¿ inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której ka¿dy mo¿e nie tylko nauczyæ siê podstaw kodowania, ale tak¿e æwiczyæ kreatywno¶æ, umiejêtno¶æ pracy w zespole i zdolno¶æ do wynajdywania nieszablonowych rozwi±zañ, na przyk³ad podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem ¶wietnym narzêdziem do tworzenia najró¿niejszych gier, a po¶wiêcona mu strona umo¿liwia dzielenie siê wynikami swojej pracy z innymi.

Ta ksi±¿ka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przysz³ych in¿ynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dziêki niej szybko zaczniesz pisaæ klasyczne gry zrêczno¶ciowe i wzbogacaæ je w d¼wiêk i animacje. Pokazano tu równie¿, czym s± i do czego siê przydaj± zmienne, pêtle czy funkcje. Zaprezentowano tak¿e sposoby stosowania regu³ matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne tre¶ci zosta³y bogato zilustrowane i uzupe³nione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisz±c atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo z³o¿one zasady programowania!

Dziêki ksi±¿ce:

  • sprawnie zaczniesz pracê ze Scratchem
  • nauczysz siê programowaæ wygl±d i zachowanie duszków
  • dowiesz siê, jak dodaæ do gry efekty d¼wiêkowe, animacje i... logikê
  • bêdziesz u¿ywaæ dzia³añ matematycznych do ulepszenia gry
  • napiszesz grê pi³karsk±, wy¶cigówkê z rakietami, a tak¿e mnóstwo innych gier!

Scratch: wymy¶l i zaprogramuj swoj± ulubion± grê!

Wybrane bestsellery

0 Max Wainewright

Helion - inne ksi±¿ki

Zamknij

Wybierz metodê p³atno¶ci