Oficjalny podręcznik ScratchJr
- Autorzy:
- Marina Umaschi Bers, Mitchel Resnick
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 160
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Oficjalny podręcznik ScratchJr
Zabawa z programowaniem!
ScratchJr to bezpłatny język wprowadzający do programowania komputerowego, który działa na urządzeniach iPad oraz na tabletach z systemem Android. ScratchJr powstał na bazie Scratcha, bardzo popularnego języka programowania, używanego przez miliony dzieci na całym świecie, i pozwala jeszcze młodszym dzieciom tworzyć ich własne wesołe animacje, interaktywne opowiadania i dynamiczne gry. Oficjalny podręcznik ScratchJr to znakomity towarzysz tej bezpłatnej aplikacji, który ułatwia kodowanie i zabawę. Dzieci uczą się programować, łącząc bloczki kodu, aby postacie poruszały się, skakały, tańczyły i śpiewały.
Każdy rozdział obejmuje kilka zadań, które opierają się na poprzednich zadaniach, tworząc w wyniku ostateczny projekt. Te przydatne zadania pomagają dzieciom rozwijać informatyczny sposób myślenia, rozwiązywać problemy oraz umiejętności projektowe.
Każde zadanie zawiera:
* Wskazówki krok po kroku, które łatwo prześledzić
* Sposoby łączenia zadań z czytaniem, pisaniem i matematyką
* Wskazówki dla dorosłych i nauczycieli
* Kreatywne wyzwania do dalszej nauki
Po wykonaniu zadań z książki dzieci będą gotowe na różne nowe przygody z programowaniem!
Zrób fajne rzeczy
Zaprogramuj mała potańcówkę!
Utwórz farmę starego MacDonalda!
Zrób grę „Unikaj kotów”!
Wybrane bestsellery
-
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej!
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Programowanie to dziś niezwykle ważna umiejętność. I wszystko wskazuje na to, że jego znaczenie będzie tylko rosło. Warto więc zawczasu pomyśleć o przyszłości swojego dziecka i pomóc mu rozpocząć przygodę z programowaniem. Tym bardziej że istnieje Scratch ― język kodowania, wokół którego sk...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
22.20 zł
37.00 zł(-40%) -
Managing people is difficult wherever you work. But in the tech industry, where management is also a technical discipline, the learning curve can be brutal—especially when there are few tools, texts, and frameworks to help you. In this practical guide, author Camille Fournier (tech lead tur...
The Manager's Path. A Guide for Tech Leaders Navigating Growth and Change The Manager's Path. A Guide for Tech Leaders Navigating Growth and Change
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)135.15 zł
159.00 zł(-15%) -
Książka ta proponuje czysto rzemieślnicze podejście do pracy programisty. Idea ta, znana jako software craftsmanship, zakłada kompletną zmianę sposobu myślenia o programowaniu. Priorytetami stają się tu profesjonalizm, techniczna perfekcja i zadowolenie klienta, a osiąga się to, stosując pewne pr...
Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja Software Craftsman. Profesjonalizm, czysty kod i techniczna perfekcja
-
Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego ...
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie! Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Scratch jest znany jako projekt edukacyjny, służący młodym ludziom do nauki programowania. W rzeczywistości stał się czymś więcej: jest to cyfrowa piaskownica, w której każdy może wyrazić swoją kreatywność. W trakcie tworzenia projektów w Scratchu można nie tylko nauczyć się sposobu myślenia właś...
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0 jest przeznaczony dla osób początkujących i kończy się na etapie średnio zaawansowanym. Krok po kroku prowadzi do uzyskania kompetencji programisty wystarczających do tworzenia interaktywnych projektów. Po ukończeniu szkolenia będzies...
Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0 Mały programista. Kurs video. Programowanie gier w Scratch 2.0
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)15.71 zł
34.90 zł(-55%) -
How do the experts solve difficult problems in software development? In this unique and insightful book, leading computer scientists offer case studies that reveal how they found unusual, carefully designed solutions to high-profile projects. You will be able to look over the shoulder of major co...
Beautiful Code. Leading Programmers Explain How They Think Beautiful Code. Leading Programmers Explain How They Think
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)143.65 zł
169.00 zł(-15%) -
Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak w...
Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania Hello Scratch! Napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
49.00 zł(-70%) -
Technologists who want their ideas heard, understood, and funded are often told to speak the language of businessâ??without really knowing what that is. This bookâ??s toolkit provides architects, product managers, technology managers, and executives with a shared languageâ??in the ...
Technology Strategy Patterns. Architecture as Strategy Technology Strategy Patterns. Architecture as Strategy
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)169.15 zł
199.00 zł(-15%)
Ebooka przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video zobaczysz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolonych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP4 (pliki spakowane w ZIP)
Szczegóły książki
- ISBN Ebooka:
- 978-83-011-8687-6, 9788301186876
- Data wydania ebooka:
-
2016-06-17
Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@helion.pl.
- Numer z katalogu:
- 49972
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.6MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 12.3MB
- Pobierz przykładowy rozdział EPUB
- Pobierz przykładowy rozdział MOBI
- Kategorie:
Programowanie
Programowanie » Scratch
Spis treści książki
Wstęp
Wprowadzenie do programu ScratchJr
Czym jest ScratchJr?
Dlaczego powstał Create ScratchJr?
Dla kogo jest ta książka?
Co jest potrzebne?
Co zawiera ta książka?
Jak należy korzystać z tej książki?
Wstęp do wydania polskiego
Rozdział 1. Początki 7
Zadanie 1: Zaczynamy zabawę taneczną!
Krok 1: Otwórz aplikację
Krok 2: Utwórz nowy projekt
Krok 3: Porusz kota!
Krok 4: Korzystaj z zielonej flagi
Krok 5: Dodaj tło
Krok 6: Dodaj kolejną postać
Krok 7: Nie tylko tańcz, ale powiedź coś!
Krok 8: Dodaj tytuł
Krok 9: Nadaj nazwę projektowi
Krok 10: Zapisz projekt
Wskazówki
Wskazówki dla dorosłych
Nie bój się eksperymentować!
Anulowanie działania i ponowne wykonywanie
Usuwanie obiektów
Usuwanie bloczków
Przewodnik po interfejsie ScratchJr
Co dalej?
Rozdział 2. Animacje
Zadanie 2: Porusz kota!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z pisaniem i czytaniem: przeliterowanie imienia
Połączenie z matematyką: sprawdzanie, na ile sposobów można uzyskać 10
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 3: Obróć kota!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: opisywanie uczuć
Połączenie z matematyką: podawanie czasu
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 4: Pobaw się w chowanego!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: opowiadanie historii
Połączenie z matematyką: obserwowanie i liczenie
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 5: Powtarzaj jakieś działanie!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: porównywanie skryptów do zdań
Wskazówki dla dorosłych
Połączenie z matematyką: porównanie dwóch skryptów
Wskazówki dla dorosłych
Czas na projekt! Farma starego MacDonalda
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: tworzenie nowego słownika
Połączenie z matematyką: liczenie używanych bloczków
Wskazówki dla dorosłych
Rozdział 3. Opowiadania
Zadanie 6: Znajdź swój głos!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: prezentacja
Połączenie z matematyką: dodawanie i odejmowanie
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 7: Odwróć stronę!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: opowiadanie własnych historii
Połączenie z matematyką: ustawienie opowieści w kolejności
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 8: Zmień tempo!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: tworzenie komunikatów
Połączenie z matematyką: określanie czasu wyścigu
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 9: Zatrzymaj się i popatrz!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: dodawanie narracji
Połączenie z matematyką: zmiana czasu oczekiwania
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 10: Poczekaj ma swoją kolej!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: używanie pełnych zdań
Połączenie z matematyką: obliczanie czasu oczekiwania
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 11: Zrób bałwana!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: zadawanie pytań
Połączenie z matematyką: liczenie kółek
Wskazówki dla dorosłych
Czas na projekt! Żółw i zając
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: tworzenie książki cyfrowej
Połączenie z matematyką: poruszanie postaciami
Wskazówki dla dorosłych
Rozdział 4. Gry
Zadanie 12: Zerwij brzoskwinię!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: dodawanie opowiadania
Połączenie z matematyką: tworzenie i porównywanie kształtów
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 13: Trzy, dwa, jeden… start!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: przygotowujemy się do startu
Połączenie z matematyką: odliczanie do tyłu
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 14: Pobaw się w berka!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: tworzenie dialogu między przyjaciółmi
Połączenie z matematyką: szacowanie
Wskazówki dla dorosłych
Zadanie 15: Znajdź niepasujący element!
