ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Programowanie gier. Wzorce (ebook)(audiobook)(audiobook)

Autor:
Nystrom Robert
Okładka książki/ebooka Programowanie gier. Wzorce

Okładka książki Programowanie gier. Wzorce

Okładka książki Programowanie gier. Wzorce

Okładka książki Programowanie gier. Wzorce

Ocena:
4.5/6  Opinie: 2
Stron:
346
Druk:
oprawa miękka
2w1 w pakiecie:
     ePub
     Mobi

Książka

89,00 zł
74,59 zł

Dodaj do koszyka

Ebook

89,00 zł
71,20 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Do przechowalni

Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą. Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu. Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu czytelnik może wybrać tylko te wzorce, których potrzebuje w swojej pracy. Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy. Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.
0 Nystrom Robert

Zamknij

Wybierz metodę płatności