Czego się nauczysz
Jak to zrobić
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: pisanie instrukcji gry
Połączenie z matematyką: pisanie własnych zadań matematycznych
Wskazówki dla dorosłych
Czas na projekt! Koty kontra ptaki
Jak to zrobić
Wskazówki
Szukasz wyzwań?
Połączenie z czytaniem i pisaniem: zamiana gry w opowiadanie
Połączenie z matematyką: zapisywanie punktacji
Wskazówki dla dorosłych
Posłowie
Dodatek A. Przejście od ScratchJr do Scratcha 127 Społeczność Scratcha
Pierwsze kroki ze Scratchem
Witryna ScratchEd
Dodatek B. Przewodniki
Przewodnik po bloczkach
Przewodnik po edytorze rysunków
Skorowidz
Wydawnictwo Naukowe PWN - inne książki
-
Monografia ROBOTYZACJA I AUTOMATYZACJA. Przemysł 4.0 to najnowsza propozycja Wydawnictwa Naukowego PWN kierująca uwagę Czytelnika na ultra nowoczesne rozwiązania dotyczące zrobotyzowanego przemysłu XXI wieku i zagadnień z zakresu inżynierii mechanicznej. Podtytuł książki (Przemysł 4.0) podkreśla ...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Atomowy Kotlin to książka dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się Kotlina stosunkowo młodego, ale bardzo popularnego i pożądanego na rynku pracy języka programowania. Nieważne, czy jesteś początkującym, czy doświadczonym programistą, dzięki tej publikacji Kotlin nie będzie miał dla Ciebie żadny...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
90.35 zł
139.00 zł(-35%) -
Niniejsza książka to uniwersalny podręcznik syntetycznego przedstawienia różnych form zapisu konstrukcji mechanicznych, elektrycznych, pneumatycznych czy hydraulicznych takich, które są używane w pracy automatyka, mechatronika i innych inżynierów. Dla lepszego poznania i zrozumienia tej tematyk...
Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników Rysunek techniczny maszynowy dla automatyków i mechatroników
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Książka Cyberjutsu. Cyberbezpieczeństwo dla współczesnych ninja to praktyczny przewodnik po cyberbezpieczeństwie oparty na technikach, taktykach i procedurach starożytnych ninja. Analiza odtajnionych japońskich zwojów przeprowadzona przez specjalistę od cyberwojny Bena McCarty'ego pokazuje, jak...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Organizacja i architektura systemu komputerowego to nowe, jedenaste wydanie znakomitego podręcznika o budowie i działaniu współczesnych systemów komputerowych, stosowanego powszechnie na wyższych uczelniach w Polsce. William Stallings, światowej sławy specjalista w dziedzinie sieci komputerowych ...
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1 Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 1
(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)70.85 zł
109.00 zł(-35%) -
Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, które są zaprezentowane w przystępny sposób w postaci zadań ze szczegó...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem jako społeczeństwo stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do zrozumienia współczesnego, coraz bardziej technologicznie za...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
54.60 zł
84.00 zł(-35%) -
Smoki, fora ze dwora! Książka o smokach, rycerzach i testowaniu oprogramowania to publikacja, która w zabawny sposób opowiada o testowaniu oprogramowania poprzez historie o smokach i rycerzach. Jest to świetna pozycja do samodzielnego korzystania przez dzieci, wspólnie z rodzicami lub jako lektur...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Seria Krótki kurs to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Omawiając z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje autorzy-eksperci sprawiają, że tematy trudne stają się przys...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
25.35 zł
39.00 zł(-35%) -
Teoria gier jest dziedziną matematyki zajmującą się decyzjami interaktywnymi. Z jednej strony tworzy modele reprezentujące sytuacje, w których kilka podmiotów, zwanych graczami, dokonuje wyborów, zaś zbiór wszystkich tych indywidualnych zachowań determinuje pewien wynik, mający z kolei wpływ na k...(0,00 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
W przypadku usługi "Druk na żądanie" termin dostarczenia przesyłki może obejmować także czas potrzebny na dodruk (do 10 dni roboczych)
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.


Oceny i opinie klientów: Oficjalny podręcznik ScratchJr Marina Umaschi Bers, Mitchel Resnick (0)
Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.